Opel Corsa 1.2 uit 2002, van mijn oma (dus echt van een oud vrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opel Corsa 1.2 uit 2002, van mijn oma (dus echt van een oud vrouwtje), 66k gedraaid. Ouwe-lullen-auto, vertel mij wat, maar gezien de kilometers en het budget dat ik heb (minimaal, kan deze voor ¤0 overnemen) laat ik deze kans niet schieten!
Nog geen idee, dealer laat het me weten als hij meer hoort.quote:
Ja, ik heb ook even gedacht aan 1.2 maar dat ging mij te lang durenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef Idanue het volgende:
[..]
Nog geen idee, dealer laat het me weten als hij meer hoort.
De productie van de 1.2Vti motoren is net begonnen dus ben bang dat het wel even kan duren.
Vind het nu na een dag ook al lang duren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook even gedacht aan 1.2 maar dat ging mij te lang duren
Hm, ik weet niet of het hierbij staat?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:11 schreef steeez het volgende:
Ik zou eerder een 205 dan een 106 zoeken
Koop je voor een prikkie en zeker betrouwbaarder dan een 106, sowieso in deze prijsklasse zul je niet veel betere auto's vinden.
Mocht je toch voor een 106 gaan, die dingen hebben een vrij zakke koppakking (de TU motoren)
Welke motor gaat het om?
Jep, dat is een TU motor (1.4).quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het hierbij staat?
Motor, prestaties en onderstel
Motorinhoud:1.360 cc
Aantal cilinders:4
Vermogen:75 pk
Koppel:111 nm / 3400 tpm
Turbo:Nee
Topsnelheid:-Acceleratie 0-100:13,2 sec
Aandrijving:Voorwielaandrijving
Remmen voor:Schijfrem
Remmen achter:Trommelrem
Hij is ook al uit 1996. Ik heb er echt de ballen verstand van en mijn vent ook niet. Ik ken ook niet even iemand die ermee bij helpen.
Het hoeft niets bijzonders te zijn, maar je kan wel vragen waarom hij zo snel weer verkocht wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
![]()
Ik weet niet of ik goed zit, anders verwijder ik dit wel. Ik ben een armoedzaaier en op zoek naar een klein goedkoop wagentje. Nu had ik er eentje gevonden, gewoon een 106, maar ik vertrouw het niet zo. Nu kom ik erachter dat de eigenaresse de auto pas sinds 11-2011 op haar naam heeft staan, wat ik ook een beetje apart vindt. Waar moet ik op letten evt? De auto ziet er cute uit..
Nou ja, alvast bedankt voor het meedenken.
Pics inderdaad, gave bak man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:46 schreef freak1 het volgende:
zal ik me dan ook maar eens melden?
heb altijd Peugeot gereden, 205je mee begonnen, ook een 407 2.0 Diesel gehad (Sedan) en toen kwam de aankondiging, Peugeot gaat een RCZ maken!
dus dat is mijn huidige schatje
de RCZ, volledig leer, 1.6 benzine 200 PK, JBL systeem en pimperige 19"mat zwarte velgen![]()
gris haria als kleur (want dat scheelt met wassen) ..
geen foto's bij me, zal ze maken als ik weer thuis ben.
Had eerst afgesproken, toen zei ze weer af, toen had ze weer een hoger bod gekregen, toen reageerden die mensen weer niet dus vond ze het lullig voor mij, je kent het wel. Uiteindelijk heb ik afgezegd en ze vond het niet zo heel erg, want ze wist toch niet zeker of ze hem wilde verkopenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef steeez het volgende:
Ik weet niet wat je met "er gebeurde wat" bedoelt, maar als je er twijfels bij hebt, laat hem lekker staan.
Er staan letterlijk honderden 106jes te koop, dus keuze genoeg. Vandaar dat ze ook erg goedkoop zijn.
Gaan kijken kan natuurlijk nooit kwaad als het in de buurt is
zaterdagochtend eerst wassen, ding is ranzigquote:
Prijs/vermogen/foto's?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef rood_wit_blauw het volgende:
niet een peug, wel een kleine mazda 323 GLX
je hebt een PM, het is geen racemonster. maar dat kan je er altijd nog van makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Prijs/vermogen/foto's?
Ik zoek stiekem een wolf in schaapskleren
Het liefst een 205 GTI maar die zijn al zo moeilijk te krijgen
Tof!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef Idanue het volgende:
Afgelopen vrijdag opgehaald, bevalt erg goed tot nu toe.![]()
[ afbeelding ]
Mag ik na zes maanden 208 1.4 HDI (2Tronic) ook m'n ervaringen delen?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Hoe is je ervaring automatic_ ? na bijna 9 maanden in de 208?
Automatische choke misschien, even langs de garage om 'm uit te laten lezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Droathoah het volgende:
Mijn 307 1.6-16V XS uit 2003 schokt heel erg als hij koud is aan het begin. Is dit normaal?
Klinkt erg goed, heb je foto's van je 205?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef beware_reageerd het volgende:
Even stand van mijn 205-je.
Wat heb ik laatst gedaan ?
Remmen aangepakt, koppakking (tu blok) vervangen en omgebouwd van carburateur naar 1.4 injectie.
Wel gelijk laten chippen dus wat meer vermogen.
Moet nog het 1 en ander afbouwen, maar hij loopt.
Hierna de binnenkant aanpakken.
Andere stoelen, en als laatste overspuiten.
komend zomer een ander dak erop (cabrio) dan is deze weer helemaal klaar voor de komende 21 jaar.
En ja het rijd als de brandweer maar ik ben sneller.
(1.4 blok injectie met 1.1 bak erachter. Blok gereviseerd)
1 les, vul geen meerde koelvloeistoffen door elkaar, dat lust de koppakking niet helemaal.
Zeg maar niet, helemaal weggevreten.
Hij bevalt prima hoor!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Hoe is je ervaring automatic_ ? na bijna 9 maanden in de 208?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |