http://www.gaspedaal.nl/P(...)&brnst=Diesel&srt=prquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je nog voor je 207 kreeg toe je hem inleverde? Of had je lease?
ik heb een 1.6 diesel XS 207 (met climacontrol) uit 2007vandaar de intresse
Dankje!quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef steeez het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/P(...)&brnst=Diesel&srt=pr
Bij verkoop aan dealer, haal er 500/600 euro af. Bij particuliere verkoop haal je er 200 af.
+- 6800-7000, dat is je auto waard, zo makkelijk is het
morgen rij jij in een 208quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Die site gebruiken ze ook bij de dealers idd.
Morgen mag ik het bedrag over gaan maken...
Je snapt wel dat we nu om 10:05 foto's verwachten!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Mijn eerste huwelijksaanzoek![]()
en nee, goed gezien
O.a. en ik hecht er niet zo heel veel waarde aan...quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag? Prijs?
17" Speedlinesquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef steeez het volgende:
Een armsteun is sowieso een must...
Ik was vooral benieuwd naar hoe hij stuurt (zit er veel gevoel in?) en hoe hij zich in bochten gedraagt.
Is het onderstel nog een beetje strak/stug? Of heeft hij veel onderstuur?
Ben benieuwd naar je plaatjes
Hier alvast een voorproefje van de 208 GTi, alleen de velgen zijn niet echt mijn smaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je nuttige opmerking.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor jongens. Maar wat is pusjoo toch een walgelijk lelijk merk. Doei
je doet je foto wel eer aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor jongens. Maar wat is pusjoo toch een walgelijk lelijk merk. Doei
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Dankje! Een onderschatte auto qua rijprestaties denk ik, kan écht heel hard door de bocht. (zonder hem te slopen/af te raggen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |