Vroeger was de jeugd ook zo... alleen toen had ik nog geen auto.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Ja ,die jeugd van tegenwoordig ?
Same here... Eergisteren tank vol gegooit voor 86 (!) euro...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn GTi'tje maar toen ik gisteren ging tanken werd ik toch wel een beetje droevig.
75 euro er in gepleurd en hij was nog niet vol.
Als de benzineprijs nog verder omhoog gaat moet ik er toch eens goed over nadenken of dit hem wel helemaal is.
50 km per dag tikt toch aardig aan.
Welke GTi heb je? Een 205? een 309? een 206? een 306? een 106? een 505? een 308?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn GTi'tje maar toen ik gisteren ging tanken werd ik toch wel een beetje droevig.
75 euro er in gepleurd en hij was nog niet vol.
Als de benzineprijs nog verder omhoog gaat moet ik er toch eens goed over nadenken of dit hem wel helemaal is.
50 km per dag tikt toch aardig aan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Inmiddels trotse eigenaar van een 207
Thanksquote:
Ja, dat had ik ook welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vergeleken met mijn oude 206 (1.4) rijdt deze (1.6) idd wat pittiger. Verder stuurt deze lichter voor mijn gevoel. En climate control en cruisecontrol is echt heerlijk![]()
Ben zo vrij geweest mezelf in de OP (wiki) even aan te passen
Dan ligt dat gevoel van lichter sturen dus niet aan mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel![]()
Dat sturen viel mij ook gelijk op toen ik van de 206 > 207 ging![]()
Ben benieuwd hoe dat straks bij de 208 is...
Nee, ik denk het niet!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan ligt dat gevoel van lichter sturen dus niet aan mij
Ik moest vooral wennen aan het zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:05 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook een 206 gehad. Was een tof autootje alleen de zithouding vond ik altijd wat raar op een of andere manier. De 207 vind ik in alle opzichten een verbetering behalve dat ie wat zwaarder is en dus wat trager. Het voelt ook als een wat grotere auto dan de 206 kwa rijden. (hij is ook wat groter natuurlijk, maar ik bedoel ook kwa sturen enzo)
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet lichtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:16 schreef steeez het volgende:
207 308 307 407 rijden allemaal een beetje als een boot, veel te lichte besturing en behoorlijk overhellen in bochten.
Gelukkig bouwden ze vroeg ook hele gave auto's.
Oja, dat is ook anders!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zelf moet ik vooral wennen aan de tankdop (links ipv rechts), knopjes voor de ramen (zitten in de deur ipv in het midden), en ik moet wat verder naar voren grijpen wanneer ik de deur wil openen van binnen
Bij de 407 zitten de oogjes op de grond, maar bij de 207 kan je hem (normaal) vast maken aan je achterbankquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even wat anders; ik heb een bagagenetje erbij gekregen, het is alleen jammer dat er geen ogen in de kofferbak zitten om deze aan te bevestigen. Is dit zelf op te lossen, is het even terug naar de dealer, of is er verder geen mogelijkheid om dit netje te kunnen gebruiken?
Daar heb ik idd ook al gekeken, maar aan de achterbank zitten dus geen ogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij de 407 zitten de oogjes op de grond, maar bij de 207 kan je hem (normaal) vast maken aan je achterbank
Het zou heel raar zijn als die er bij jou niet aanzitten...
Hoe kan dat nou?! Leek mij dat dat gewoon standaard wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook al gekeken, maar aan de achterbank zitten dus geen ogen.
Ik heb al wat zitten googlen, en heb meerdere foto's van kofferbakken gezien zonder ogen. Dus blijkbaar is het niet standaard.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?! Leek mij dat dat gewoon standaard was
Oh.. Maar waarom heb je dan een netje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb al wat zitten googlen, en heb meerdere foto's van kofferbakken gezien zonder ogen. Dus blijkbaar is het niet standaard.
Ik heb het er bij de koop bij gevraagd (en dus gekregen), maar niet gekeken of er ook ogen in de kofferbak zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar waarom heb je dan een netje?
Ik weet ook niet meer welk model ik heb, maar geen luxe... Ik heb geen cruise control & climate controle... Maar wel oogjes
Ik vind het wel handig! ik kwam vorige keer nog schoenen tegen die erachter lagenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb het er bij de koop bij gevraagd (en dus gekregen), maar niet gekeken of er ook ogen in de kofferbak zitten
Maar ik kom de klap wel te boven
Regelmatig in een 407 (SW), zo'n 15000km.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet licht
Als je gewoon rechtdoor kunt rijden, vind ik hem wel fijn, maar met (scherpe) bochten.. Nee..
407 Rijdt echt wel licht hoor, qua sturen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet licht
Als je gewoon rechtdoor kunt rijden, vind ik hem wel fijn, maar met (scherpe) bochten.. Nee..
Wij hebben hem zelf thuis gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de mijne vind ik hem echt zwaar
Ik weet (nog) niet hoe een 207 rijdt, dus lastig te oordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Dan zal het aan onze 407 liggen. Ik vind hem zwaarder sturen dan mijn 207
206 uit 2002.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef steeez het volgende:
[..]
Welke GTi heb je? Een 205? een 309? een 206? een 306? een 106? een 505? een 308?
Je weet natuurlijk vantevoren ook wel dat je wat meer aan benzine kwijt bent als je een auto met een relatief grote motor koopt.
Mijn GTi doet gemiddeld 1op8 á 1op9, maar dat heb ik er wel voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |