Jaja, heb duurde even maar het is toch gelukt om een deel 2 te krijgen ;-)quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Tjabbo het volgende:
deeltje 1 nog wel. Je bent wat van plan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet iemand hier in het noorden nog een mooie en goedkope 205 bestel met dieselblokje te koop te staan?
en het laatste berichtje uit het vorige topic...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef kokos het volgende:
[..]
Krijg 1250 euro terug! Nu opzoek naar een nieuwe XSi waarschijnlijk of iets vergelijkbaars.
Heb zitten kijken op internet naar 205 GTi. Zijn er erg veel die nog al goedkoop zijn >2000 . Mijn vraag ik waarom? Waar op te letten? Of iemand een beter idee voor de opvolger van mijn 1.4XSi?
Game On!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:07 schreef leolinedance het volgende:
ex 306 1.8 XT Comfort rijder meldt zich. Wát een fijne wagen was dat..![]()
XSi was 50 euro per maand.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef goldhorn het volgende:
is verzekeren als 18-jarige sowieso niet prijzig?
Ik weet niet of het verschil tussen een XSI 1.4 of een GTI dan zo groot is....
Plankgas & koppeling lossen, dan beginnen je voorwielen gewoon te draaien terwijl je auto stil blijft staan. Als je dan genoeg vermogen hebt resulteert dat in mooie rook rond je bandjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef goldhorn het volgende:
misschien kun je het iets verduidelijken voor de nederlanders onder ons. Wat betekend patineren??
De motor maakt duidelijk toeren, schakelen lukt goed, de voorwielen kunnen zelfs draaien, maar de auto blijft stil staan. Ik heb hem al opgekrikt achteraan en de wielen vallen NIET te verdraaien, wat ze normaal wel moeten kunnen (toch?), zeker met een sleutel op de moer en dan trekken (aanspanrichting)quote:En volgens mij is het best mogelijk om door de handrem heen te rijden. Dus als die echt niet beweegt, is er denk ik iets anders aan de hand...
Als je gas geeft, maakt de auto dan wel toeren? (misschien iets in de richting van aandrijfas ofzo)
Het kwartje valt nu pas bij mij... tis natuurlijk een auto met voorwielaandrijving....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Athmozz het volgende:
De motor maakt duidelijk toeren, schakelen lukt goed, de voorwielen kunnen zelfs draaien, maar de auto blijft stil staan. Ik heb hem al opgekrikt achteraan en de wielen vallen NIET te verdraaien, wat ze normaal wel moeten kunnen (toch?), zeker met een sleutel op de moer en dan trekken (aanspanrichting)
ik krijg de achterwielen er niet afquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:15 schreef goldhorn het volgende:
heb je de achterbanden er al af gehad, misschien dat je beschadigingen ziet op de remmen, of iets anders (anders ff foto maken en hier posten, misschien dat iemand iets ziet dat niet klopt...)
ja die was ik nog vergetenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef goldhorn het volgende:
306 cabrio vind ik nog steeds een van de mooiste cabrio's ooit. (samen met de volvo c70 en de BMW 3-serie)
zowel dicht:
[afbeelding]
als open:
[afbeelding]
Gewoon lekker strak, zoals het hoort.
beide draaien niet meer (maar ik heb wel kant per kant opgekrikt, heb geen 2 krikken. Daar zit toch een differentieel op die dat mogelijk moet maken dat 1 wiel draait & het andere niet?)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:42 schreef CreativeMind het volgende:
Zitten beide achterwielen vast of maar 1?
De achterwielen zijn niet aangedreven, dus dat heeft niks met een differentieel te maken. Het enige dat ze redelijkerwijs kan blokkeren is de rem (of het lager, maar dat lijkt me sterk).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
beide draaien niet meer (maar ik heb wel kant per kant opgekrikt, heb geen 2 krikken. Daar zit toch een differentieel op die dat mogelijk moet maken dat 1 wiel draait & het andere niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |