Klinkt goed! vind het wel een leuke kleur die je uitgekozen hebt. en een diesel was dan wel wat handiger geweest maarja... met jouw rijstijl ;-)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij bevalt prima hoor!![]()
Achteraf had ik misschien beter een Diesel kunnen nemen, want er staat al ruim 22k op de teller, haha. Maar goed... Een auto is om in te rijden natuurlijk!
Daarnaast vind ik het kleine stuurtje heeeeel fijn en moet ik echt wennen als ik weer in een auto rijd met een normaal (/groot) stuur
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Droathoah het volgende:
Vanmorgen weer de binnenkant krabben van mijn 307 uit 2003, is dat normaal?
Airco aanzetten tijdens het rijden. Die haalt het vocht uit de lucht, dat zou flink moeten schelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Droathoah het volgende:
Vanmorgen weer de binnenkant krabben van mijn 307 uit 2003, is dat normaal?
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Airco aanzetten tijdens het rijden. Die haalt het vocht uit de lucht, dat zou flink moeten schelen
Had het bij m'n 306 ook af en toe en met de Volvo 340 zonder achterruit (omgebouwd tot Dakar-bakje) continue. De Fiat 500 uit '10 van m'n ouders heeft er ook last van als ze de airco niet aan hebben gehad.
Even kijken of kapotte rubbers zijn, of dat een afvoerweg vol zit met bladeren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!
Bij mij werkte de airco juist averechts, ik had ook veel vocht in de auto. Moest regelmatig een kwartier wachten voordat de ruit niet meer beslagen was. Sinds een paar weken gebruik ik alleen de ventilatie (warm), met interne circulatie uitgeschakeld. Dat hielp bij mij in elk geval wel, wellicht kun je het ook een keer proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!
Ja en de waterpomp ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef beware_reageerd het volgende:
Neem je ook de spanrol mee ?
Wel zo slim namelijk.
Ik kan alleen kiezen tussen A/C en ECO, haha, maar zet hem altijd op zijn hoogst maar dan nog is het soms een eeuwigheid voordat mijn ruit vrij is. Toch bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij mij werkte de airco juist averechts, ik had ook veel vocht in de auto. Moest regelmatig een kwartier wachten voordat de ruit niet meer beslagen was. Sinds een paar weken gebruik ik alleen de ventilatie (warm), met interne circulatie uitgeschakeld. Dat hielp bij mij in elk geval wel, wellicht kun je het ook een keer proberen.
Ik zal er eens langslopen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Mano_ het volgende:
Of een vochtvreter van 3 euro bij de ActionIn de 306 had ik geen airco en zo'n klein bakje doet wonderen.
Thnx, voorbeeld van hoe ze eruit zien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef djayzz het volgende:
Die vochtvreters van de action helpen ook in de vw polo '95 van mijn vriendin
Die heb ik er ook in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef Goddelijker het volgende:
Anders een Pingi, die is herbruikbaar!
http://pingi.com/index.php/nl/welkom
Dus eigenlijk hoor jij er nu niet meer bij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn 306 staat in de verkoop klik
neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoor jij er nu niet meer bij?
Blijven hele mooie wagens!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef EMCioran het volgende:
![]()
Mijn hok:
[ afbeelding ]
Heb hem nu 3,5 jaar, gekocht met 79k en ondertussen staat de teller op 142k. Als 'ie verder geen enorme defecten gaat vertonen de komende jaren (automaatbak e.d), blijf ik er lekker nog een poos in rondtuffen.
Prachtige dingen! Ik heb nog de oude V6, zo lekker soepel..quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef EMCioran het volgende:
![]()
Mijn hok:
[ afbeelding ]
Heb hem nu 3,5 jaar, gekocht met 79k en ondertussen staat de teller op 142k. Als 'ie verder geen enorme defecten gaat vertonen de komende jaren (automaatbak e.d), blijf ik er lekker nog een poos in rondtuffen.
Ooit eens ergens gelezen dat benzine funest kan zijn voor de commonrail. Ik zou het leeg laten pompen als ik jou was.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Olle. het volgende:
Verdorie vanmiddag had ik 2.5 liter benzine in mijn 207 gegooid...
ik moest diesel hebben. Zojuist maar afgetankt door er nog eens 40 liter diesel overheen te gooien (er zat nog 7 liter in) .
Ik neem de gok door door te rijden.
Hebben mensen hier ervaring mee? Is het erg voor de auto?
Doe je snel! Die van mij (ok, Ford) passeerde de 40.000km bij 1 jaar... Als ik niet werkloos was geweest had ie de 60.000km allang gepasseerd geweest toen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de 30.000 erop gezet
Auto is bijna 1 jaar.
Ja, nogalquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe je snel! Die van mij (ok, Ford) passeerde de 40.000km bij 1 jaar... Als ik niet werkloos was geweest had ie de 60.000km allang gepasseerd geweest toen.
FF zoeken naar je auto nu
Edit: mooi bakkie!
Ach, ik vorige week voor 13km te hard in de bebouwde komquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Goddelijker het volgende:
Ik had gisterochtend een bekeuring à 90 euro voor verkeerd parkeren.
Jup, toekomstvisie! en gewoon relax je spullen achterin gooienquote:
Toffe velgen!quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Droathoah het volgende:
Ik wil mijn karretje verkopen. Wellicht iemand met interesse hier?
Peugeot 307 XS 1.6-16V
Nieuwe APK tot 07-04-2014
Net nieuwe distributieriem + set + waterpomp
Meer vragen? DM mij maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |