Om deze vraag nog een keer te plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens een parfumeur in de auto?
En welke geurtje is lekker? Ik had pepermunt, maar daar werd ik onpasselijk van
En nu heb ik iets, geen idee wat, maar die is heel flauw.
Ik heb ze van David & Goliath: Kokosnoot, kersen en Bubblegumquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens een parfumeur in de auto?
En welke geurtje is lekker? Ik had pepermunt, maar daar werd ik onpasselijk van
En nu heb ik iets, geen idee wat, maar die is heel flauw.
Ik heb ook een 207 inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef rena het volgende:
Ik vind die parfumeurs echt vreselijkEen vriend van me heeft vanille in zijn 207 en ik krijg er ontzettende hoofdpijn van. Geen parfumeur is het beste, maar dat is mijn mening
Hehe. Zo'n zakje had ik altijd in mijn oude auto hangenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik heb ze van David & Goliath: Kokosnoot, kersen en BubblegumMierzoet en heerlijk maar helaas niet in NL te verkrijgen. Heb nu een zwitsalzakje hangen
Ja, maar ik vraag mij af welke lekker isquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef rena het volgende:
Vullingen kun je gewoon bij de dealer kopen. Kosten 7,50 of zo.
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Chav het volgende:
O, ik heb er trouwens ook 1 die ik in mn aanstekerdinges doet, een ronde. Heeft mn pa ooit gegeven maar geen idee waar ie m vandaan heeft of waar je vullingen moet kopen
Ja hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
Is je autootje al gemaakt automatic? Ik zag dat je nogal wat schade hebt opgelopen.
zo, dat is netjes!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor!
Binnen een week was hij klaar![]()
bijna ¤3400,- schade incl. btw
Ooo balen! Hopelijk valt dat inderdaad mee danquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat is netjes!
Ik heb 17 december een ongeluk gehad op de snelweg. alleen bij mij was er iemand achterop gereden. 2200 euro schade aan mijn mooie 306 cabriootje(ik had hem net een maand)
Na heel veel gedoe met gefuseerde verzekeringen e.d. is gisteren eindelijk het schadebedrag op mijn rekening gestort. Zaterdag dus even naar het schadebedrijf om een afspraak te maken.
Schade was trouwens een deukje aan de achterkant en de bumper aan de binnenkant flink beschadigd. Ik hoop eigenlijk niet dat het electrische-kap mechanisme kapot is. heb er namelijk nog een hardtop op zitten.
Idd! gelukkig heb ik met dit weer nog niet echt de neiging om de kap eraf te halen. dus ik kan nog wel een weekje wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Het topic leeft weer!
[..]
Ooo balen! Hopelijk valt dat inderdaad mee dan
Hmm oke... Jammer dat je niet weet wat je nu hebtquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef RiotNiece het volgende:
De refills voor de parfumeur kosten bij peugeot ¤10,- -> ik heb een lease-207 van de poollijst gehad en daar zat één geurtje in (weet niet welke) die wel vol te houden was.
Ik ben ooit naar de dealer geweest om het na te vragen, maar die wilde er nieteens naar kijken. Er zou een setje in horen en als dat weg was mocht ik die wel nieuw kopen à ¤40,-. Dan kon ik zelf proberen.
Even in een show-model laten ruiken was geen optie, dat deden ze nooit.
Tja, ik ken het... Ik ben zooo blij dat mijn verzekering niet omhoog gegaan is naar mijn ongelukjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 206 GTI. Alleen vind mijn portemonnee het niet ze erg leuk. Ik ben namelijk nog student
Dat magquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
Mogen/moeten hier trouwens nog foto's van eigen peugeot(s) gepost worden? of valt dat onder opscheppen over je auto?
Volgens mij is het weer doodquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Het topic leeft weer!
Ok, er post niemand meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Niet meteen sip als mensen even niet posten hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |