Om deze vraag nog een keer te plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens een parfumeur in de auto?
En welke geurtje is lekker? Ik had pepermunt, maar daar werd ik onpasselijk van
En nu heb ik iets, geen idee wat, maar die is heel flauw.
Ik heb ze van David & Goliath: Kokosnoot, kersen en Bubblegumquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens een parfumeur in de auto?
En welke geurtje is lekker? Ik had pepermunt, maar daar werd ik onpasselijk van
En nu heb ik iets, geen idee wat, maar die is heel flauw.
Ik heb ook een 207 inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef rena het volgende:
Ik vind die parfumeurs echt vreselijkEen vriend van me heeft vanille in zijn 207 en ik krijg er ontzettende hoofdpijn van. Geen parfumeur is het beste, maar dat is mijn mening
Hehe. Zo'n zakje had ik altijd in mijn oude auto hangenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik heb ze van David & Goliath: Kokosnoot, kersen en BubblegumMierzoet en heerlijk maar helaas niet in NL te verkrijgen. Heb nu een zwitsalzakje hangen
Ja, maar ik vraag mij af welke lekker isquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef rena het volgende:
Vullingen kun je gewoon bij de dealer kopen. Kosten 7,50 of zo.
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Chav het volgende:
O, ik heb er trouwens ook 1 die ik in mn aanstekerdinges doet, een ronde. Heeft mn pa ooit gegeven maar geen idee waar ie m vandaan heeft of waar je vullingen moet kopen
Ja hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
Is je autootje al gemaakt automatic? Ik zag dat je nogal wat schade hebt opgelopen.
zo, dat is netjes!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor!
Binnen een week was hij klaar![]()
bijna ¤3400,- schade incl. btw
Ooo balen! Hopelijk valt dat inderdaad mee danquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo, dat is netjes!
Ik heb 17 december een ongeluk gehad op de snelweg. alleen bij mij was er iemand achterop gereden. 2200 euro schade aan mijn mooie 306 cabriootje(ik had hem net een maand)
Na heel veel gedoe met gefuseerde verzekeringen e.d. is gisteren eindelijk het schadebedrag op mijn rekening gestort. Zaterdag dus even naar het schadebedrijf om een afspraak te maken.
Schade was trouwens een deukje aan de achterkant en de bumper aan de binnenkant flink beschadigd. Ik hoop eigenlijk niet dat het electrische-kap mechanisme kapot is. heb er namelijk nog een hardtop op zitten.
Idd! gelukkig heb ik met dit weer nog niet echt de neiging om de kap eraf te halen. dus ik kan nog wel een weekje wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Het topic leeft weer!
[..]
Ooo balen! Hopelijk valt dat inderdaad mee dan
Hmm oke... Jammer dat je niet weet wat je nu hebtquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef RiotNiece het volgende:
De refills voor de parfumeur kosten bij peugeot ¤10,- -> ik heb een lease-207 van de poollijst gehad en daar zat één geurtje in (weet niet welke) die wel vol te houden was.
Ik ben ooit naar de dealer geweest om het na te vragen, maar die wilde er nieteens naar kijken. Er zou een setje in horen en als dat weg was mocht ik die wel nieuw kopen à ¤40,-. Dan kon ik zelf proberen.
Even in een show-model laten ruiken was geen optie, dat deden ze nooit.
Tja, ik ken het... Ik ben zooo blij dat mijn verzekering niet omhoog gegaan is naar mijn ongelukjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 206 GTI. Alleen vind mijn portemonnee het niet ze erg leuk. Ik ben namelijk nog student
Dat magquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
Mogen/moeten hier trouwens nog foto's van eigen peugeot(s) gepost worden? of valt dat onder opscheppen over je auto?
Volgens mij is het weer doodquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Het topic leeft weer!
Ok, er post niemand meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Niet meteen sip als mensen even niet posten hè...
[/quote]quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Chav het volgende:
Aangezien niemand wat over mijn auto heeft gezegd (of m uberhaupt heeft gezien :p) de mijne nog een keer!
[ afbeelding ]
Van binnen wel schoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En genoeg plaats voor 4 personen...
[ afbeelding ]
Nu nog een windscherm en roestvrijstalen rolbeugels en ze is af![]()
Nop, sommige plaatjes zijn afgeschermt hier, en de plaatjes uit je beide posts kan ik dus niet zien hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Chav het volgende:
Nu nog niet? Er ging net iets niet helemaal goed.
Die dvd? Nee hoor, kijk er niet naar tijdens het rijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef St4ck3r het volgende:
Mooie auto, vind je dat nou niet vervelend dat scherm? Had er zelf ook een.. maar voor me eigen veiligheid er maar weer uitgehaald..
Juist! zo mag ik het horen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:44 schreef Chav het volgende:
Nu nog mooi weer en dan kunnen Djayzz en ik cabriorijden
Gezellig!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan wel een 307CC regelen.
* automatic_ rijdt mee met het rondje
Dat ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:
Een hele 207
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja... Hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat ziet er netjes uit!
Maar klopt die datum van 30/07/2008 nou?
Ow, ik dacht dus van na de reparatiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Hoezo?
Toen had ik hem net een paar dagen![]()
Ooo nee hoor!quote:
Nee ik niet, helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:03 schreef DutchTaz het volgende:
Iemand interesse in 306 XSI 2.0 Belfort uit 1996 misschien?
Nou, als bij mij de hardtop eraf is, gaat elke keer boven de 10 graden toch de kap eraf hoor, ik vind het heerlijk rijden zonder dak!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag even getwijfeld of ik mn kap open zou zetten maar vond het toch nog te koud. Heb wel de eerste bikkel op de A16 gezien (wel met ramen omhoog).
Ja, daar zit wat in. is dat winscherm voor achter de voorstoelen? en weet je of dat ook echt goed helpt tegen de wind?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Chav het volgende:
Ja maar jullie zijn mannen en hebben kort haar. Mijn haar staat recht omhoog en wordt een grote klit (had geen elastiekje bij me). Maandag ben ik jarig en dan krijg ik geld voor een windscherm, dat scheelt een hoop.
Haha, is het zo klein achterin dan? Bij mij is er nog best wat ruimte over. je moet idd geen 2 meter zijn, want als je met de voorstoelen een beetje naar achteren zit, wordt het wat krapper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
Windscherm is idd voor achter de voorstoelen. Nadeel is dat er dan niemand meer achter kan zitten (maar dat kan bij mij sowieso amper, tenzij je 1 meter bent). Het helpt zeer zeker.
Maar wel knusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:06 schreef Chav het volgende:
De mijne is idd meer een 2 zitter dan een 4 zitter. Heeel krap
Ramen dicht is ook wel prettiger idd. behalve als je binnendoor rijdt, want zonder ramen kan je ook naar de zijkant zwaaienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
In een 307 kan je nog een beetje fatsoenlijk zitten, maar dan is het ook niet geweldig.
Ik heb overigens altijd de ramen dicht als ik in een CC rij (307 of megane)
nou ook met een vaste baan is de 206 een dikke auw voor je portemonnee in onderhoudquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 206 GTI. Alleen vind mijn portemonnee het niet ze erg leuk. Ik ben namelijk nog student
Leuk wagentje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Chav het volgende:
Aangezien niemand wat over mijn auto heeft gezegd (of m uberhaupt heeft gezien :p) de mijne nog een keer!
[ afbeelding]afbeelding ]
Van binnen wel schoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En genoeg plaats voor 4 personen...
Nu nog een windscherm en roestvrijstalen rolbeugels en ze is af
Ach, dan zet ik m op de sportstand, gaat ie wat harderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Leuk wagentje!
Zeker om te touren, mijn ouders rijden een zwarte cc, mooie ding, alleen beetje te weinig kracht met het 1.6je.
Ik rij zelf een 2.0 405 MI16, eigenlijk alleen maar 405's gehad,dit is mn 3e
Mag ook wel als medeoprichter, webmaster en bestuurslid van de 405 club
naja ik ga het voorlopig nog niet laten maken, vind het wel eventjes best!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef St4ck3r het volgende:
kat eronderuit.. rechte pijp ertussen lassen! heb je ook weer 0.5pk erbij, en een mooie roffel xD
Erg he. wachten :xd:quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Londemanmp het volgende:
nog een paar dagen wachten en de auto ziet er zo uit ( alleen nog niet verlaagd )
donderdag zie ik hem straks voor het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Londemanmp het volgende:
nog een paar dagen wachten en de auto ziet er zo uit ( alleen nog niet verlaagd )
donderdag zie ik hem straks voor het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whaha, ziet er leuk uit zo!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Chav het volgende:
Het bewijs dat ik een windscherm nodig heb
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef djayzz het volgende:
Vandaag komt mijn 306-je terug van de schade herstel![]()
Deukje eruit, nieuwe letters achterop en 306 uiteraard![]()
Misschien zelfs nog een 3e remlicht![]()
Morgen kijken voor nieuwe speakers en radio![]()
![]()
valt het op dat ik blij ben?
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee hoor
En morgen ook mooi weer, kan je m gelijk cabriotesten
Ik heb nog wel 2 kleurstiftjes liggen, maar dat is denk ik de verkeerde kleurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
Mooi!
Verdorie. Ik heb drie "gaatjes" (naja, de lak is er af) in mijn motorkap zitten van steenslag![]()
Binnenkort maar eens kijken of ik (of iemand anders) het netjes kan opvullen met zo'n kleurstiftje...
Nou ziet er mooi uit hoor! en succes met het vast zetten van dat ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef Chav het volgende:
Alleen mn windscherm zakt naar beneden op de snelwegHeb de winkels gebeld en die zeiden dat het niet hoorde (lijkt me ook) maar dat ik m strakker kon stellen. Ff mn vent laten proberen (ik krijg de wieltjes er niet af, kippenkracht
), als het niet lukt ga ik m omruilen.
Bij mijn 206 klopte het kleurenstiftje ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 kleurstiftjes liggen, maar dat is denk ik de verkeerde kleurRouge Lucifer.
Pas op met dat opvullen met een kleurstiftje, als je echt gaatjes in de onderlaag van de lak hebt zitten, dat het niet gaat roesten net om de rand waar je je kleur opnieuw hebt aangebracht. Dat zou jammer zijn.!
Nee, maar je krijgt hem, dus ik zou er blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef ScrapHead het volgende:
Hallo Peug-fan's!
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn... maargoed. Maybe kunnen jullie me bllij maken.![]()
Mn huidige leaseauto moet eruit.
Er word een collega van mij uitgeschopt & mijn auto heeft als eerste de km's om vervangen te worden. Dus... dat betekent dat ik zijn auto moet afrijden, hij heeft echter de auto afgelopen juli gekregen.
Mijn huidige auto: Ford Focus Station. 1.6Tci 109pk Titanium.
Mijn 'nieuwe'auto: Peugeot 207 1.6Hdif 90pk XS Pack
*Panoramadinges
*Climate control gescheiden
*Regensensor
*Autoverlichting
*Cruisecontrol
*Mistlampen voor
*Lederenstuurwiel
*16'' SPA licht metallo's
*Alu grill
*meegespoten zij stootstrippen
*en als top of the bill... een Parfumeur
Goed, hij is dus wel een slagje kleiner. En hij is 0.4 sec trager naar de 100... maar ik vind het wel een kek bakkie.
Hij is donkergrijs of zwartoverigens en ik krijg hem per 1 mei.
Is het wat?
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topicquote:
Ik vind die dingen zoooo verschrikkelijk stinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topic
Je kan dan een 'geurtje' in een "ding" stoppen en dan krijg je een lekkere geur in je auto. Dit is dus ingebouwd en dan hoef je niet zo'n lelijk ander ding erop te zetten.
Het ligt er echt aan welke je hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zoooo verschrikkelijk stinken
Gewoon je auto schoon houden en er geen friet of burgers in eten, goed de ventilatie aan en je auto stinkt nooit. Of je moet er natte honden en kotsende zwervers vervoerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het ligt er echt aan welke je hebt
Ik had eerst pepermunt. Die werkte wel (de frietlucht is zo uit je auto), maar als je hem te lang aan had staan, dan kreeg je knallende hoofdpijn. Ik heb nu (denk ik) tropische - iets en die vind ik ook niet geweldig...
Volgende keer maar een andere proberen
ik ben weleens met iemand meegereden en die had een lekker geurtje.. maar geén idee welke dat was
Sowieso friet vervoeren zorgt al voor een geurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon je auto schoon houden en er geen friet of burgers in eten, goed de ventilatie aan en je auto stinkt nooit. Of je moet er natte honden en kotsende zwervers vervoeren
Ik wil een fotoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topic
Je kan dan een 'geurtje' in een "ding" stoppen en dan krijg je een lekkere geur in je auto. Dit is dus ingebouwd en dan hoef je niet zo'n lelijk ander ding erop te zetten.
quote:
Je moet er iets voor over hebbenquote:
Oke dan, ja dat zou bij mij niet kunnen. Of naja.. Alles kanquote:
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Chav het volgende:
Mijn aansteker is heel handig in het midden, tussen de stoelenNet als mn raamknopjes (heb me er rot naar lopen zoeken
)
Dank...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...
Ik ga er van de week om, dus dan hoor je het - mits ze er op voorraad hebben.
[..]
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaad
Maar hier, 207, zit hij niet handig...
Ooo leuk hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Dank...
Voor mij is het aftellen, ik kan de 207 ophalen op 29 april.![]()
Ik ben er serieus blij mee!
Draagarmen en roest onder de achterruit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
Ik kom me eventjes hier melden
Ben op dit moment bezig met m'n rijbewijs, nog 3 weekjes, en ben aan het kijken naar een 206.
Lijkt me een heel leuk beginnersbakkie
Wat zijn de zwakke punten/veel voorkomende problemen van een 206?
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Draagarmen en roest onder de achterruit.
Ja, onder anderequote:Op donderdag 2 april 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?
Als je over een verkeersdrempel etc. heen gaat?
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Heb je er gekocht...?quote:Op zondag 5 april 2009 20:49 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.quote:
Nice, ben benieuwt!quote:Op zondag 5 april 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.
Die veel-spaaks-velgen zouden echtquote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind hem ook wel netjes zo. Ik ben niet van plan er nog veel aan te doen. Ik ben geen fan van andere bumpers en sideskirts etc. Ik hou van een strakke standaard auto.
Het enige waar ik nog over twijfel zijn andere velgen en eventueel zo'n standaard spoiler. Iemand die er toevallig nog een heeft liggen? Het liefst meteen in kleur (EYL Gris Iceland).
Ja daar ben ik ook fan van idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Die veel-spaaks-velgen zouden echtstaan
Volgens mij wel ja, maar ik vind zequote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat zijn standaard Peugeot 206 velgen toch?
Die WRC's zijn helaas wel wit. Dat is elke dag poetsenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik vind ze
En die WRC's ook trouwens
Dat is de eerste paar dagen leuk, en op gegeven moment gaat dat heel snel vervelenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die WRC's zijn helaas wel wit. Dat is elke dag poetsen
Wat is je budget dan? Wel een ideale tijd om een auto te kopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar dagen leuk, en op gegeven moment gaat dat heel snel vervelen
Ik zit zelf te kijken voor een 206, maar heb niet zoveel budget
2700-3000 euro, dat is net 1000 te weinig eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is je budget dan? Wel een ideale tijd om een auto te kopen.
Ja idd. Net 1000 te weinig.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
2700-3000 euro, dat is net 1000 te weinig eigenlijk
Dan zou ik geen 206 kopenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop morgen een grote prijs te winnen met de staatsloterij
quote:
Foto's !quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef Here2Stay het volgende:
Weet niet of ik mee mag doen, maar vanaf volgende week eigenaar van blauwe 206 cc en nu al![]()
Jammer, vond hem vreselijk mooi, mooier dan de 406 coupequote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef ScrapHead het volgende:
407 Coupé is trouwens ook niet meer leverbaar in NL...
http://www.autokopen.nl/a(...)nt_in_Nederland.html
We hebben vorig jaar een tijdje een 306 1.1 gereden. Deze motor is TE licht, een inhaalactie moet je zo'n beetje plannen per kalenderquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Bovendien neig ik meer naar een 205 toe, omdat die in vergelijking met de 306 lichter is.
Kunnen jullie mijn voorgevoel een beetje bevestigen? Of is het meer van: Hij lult maar wat
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
de 205 GTI, de oorspronkelijke hot hatchback..
Wat was dat een racemonster
Ja, klopt, is dan meer een project dan een auto om gewoon mee te rijden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...
XN is het basismodel, dat is de kaalste versie die er isquote:Op zondag 12 april 2009 16:26 schreef geelkuikentje het volgende:
XS is de sportievere versie
XT is de luxe versie
XN/XR is het basismodel (?)
Wat voor eentje ga je kijken?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef mstr het volgende:
Ik ga waarschijnlijk van 't weekend kijken naar een 206
206 1.4 XT ice blue uit 2000quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat voor eentje ga je kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentquote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentSucces nog trouwens, woensdag moet je op toch?
binnenin nogal standaard.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Chav het volgende:
Waar zijn de foto`s van de binnenkant (ja, dat vind ik leuk ja)
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef ScrapHead het volgende:
Daar is hij dan, een dag eerder dan gepland!
Mijn 'nieuwe' leasebakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
207 XS Pack met een panoramadak!
Ik weet het, kost alleen een hoop geld!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
!! Goede kleur, goede velgen! Spoiler zou hem helemaal af maken
En en en....?quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef mstr het volgende:
Eigen foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Hij is fijn hè?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef ScrapHead het volgende:
Daar is hij dan, een dag eerder dan gepland!
Mijn 'nieuwe' leasebakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
207 XS Pack met een panoramadak!
Vind die Quicksilvers écht mooiquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef NLvice het volgende:
Mijn Nieuwe 206![]()
Vorige is helaas om het leven gekomen![]()
![]()
Rij nu een Quicksilvertje met maar 32000 km erop uit 2005![]()
Fotooo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geluids installatie ook weer overgbouwd![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet hoor, waarschijnlijk kan je gewoon het kapje voor de speaker er los af halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef mstr het volgende:
Ik wil voorin nieuwe speakers hebben in mijn 206.
Die er nu in zitten zijn net uhm.. blikken
Wie weet goede speakers voor niet teveel geld?
En volgens mij moet het hele deurpaneel eraf toch?
Daarom post ik hier evenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, waarschijnlijk kan je gewoon het kapje voor de speaker er los af halen.
(is bij een 306 wel iig)
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom post ik hier even
Omdat er paar mensen zijn met een 206
Het stelt inderdaad niks voorquote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef NLvice het volgende:
Hey
ja het hele deur paneel moet eraf( Stelt Niks voor)
werkt ook het beste.
Deur paneel zit met in totaal 4 torx schroeven vast
De rest is allemaal klik systeem dus je kan de deurpaneel erna rustig eraf trekken
de deurpaneel zit met een soort van dopjes vast meestal breken er wel een paar van
dus naar de dealer gaan om een aantal van die dingen te halen is wel verstandig
Kosten 10cent per stuk
Groeten Remko !
[..]
Het is best vervelend dat ie niet open blijft staan jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar ik "hood lifters" kan krijgen voor een 206 gti?
Volgens mij zijn die dingen best prijzig..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben trouwens ook nog opzoek naar een standaard dakspoiler voor mijn auto. Het liefst in de kleur Gris Iceland EYL.
Ik bedoel zo'n lifter (gasveer). Niet zo'n stokquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef mstr het volgende:
Het is best vervelend dat ie niet open blijft staan ja
Nieuw wel ja. Maar er zullen vast wel wat mensen een andere spoiler hebben gemonteerd waardoor de originele stof ligt te happen in de garage.quote:Volgens mij zijn die dingen best prijzig..
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n lifter (gasveer). Niet zo'n stok
Die zit er bij mij namelijk gewoon op, maar het is een stuk makkelijker met zo'n hoodlifter.
[..]
Nieuw wel ja. Maar er zullen vast wel wat mensen een andere spoiler hebben gemonteerd waardoor de originele stof ligt te happen in de garage.
Ik vind een strake standaard auto het mooist. Ik hou niet zo van al die getuned bumpers, sideskirts en vleugels.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Oh, ik heb er wel eentje, maar die zit erop!
Hoezo wil je de originele erop?
Iemand met smaakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind een strake standaard auto het mooist. Ik hou niet zo van al die getuned bumpers, sideskirts en vleugels.
Mooi dan dat er geen 1 gebroken isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het stelt inderdaad niks voor
Binnen half uurtje 2 nieuwe speakers erin gezet
En geen één klemmetje gebroken
Het geluid is nu stuk beter
Deze heb ik:
http://www.sony.nl/product/ics-f-series-speakers/xs-f1726se
Het is ook de eerste keer in bijna 9 jaar, dat ze los gaan gok ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef NLvice het volgende:
[..]
Mooi dan dat er geen 1 gebroken is![]()
Bij mij breken er altijd wel een paarhehe
Speakers zijn netjes hoor !
Die rijdt echt lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
mstr; hoe rijd je auto?
De mijne gaan ze morgen spuiten
En even naar een vreemde plek kijken in mijn lak![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Ikzelf rij ook met een Peugeot 307, zal een van deze dagen eens wat kiekjes plaatsen.
wat kost dat? :p dat resultaat wil ik ook welquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Catch22- het volgende:
als je in de buurt woont, hij is boek-baarDoet vrij regelmatig auto's
Die spulletjes zullen wel meevallen, er gaat alleen zoveel tijd in zittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:02 schreef mstr het volgende:
Het ziet er écht goed uit
Wat kosten al die spulletjes bij elkaar als ik het vragen mag?
Al gekeken maar niets gevonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:
marktplaats of clubfora ?
De Clio bevalt uitstekend, hij is een stuk ruimer al de 106!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Catch22- het volgende:
hoeft sowieso niet, mag altijd
leuk wagentje die clio? Ik heb ook een 1.6, alhoewel de mijne een 8v is (denk ik). Clio is formaatje 106 toch?
foto's?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef St4ck3r het volgende:
Zojuist mijn auto opgehaald van de spuiter! Stootstrips zijn meegespoten, achterraam is opnieuw geblindeerd en er staat een mooie streep over me auto
Foto's!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef St4ck3r het volgende:
Zojuist mijn auto opgehaald van de spuiter! Stootstrips zijn meegespoten, achterraam is opnieuw geblindeerd en er staat een mooie streep over me auto
Snelle ragbakkies zijn datquote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef DoimeN het volgende:
Ik zou eigenlijk heel graag nog eens een 205gti 1.9 willen bezitten.![]()
![]()
![]()
Kan het makkelijk betalen enzo, maar wil eigenlijk eerst een keer een proefritje maken, waar zou dat kunnen omg. Amsterdam?
even op marktplaats zoeken of clubfora.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef DoimeN het volgende:
Ik zou eigenlijk heel graag nog eens een 205gti 1.9 willen bezitten.![]()
![]()
![]()
Kan het makkelijk betalen enzo, maar wil eigenlijk eerst een keer een proefritje maken, waar zou dat kunnen omg. Amsterdam?
Foto's?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Here2Stay het volgende:
H2S is sinds drie weken de trotse eigenaresse van een blauwe 206 ccBen er nog steeds elke dag superblij mee. Zeker met van die lekker dagen als vandaag is elk excuus om niet op de fiets te gaan meegenomen
Als ik er enig idee van zou hebben hoe ik die krengen upload... deel ik haar graag met jullie. Alleen kijken he, niet aankomen;)quote:
http://tinypic.com/quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Als ik er enig idee van zou hebben hoe ik die krengen upload... deel ik haar graag met jullie. Alleen kijken he, niet aankomen;)
Lastig te zeggen wat een goede prijs is. Om welk type gaat het? Hoeveel liter motor ligt erin? Diesel of benzine?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef heaven7 het volgende:
Wat zou een goede prijs zijn?
En welke peugeot is het betrouwbaarst eigenlijk? Ik zoek een klein wagentje..
Het kratje laat ik achterwege.. de 24 flesjes kunnen mooi naast elkaar xDquote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef karoltje het volgende:
[..]
En waar stop je dan je boodschappen?.
Serieus? Voor mij is het altijd een teken dat Johnny en Anita er aan komen. Zit bijna altijd asovolk in, die moeten gehoord worden of zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef illusions het volgende:
Dat geluidje is juist vet. Ik zat hier even te kijken omdat ik ook een stuk of wat Peugeot auto's heb gereden, de 207, 307CC, en de 308, maar geen met turbo. Rij nu een Dodge SUV en die heeft wel turbo en dumpvalve, en zo'n geluidje is zo verslavend dat je met je ramen open gaat rijden en in elk straatje lekker gas geeft. ;-) Mij verveelt het nog niet!Tssshhhh..
Gelukkig hoor je het alleen als je schakelt, dus in een 30-km zone zal je het niet zoveel horen.. Op de snelweg mogen ze me best een Johnny vinden, die auto gaat toch als een slak op het moment!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef rena het volgende:
[..]
Serieus? Voor mij is het altijd een teken dat Johnny en Anita er aan komen. Zit bijna altijd asovolk in, die moeten gehoord worden of zo
Dan heb je dezelfde als ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb gisteren een splinternieuwe 107 sublime gekocht (5 deurs, zwart metalic) Over 2 week kan ik hem halen
Zal dan een fotootje posten. Ben heel erg blij
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde als ikBen er helemaal verliefd op, het rijdt als een zonnetje
![]()
De mijne
[ afbeelding ]
Gewoon makkelijk en het kostte me 100E meer en die was binnen 2 week leverbaar, de 3 deurs ruim 2 maand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Catch22- het volgende:
een 5deurs 107? waarom in hemelsnaam? je kan toch nauwlijks achterin zitten?
Dat valt nog best mee! Ik heb wel eens langere vrienden achterin gehad en die viel het ook meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Catch22- het volgende:
een 5deurs 107? waarom in hemelsnaam? je kan toch nauwlijks achterin zitten?
Ziet er nice uit!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Swindler het volgende:
Mijn peugeotje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt dat is het nieuwe 2009 model , ik vind het zelf wel stukken mooierquote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Alleen dat stootkussen aan de voorkant vind ik verschrikkelijk lelijk. Maar dat hebben ze tegenwoordig allemaal die grote happers aan de voorkant :S
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Swindler het volgende:
Mijn peugeotje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! Vind het hem wat stoerder maken of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
klopt dat is het nieuwe 2009 model , ik vind het zelf wel stukken mooier
Al zou ik hem persoonlijk iets lager maken, dan ligt alles net wat mooier in z'n kassen. Maar das persoonlijke smaak ofc.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
ThnxHelaas was de prijs van de velgen wat minder grappig
De schroefset is al besteldquote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Al zou ik hem persoonlijk iets lager maken, dan ligt alles net wat mooier in z'n kassen. Maar das persoonlijke smaak ofc.
Ik denk dat met de schroefset erop, het totaal beeld een stuk beter wordt!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef Swindler het volgende:
[..]
De schroefset is al besteldmaar hij is pas 2 maanden oud
Ik denk wel dat ik problemen ga krijgen met de garantie , heb de uitlaat verlast , 16 inch(breedset 7,5J) velgen terwijl er volgens het boekje max 15 inch met 6,5 J onder mag, en ik ben nog lang niet klaar
Bahquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Ik denk dat met de schroefset erop, het totaal beeld een stuk beter wordt!
Overigens heeft iemand heerlijk z'n deur in mijn auto geplant, z'n lak zit zelfs nog op mijn auto - maar geen spoor te bekennen van de auto / bestuurder of een briefje..
Flinke pit, maar voornamelijk lak schade.. Waarschijnlijk nog op het werk gebeurt ook, stel lutsers zijn dan ook nog je collega'squote:
Oh dat is helemaal naarquote:Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Flinke pit, maar voornamelijk lak schade.. Waarschijnlijk nog op het werk gebeurt ook, stel lutsers zijn dan ook nog je collega's
Jij hebt het Subaru-tsshhhh geluidje in gedachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Neliel87 het volgende:
Gelukkig hoor je het alleen als je schakelt, dus in een 30-km zone zal je het niet zoveel horen.. Op de snelweg mogen ze me best een Johnny vinden, die auto gaat toch als een slak op het moment!Maar goed wat ik zelf al zeg, het lijkt me leuk maar weet niet of het me gaat vervelen/irriteren.
Klopt ja, helaas zit je met een 1.4 liter diesel al snel over de 2,000 toeren - dus dan hoor je het vrij wel continu. Maar goed ik heb er toch van afgezien. Ga het geld maar stoppen in een setje devil eyes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef illusions het volgende:
Jij hebt het Subaru-tsshhhh geluidje in gedachten.De Dodge Journey die ik heb hoor je constant fluiten als je in straten rijdt of plekken waar het geluid kan weerkaatsen, en wanneer je de koppeling indrukt blaast hij alle druk af in 1 fluitje. Dan schakel je door, en wanneer de turbo er weer in kickt begint ie weer te fluiten (bij een krappe 2000 toeren al - 2.0 liter diesel).
Ik denk dat dat hoofdzakelijk komt omdat het een huurauto is. Iedereen rijdt dan anders met de koppeling... Ik heb bijna 20.000 op mijn 207 staan (nog geen jaar oud) en ik heb nergens last vanquote:Nu worden die auto's aardig afgeragd, maar er stond ook maar 10k op de teller, en dan vind ik het vrij raar dat de koppeling zo tikt. Daarentegen huur ik nu een Dodge Journey (SUV) met 1000km (!!) op de teller en die koppeling tikt ook, dus is dat gewoon iets wat je hebt met een diesel auto of duidt het op een mankement?
Zijn er hier mensen met een 207 die vaak problemen heeft, reparaties nodig enzo? Wat is dan je km-stand en bouwjaar?
Ik heb een 207 uit 2007 (UK versie, dus stuur rechts) met zo'n 18.000 miles (30.000km) op de teller en nog nooit iets aan hoeven repareren (bij officiele garage in onderhoud).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef illusions het volgende:
Zijn er hier mensen met een 207 die vaak problemen heeft, reparaties nodig enzo? Wat is dan je km-stand en bouwjaar?
Ik houd ook nooit m'n voet op de koppeling, ja de eerste 3 versnellingen want met een 1.4 moet je redelijk rap doorschakelen. Maar ik zal het vandaag even voor je proberen als ik naar huis rijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef illusions het volgende:
Met een tikkende koppeling bedoel ik niet zozeer het geluid, maar een resonantie. Als ik bijvoorbeeld mijn voet op de koppeling hou tijdens het rijden (niet ingedrukt uiteraard, maar bijv. tijdens het optrekken zet je je voet pas naast de koppeling als je eenmaal in z'n 5 zit).
Heb het al bij veel auto's gemerkt, en bij de 207 merkte ik dit wel het duidelijkst. Bij een benzinemotor nooit gehad, afgeragd of niet. Dacht dat het gewoon iets diesel-eigen was, maar blijkt dus toch een mankement? Moet hier dan wel op letten aangezien ik volgende maand een nieuwe auto (diesel) wil kopen.
Nou ik heb het voor je getest.. Pak-en-beet 150 kilometer gereden gisteren in totaliteit, enige tijd m'n voet op de koppeling gehouden, zowel op hogere snelheden als binnen de bebouwde kom. Het enige wat ik daadwerkelijk voel is hetzelfde als op de rem en het gaspedaal, is lichte trilling. Maar dit komt gewoon van de diesel motor af die uit nature gewoon meer trilt. Geen getik, niks.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Ik houd ook nooit m'n voet op de koppeling, ja de eerste 3 versnellingen want met een 1.4 moet je redelijk rap doorschakelen. Maar ik zal het vandaag even voor je proberen als ik naar huis rijd.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk eens, wat bij ons op de oprit staat??
Van mij, helemaal van mij!
[ afbeelding ]
Rijdt idd als een zonnetje
Ik zou op voorhand "nee" zeggen, maar ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga er over een week 1300km mee rijden, ik ben wel benieuwd of hij een beetje comfortabel is op lange ritten
Ikzelf ook, maar ik heb geen andere optiesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou op voorhand "nee" zeggen, maar ik ben benieuwd
308! Owwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ikzelf ook, maar ik heb geen andere optiesMijn zus mag al met de 308 van mijn moeder
Ja, is een geweldig dingquote:
Haha, dat is inderdaad een voordeelquote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, is een geweldig dingAan de andere kant heb ik het voordeel dat ik nu niet zo veel boetes binnenhark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |