We hebben vorig jaar een tijdje een 306 1.1 gereden. Deze motor is TE licht, een inhaalactie moet je zo'n beetje plannen per kalenderquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Bovendien neig ik meer naar een 205 toe, omdat die in vergelijking met de 306 lichter is.
Kunnen jullie mijn voorgevoel een beetje bevestigen? Of is het meer van: Hij lult maar wat
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
de 205 GTI, de oorspronkelijke hot hatchback..
Wat was dat een racemonster
Ja, klopt, is dan meer een project dan een auto om gewoon mee te rijden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...
XN is het basismodel, dat is de kaalste versie die er isquote:Op zondag 12 april 2009 16:26 schreef geelkuikentje het volgende:
XS is de sportievere versie
XT is de luxe versie
XN/XR is het basismodel (?)
Wat voor eentje ga je kijken?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef mstr het volgende:
Ik ga waarschijnlijk van 't weekend kijken naar een 206
206 1.4 XT ice blue uit 2000quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat voor eentje ga je kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentquote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentSucces nog trouwens, woensdag moet je op toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |