Je moet er iets voor over hebbenquote:
Oke dan, ja dat zou bij mij niet kunnen. Of naja.. Alles kanquote:
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Chav het volgende:
Mijn aansteker is heel handig in het midden, tussen de stoelenNet als mn raamknopjes (heb me er rot naar lopen zoeken
)
Dank...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...
Ik ga er van de week om, dus dan hoor je het - mits ze er op voorraad hebben.
[..]
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaad
Maar hier, 207, zit hij niet handig...
Ooo leuk hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Dank...
Voor mij is het aftellen, ik kan de 207 ophalen op 29 april.![]()
Ik ben er serieus blij mee!
Draagarmen en roest onder de achterruit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
Ik kom me eventjes hier melden
Ben op dit moment bezig met m'n rijbewijs, nog 3 weekjes, en ben aan het kijken naar een 206.
Lijkt me een heel leuk beginnersbakkie
Wat zijn de zwakke punten/veel voorkomende problemen van een 206?
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Draagarmen en roest onder de achterruit.
Ja, onder anderequote:Op donderdag 2 april 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?
Als je over een verkeersdrempel etc. heen gaat?
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Heb je er gekocht...?quote:Op zondag 5 april 2009 20:49 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.quote:
Nice, ben benieuwt!quote:Op zondag 5 april 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.
Die veel-spaaks-velgen zouden echtquote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind hem ook wel netjes zo. Ik ben niet van plan er nog veel aan te doen. Ik ben geen fan van andere bumpers en sideskirts etc. Ik hou van een strakke standaard auto.
Het enige waar ik nog over twijfel zijn andere velgen en eventueel zo'n standaard spoiler. Iemand die er toevallig nog een heeft liggen? Het liefst meteen in kleur (EYL Gris Iceland).
Ja daar ben ik ook fan van idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Die veel-spaaks-velgen zouden echtstaan
Volgens mij wel ja, maar ik vind zequote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat zijn standaard Peugeot 206 velgen toch?
Die WRC's zijn helaas wel wit. Dat is elke dag poetsenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik vind ze
En die WRC's ook trouwens
Dat is de eerste paar dagen leuk, en op gegeven moment gaat dat heel snel vervelenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die WRC's zijn helaas wel wit. Dat is elke dag poetsen
Wat is je budget dan? Wel een ideale tijd om een auto te kopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar dagen leuk, en op gegeven moment gaat dat heel snel vervelen
Ik zit zelf te kijken voor een 206, maar heb niet zoveel budget
2700-3000 euro, dat is net 1000 te weinig eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is je budget dan? Wel een ideale tijd om een auto te kopen.
Ja idd. Net 1000 te weinig.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
2700-3000 euro, dat is net 1000 te weinig eigenlijk
Dan zou ik geen 206 kopenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop morgen een grote prijs te winnen met de staatsloterij
quote:
Foto's !quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef Here2Stay het volgende:
Weet niet of ik mee mag doen, maar vanaf volgende week eigenaar van blauwe 206 cc en nu al![]()
Jammer, vond hem vreselijk mooi, mooier dan de 406 coupequote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef ScrapHead het volgende:
407 Coupé is trouwens ook niet meer leverbaar in NL...
http://www.autokopen.nl/a(...)nt_in_Nederland.html
We hebben vorig jaar een tijdje een 306 1.1 gereden. Deze motor is TE licht, een inhaalactie moet je zo'n beetje plannen per kalenderquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Bovendien neig ik meer naar een 205 toe, omdat die in vergelijking met de 306 lichter is.
Kunnen jullie mijn voorgevoel een beetje bevestigen? Of is het meer van: Hij lult maar wat
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
de 205 GTI, de oorspronkelijke hot hatchback..
Wat was dat een racemonster
Ja, klopt, is dan meer een project dan een auto om gewoon mee te rijden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, ik vind em ook zeer tof. Maar het risico is mijns inziens te groot...
XN is het basismodel, dat is de kaalste versie die er isquote:Op zondag 12 april 2009 16:26 schreef geelkuikentje het volgende:
XS is de sportievere versie
XT is de luxe versie
XN/XR is het basismodel (?)
Wat voor eentje ga je kijken?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef mstr het volgende:
Ik ga waarschijnlijk van 't weekend kijken naar een 206
206 1.4 XT ice blue uit 2000quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat voor eentje ga je kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentquote:
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de goden verzoeken he, een auto kopen voor je geslaagd bentSucces nog trouwens, woensdag moet je op toch?
binnenin nogal standaard.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Chav het volgende:
Waar zijn de foto`s van de binnenkant (ja, dat vind ik leuk ja)
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef ScrapHead het volgende:
Daar is hij dan, een dag eerder dan gepland!
Mijn 'nieuwe' leasebakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
207 XS Pack met een panoramadak!
Ik weet het, kost alleen een hoop geld!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
!! Goede kleur, goede velgen! Spoiler zou hem helemaal af maken
En en en....?quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef mstr het volgende:
Eigen foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Hij is fijn hè?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef ScrapHead het volgende:
Daar is hij dan, een dag eerder dan gepland!
Mijn 'nieuwe' leasebakkie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
207 XS Pack met een panoramadak!
Vind die Quicksilvers écht mooiquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef NLvice het volgende:
Mijn Nieuwe 206![]()
Vorige is helaas om het leven gekomen![]()
![]()
Rij nu een Quicksilvertje met maar 32000 km erop uit 2005![]()
Fotooo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geluids installatie ook weer overgbouwd![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet hoor, waarschijnlijk kan je gewoon het kapje voor de speaker er los af halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef mstr het volgende:
Ik wil voorin nieuwe speakers hebben in mijn 206.
Die er nu in zitten zijn net uhm.. blikken
Wie weet goede speakers voor niet teveel geld?
En volgens mij moet het hele deurpaneel eraf toch?
Daarom post ik hier evenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, waarschijnlijk kan je gewoon het kapje voor de speaker er los af halen.
(is bij een 306 wel iig)
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom post ik hier even
Omdat er paar mensen zijn met een 206
Het stelt inderdaad niks voorquote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef NLvice het volgende:
Hey
ja het hele deur paneel moet eraf( Stelt Niks voor)
werkt ook het beste.
Deur paneel zit met in totaal 4 torx schroeven vast
De rest is allemaal klik systeem dus je kan de deurpaneel erna rustig eraf trekken
de deurpaneel zit met een soort van dopjes vast meestal breken er wel een paar van
dus naar de dealer gaan om een aantal van die dingen te halen is wel verstandig
Kosten 10cent per stuk
Groeten Remko !
[..]
Het is best vervelend dat ie niet open blijft staan jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar ik "hood lifters" kan krijgen voor een 206 gti?
Volgens mij zijn die dingen best prijzig..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben trouwens ook nog opzoek naar een standaard dakspoiler voor mijn auto. Het liefst in de kleur Gris Iceland EYL.
Ik bedoel zo'n lifter (gasveer). Niet zo'n stokquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef mstr het volgende:
Het is best vervelend dat ie niet open blijft staan ja
Nieuw wel ja. Maar er zullen vast wel wat mensen een andere spoiler hebben gemonteerd waardoor de originele stof ligt te happen in de garage.quote:Volgens mij zijn die dingen best prijzig..
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n lifter (gasveer). Niet zo'n stok
Die zit er bij mij namelijk gewoon op, maar het is een stuk makkelijker met zo'n hoodlifter.
[..]
Nieuw wel ja. Maar er zullen vast wel wat mensen een andere spoiler hebben gemonteerd waardoor de originele stof ligt te happen in de garage.
Ik vind een strake standaard auto het mooist. Ik hou niet zo van al die getuned bumpers, sideskirts en vleugels.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Oh, ik heb er wel eentje, maar die zit erop!
Hoezo wil je de originele erop?
Iemand met smaakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind een strake standaard auto het mooist. Ik hou niet zo van al die getuned bumpers, sideskirts en vleugels.
Mooi dan dat er geen 1 gebroken isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het stelt inderdaad niks voor
Binnen half uurtje 2 nieuwe speakers erin gezet
En geen één klemmetje gebroken
Het geluid is nu stuk beter
Deze heb ik:
http://www.sony.nl/product/ics-f-series-speakers/xs-f1726se
Het is ook de eerste keer in bijna 9 jaar, dat ze los gaan gok ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef NLvice het volgende:
[..]
Mooi dan dat er geen 1 gebroken is![]()
Bij mij breken er altijd wel een paarhehe
Speakers zijn netjes hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |