Nou, als bij mij de hardtop eraf is, gaat elke keer boven de 10 graden toch de kap eraf hoor, ik vind het heerlijk rijden zonder dak!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag even getwijfeld of ik mn kap open zou zetten maar vond het toch nog te koud. Heb wel de eerste bikkel op de A16 gezien (wel met ramen omhoog).
Ja, daar zit wat in. is dat winscherm voor achter de voorstoelen? en weet je of dat ook echt goed helpt tegen de wind?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Chav het volgende:
Ja maar jullie zijn mannen en hebben kort haar. Mijn haar staat recht omhoog en wordt een grote klit (had geen elastiekje bij me). Maandag ben ik jarig en dan krijg ik geld voor een windscherm, dat scheelt een hoop.
Haha, is het zo klein achterin dan? Bij mij is er nog best wat ruimte over. je moet idd geen 2 meter zijn, want als je met de voorstoelen een beetje naar achteren zit, wordt het wat krapper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
Windscherm is idd voor achter de voorstoelen. Nadeel is dat er dan niemand meer achter kan zitten (maar dat kan bij mij sowieso amper, tenzij je 1 meter bent). Het helpt zeer zeker.
Maar wel knusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:06 schreef Chav het volgende:
De mijne is idd meer een 2 zitter dan een 4 zitter. Heeel krap
Ramen dicht is ook wel prettiger idd. behalve als je binnendoor rijdt, want zonder ramen kan je ook naar de zijkant zwaaienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
In een 307 kan je nog een beetje fatsoenlijk zitten, maar dan is het ook niet geweldig.
Ik heb overigens altijd de ramen dicht als ik in een CC rij (307 of megane)
nou ook met een vaste baan is de 206 een dikke auw voor je portemonnee in onderhoudquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 206 GTI. Alleen vind mijn portemonnee het niet ze erg leuk. Ik ben namelijk nog student
Leuk wagentje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Chav het volgende:
Aangezien niemand wat over mijn auto heeft gezegd (of m uberhaupt heeft gezien :p) de mijne nog een keer!
[ afbeelding]afbeelding ]
Van binnen wel schoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En genoeg plaats voor 4 personen...
Nu nog een windscherm en roestvrijstalen rolbeugels en ze is af
Ach, dan zet ik m op de sportstand, gaat ie wat harderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Leuk wagentje!
Zeker om te touren, mijn ouders rijden een zwarte cc, mooie ding, alleen beetje te weinig kracht met het 1.6je.
Ik rij zelf een 2.0 405 MI16, eigenlijk alleen maar 405's gehad,dit is mn 3e
Mag ook wel als medeoprichter, webmaster en bestuurslid van de 405 club
naja ik ga het voorlopig nog niet laten maken, vind het wel eventjes best!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef St4ck3r het volgende:
kat eronderuit.. rechte pijp ertussen lassen! heb je ook weer 0.5pk erbij, en een mooie roffel xD
Erg he. wachten :xd:quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Londemanmp het volgende:
nog een paar dagen wachten en de auto ziet er zo uit ( alleen nog niet verlaagd )
donderdag zie ik hem straks voor het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Londemanmp het volgende:
nog een paar dagen wachten en de auto ziet er zo uit ( alleen nog niet verlaagd )
donderdag zie ik hem straks voor het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whaha, ziet er leuk uit zo!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Chav het volgende:
Het bewijs dat ik een windscherm nodig heb
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef djayzz het volgende:
Vandaag komt mijn 306-je terug van de schade herstel![]()
Deukje eruit, nieuwe letters achterop en 306 uiteraard![]()
Misschien zelfs nog een 3e remlicht![]()
Morgen kijken voor nieuwe speakers en radio![]()
![]()
valt het op dat ik blij ben?
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee hoor
En morgen ook mooi weer, kan je m gelijk cabriotesten
Ik heb nog wel 2 kleurstiftjes liggen, maar dat is denk ik de verkeerde kleurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
Mooi!
Verdorie. Ik heb drie "gaatjes" (naja, de lak is er af) in mijn motorkap zitten van steenslag![]()
Binnenkort maar eens kijken of ik (of iemand anders) het netjes kan opvullen met zo'n kleurstiftje...
Nou ziet er mooi uit hoor! en succes met het vast zetten van dat ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef Chav het volgende:
Alleen mn windscherm zakt naar beneden op de snelwegHeb de winkels gebeld en die zeiden dat het niet hoorde (lijkt me ook) maar dat ik m strakker kon stellen. Ff mn vent laten proberen (ik krijg de wieltjes er niet af, kippenkracht
), als het niet lukt ga ik m omruilen.
Bij mijn 206 klopte het kleurenstiftje ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 kleurstiftjes liggen, maar dat is denk ik de verkeerde kleurRouge Lucifer.
Pas op met dat opvullen met een kleurstiftje, als je echt gaatjes in de onderlaag van de lak hebt zitten, dat het niet gaat roesten net om de rand waar je je kleur opnieuw hebt aangebracht. Dat zou jammer zijn.!
Nee, maar je krijgt hem, dus ik zou er blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef ScrapHead het volgende:
Hallo Peug-fan's!
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn... maargoed. Maybe kunnen jullie me bllij maken.![]()
Mn huidige leaseauto moet eruit.
Er word een collega van mij uitgeschopt & mijn auto heeft als eerste de km's om vervangen te worden. Dus... dat betekent dat ik zijn auto moet afrijden, hij heeft echter de auto afgelopen juli gekregen.
Mijn huidige auto: Ford Focus Station. 1.6Tci 109pk Titanium.
Mijn 'nieuwe'auto: Peugeot 207 1.6Hdif 90pk XS Pack
*Panoramadinges
*Climate control gescheiden
*Regensensor
*Autoverlichting
*Cruisecontrol
*Mistlampen voor
*Lederenstuurwiel
*16'' SPA licht metallo's
*Alu grill
*meegespoten zij stootstrippen
*en als top of the bill... een Parfumeur
Goed, hij is dus wel een slagje kleiner. En hij is 0.4 sec trager naar de 100... maar ik vind het wel een kek bakkie.
Hij is donkergrijs of zwartoverigens en ik krijg hem per 1 mei.
Is het wat?
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topicquote:
Ik vind die dingen zoooo verschrikkelijk stinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topic
Je kan dan een 'geurtje' in een "ding" stoppen en dan krijg je een lekkere geur in je auto. Dit is dus ingebouwd en dan hoef je niet zo'n lelijk ander ding erop te zetten.
Het ligt er echt aan welke je hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zoooo verschrikkelijk stinken
Gewoon je auto schoon houden en er geen friet of burgers in eten, goed de ventilatie aan en je auto stinkt nooit. Of je moet er natte honden en kotsende zwervers vervoerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het ligt er echt aan welke je hebt
Ik had eerst pepermunt. Die werkte wel (de frietlucht is zo uit je auto), maar als je hem te lang aan had staan, dan kreeg je knallende hoofdpijn. Ik heb nu (denk ik) tropische - iets en die vind ik ook niet geweldig...
Volgende keer maar een andere proberen
ik ben weleens met iemand meegereden en die had een lekker geurtje.. maar geén idee welke dat was
Sowieso friet vervoeren zorgt al voor een geurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon je auto schoon houden en er geen friet of burgers in eten, goed de ventilatie aan en je auto stinkt nooit. Of je moet er natte honden en kotsende zwervers vervoeren
Ik wil een fotoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waar ik het ook over had aan het begin van het topic
Je kan dan een 'geurtje' in een "ding" stoppen en dan krijg je een lekkere geur in je auto. Dit is dus ingebouwd en dan hoef je niet zo'n lelijk ander ding erop te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |