Je moet er iets voor over hebbenquote:
Oke dan, ja dat zou bij mij niet kunnen. Of naja.. Alles kanquote:
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Chav het volgende:
Mijn aansteker is heel handig in het midden, tussen de stoelenNet als mn raamknopjes (heb me er rot naar lopen zoeken
)
Dank...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht (maar ik weet het niet zeker) ¤15,- voor twee geurtjes...
Ik ga er van de week om, dus dan hoor je het - mits ze er op voorraad hebben.
[..]
Ja, dat was bij "mijn" 206 ook inderdaad
Maar hier, 207, zit hij niet handig...
Ooo leuk hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Dank...
Voor mij is het aftellen, ik kan de 207 ophalen op 29 april.![]()
Ik ben er serieus blij mee!
Draagarmen en roest onder de achterruit.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
Ik kom me eventjes hier melden
Ben op dit moment bezig met m'n rijbewijs, nog 3 weekjes, en ben aan het kijken naar een 206.
Lijkt me een heel leuk beginnersbakkie
Wat zijn de zwakke punten/veel voorkomende problemen van een 206?
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Draagarmen en roest onder de achterruit.
Ja, onder anderequote:Op donderdag 2 april 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Draagarmen zijn te herkennen aan een bonkend geluid toch?
Als je over een verkeersdrempel etc. heen gaat?
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef ScrapHead het volgende:
Wat kost zo'n setje geurtjes voor de 207 eigenlijk?
Heb je er gekocht...?quote:Op zondag 5 april 2009 20:49 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels al... 9,- EUR p stuk.
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.quote:
Nice, ben benieuwt!quote:Op zondag 5 april 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja heb ik wel. Maar ik hoop morgen over overmorgen nieuwe foto's te kunnen maken van de auto met de net gespoten bumpers + stootstrips. Dus die hou je van me tegoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |