Serieus? Voor mij is het altijd een teken dat Johnny en Anita er aan komen. Zit bijna altijd asovolk in, die moeten gehoord worden of zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef illusions het volgende:
Dat geluidje is juist vet. Ik zat hier even te kijken omdat ik ook een stuk of wat Peugeot auto's heb gereden, de 207, 307CC, en de 308, maar geen met turbo. Rij nu een Dodge SUV en die heeft wel turbo en dumpvalve, en zo'n geluidje is zo verslavend dat je met je ramen open gaat rijden en in elk straatje lekker gas geeft. ;-) Mij verveelt het nog niet!Tssshhhh..
Gelukkig hoor je het alleen als je schakelt, dus in een 30-km zone zal je het niet zoveel horen.. Op de snelweg mogen ze me best een Johnny vinden, die auto gaat toch als een slak op het moment!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef rena het volgende:
[..]
Serieus? Voor mij is het altijd een teken dat Johnny en Anita er aan komen. Zit bijna altijd asovolk in, die moeten gehoord worden of zo
Dan heb je dezelfde als ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb gisteren een splinternieuwe 107 sublime gekocht (5 deurs, zwart metalic) Over 2 week kan ik hem halen
Zal dan een fotootje posten. Ben heel erg blij
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde als ikBen er helemaal verliefd op, het rijdt als een zonnetje
![]()
De mijne
[ afbeelding ]
Gewoon makkelijk en het kostte me 100E meer en die was binnen 2 week leverbaar, de 3 deurs ruim 2 maand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Catch22- het volgende:
een 5deurs 107? waarom in hemelsnaam? je kan toch nauwlijks achterin zitten?
Dat valt nog best mee! Ik heb wel eens langere vrienden achterin gehad en die viel het ook meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Catch22- het volgende:
een 5deurs 107? waarom in hemelsnaam? je kan toch nauwlijks achterin zitten?
Ziet er nice uit!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Swindler het volgende:
Mijn peugeotje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt dat is het nieuwe 2009 model , ik vind het zelf wel stukken mooierquote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Alleen dat stootkussen aan de voorkant vind ik verschrikkelijk lelijk. Maar dat hebben ze tegenwoordig allemaal die grote happers aan de voorkant :S
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Swindler het volgende:
Mijn peugeotje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! Vind het hem wat stoerder maken of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
klopt dat is het nieuwe 2009 model , ik vind het zelf wel stukken mooier
Al zou ik hem persoonlijk iets lager maken, dan ligt alles net wat mooier in z'n kassen. Maar das persoonlijke smaak ofc.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
ThnxHelaas was de prijs van de velgen wat minder grappig
De schroefset is al besteldquote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Al zou ik hem persoonlijk iets lager maken, dan ligt alles net wat mooier in z'n kassen. Maar das persoonlijke smaak ofc.
Ik denk dat met de schroefset erop, het totaal beeld een stuk beter wordt!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef Swindler het volgende:
[..]
De schroefset is al besteldmaar hij is pas 2 maanden oud
Ik denk wel dat ik problemen ga krijgen met de garantie , heb de uitlaat verlast , 16 inch(breedset 7,5J) velgen terwijl er volgens het boekje max 15 inch met 6,5 J onder mag, en ik ben nog lang niet klaar
Bahquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Ik denk dat met de schroefset erop, het totaal beeld een stuk beter wordt!
Overigens heeft iemand heerlijk z'n deur in mijn auto geplant, z'n lak zit zelfs nog op mijn auto - maar geen spoor te bekennen van de auto / bestuurder of een briefje..
Flinke pit, maar voornamelijk lak schade.. Waarschijnlijk nog op het werk gebeurt ook, stel lutsers zijn dan ook nog je collega'squote:
Oh dat is helemaal naarquote:Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef Neliel87 het volgende:
[..]
Flinke pit, maar voornamelijk lak schade.. Waarschijnlijk nog op het werk gebeurt ook, stel lutsers zijn dan ook nog je collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |