Die rijdt echt lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
mstr; hoe rijd je auto?
De mijne gaan ze morgen spuiten
En even naar een vreemde plek kijken in mijn lak![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Ikzelf rij ook met een Peugeot 307, zal een van deze dagen eens wat kiekjes plaatsen.
wat kost dat? :p dat resultaat wil ik ook welquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Catch22- het volgende:
als je in de buurt woont, hij is boek-baarDoet vrij regelmatig auto's
Die spulletjes zullen wel meevallen, er gaat alleen zoveel tijd in zittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:02 schreef mstr het volgende:
Het ziet er écht goed uit
Wat kosten al die spulletjes bij elkaar als ik het vragen mag?
Al gekeken maar niets gevonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:
marktplaats of clubfora ?
De Clio bevalt uitstekend, hij is een stuk ruimer al de 106!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Catch22- het volgende:
hoeft sowieso niet, mag altijd
leuk wagentje die clio? Ik heb ook een 1.6, alhoewel de mijne een 8v is (denk ik). Clio is formaatje 106 toch?
foto's?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef St4ck3r het volgende:
Zojuist mijn auto opgehaald van de spuiter! Stootstrips zijn meegespoten, achterraam is opnieuw geblindeerd en er staat een mooie streep over me auto
Foto's!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef St4ck3r het volgende:
Zojuist mijn auto opgehaald van de spuiter! Stootstrips zijn meegespoten, achterraam is opnieuw geblindeerd en er staat een mooie streep over me auto
Snelle ragbakkies zijn datquote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef DoimeN het volgende:
Ik zou eigenlijk heel graag nog eens een 205gti 1.9 willen bezitten.![]()
![]()
![]()
Kan het makkelijk betalen enzo, maar wil eigenlijk eerst een keer een proefritje maken, waar zou dat kunnen omg. Amsterdam?
even op marktplaats zoeken of clubfora.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef DoimeN het volgende:
Ik zou eigenlijk heel graag nog eens een 205gti 1.9 willen bezitten.![]()
![]()
![]()
Kan het makkelijk betalen enzo, maar wil eigenlijk eerst een keer een proefritje maken, waar zou dat kunnen omg. Amsterdam?
Foto's?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Here2Stay het volgende:
H2S is sinds drie weken de trotse eigenaresse van een blauwe 206 ccBen er nog steeds elke dag superblij mee. Zeker met van die lekker dagen als vandaag is elk excuus om niet op de fiets te gaan meegenomen
Als ik er enig idee van zou hebben hoe ik die krengen upload... deel ik haar graag met jullie. Alleen kijken he, niet aankomen;)quote:
http://tinypic.com/quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Als ik er enig idee van zou hebben hoe ik die krengen upload... deel ik haar graag met jullie. Alleen kijken he, niet aankomen;)
Lastig te zeggen wat een goede prijs is. Om welk type gaat het? Hoeveel liter motor ligt erin? Diesel of benzine?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef heaven7 het volgende:
Wat zou een goede prijs zijn?
En welke peugeot is het betrouwbaarst eigenlijk? Ik zoek een klein wagentje..
Het kratje laat ik achterwege.. de 24 flesjes kunnen mooi naast elkaar xDquote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef karoltje het volgende:
[..]
En waar stop je dan je boodschappen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |