Ik snap het even niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
deja vu....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de etherquote:
hebben een intieme relatie met bepaalde dj's....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de ether.
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.quote:
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
Ik hou je te vriend, ben als de dood dat er vuige roddels de ether worden ingeslingerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
als ze samen naakt onder de douche staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.
Wanneer bel je dan bijvoorbeeld?
Jammer dat ze door de solo heen loopt te lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
kut, draait Roos weer een goede plaat! ola supermercado!
zo, dat is beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat ze door de solo heen loopt zit te lullen.
Trustenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Trustequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Bellen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
Klinkt als De Dijk met iedereen is van de wereld
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!quote:
wanneer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, en bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was ik ook héél even te horen. Michiel kwam snel langs toen hij naar het podium liep: "Is het een beetje gezellig hier?". "Ja!".
Was jij dat, die net ophing?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!
Neequote:
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot laterquote:
Doe maar niet, daar worden die conducteurs niet zo blij van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot later
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Kende je die eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
Rustig maar schat, ik blijf zitten waar ik zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springenquote:
Hm, ok, dat scheelt dan. Een klasgenoot van me van journalistiek is het wel overkomen, malaria.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, zat niet bij me in de klas.
Naar zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springen
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Waarom snap ik die sharenet grap niet?
Ah zo. Allemaal Zwollenaren dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.
Ja, is het ook. Ben ergens wel blij voor hem, had niet zo'n leuk leven. Woonde altijd in instellingen en is overal weggestuurd. Ik kan er verder niet teveel over zeggen, blij dat hij rust heeft ofzoquote:
En ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dit jaar, jij was er ook blijkbaar, haha.
Ik welquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah zo. Allemaal Zwollenaren dus?
Snap ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ben ergens wel blij voor hem, had niet zo'n leuk leven. Woonde altijd in instellingen en is overal weggestuurd. Ik kan er verder niet teveel over zeggen, blij dat hij rust heeft ofzo
Nope, ik woon er zo'n 35km vanafquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja. Ben geboren in Zwolle namelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Ben geboren in Zwolle namelijk.
Ik breng er zo'n 45u per week door, ben toch altijd weer blij als ik weer in mijn rustige dorpje benquote:
De wijk waar ik woon is net zo rustig als ieder ander dorpjequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik breng er zo'n 45u per week door, ben toch altijd weer blij als ik weer in mijn rustige dorpje ben
Kantoor waar ik werk ligt aan een drukke weg met rotonde, niet fijn als je slaapdienst hebt. Rond 4u in de nacht nog allemaal van die scooterventjes en Golfjesrijdend petjesvolk met piepende bandjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon is net zo rustig als ieder ander dorpje
Enige wat hier op het kruispunt voorbij komt sjezen 's nachts met lawaai zijn de hulpdiensten, maar daar ben ik aan gewend geraaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kantoor waar ik werk ligt aan een drukke weg met rotonde, niet fijn als je slaapdienst hebt. Rond 4u in de nacht nog allemaal van die scooterventjes en Golfjesrijdend petjesvolk met piepende bandjes
Ik vind dat ook een heerlijke wijk, had er vrij veel ambulante cliënten wonen. Vond het alleen vervelend toen de gemeente dat parkeersysteem invoerde met die bezoekerskaarten, als ik ruzie had met iemand met Borderline dan kreeg ik geen kaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enige wat hier op het kruispunt voorbij komt sjezen 's nachts met lawaai zijn de hulpdiensten, maar daar ben ik aan gewend geraakt
Hm, ik ben niet bekend met dat systeem, hier is net een stukje vrij parkeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heerlijke wijk, had er vrij veel ambulante cliënten wonen. Vond het alleen vervelend toen de gemeente dat parkeersysteem invoerde met die bezoekerskaarten, als ik ruzie had met iemand met Borderline dan kreeg ik geen kaart
Mazzel, voor die kaart moet je ook nog extra betalen... En geen ideequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet bekend met dat systeem, hier is net een stukje vrij parkeren.
En waarom kan ik niet meer multi-quoten?
En dat allemaal dankzij deze versie van het nummerquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Take on meeeeeeeeeeeee, take me onnnnnnnnnn. Dit heb ik veel gedraaid vroeger.
Tof, al vind ik die letterlijke versie ook geniaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Take on meeeeeeeeeeeee, take me onnnnnnnnnn. Dit heb ik veel gedraaid vroeger.
bye bye man bye byequote:
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)
Tof gevoel is dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!
Piekeren is vervelend inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gevoel is dat!![]()
Ik ben weer aan het inkakken, veel teveel aan het piekeren... Zit nu maar een dom woordzoekspelletje op mobiel te spelen, zitten allemaal schunnige woorden in![]()
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Piekeren is vervelend inderdaadJe hebt je manieren om het kwijt te kunnen? En wat is dat voor woordzoekspelletje dan?
bye bye vrouw bye byequote:Op woensdag 1 februari 2012 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftIk weet het allemaal heel goed en weet heel goed hoe ik een ander daarmee moet helpen, maar het lukt me niet altijd om voor mezelf die knop om te gooien
![]()
Eigenlijk moet ik gewoon rond een uur of 1 naar bed gaan en blijven liggen, ook al kan ik niet slapen![]()
Het spelletje heet Woordzoeker, kun je uit de market halen (bij Android tenminste). Simpel, maar best verslavend. En afleidend![]()
Ik had net een beschaafd potje, misschien was het toeval dat er allemaal rare woorden in zaten![]()
Ik gun mezelf nog een kwartier piekertijd en ga dan naar bed.
Trusten alvast
topic gaat minder hard?? er gebeurt hier de laatste na 23u meer dan overdag....quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
jij liever dan ikquote:
Ik slaap nog in een shirtje, vaak heb ik het dan nog zo warm dat ik het dekbed afgooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
jij liever dan ikik haat die kou echt, vannacht met een trui aan geslapen
![]()
zomg nieuwe quote manier op fok
Watjequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet eens een pyjamaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat warenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama![]()
Gwoon in een knetterkoud bed stappen, wordt vanzelf warm
ik had ook nog sokken aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Ik had geen zin meer in al dat gedoequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat waren
Zelfde met hemden.
Ligt dat nou lekker, onder een brug?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Je kent me nog, dus zo lang zal het niet zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
TM!
Das lang gelee voor mijn gevoel
Hoe kan ik jou nou vergeten schat, na al die uren fantaseren over fietsenhokken enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kent me nog, dus zo lang zal het niet zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten schat, na al die uren fantaseren over fietsenhokken enzo
Dat beeld je je maar in, het is helemaal niet koudquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hooi poekie
Walgelijk koud buiten
Jammer joh, hier komen we nooit meer van af.quote:
Ik was er al bang voor. Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jammer joh, hier komen we nooit meer van af.
Ik zag laatst een toffe clip van dit nummer, 5 mensen op 1 gitaarquote:
quote:Interactive - Forever Young
Tokyo Ghetto Pussy – To Another Galaxy
Stingray & Sonicdriver – As Cold as Ice
Ik ook nog nooit. Wij zijn te braafquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens in 9 jaar en 11 maanden FOK! nog nooit geband.
Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
Moss![]()
Liever op de radio dan tussen de tegels
Ik niet, mag niet zo ver van huis af...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!
Wat moss je daar nou?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!
Loljasquote:
Grappenbreker!quote:
Ik ben door mijn gevatte opmerkingen heen, sorryquote:
Klootvioolquote:
1 keer hier en dat alleen omdat ik een link legde tussen Danny en Hitler tijdens de VBL-rel van een jaar of 3 geledenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens in 9 jaar en 11 maanden FOK! nog nooit geband.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
Wheatus... Ook weer zoiets waarbij het kwartje laat viel en ik erachter kwam dat het door jongens werd gezongen
Je mag hier ook niks meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 keer hier en dat alleen omdat ik een link legde tussen Danny en Hitler tijdens de VBL-rel van een jaar of 3 geleden
Zal vanavond op m'n pc eens kijken, mobiel is er niets veranderdquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
wtf wat gaat dat raar, ik wilde even die quote bij de reactie voegen, maar die opent in een nieuw scherm dus dat kan niet. Toen knipte ik em en was het oude schermpje weer leeg Dus ik het nog een keer neerzetten en dan opeen staat het dubbel![]()
Dat is een nieuwe feature, de quick-quotequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
wtf wat gaat dat raar, ik wilde even die quote bij de reactie voegen, maar die opent in een nieuw scherm dus dat kan niet. Toen knipte ik em en was het oude schermpje weer leeg Dus ik het nog een keer neerzetten en dan opeen staat het dubbel![]()
Het nieuwe quoten. #2quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe feature, de quick-quoteKun je uitzetten bij je Instellingen - Overig.
Kijk, dat helptquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het nieuwe quoten. #2
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
[ afbeelding ]
Werd die vraag gesteld ja? Die had ik ingestuurd, maar kon Holy Moly niet luisteren vanmiddag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balen, de @Work voicemail komt niet meer terug.
Dan zul je eens iemand moeten quoten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik zie echt niets nieuws op quotegebied en knoppen enzo. maar ik ben dan ook een achterlijke bosmongool.
maar wel lief
heilige fuck! dat is wennen.....nja, ik laat het maar aan staan en misschien dat ik er wel aan ga wennenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zul je eens iemand moeten quoten.
Zo ver was ik nog niet met lezen, maar top. Je zult maar per ongeluk verkeerd klikken of net een keertje te veel op tab rammenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef alors het volgende:
De resetknop is onder luid protest weer weggehaald
ik moet die film eigenlijk weer eens een keer kijken....Titanic 2 viel btw wel tegen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef alors het volgende:
In Titanic zitten ook van die leuke Ierse liedjes
dood moet die oetlul! of nou ja.....stembanden eruit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef alors het volgende:
Danny Panadero, net nu ik het verdrongen had
Hebben ze die boot nog voor een 2e keer laten zinken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die film eigenlijk weer eens een keer kijken....Titanic 2 viel btw wel tegen...
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hebben ze die boot nog voor een 2e keer laten zinken?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!
http://www.moviemeter.nl/film/66222
Erger dan het origineel kan nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!
http://www.moviemeter.nl/film/66222
het origineel vind ik een prima film met goed acteerwerk en mooie beelden enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Erger dan het origineel kan niet
Ik hou helemaal niet van romantisch gedoe (veel te praktisch voor), maar Titanic vind ik geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Erger dan het origineel kan niet
Dan vind ik dat eerste lekkerder, denk ik...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
geen kreukelfrieten maar kreukeltieten
ik voorzie een nieuwe zomertrendquote:
Hallo bladievla!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
geen kreukelfrieten maar kreukeltieten
twitter:
En dat moet je elke nacht dragen? Niet erg erotisch te noemen...quote:
quote:
nou deze danquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat moet je elke nacht dragen? Niet erg erotisch te noemen...
hoiquote:
Ik sla over als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik voorzie een nieuwe zomertrend
Past niet bij m'n tijgerstringsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
nou deze dan![]()
[ afbeelding ]
vind ik best tof
en je kunt hem dus best eens omwisselen voor een spannender setje...quote:Als u La Decollette regelmatig gebruikt, zult u op een natuurlijke wijze een glad en strak decolleté behouden. Want tenslotte is vrouwelijkheid leeftijdsloos.......
zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu heb je het voor elkaar, nog meer volgers
Ik denk niet dat het bij mij comfortabel zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
en je kunt hem dus best eens omwisselen voor een spannender setje...
Wtf is dat nou weer voor ding?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
nou deze dan![]()
[ afbeelding ]
vind ik best tof
Hmm, ik hoop dat ik daar de komende jaren nog niets aan hoef te doen. Lijkt me niet erg comfortabel zitten.quote:
hoax, jij hebt geen tijgerstringsquote:
Vorige week aangeschaft, net als een zebra-leggingquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoax, jij hebt geen tijgerstrings
geloof ik geen snars van!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorige week aangeschaft, net als eem zebra-legging
Dan niet, heb je mij niet mee! Ligt hier allemaal in de kastquote:
gaat zeker weer over carnaval?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef CindieY het volgende:
Achjee, die tijd van het jaar komt natuurlijk ook rap dichterbij...
Carnaval vieren in je string lijkt me niet echt geweldig...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat zeker weer over carnaval?
ik neem iig niet aan dat het over de tijgerstringtijd gaat...
in Brazilië doen de dames niet andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Carnaval vieren in je string lijkt me niet echt geweldig...
Carnaval, ja. Die single van Paultje Pils was er net op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat zeker weer over carnaval?
ik neem iig niet aan dat het over de tijgerstringtijd gaat...
Er zit zo'n 30 graden verschil in, als ik daar zou zijn zou ik ook in een string lopen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Brazilië doen de dames niet anders
ik heb vandaag gekookt!quote:
Ik wil geen paddestoel!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef 3rdRock het volgende:
Timurs dochter is gewond! heeft een zere knie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, lekker naar buitenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef Evertjan het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=weer+amersfoort
omg ik blijf het hele weekend binnen zitten met een thermo pak aan en de kachel op gevaarlijk heet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik wil geen paddestoel!sorry, ik moest nog ff timur luisteren. ben inmiddels klaar met de afwasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
wat denk je hiervan....quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef minthy het volgende:
Nicolette heeft een dochter; Lola-Lily. Mooi handig als het meisje ooit in een dronken bui op het politiebureau haar naam moet zeggen
Ook leuk! Net als Jochem, ik hou van ADHD'ersquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat denk je hiervan....
Limoni Maria Marja Myjer
dochter van ADHD Jochem
Denk het niet... Festivals zijn me veel te druk en ik moet vaak werken op feestdagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Swomp het volgende:
Paaspopweek, gaat er iemand van jullie ook ?
Ik ben alle 3 de dagen van de partij!
Will And The People staan er geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Swomp het volgende:
Paaspopweek, gaat er iemand van jullie ook ?
Ik ben alle 3 de dagen van de partij!
Ik weet niet eens waar dat ligt...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Will And The People staan er geloof ikmaar Schijndel teh fuck, nee laat maar.
Haha, is voor mij eigenlijk ook pas mijn eerste echte festival, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk het niet... Festivals zijn me veel te druk en ik moet vaak werken op feestdagen
Ah, das een pokke-end rijden vanuit noord-Overijssel. Nu sla ik zeker overquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Haha, is voor mij eigenlijk ook pas mijn eerste echte festival, dus ben benieuwd![]()
Oh, en Schijndel ligt ergens langs 's-Hertogenbosch en maaskantje als ik het goed heb.
Geen idee wat het is, maar ook dat sla ik maar over, denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
damn, als dit in de buurt was ging ik er heen!
Doe ik ook haast nooit meer, alleen als ik in de auto zit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef CindieY het volgende:
Waarom zet ik eigenlijk nog de radio aan voor 10 uur?
Annemieke.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook haast nooit meer, alleen als ik in de auto zit.
Wie vervangt Roos straks eigenlijk?
Dank! Ben benieuwd of ze op een woensdagavond ook brak is. Zo ja;quote:
Get over it!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rudy? ??? ??????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, een beetje variatie mag ook weleens. Vind 't wel grappig zo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
De jackpotvraag was te moeilijk ofzo?
Deze was heel wat simpeler, herkende er 2 uit de 3.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een beetje variatie mag ook weleens. Vind 't wel grappig zo.
En volgens mij hoorde ik de bliepjes van Gotyequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een beetje variatie mag ook weleens. Vind 't wel grappig zo.
I Follow Rivers en Kelis - Milkshake...?
Hmm, daarvoor zou ik em nog een keer moeten horen. Kelis en Lykke Li had ik ook al herkend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
En volgens mij hoorde ik de bliepjes van Gotye
SPOILER: Mashup 01-02-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik hoorde het pas bij de 2e keer, zat aardig verstoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, daarvoor zou ik em nog een keer moeten horen. Kelis en Lykke Li had ik ook al herkend.
Oh hierom. Was boos op 3FM niet op jou. Dakantochnietnoeskaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mopje![]()
Vind je mij nog wel lief nu??
Goodmorning honey, kwartjes vallen laatquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh hierom. Was boos op 3FM niet op jou. Dakantochnietnoeskaaaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |