jij liever dan ikquote:
Ik slaap nog in een shirtje, vaak heb ik het dan nog zo warm dat ik het dekbed afgooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
jij liever dan ikik haat die kou echt, vannacht met een trui aan geslapen
![]()
zomg nieuwe quote manier op fok
Watjequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet eens een pyjamaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat warenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama![]()
Gwoon in een knetterkoud bed stappen, wordt vanzelf warm
ik had ook nog sokken aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Ik had geen zin meer in al dat gedoequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat waren
Zelfde met hemden.
Ligt dat nou lekker, onder een brug?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Je kent me nog, dus zo lang zal het niet zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
TM!
Das lang gelee voor mijn gevoel
Hoe kan ik jou nou vergeten schat, na al die uren fantaseren over fietsenhokken enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kent me nog, dus zo lang zal het niet zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten schat, na al die uren fantaseren over fietsenhokken enzo
Dat beeld je je maar in, het is helemaal niet koudquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hooi poekie
Walgelijk koud buiten
Jammer joh, hier komen we nooit meer van af.quote:
Ik was er al bang voor. Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jammer joh, hier komen we nooit meer van af.
Ik zag laatst een toffe clip van dit nummer, 5 mensen op 1 gitaarquote:
quote:Interactive - Forever Young
Tokyo Ghetto Pussy – To Another Galaxy
Stingray & Sonicdriver – As Cold as Ice
Ik ook nog nooit. Wij zijn te braafquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens in 9 jaar en 11 maanden FOK! nog nooit geband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |