topic gaat minder hard?? er gebeurt hier de laatste na 23u meer dan overdag....quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
jij liever dan ikquote:
Ik slaap nog in een shirtje, vaak heb ik het dan nog zo warm dat ik het dekbed afgooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
jij liever dan ikik haat die kou echt, vannacht met een trui aan geslapen
![]()
zomg nieuwe quote manier op fok
Watjequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet eens een pyjamaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat warenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama![]()
Gwoon in een knetterkoud bed stappen, wordt vanzelf warm
ik had ook nog sokken aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watje
Ik heb nooit een pyjama aan.
Ik had geen zin meer in al dat gedoequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ooit gestopt met pyjama's dragen toen ze te klein werden en niet in mijn maat waren
Zelfde met hemden.
Ligt dat nou lekker, onder een brug?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |