Ik snap het even niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
deja vu....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de etherquote:
hebben een intieme relatie met bepaalde dj's....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de ether.
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.quote:
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
Ik hou je te vriend, ben als de dood dat er vuige roddels de ether worden ingeslingerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
als ze samen naakt onder de douche staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.
Wanneer bel je dan bijvoorbeeld?
Jammer dat ze door de solo heen loopt te lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
kut, draait Roos weer een goede plaat! ola supermercado!
zo, dat is beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat ze door de solo heen loopt zit te lullen.
Trustenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Trustequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Bellen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
Klinkt als De Dijk met iedereen is van de wereld
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!quote:
wanneer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, en bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was ik ook héél even te horen. Michiel kwam snel langs toen hij naar het podium liep: "Is het een beetje gezellig hier?". "Ja!".
Was jij dat, die net ophing?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!
Neequote:
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot laterquote:
Doe maar niet, daar worden die conducteurs niet zo blij van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot later
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Kende je die eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
Rustig maar schat, ik blijf zitten waar ik zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springenquote:
Hm, ok, dat scheelt dan. Een klasgenoot van me van journalistiek is het wel overkomen, malaria.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, zat niet bij me in de klas.
Naar zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springen
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Waarom snap ik die sharenet grap niet?
Ah zo. Allemaal Zwollenaren dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.
Ja, is het ook. Ben ergens wel blij voor hem, had niet zo'n leuk leven. Woonde altijd in instellingen en is overal weggestuurd. Ik kan er verder niet teveel over zeggen, blij dat hij rust heeft ofzoquote:
En ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dit jaar, jij was er ook blijkbaar, haha.
Ik welquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah zo. Allemaal Zwollenaren dus?
Snap ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ben ergens wel blij voor hem, had niet zo'n leuk leven. Woonde altijd in instellingen en is overal weggestuurd. Ik kan er verder niet teveel over zeggen, blij dat hij rust heeft ofzo
Nope, ik woon er zo'n 35km vanafquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja. Ben geboren in Zwolle namelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Ben geboren in Zwolle namelijk.
Ik breng er zo'n 45u per week door, ben toch altijd weer blij als ik weer in mijn rustige dorpje benquote:
De wijk waar ik woon is net zo rustig als ieder ander dorpjequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik breng er zo'n 45u per week door, ben toch altijd weer blij als ik weer in mijn rustige dorpje ben
Kantoor waar ik werk ligt aan een drukke weg met rotonde, niet fijn als je slaapdienst hebt. Rond 4u in de nacht nog allemaal van die scooterventjes en Golfjesrijdend petjesvolk met piepende bandjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon is net zo rustig als ieder ander dorpje
Enige wat hier op het kruispunt voorbij komt sjezen 's nachts met lawaai zijn de hulpdiensten, maar daar ben ik aan gewend geraaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kantoor waar ik werk ligt aan een drukke weg met rotonde, niet fijn als je slaapdienst hebt. Rond 4u in de nacht nog allemaal van die scooterventjes en Golfjesrijdend petjesvolk met piepende bandjes
Ik vind dat ook een heerlijke wijk, had er vrij veel ambulante cliënten wonen. Vond het alleen vervelend toen de gemeente dat parkeersysteem invoerde met die bezoekerskaarten, als ik ruzie had met iemand met Borderline dan kreeg ik geen kaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enige wat hier op het kruispunt voorbij komt sjezen 's nachts met lawaai zijn de hulpdiensten, maar daar ben ik aan gewend geraakt
Hm, ik ben niet bekend met dat systeem, hier is net een stukje vrij parkeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heerlijke wijk, had er vrij veel ambulante cliënten wonen. Vond het alleen vervelend toen de gemeente dat parkeersysteem invoerde met die bezoekerskaarten, als ik ruzie had met iemand met Borderline dan kreeg ik geen kaart
Mazzel, voor die kaart moet je ook nog extra betalen... En geen ideequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet bekend met dat systeem, hier is net een stukje vrij parkeren.
En waarom kan ik niet meer multi-quoten?
En dat allemaal dankzij deze versie van het nummerquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Take on meeeeeeeeeeeee, take me onnnnnnnnnn. Dit heb ik veel gedraaid vroeger.
Tof, al vind ik die letterlijke versie ook geniaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Take on meeeeeeeeeeeee, take me onnnnnnnnnn. Dit heb ik veel gedraaid vroeger.
bye bye man bye byequote:
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)
Tof gevoel is dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!
Piekeren is vervelend inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gevoel is dat!![]()
Ik ben weer aan het inkakken, veel teveel aan het piekeren... Zit nu maar een dom woordzoekspelletje op mobiel te spelen, zitten allemaal schunnige woorden in![]()
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Piekeren is vervelend inderdaadJe hebt je manieren om het kwijt te kunnen? En wat is dat voor woordzoekspelletje dan?
bye bye vrouw bye byequote:Op woensdag 1 februari 2012 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftIk weet het allemaal heel goed en weet heel goed hoe ik een ander daarmee moet helpen, maar het lukt me niet altijd om voor mezelf die knop om te gooien
![]()
Eigenlijk moet ik gewoon rond een uur of 1 naar bed gaan en blijven liggen, ook al kan ik niet slapen![]()
Het spelletje heet Woordzoeker, kun je uit de market halen (bij Android tenminste). Simpel, maar best verslavend. En afleidend![]()
Ik had net een beschaafd potje, misschien was het toeval dat er allemaal rare woorden in zaten![]()
Ik gun mezelf nog een kwartier piekertijd en ga dan naar bed.
Trusten alvast
topic gaat minder hard?? er gebeurt hier de laatste na 23u meer dan overdag....quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |