Echt, ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
@ts: ik kan niet quoten uit een gesloten topic, maar ik ben zo'n gek die luistert wanneer ik kan
Neuh. Alhoewel ik em op bepaalde tijdstippen toch uitzet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Bne ik trouwens de enige freak die de hele dag 3FM op heeft staan?
Valt niet aan te komen, is vormgeving van 3FM zelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Weet IEMAND hoe dat nummer heet wat ze draaien tijdens het oplezen van de files?!
DER STAUquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Weet IEMAND hoe dat nummer heet wat ze draaien tijdens het oplezen van de files?!
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
10 keer per maand?! Fuck, ik loop achter...
True!! Er wordt hier zoveel over batsen gepraat, ik dacht: "ik waag ook eens een kansje"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is op meerdere manieren te interpreteren
Je moet er eigenlijk ook niet over praten, maar het gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
True!! Er wordt hier zoveel over batsen gepraat, ik dacht: "ik waag ook eens een kansje"
Klopt, maar voor iemand zonder vaste relatie vind ik het vrij veelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
4 a 5 weken in een maand, dan kom je zo rond de 2 a 3 x per week uit. Dat is toch gewoon net zoveel als een stel gemiddeld seks heeft?
Helemaal mee eens (alweer), alleen heb ik even geen aanbodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk ook niet over praten, maar het gewoon doen.
Dan ben je flink aan het scharrelen en heb je vrij veel one nighters. Maar goed, onderzoek van Christine le Duc, dus helemaal betrouwbaar zal dat ook niet zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar voor iemand zonder vaste relatie vind ik het vrij veel
Je moet er maar zin in hebben... En bij kunnen houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ben je flink aan het scharrelen en heb je vrij veel one nighters. Maar goed, onderzoek van Christine le Duc, dus helemaal betrouwbaar zal dat ook niet zijn.
Lekker meebrullen in de autoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
30 Seconds to Mars
![]()
![]()
Kansloos geblèr![]()
![]()
![]()
Auto deed het vanochtend niet... Ga zo met m'n broer nogmaals proberen te starten, morgen naar de garagequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd school op dinsdag?
Compenseerde wel weer enorm geod voor Direct, Lekkende kraan en mevrouw Beddingfield.quote:
tis dat in lb1 30secs to mars zat....want Killer Queen is ook vet. ik zou voor 2 kiezen want QotSA en ABBAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 2, want QOTSA en ABBA.
Tevens: wat is het lekker weer! Net 2 x 2,5 km. gefietst met zijwind. Fan-tas-tisch. M'n gezicht gloeit van de kou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
TamaraGeense en TwitWouter over de zeik dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
op twitter is doorgedrongen dat Ekdom iets bij SBS gaat doen. half twitter ontploftlaat die man toch lekker. je hoorde ook niemand toen hij vorige zomer ofzo in "ik kom bij je eten" oid zat.
nee, domien en lotte v schijndel zitten hem te stangenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
TamaraGeense en TwitWouter over de zeik dan?
Domieniemienie mocht willen dat ie door een andere omroep gevraagd werdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, domien en lotte v schijndel zitten hem te stangenoverloper! zeker voor de centen! verrader!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
TamaraGeense en TwitWouter over de zeik dan?
echt hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Oscar, wat vind jij van de voetbalclub Rubin Kazan?
nou, hij doet ook wat voiceoverwerk voor Zapp! (waarsch wel voor bnn, maar toch)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domieniemienie mocht willen dat ie door een andere omroep gevraagd werd
Jammer dat Brein het recht heeft om ook andere ip-adressen die naar TPB verwijzen te laten blokkeren...quote:
Ja, maar zodra ze er een paar blokkeren zijn er wel weer anderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jammer dat Brein het recht heeft om ook andere ip-adressen die naar TPB verwijzen te laten blokkeren...
Even obvious opmerking er in gooien:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar zodra ze er een paar blokkeren zijn er wel weer anderen
En anders gebruik ik torrentz.eu wel..
Ik gebruik niks anders, want simpelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even obvious opmerking er in gooien:
Torrents
Je hebt uploaden uitstaan? Ik vind nieuwsgroepen even simpel trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik niks anders, want simpel.
Waarom "Torrentsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even obvious opmerking er in gooien:
Torrents
Afhankelijk van het aantal mensen dat aan het uploaden is + uploaden is in Nederland wél verboden.quote:
Dan moet je maar de goeie torrent pakken, en uploaden heb ik niet eens aanstaan volgens mij...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Afhankelijk van het aantal mensen dat aan het uploaden is + uploaden is in Nederland wél verboden.
Ik ken zat mensen die zich daar niet bewust van zijn of geen idee hebben hoe ze dat uit moeten zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je maar de goeie torrent pakken, en uploaden heb ik niet eens aanstaan volgens mij...
En dan nog, er is nog nooit een team van 100 ME m'n huis ingestormd omdat ik iets geupload heb...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die zich daar niet bewust van zijn of geen idee hebben hoe ze dat uit moeten zetten.
Als Brein zo door gaat, komt dat nog wel, ben ik bangquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan nog, er is nog nooit een team van 100 ME m'n huis ingestormd omdat ik iets geupload heb...
Dat zien we dan wel weer...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als Brein zo door gaat, komt dat nog wel, ben ik bang
Had je die nog nooit gegoogled?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo, dat gezicht had ik echt niet bij Paultje Pils verwacht
Whehehehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:38 schreef minthy het volgende:
Klasgenoot die mij vanochtend ontzettend zat uit te lachen met m'n autopech staat nu zelf ergens langs de snelweg...
Karma![]()
Mwah, ik heb een dipje en hoofdpijn. Straks maar weer even op de trein naar Zwolle en daarna moet 't wel weer goed zijn met mequote:
*Schuift een glas Roosvicee door*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een dipje en hoofdpijn. Straks maar weer even op de trein naar Zwolle en daarna moet 't wel weer goed zijn met me
Dank je! Ik moet maar weer eens een ritme aanwennen, ik heb nu op de meest onzinnige momenten van die slaapdipjesquote:
Neuh, niet uitstaan. Niet handig voor de sites die ik gebruik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt uploaden uitstaan? Ik vind nieuwsgroepen even simpel trouwens.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je! Ik moet maar weer eens een ritme aanwennen, ik heb nu op de meest onzinnige momenten van die slaapdipjes
Voor zolang 't nog duurtquote:
Ik duik donderdag wel weer op tijd m'n bed in, eerst dat stomme portfolio afmaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik ga vanavond ook op tijd naar bed, ben de hele dag al zo gaar als een klontje.
Nouja, ik ga proberen wat meer slaap te krijgen dan afgelopen nacht, morgen vrij
Ditquote:
Jij rent met Evy toch? Bevalt dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, voedertijd. Wel verdiend na een half uur de longen uit m'n lijf rennen.
Dropbox danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor zolang 't nog duurt. Hoewel ik de anderen (filesonic etc.) wel weer een keer het sharen zie enablen...
Ik zou eerst m'n longen weer inslikken als ik jou was, eet wat gemakkelijkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, voedertijd. Wel verdiend na een half uur de longen uit m'n lijf rennen.
Beviel mij welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij rent met Evy toch? Bevalt dat?
"Ik ben fier op u"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Beviel mij wel. Totdat je gek wordt van de zelfde muziek voor de 100ste keer
(World Hold On van Bob Sinclar bijvoorbeeld
)
Hm, muziek zal vast wel vol te houden zijn. Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen, 't kan allemaal net even wat fitter en strakker enzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Beviel mij wel. Totdat je gek wordt van de zelfde muziek voor de 100ste keer
(World Hold On van Bob Sinclar bijvoorbeeld
)
Nope.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:03 schreef Zocalo het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb MetMichiel al een tijdje niet meer geluisterd.. Doet hij nog steeds het laatste uur requests?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:03 schreef Zocalo het volgende:
maar ik heb MetMichiel al een tijdje niet meer geluisterd
Zonde, vond dat juist altijd wel iets unieks hebben en er werden leuke nummers gedraaid. Goede overgang naar 3voor12 ook (wat ik nog wel vaker op heb staan).quote:
Piratenpartijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:20 schreef hole1988 het volgende:
Usenet moet je weer een abbo hebben om snel te kunnen downloaden.
piratebay is gewoon te bereiken via http://www.anti-brein.nl/piratebay/
Die paar euro per maand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:20 schreef hole1988 het volgende:
Usenet moet je weer een abbo hebben om snel te kunnen downloaden.
piratebay is gewoon te bereiken via http://www.anti-brein.nl/piratebay/
Behoorlijk matig, Michiel is een goede gast, maar die muziek is echt jammer. Gewoon wat je de hele dag al hoort eigenlijk en wat je al tijdenlang 5 keer per dag hoort...quote:
maw het kost geld. Het moet een sport blijven en torrent download bij mij de laatste op volle snelheid.quote:
Een sport... Neh. Ik wil best betalen voor dingen (en doe dat ook voor genoeg dingen, óók films en series en muziek).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maw het kost geld. Het moet een sport blijven en torrent download bij mij de laatste op volle snelheid.
Zonde is dat. Vroeger luisterde ik elke dag, omdat ik Michiel zo tof vond als dat (vooral het laatste uur) er nogal andere muziek tussen kwam. Met de Dagtop5 werd het al minder, maar schijnbaar is het nu nog erger. Omdat ik vaak na het eten druk was al even niet aangezet, maar ik mis weinig als je overdag al luistert dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Behoorlijk matig, Michiel is een goede gast, maar die muziek is echt jammer. Gewoon wat je de hele dag al hoort eigenlijk en wat je al tijdenlang 5 keer per dag hoort...
Ja. Muziek bij mag wel wat beter. Iets meer Venemamuziek ipv scholierenmuziek graagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Behoorlijk matig, Michiel is een goede gast, maar die muziek is echt jammer. Gewoon wat je de hele dag al hoort eigenlijk en wat je al tijdenlang 5 keer per dag hoort...
Mja, hij danwel de omroep zullen wel mikken op scholieren. Huiswerk maken, radio aan, leukleuk!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Muziek bij mag wel wat beter. Iets meer Venemamuziek ipv scholierenmuziek graag.
Misschien dat dit voor mij ook het verschil is geworden, nu ik geen huiswerk meer hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, hij danwel de omroep zullen wel mikken op scholieren. Huiswerk maken, radio aan, leukleuk!
19-22u is scholierenradio, de werknemers hangen voor de buisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, hij danwel de omroep zullen wel mikken op scholieren. Huiswerk maken, radio aan, leukleuk!
is tijdens de ochtendshow weinig van te merken op een weezertje na.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef Zocalo het volgende:
Veenstra is zelf, hoe tof ik hem ook vind, ook wel een beetje een scholieren-dj natuurlijk...
Dat is dan wel iets waar ik mijn radio aanzet, in de ochtend vind ik hem erg leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is tijdens de ochtendshow weinig van te merken op een weezertje na.
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt nou eenmaal op alle momenten van de dag te maken met formats. Zo is MetMichiel huiswerk-radio (heel simpel gezegd) en @Work en RabRadio vooral de 'veel muziek weinig lullen'-shows (net als vroeger dus de Arbeidsvitaminen).
Bij @Work wordt alsnog teveel geluld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt nou eenmaal op alle momenten van de dag te maken met formats. Zo is MetMichiel huiswerk-radio (heel simpel gezegd) en @Work en RabRadio vooral de 'veel muziek weinig lullen'-shows (net als vroeger dus de Arbeidsvitaminen).
Domien vind ik, als hij praat, ook niet de leukste. Maar hij is nog jong.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij @Work wordt alsnog teveel geluld.
6,99 voor Supernews, Super Specialquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maw het kost geld. Het moet een sport blijven en torrent download bij mij de laatste op volle snelheid.
Megahit hè, dan krijg je dat... al is 2x in één uitzending ook overdreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Sjonge jonge... luister ik weer eens een keertje MetMichiel, hoor ik die nieuwe Train 2x
dinsdag 31-01-2012 20:25
dinsdag 31-01-2012 19:06
dinsdag 31-01-2012 17:41
dinsdag 31-01-2012 14:34
dinsdag 31-01-2012 08:41
dinsdag 31-01-2012 02:27
3FM is weer lekker bezig.
toch geen rare dingen hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
zie ik nu goed dat het bij MetMichiel ging over rare ontmoeting met sterren? Mijn broertje heeft ooit bij de toiletten 1 van de zangers van Romeo (coming home) in zijn broek zien graaien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch geen rare dingen henee, waarschijnlijk legde Romeo z'n pielemuis even goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, en broertje deed ook mee aan Te land, ter zee en in de lucht. Hij heeft daar zitten schijten en na hem ging Co Stompé naar dezelfde wc en hij zag dat Bert Kuizenga z'n handen niet wast na het plassen!godsamme, je zult hier verplicht naar moeten kijken!twitter:ErnaTemming twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 22:26:24Morgen gezellig aan tafel bij @FredSiebelink bij sterren.nl radio samen met @fduijts en Ria Valk vanaf 11.00 uur TOP #ikhebjelief reageer retweet
And if you think that I've been loosing my way
Ik heb geen slaapzak in mijn auto gelegd... Vries ik nu hartstikke dood??quote:Deze week zeer lage gevoelstemperatuur
Publicatiedatum:
31-01-2012
Wijzigingsdatum:
31-01-2012
Auteur:
Harald Wychgel
Het KNMI waarschuwt deze week voor een gevoelstemperatuur van – 15 graden of lager.
Zeker bij een flinke wind is de gevoelstemperatuur een betere maat voor het effect van koude dan de werkelijke temperatuur.
Omdat er bij lage gevoelstemperaturen een reëel risico bestaat op onderkoeling, geeft het RIVM de volgende adviezen:
1. zorg dat u de laatste weersverwachting kent.
2. wanneer u naar buiten gaat: bedek de huid, draag voldoende (lagen) kleding
3. ga niet de kou in zonder muts, das, handschoenen en goede schoenen
4. zorg dat de kleding droog blijft en probeer ook transpireren te voorkomen
5. wanneer u buiten bent, blijf in beweging, probeer uit de wind te blijven, zoek beschutting
6. stap nooit de auto in zonder jas én leg standaard een slaapzak in de auto
7. zorg dat uw auto winterklaar is
8. neem warme dranken maar beperk alcoholgebruik.
9. als u een mobieltje meeneemt, zorg dat hij opgeladen is
10. vraag u af, zeker als de koude langer duurt, welke ouderen of zieken in de omgeving uw hulp kunnen gebruiken
tip van Swami Fred:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
Uit een ander topic...
[..]
Ik heb geen slaapzak in mijn auto gelegd... Vries ik nu hartstikke dood??
ik ben net trouwens toch zo'n 5-10min buiten geweest zonder sjaal, muts, handschoenen of extra warme schoenen en ik leef nogtwitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 22:43:04tip 1. je kruis is de warmste plek met deze koude. tip 2 ouzo met een klontje. van je aaaaaaaaaaaaaaaaf reageer retweet
Ik heb met muts, sjaal en handschoenen een kwartier gewacht op 't station in Zwolle, ben sinds 10 uur thuis en ik heb het nog altijd niet warm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip van Swami Fred:ik ben net trouwens toch zo'n 5-10min buiten geweest zonder sjaal, muts, handschoenen of extra warme schoenen en ik leef nogtwitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 22:43:04tip 1. je kruis is de warmste plek met deze koude. tip 2 ouzo met een klontje. van je aaaaaaaaaaaaaaaaf reageer retweet
![]()
stilstaan op n station is dan ook 1 van de meest koukleumende dingen die ik me kan voorstellen. hoewel wachten op n willekeurig station in Noord Grunn ook geen pretje is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb met muts, sjaal en handschoenen een kwartier gewacht op 't station in Zwolle, ben sinds 10 uur thuis en ik heb het nog altijd niet warm.
Ik had nog geluk dat die buschauffeur zo aardig was om niet op het allerlaatste moment het busstation op te crossen, maar al veel eerder kwam. Praktisch alles bedekt, maar m'n gezicht, pfffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stilstaan op n station is dan ook 1 van de meest koukleumende dingen die ik me kan voorstellen. hoewel wachten op n willekeurig station in Noord Grunn ook geen pretje is.
* 3rdRock CindieY snuggie geeft
Ik ben de hele middag aan het sjouwen geweest zonder jas, ik doe het ook nog steeds!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip van Swami Fred:ik ben net trouwens toch zo'n 5-10min buiten geweest zonder sjaal, muts, handschoenen of extra warme schoenen en ik leef nogtwitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 22:43:04tip 1. je kruis is de warmste plek met deze koude. tip 2 ouzo met een klontje. van je aaaaaaaaaaaaaaaaf reageer retweet
![]()
ik ben gelukkig niet echt een koukleum. overigens was vandaag op kantoor het andere uiterste. verwarming is defect en staat op hoogste stand. het was 26 graden!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nog geluk dat die buschauffeur zo aardig was om niet op het allerlaatste moment het busstation op te crossen, maar al veel eerder kwam. Praktisch alles bedekt, maar m'n gezicht, pfffEn bedankt trouwens!
zonder jas? dan wel een hele dikke trui hoop ik? nee, ik ga de straat niet op zonder mijn knielange warme wollen houtjetouwtjejasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag aan het sjouwen geweest zonder jas, ik doe het ook nog steeds!!![]()
Op de fiets heb ik wel handschoenen en een jas aan, dat wordt me te gek
Nee, niet echt een dikke truiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
zonder jas? dan wel een hele dikke trui hoop ik? nee, ik ga de straat niet op zonder mijn knielange warme wollen houtjetouwtjejas
je moet er maar zin in hebben...hoewel ik het wel lekker vind om ff door de kou te kuieren. zolang er maar niet van die witte zooi uit de lucht kiepert. dat vind ik wel stom. en het moet niet glas worden. dan moet ik me nl aan de brugleuning het water in lwd-centrum overhijsen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt een dikke trui![]()
Auto aan de praat gekregen en gelijk naar de garage gebracht, dat was wel even fris in de auto... Scheelt dat ie vrij snel warm wordt, VW![]()
Veel gelopen, zooi naar de stort gebracht, krijg je het vanzelf warm van
quote:
ben jij dat hole???quote:
Maakt me normaal niets uit, hoe extremer, hoe beter, mag best een meter vallen van mij. Vind het nu alleen een beetje spannend met m'n pootjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er maar zin in hebben...hoewel ik het wel lekker vind om ff door de kou te kuieren. zolang er maar niet van die witte zooi uit de lucht kiepert. dat vind ik wel stom. en het moet niet glas worden. dan moet ik me nl aan de brugleuning het water in lwd-centrum overhijsen...
ik ook....ik wil ook op televisie!quote:
Nou nee, ik niet. Ik wil zijn figuurtje, alleen dan met mijn tettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook....ik wil ook op televisie!
Dag popje!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
GOEIENAVOND luitjes en dag lief schatje ( jeweet wie je bent)
Ik zit hier een beetje te swaffelen wat doen jullie zoal at ze moment?
Het valt me op dat de natte kitty in je UI zo verrekte scherp is de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag popje!![]()
Ik zit niet te swaffelen
pics van je tetten! (sorry, die schijn je te moeten roepen als t over tetten gaat)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou nee, ik niet. Ik wil zijn figuurtje, alleen dan met mijn tetten
ik ben diarre aan t gorgelen terwijl ik rabarberplanten plant.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
GOEIENAVOND luitjes en dag lief schatje ( jeweet wie je bent)
Ik zit hier een beetje te swaffelen wat doen jullie zoal at ze moment?
kan iemand een psychiater bellen?twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 23:05:52http://t.co/UwGdyAsZ vraag me niet waarom maar ik ben dol op niburu tv. lekker met knabbies en prikkelimonade. koekoek reageer retweet
filmpje klopt niet. de eerste letter "e" zou iedere keer geel moeten worden.quote:
Nog bedankt daarvoor!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het valt me op dat de natte kitty in je UI zo verrekte scherp is de laatste tijd
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics van je tetten! (sorry, die schijn je te moeten roepen als t over tetten gaat)
je roddelt maar raak. ik weet dat Minthy nooit kwaad over mij zou spreken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee dat wil ik ook eigenlijk niet. Maar stiekem beetje roddelen via DM over onze Shandy kameraad moet afentoe ook ff
ach, dan heb je dat verhaal met die mixer, die blender en 6 kilo schapendarmen nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Nou, dat verhaal over die bezemsteel was best schokkend, 3rdRock![]()
![]()
Liegbeestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee dat wil ik ook eigenlijk niet. Maar stiekem beetje roddelen via DM over onze Shandy kameraad moet afentoe ook ff
Klopt. Als mensen iets over je willen weten gaan ze dat maar lekker zelf aan je vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je roddelt maar raak. ik weet dat Minthy nooit kwaad over mij zou spreken.
toch Minthy? toch?
Triggerfinger![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, dan heb je dat verhaal met die mixer, die blender en 6 kilo schapendarmen nog niet gehoord.
Slapen is voor mietjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik moet morgen eigenlijk vroeg op, maar Roos gaat ook nog meer Triggerfinger draaien.....ik blijf luisteren!
en mensen mogen me ook alles vragen. ik weet alleen niet of ik overal antwoord op ga gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Liegbeest
[..]
Klopt. Als mensen iets over je willen weten gaan ze dat maar lekker zelf aan je vragen
nee, bij Plus! wat die negert is gek op wolfrolfquote:
Mijn ervaring is dat je dat wel doetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mensen mogen me ook alles vragen. ik weet alleen niet of ik overal antwoord op ga geven
Voor beide zal ik naar Zwolle moeten, al weet ik niet zeker of ze daar een tippelzone hebben...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee alleen bij de Boni
En bij de tippelzone
Oh wacht
Edgarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, bij Plus! wat die negert is gek op wolfrolf
Nou. Die kerel heeft een apparaat++++++quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, bij Plus! wat die negert is gek op wolfrolf
dat denk jij....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dat wel doet
Dan geef je toch ook antwoord?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk jij....nee, ik geef óf eerlijk antwoord óf ik zeg dat dat de vraagsteller geen reet aangaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna vergeten!And if you think that I've been loosing my way
ja das waar. bijdehandje!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
Ik zat er al op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna vergeten!
I reject reality and substitute my own
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
Godver, ik was je juist aan het afleiden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna vergeten!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hoort Ramon er niet te zitten? of Sander Hoogendoorn? ja, die laatste denk ik....want wo op do zijn het Barend en Wijnand.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Wie zijn er eigenlijk vanaf 1 uur te beluisteren?
ik ben de beroerdste nietquote:
mislukt..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Godver, ik was je juist aan het afleiden...
Schoolavond, dus Ràmonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Wie zijn er eigenlijk vanaf 1 uur te beluisteren?
Waarvoor dank, maar ik werd toch weer nieuwsgierig en heb geklikt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mislukt..
maar ik spoiler het tegenwoordig wel netjes
ik spoiler het niet voor niets schatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarvoor dank, maar ik werd toch weer nieuwsgierig en heb geklikt...
Das toch niet onze schuld hoop ik? Wij doen ook maar ons best...quote:
Whehequote:
je hebt gelijkt, morgen is sander hoogendoorn.quote:
Nog geen idee, ik ben weer helemaal wakkerquote:
Spoilers lokken mij uit tot klikken en deze kende ik nog nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spoiler het niet voor niets schat
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch niet onze schuld hoop ik? Wij doen ook maar ons best...
Door jouw opmerking werd ik nieuwsgierig en klikte ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Spoilers lokken mij uit tot klikken en deze kende ik nog niet
Wat ik mij direct afvroeg... Is dat schaamhaar wat je ziet??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door jouw opmerking werd ik nieuwsgierig en klikte ikWhat has been seen...
Volgens mij welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ik mij direct afvroeg... Is dat schaamhaar wat je ziet??
ik weet uit ervaring, ken Beth goed, dat het een bepaalde type slipje is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
dat is gewoon puur natuur.....maar als ik een vrouw was zou ik er ook wat aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
Nee, echt... Dat mens gaat overal uit de kleren, zorg dat je de boel netjes houdt! Als je niet heel erg actief bent kun je best eens overslaan, maar zo'n harige pruim
die vond ik toch al vies. zeker harige....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
En nu lust er niemand pruimen meer, de hele markt stort ineen...
Dat mag zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat er niemand zit te wachten op zo'n "back to the '70s"-uitvoering...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is gewoon puur natuur.....maar als ik een vrouw was zou ik er ook wat aan doen.
Gaan zo tussen je tanden zitten zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vond ik toch al vies. zeker harige....
als pruimen harig zijn zijn ze beschimmeld...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat er niemand zit te wachten op zo'n "back to the '70s"-uitvoering...
[..]
Gaan zo tussen je tanden zitten zeker
harige bananen?quote:
Ik heb het ook nog steeds niet echt warmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Koud hè??
Vast het meest besproken vandaag
spank me and call me ozewiezewozewiezewallakristalla!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou. Die kerel heeft een apparaat++++++
Ochjeequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds niet echt warmZit inmiddels met een sjaal om
http://www.mysnuggiestore.com/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds niet echt warmZit inmiddels met een sjaal om
zoiets?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Waar blijft die nieuwe muziek waarbij je direct omver wordt geblazen, zo fijn is het?
Neequote:
dit danquote:
godsamme.....quote:
nee, volgens mij zei ze... http://www.paaspop.nl/acts/rival-sons/quote:
Ik dacht al, ik heb al tijden niks meer gehoord van The Riflesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij zei ze... http://www.paaspop.nl/acts/rival-sons/
ik heb er zelfs nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb al tijden niks meer gehoord van The Rifles
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er zelfs nog nooit van gehoord...
mmm, toch wel...niet helemaal mijn ding, maar zeker niet selchtquote:
ehm...jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een 'Sorry buren'-plaat zoals I think I like it van Fake Blood. Wie gooit em in de 3na12?
Ik ben er nog niet achter hoe ik met die telefoon waar ik nu mee rondsjouw kan bellen. Smartphonesquote:
http://3voor12.vpro.nl/radio/3voor12radio/aanvraagformulier.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter hoe ik met die telefoon waar ik nu mee rondsjouw kan bellen. Smartphones
Ohhh! Ik dacht altijd dat je moest bellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/radio/3voor12radio/aanvraagformulier.html
maar ik heb em al aangevraagd
Inmiddels zelf maar aangevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
oh, kak...ik heb Mars van Fake Blood aangevraagd. is dat ook goed?
blond...
dat is hip denk ik...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inmiddels zelf maar aangevraagdWat is het trouwens toch met die site van 3voor12, die blijft altijd hangen.
Dat was 28 mei 2011. Dat is inderdaad alweer een tijd geleden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij ga ik niet gebeld worden
tis alweer een tijd geleden dat ik op 3fm te horen was btw....was volgens mij toen ik Gay Bar bij Stenders aanvroeg..
damn...wordt weer eens tijd....ben de agfgelopen 2 jaar een keer of 4-5 op 3fm geweest, maar dit vond ik de leukste:quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat was 28 mei 2011. Dat is inderdaad alweer een tijd geleden!
Wel ene Againzender was te horen in de ether.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij ga ik niet gebeld worden
tis alweer een tijd geleden dat ik op 3fm te horen was btw....was volgens mij toen ik Gay Bar bij Stenders aanvroeg..
Dat meende ik alquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel ene Againzender was te horen in de ether.
vincent uit adam? die die aha aanvroeg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vincent uit adam? die die aha aanvroeg?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vincent uit adam? die die aha aanvroeg?
quote:
stelletje jaknikkers!quote:
Ik woon redelijk dicht bij de ja-knikkers in de buurt en ik neem snel gedrag overquote:
Haha, ik ben het laatste jaar ook veel op de radio geweest. Bij Michiel twee keer, bij Ekstra Weekend een keer, bij Stenders, bij Timur drie keer, bij Frank twee keer (op zaterdag en zondag voor het doen van de weddenschap toen hij inviel voor Timur) en twee keer ofzo ingebeld bij Nachtegiel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn...wordt weer eens tijd....ben de agfgelopen 2 jaar een keer of 4-5 op 3fm geweest, maar dit vond ik de leukste:
de afgelopen jaren heb ik gesproken met Giel toen hij nog in de middag zat, met Ekdom bij arbeidsvitaminen toen De Platenkast er nog in zat, met Annemieke 2x (1x gewone aanvraag, 1x plugplaat bij 3v12), met Rudy (plugplaat), met Michiel (zie boven, tijdens 90's request 2010) en met Stenders.:)quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:13 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Haha, ik ben het laatste jaar ook veel op de radio geweest. Bij Michiel twee keer, bij Ekstra Weekend een keer, bij Stenders, bij Timur drie keer, bij Frank twee keer (op zaterdag en zondag voor het doen van de weddenschap toen hij inviel voor Timur) en twee keer ofzo ingebeld bij Nachtegiel.
ik ontken allesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh, en bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was ik ook héél even te horen. Michiel kwam snel langs toen hij naar het podium liep: "Is het een beetje gezellig hier?". "Ja!".quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de afgelopen jaren heb ik gesproken met Giel toen hij nog in de middag zat, met Ekdom bij arbeidsvitaminen toen De Platenkast er nog in zat, met Annemieke 2x (1x gewone aanvraag, 1x plugplaat bij 3v12), met Rudy (plugplaat), met Michiel (zie boven, tijdens 90's request 2010) en met Stenders.:)
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:
ik word er ook niet enthousiast van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Hier vind ik trouwens niks aan, die Luisterpaalplaat. Ik ga er spontaan van gapen.
Ik heb zelfs 2x in de microfoon mogen bleren in de studioquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, en bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was ik ook héél even te horen. Michiel kwam snel langs toen hij naar het podium liep: "Is het een beetje gezellig hier?". "Ja!".
In de locatiestudio?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2x in de microfoon mogen bleren in de studio. En ben ook diverse keren aan de lijn geweest. Ik had de PSB aangevraagd toen Ekdom 30 werd
Ik ga 't in 2012 eens proberenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
Ik zou dat dus helemaal niet durven... En eigenlijk heb ik er ook helemaal geen behoefte aan
toen ik een jaar of 7-8 was ben ik al een keer te horen geweest op lokale zender Trend FM! we waren er moet een groepje kinder in het kader van activiteitenmiddag en niemand durfde iets in de microfoon te zeggen. ik wel, want ik was stoer. en mn buurman heeft het gehoord! (en verder niemand die ik kenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
Ik zou dat dus helemaal niet durven... En eigenlijk heb ik er ook helemaal geen behoefte aan
Ah, nice.quote:
Stoer, ik doe het je niet naquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga 't in 2012 eens proberenDat wordt dan m'n nationale radiodebuut, lokaal al meerdere keren op de radio geweest
Getuige van en mede-iets-roeper bij een van die keren meldt zich. Het bier was lauw.quote:
ik vond het best eng op de 1 of andere manier. hartje deed van bonkebonkebonk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga 't in 2012 eens proberenDat wordt dan m'n nationale radiodebuut, lokaal al meerdere keren op de radio geweest
quote:
ubervet idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |