Echt, ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
@ts: ik kan niet quoten uit een gesloten topic, maar ik ben zo'n gek die luistert wanneer ik kan
Neuh. Alhoewel ik em op bepaalde tijdstippen toch uitzet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Bne ik trouwens de enige freak die de hele dag 3FM op heeft staan?
Valt niet aan te komen, is vormgeving van 3FM zelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Weet IEMAND hoe dat nummer heet wat ze draaien tijdens het oplezen van de files?!
DER STAUquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Weet IEMAND hoe dat nummer heet wat ze draaien tijdens het oplezen van de files?!
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
10 keer per maand?! Fuck, ik loop achter...
True!! Er wordt hier zoveel over batsen gepraat, ik dacht: "ik waag ook eens een kansje"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is op meerdere manieren te interpreteren
Je moet er eigenlijk ook niet over praten, maar het gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
True!! Er wordt hier zoveel over batsen gepraat, ik dacht: "ik waag ook eens een kansje"
Klopt, maar voor iemand zonder vaste relatie vind ik het vrij veelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
4 a 5 weken in een maand, dan kom je zo rond de 2 a 3 x per week uit. Dat is toch gewoon net zoveel als een stel gemiddeld seks heeft?
Helemaal mee eens (alweer), alleen heb ik even geen aanbodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk ook niet over praten, maar het gewoon doen.
Dan ben je flink aan het scharrelen en heb je vrij veel one nighters. Maar goed, onderzoek van Christine le Duc, dus helemaal betrouwbaar zal dat ook niet zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar voor iemand zonder vaste relatie vind ik het vrij veel
Je moet er maar zin in hebben... En bij kunnen houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ben je flink aan het scharrelen en heb je vrij veel one nighters. Maar goed, onderzoek van Christine le Duc, dus helemaal betrouwbaar zal dat ook niet zijn.
Lekker meebrullen in de autoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
30 Seconds to Mars
![]()
![]()
Kansloos geblèr![]()
![]()
![]()
Auto deed het vanochtend niet... Ga zo met m'n broer nogmaals proberen te starten, morgen naar de garagequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd school op dinsdag?
Compenseerde wel weer enorm geod voor Direct, Lekkende kraan en mevrouw Beddingfield.quote:
tis dat in lb1 30secs to mars zat....want Killer Queen is ook vet. ik zou voor 2 kiezen want QotSA en ABBAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 2, want QOTSA en ABBA.
Tevens: wat is het lekker weer! Net 2 x 2,5 km. gefietst met zijwind. Fan-tas-tisch. M'n gezicht gloeit van de kou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |