Ik snap het even niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode telefoon in de studio he.... Directe lijn met AZ. Mocht AZ niet opnemen wordt er direct doorgeschakeld met Sersjee
deja vu....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hee, maar das grappig!! Ik las net exact hetzelfde ergens anders!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de etherquote:
hebben een intieme relatie met bepaalde dj's....quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ = Againzender en Sersjee komen nogal regelmatig in de ether.
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.quote:
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
Ik hou je te vriend, ben als de dood dat er vuige roddels de ether worden ingeslingerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AZ en ik komen op de radio wanneer wij dat willen. Wij weten dingen van mensen.
als ze samen naakt onder de douche staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij AZ als voetbalclub bedoelde.
Wanneer bel je dan bijvoorbeeld?
Jammer dat ze door de solo heen loopt te lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
kut, draait Roos weer een goede plaat! ola supermercado!
zo, dat is beter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat ze door de solo heen loopt zit te lullen.
Trustenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Trustequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. morgen de hele dag kalibratie met de opdrachtgever. en als ik ergens een poephekel aan heb......juist.
slaap lekker allemaal!
Bellen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
Klinkt als De Dijk met iedereen is van de wereld
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!quote:
wanneer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, en bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was ik ook héél even te horen. Michiel kwam snel langs toen hij naar het podium liep: "Is het een beetje gezellig hier?". "Ja!".
Was jij dat, die net ophing?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hebben we net een heel gesprek over gehad!
Neequote:
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot laterquote:
Doe maar niet, daar worden die conducteurs niet zo blij van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mijn favo nummer en ik herken em niet. Ik ga een trein koppen, tot later
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Kende je die eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kzie het wel op Sharenet staan in de loop van de week.
Rustig maar schat, ik blijf zitten waar ik zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Minthy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springenquote:
Hm, ok, dat scheelt dan. Een klasgenoot van me van journalistiek is het wel overkomen, malaria.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, zat niet bij me in de klas.
Naar zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, daarom des te triester dat ik er zo om hinnik... Moet er wel bij zeggen dat ik die jongen alleen maar als suïcidaal ken, was een kwestie van tijd dat hij zou springen
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Waarom snap ik die sharenet grap niet?
Ah zo. Allemaal Zwollenaren dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pino, minthy en ik zitten op Windesheim en Sharenet is zo'n portaalsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |