Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd)
Tof gevoel is dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!
Piekeren is vervelend inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gevoel is dat!![]()
Ik ben weer aan het inkakken, veel teveel aan het piekeren... Zit nu maar een dom woordzoekspelletje op mobiel te spelen, zitten allemaal schunnige woorden in![]()
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Piekeren is vervelend inderdaadJe hebt je manieren om het kwijt te kunnen? En wat is dat voor woordzoekspelletje dan?
bye bye vrouw bye byequote:Op woensdag 1 februari 2012 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeftIk weet het allemaal heel goed en weet heel goed hoe ik een ander daarmee moet helpen, maar het lukt me niet altijd om voor mezelf die knop om te gooien
![]()
Eigenlijk moet ik gewoon rond een uur of 1 naar bed gaan en blijven liggen, ook al kan ik niet slapen![]()
Het spelletje heet Woordzoeker, kun je uit de market halen (bij Android tenminste). Simpel, maar best verslavend. En afleidend![]()
Ik had net een beschaafd potje, misschien was het toeval dat er allemaal rare woorden in zaten![]()
Ik gun mezelf nog een kwartier piekertijd en ga dan naar bed.
Trusten alvast
topic gaat minder hard?? er gebeurt hier de laatste na 23u meer dan overdag....quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |