abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107467429
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 01:50 schreef Pino112 het volgende:
Slapen :W :*.
Trusten :W
I reject reality and substitute my own
pi_107467489
Kyteman - Sorry O+
pi_107467559
Pino!! Sorry jong, ik flik het weer :'(
Truste :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_107467600
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk _O_
pi_107467605
Bonkers! *O*
pi_107467610
Bonkers *O*
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_107467623
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
's Nachts werken aan portfolio's met 3FM op de achtergrond is best relaxt. Weinig afleiding eigenlijk, het topic gaat niet zo hard, de actives zijn ook geen klap meer aan, twitter en facebook zijn vrij stil. En ondertussen maar lekker krassen op m'n to-do-list, zodat vorderingen lekker zichtbaar zijn. Heerlijk _O_
Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd) ^O^
Tante minthy!! O+
pi_107467637
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Schoolwerk is voor mij de reden om mijn ritme compleet om te gooien, rust (in m'n hoofd) ^O^
M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!
pi_107467659
Altijd zo grappig, die gefluisterde gesprekken omdat de ouders al in bed liggen _O-
pi_107467668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef CindieY het volgende:

[..]

M'n achterstanden zijn momenteel eigenlijk de enige dingen die nog wat onrust in m'n hoofd veroorzaken, verder voel ik me sinds tijden beter dan ik in praktisch het hele afgelopen half jaar heb gevoeld. Jeuj!
Tof gevoel is dat! *O*

Ik ben weer aan het inkakken, veel teveel aan het piekeren... Zit nu maar een dom woordzoekspelletje op mobiel te spelen, zitten allemaal schunnige woorden in :? :')
Tante minthy!! O+
pi_107467677
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Tof gevoel is dat! *O*

Ik ben weer aan het inkakken, veel teveel aan het piekeren... Zit nu maar een dom woordzoekspelletje op mobiel te spelen, zitten allemaal schunnige woorden in :? :')
Piekeren is vervelend inderdaad ;( Je hebt je manieren om het kwijt te kunnen? En wat is dat voor woordzoekspelletje dan? :o
pi_107467745
Jules Deelder nadoen :')
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_107467746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:27 schreef CindieY het volgende:

[..]

Piekeren is vervelend inderdaad ;( Je hebt je manieren om het kwijt te kunnen? En wat is dat voor woordzoekspelletje dan? :o
Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeft }:| Ik weet het allemaal heel goed en weet heel goed hoe ik een ander daarmee moet helpen, maar het lukt me niet altijd om voor mezelf die knop om te gooien :D
Eigenlijk moet ik gewoon rond een uur of 1 naar bed gaan en blijven liggen, ook al kan ik niet slapen :')

Het spelletje heet Woordzoeker, kun je uit de market halen (bij Android tenminste). Simpel, maar best verslavend. En afleidend ;)
Ik had net een beschaafd potje, misschien was het toeval dat er allemaal rare woorden in zaten :')

Ik gun mezelf nog een kwartier piekertijd en ga dan naar bed.
Trusten alvast :W
Tante minthy!! O+
pi_107467748
nu Michael Schumacher :D
pi_107467755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Afleiding zoeken en mezelf voorhouden dat het morgen vast 10 keer beter gaat. En eens wat zooi gaan loslaten ipv erover na te blijven denken, omdat dat geen zin heeft }:| Ik weet het allemaal heel goed en weet heel goed hoe ik een ander daarmee moet helpen, maar het lukt me niet altijd om voor mezelf die knop om te gooien :D
Eigenlijk moet ik gewoon rond een uur of 1 naar bed gaan en blijven liggen, ook al kan ik niet slapen :')

Het spelletje heet Woordzoeker, kun je uit de market halen (bij Android tenminste). Simpel, maar best verslavend. En afleidend ;)
Ik had net een beschaafd potje, misschien was het toeval dat er allemaal rare woorden in zaten :')

Ik gun mezelf nog een kwartier piekertijd en ga dan naar bed.
Trusten alvast :W
bye bye vrouw bye bye
pi_107467758
nu Frank de Boer :D
pi_107467779
Rockwell *O*
pi_107467857
Ook maar eens slapen :W
pi_107468152
Het maantje schijn de lucht is helder, Fokkers kom maar gauw. :W
pi_107468187
:W.
pi_107468312
dit is wat anders dan wat er bij ajax gebeurde
http://www.scoop.co.nz/multimedia/tv/sports/61874.html
even jezelf vast boeien aan een doelpaal _O- _O-
  woensdag 1 februari 2012 @ 07:45:44 #97
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_107468354
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
topic gaat minder hard?? er gebeurt hier de laatste na 23u meer dan overdag....

goedemorgen! :W

ik had m'n collega's beloofd tussen 8 en half 9 op t werk te zijn...ga ik niet redden :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 februari 2012 @ 09:11:33 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_107470867
Mamma appelsap :D

Koeman maakt alles stuk!
pi_107473237
Case Mayfield, dat dit kan op 3fm :o