en je kunt hem dus best eens omwisselen voor een spannender setje...quote:Als u La Decollette regelmatig gebruikt, zult u op een natuurlijke wijze een glad en strak decolleté behouden. Want tenslotte is vrouwelijkheid leeftijdsloos.......
zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu heb je het voor elkaar, nog meer volgers
Ik denk niet dat het bij mij comfortabel zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
en je kunt hem dus best eens omwisselen voor een spannender setje...
Wtf is dat nou weer voor ding?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
nou deze dan![]()
[ afbeelding ]
vind ik best tof
Hmm, ik hoop dat ik daar de komende jaren nog niets aan hoef te doen. Lijkt me niet erg comfortabel zitten.quote:
hoax, jij hebt geen tijgerstringsquote:
Vorige week aangeschaft, net als een zebra-leggingquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoax, jij hebt geen tijgerstrings
geloof ik geen snars van!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorige week aangeschaft, net als eem zebra-legging
Dan niet, heb je mij niet mee! Ligt hier allemaal in de kastquote:
gaat zeker weer over carnaval?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef CindieY het volgende:
Achjee, die tijd van het jaar komt natuurlijk ook rap dichterbij...
Carnaval vieren in je string lijkt me niet echt geweldig...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat zeker weer over carnaval?
ik neem iig niet aan dat het over de tijgerstringtijd gaat...
in Brazilië doen de dames niet andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Carnaval vieren in je string lijkt me niet echt geweldig...
Carnaval, ja. Die single van Paultje Pils was er net op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat zeker weer over carnaval?
ik neem iig niet aan dat het over de tijgerstringtijd gaat...
Er zit zo'n 30 graden verschil in, als ik daar zou zijn zou ik ook in een string lopen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Brazilië doen de dames niet anders
ik heb vandaag gekookt!quote:
Ik wil geen paddestoel!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef 3rdRock het volgende:
Timurs dochter is gewond! heeft een zere knie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |