Zal vanavond op m'n pc eens kijken, mobiel is er niets veranderdquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
wtf wat gaat dat raar, ik wilde even die quote bij de reactie voegen, maar die opent in een nieuw scherm dus dat kan niet. Toen knipte ik em en was het oude schermpje weer leeg Dus ik het nog een keer neerzetten en dan opeen staat het dubbel![]()
Dat is een nieuwe feature, de quick-quotequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
wtf wat gaat dat raar, ik wilde even die quote bij de reactie voegen, maar die opent in een nieuw scherm dus dat kan niet. Toen knipte ik em en was het oude schermpje weer leeg Dus ik het nog een keer neerzetten en dan opeen staat het dubbel![]()
Het nieuwe quoten. #2quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe feature, de quick-quoteKun je uitzetten bij je Instellingen - Overig.
Kijk, dat helptquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het nieuwe quoten. #2
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
[ afbeelding ]
Werd die vraag gesteld ja? Die had ik ingestuurd, maar kon Holy Moly niet luisteren vanmiddag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balen, de @Work voicemail komt niet meer terug.
Dan zul je eens iemand moeten quoten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik zie echt niets nieuws op quotegebied en knoppen enzo. maar ik ben dan ook een achterlijke bosmongool.
maar wel lief
heilige fuck! dat is wennen.....nja, ik laat het maar aan staan en misschien dat ik er wel aan ga wennenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zul je eens iemand moeten quoten.
Zo ver was ik nog niet met lezen, maar top. Je zult maar per ongeluk verkeerd klikken of net een keertje te veel op tab rammenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef alors het volgende:
De resetknop is onder luid protest weer weggehaald
ik moet die film eigenlijk weer eens een keer kijken....Titanic 2 viel btw wel tegen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef alors het volgende:
In Titanic zitten ook van die leuke Ierse liedjes
dood moet die oetlul! of nou ja.....stembanden eruit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef alors het volgende:
Danny Panadero, net nu ik het verdrongen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |