Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
Moss![]()
Liever op de radio dan tussen de tegels
Ik niet, mag niet zo ver van huis af...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!
Wat moss je daar nou?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bent is vernoemd naar het plaatsje 'Moss' in Noorwegen! En daar ben ik geweest!
Loljasquote:
Grappenbreker!quote:
Ik ben door mijn gevatte opmerkingen heen, sorryquote:
Klootvioolquote:
1 keer hier en dat alleen omdat ik een link legde tussen Danny en Hitler tijdens de VBL-rel van een jaar of 3 geledenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens in 9 jaar en 11 maanden FOK! nog nooit geband.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
Wheatus... Ook weer zoiets waarbij het kwartje laat viel en ik erachter kwam dat het door jongens werd gezongen
Je mag hier ook niks meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 keer hier en dat alleen omdat ik een link legde tussen Danny en Hitler tijdens de VBL-rel van een jaar of 3 geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |