Hebben ze die boot nog voor een 2e keer laten zinken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die film eigenlijk weer eens een keer kijken....Titanic 2 viel btw wel tegen...
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hebben ze die boot nog voor een 2e keer laten zinken?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!
http://www.moviemeter.nl/film/66222
Erger dan het origineel kan nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tig jaar na data ging een "exacte" replica dezelfde route varen......wat een flutfilm was dat zeg. prachtig!
http://www.moviemeter.nl/film/66222
het origineel vind ik een prima film met goed acteerwerk en mooie beelden enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Erger dan het origineel kan niet
Ik hou helemaal niet van romantisch gedoe (veel te praktisch voor), maar Titanic vind ik geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Erger dan het origineel kan niet
Dan vind ik dat eerste lekkerder, denk ik...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
geen kreukelfrieten maar kreukeltieten
ik voorzie een nieuwe zomertrendquote:
Hallo bladievla!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
geen kreukelfrieten maar kreukeltieten
twitter:
En dat moet je elke nacht dragen? Niet erg erotisch te noemen...quote:
quote:
nou deze danquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat moet je elke nacht dragen? Niet erg erotisch te noemen...
hoiquote:
Ik sla over als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik voorzie een nieuwe zomertrend
Past niet bij m'n tijgerstringsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
nou deze dan![]()
[ afbeelding ]
vind ik best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |