Nee man, lekker naar buitenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef Evertjan het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=weer+amersfoort
omg ik blijf het hele weekend binnen zitten met een thermo pak aan en de kachel op gevaarlijk heet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik wil geen paddestoel!sorry, ik moest nog ff timur luisteren. ben inmiddels klaar met de afwasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
wat denk je hiervan....quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef minthy het volgende:
Nicolette heeft een dochter; Lola-Lily. Mooi handig als het meisje ooit in een dronken bui op het politiebureau haar naam moet zeggen
Ook leuk! Net als Jochem, ik hou van ADHD'ersquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat denk je hiervan....
Limoni Maria Marja Myjer
dochter van ADHD Jochem
Denk het niet... Festivals zijn me veel te druk en ik moet vaak werken op feestdagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Swomp het volgende:
Paaspopweek, gaat er iemand van jullie ook ?
Ik ben alle 3 de dagen van de partij!
Will And The People staan er geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Swomp het volgende:
Paaspopweek, gaat er iemand van jullie ook ?
Ik ben alle 3 de dagen van de partij!
Ik weet niet eens waar dat ligt...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Will And The People staan er geloof ikmaar Schijndel teh fuck, nee laat maar.
Haha, is voor mij eigenlijk ook pas mijn eerste echte festival, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk het niet... Festivals zijn me veel te druk en ik moet vaak werken op feestdagen
Ah, das een pokke-end rijden vanuit noord-Overijssel. Nu sla ik zeker overquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Haha, is voor mij eigenlijk ook pas mijn eerste echte festival, dus ben benieuwd![]()
Oh, en Schijndel ligt ergens langs 's-Hertogenbosch en maaskantje als ik het goed heb.
Geen idee wat het is, maar ook dat sla ik maar over, denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
damn, als dit in de buurt was ging ik er heen!
Doe ik ook haast nooit meer, alleen als ik in de auto zit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef CindieY het volgende:
Waarom zet ik eigenlijk nog de radio aan voor 10 uur?
Annemieke.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook haast nooit meer, alleen als ik in de auto zit.
Wie vervangt Roos straks eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |