SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
knap dat je dat al kan zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Jivis het volgende:
Wat een dodelijk saaie uitzending vandaag.![]()
Hoe laat is de eerste reclame? en KUT van hanegem.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
arme Jelle.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ah, het zagen aan de poten van Frankje de Boer is begonnen. Op naar coach nummer 40 in 4 jaar jongens.
-![]()
De Boer gaat niet weg.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Ah, het zagen aan de poten van Frankje de Boer is begonnen. Op naar coach nummer 40 in 4 jaar jongens.![]()
![]()
tussen de 21:10 en 21:15 uur.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe laat is de eerste reclame? en KUT van hanegem.![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Lijkt me een beetje overdreven hoor...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Ah, het zagen aan de poten van Frankje de Boer is begonnen. Op naar coach nummer 40 in 4 jaar jongens.![]()
"Had hij die bal kunnen hebben?"
"Nee, hij is een strandbal gewend!"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Gelukkig sloegen ze de 'kritiek' hard neer. Zou echt te achterlijk voor woorden zijn als De Boer nu weer op moest rotten.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven hoor...-![]()
Derksen: "Emo & Anita"![]()
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Ik snap dat wel dankzij Jan van Halst.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Punt naar voren punt naar achteren snap ik niet echt, kijk te weinig studio voetbal
Hup! Tak! Hoppa!![]()
Studio Feyenoord. Net als gisteren bij de NOS
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die schijnt bij Ajax erg belangrijk geweest te zijn in de kleedkamer, Jan van Halstquote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat wel dankzij Jan van Halst.
Hup! Tak! Hoppa!![]()
Du sprechst wahrzeit.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
Studio Feyenoord. Net als gisteren bij de NOS![]()
Andersom? Wel eens horen praten?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Vlaar
Jammer dat het op het veld zo'n kneus is.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Volgend seizoen is het centrum gewoon De Vrij - Indi.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ach, hij snapt het tenminste. Ferquote:en Wijnaldum
stonden gewoon met Ajax-spelers te lachen en feesten na een vernedering van Feyenoord.
-![]()
HEEEEEEEEEEEEEEEEEY.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Verwijten ze van Gelder Ajacied te zijn.
Van Hanegem spreekt over 'ons'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Verhaal al drie keer gehoord. Wel mooi."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem spreekt over 'ons'![]()
![]()
Wat moet ie dan doen? Als Feyenoord-icoon het over 'ons aller Ajax' gaan hebben?-![]()
Willem presenteert tenminste geen Studio Voetbal.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
![]()
Van Hanegem hoeft niet objectief te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Van Gelder is 'journalist', De Kromme niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem spreekt over 'ons'"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha die imitatie.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
![]()
quote:
Hij vond het als enige Nederlander een penaltie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat moet ie dan doen? Als Feyenoord-icoon het over 'ons aller Ajax' gaan hebben?
Hij valt m niet van achteren aan Willem, hij komt eraan glijden en speelt de bal.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Mag niet van EL.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom herhalen ze die beelden niet met de scheids in de rust?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
oh kroeg verhalen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Van Gelder is geen journalist. Die is verslaggever.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van Gelder is 'journalist', De Kromme niet.
Van Hanegem is objectieve columnist van het Rotterdams Dagblad.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom herhalen ze die beelden niet met de scheids in de rust?Feyenoord!!! * Barça![]()
Hij zegt anders wel altijd dat Studio Voetbal een journalistiek programma is, en toevallig is hij daar presentator van.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gelder is geen journalist. Die is verslaggever.
Van Hanegem is objectieve columnist van het Rotterdams Dagblad.![]()
Dan moet Gelder niet zeggen dat hij een journalistiek programma maakt. En een columnist is per definitie niet objectief.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem is objectieve columnist van het Rotterdams Dagblad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit keer zou het terecht zijn...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Straks gaat Paul de Leeuw weer boos twitteren
Dit was een misplaatste grap van Gijpie...![]()
Ah bedankt, even kijken in de reclame.quote:gr gr![]()
Het eerste wat ik zou doen is die nep-presentator van Gelder de laan uitsturen. Te veel Amsterdamse bluf is niet goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem is objectieve columnist van het Rotterdams Dagblad.![]()
![]()
Te geforceerd ja, en Derksen zijn poging to nuance mislukte ook een tikkeltjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit keer zou het terecht zijn...
Dit was een misplaatste grap van Gijpie...![]()
![]()
Nu begrijp je wat wij Ajacieden mee maken als we als we weer eens van Feyenoord hebben gewonnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong slik je pillen weer ff je bent momenteel nog verzuurder dan Van Hanegem op een slechte dag.
beter dan vorige week inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Blokkie van 3 kwartier.. niets mis mee manIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Tijdens WK liep hij VI nog te dissen dat ze niet journalistiek bezig warenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet Gelder niet zeggen dat hij een journalistiek programma maakt. En een columnist is per definitie niet objectief.
Feyenoord!!! * Barça![]()
Frank de Boer
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Wanneer was de laatste keer?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp je wat wij Ajacieden mee maken als we als we weer eens van Feyenoord hebben gewonnen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Laat gaan joh, is maar een grapje joh, nee maar Hansie, nuancerinkje is toch heerlijk man..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te geforceerd ja, en Derksen zijn poging to nuance mislukte ook een tikkeltje![]()
Pff het interesseert me nog niet eens wat Cocu dit jaar doet, laat staan wat hij volgend jaar doet.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Weet ik niet meer. Het went he ?quote:
Er is nu ook reclame.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Stofje het volgende:
Geen topshow vandaag? Ik vermaak me vooralsnog prima.
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Leer je mee leven als Ajacied he?quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Het is gewoon weer een topshow hoor."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
'Lekker hé'Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ach meer volkoren eten en het komt er beter uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik tijdens de uitzending ben opgestapt. Wat een saaie bende.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
bij welke club is het een saaie bende?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik tijdens de uitzending ben opgestapt. Wat een saaie bende.![]()
Nouhou ik moest lachenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach meer volkoren eten en het komt er beter uit.![]()
![]()
Wat is dat voor een gezeik over z'n kapselquote:
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Wat meer Monte Python filmpjes kijken en wellicht dat je wat humor krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach meer volkoren eten en het komt er beter uit.![]()
AAAAAH Genee-Derksen Conflict![]()
Wel mooi opgeschoren, maar de link met Hitler? gaat nergens over.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gezeik over z'n kapsel![]()
![]()
Derksen.
WAT IS DIT
Ik vind het meer een WO2 geallieerd kapsel... sneue opmerking van Johan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi opgeschoren, maar de link met Hitler? gaat nergens over.
[ afbeelding ]President Camacho
Willem geeft me iets teveel koeken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hebben ze wel vaker die actie, 3 maanden voor 5 p/m, vervolgens volle prijs als je het niet opzegt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Best goede deal 5 euro per maand, al zal Ziggo wel weer 10 euro vragen of zo![]()
![]()
Als opzeggen al mogelijk is...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze wel vaker die actie, 3 maanden voor 5 p/m, vervolgens volle prijs als je het niet opzegt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Konijntje spelen, zoals Guidettiquote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Kap eens met die guidetti gifjes, waar zijn de mods als je ze nodig hebt
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Kap eens met die guidetti gifjes, waar zijn de mods als je ze nodig hebt
of is dit die ene mobiele userFeyenoord!!! * Barça![]()
Ach heb Sport1 toch nog 7 maanden gratis net als elk ander zender als testpanel voor Xs4all IP tv.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze wel vaker die actie, 3 maanden voor 5 p/m, vervolgens volle prijs als je het niet opzegt.![]()
wat de fuckquote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach heb Sport1 toch nog 7 maanden gratis net als elk ander zender als testpanel voor Xs4all IP tv.![]()
Idd, hij is gewoon geboren in 1992.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
Guidettiik kann niet geloven dat dat manneke jonger is dan ik.
gr gr![]()
Als elke Feyenoorder nou gewoon 50 euro inlegt hebben we honderd miljoen miljard en kunnen we Guidetti kopen.-![]()
Wat een boefjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Idd, hij is gewoon geboren in 1992.![]()
geheel-niet-verkapte-pats-postquote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach heb Sport1 toch nog 7 maanden gratis net als elk ander zender als testpanel voor Xs4all IP tv.Feyenoord!!! * Barça![]()
Jij van 1998 gok ikquote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Idd, hij is gewoon geboren in 1992.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ze mogen 'm hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Van Gaal naar PSV. Dat zou geniaal zijn... Om het rampjaar 2012 van Ajax mooi door te trekken.![]()
![]()
Ik gun ze Dick Advocaat ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Van Gaal naar PSV. Dat zou geniaal zijn... Om het rampjaar 2012 van Ajax mooi door te trekken.
dan komen de Gabrichs en braafheidjes bij PSVquote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Van Gaal naar PSV. Dat zou geniaal zijn... Om het rampjaar 2012 van Ajax mooi door te trekken.![]()
ik ben jaloers, is toch heerlijk man , ken jou het schelenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg wat ben ik er trots opFeyenoord!!! * Barça![]()
Een miljoen verdienen bij PSV. We kijken er niet eens meer van op en vinden het internationaal gezien peanuts.
Van Marwijk is toch gewoon een toptrainer?
Bijna wereldkampioen en de UEFA-cup gewonnen met een zeer marginale club.gr gr![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
Een miljoen verdienen bij PSV. We kijken er niet eens meer van op en vinden het internationaal gezien peanuts.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zou er mijn nest ook niet voor uitkomen...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
Een miljoen verdienen bij PSV. We kijken er niet eens meer van op en vinden het internationaal gezien peanuts.![]()
Je zag Thijs Slegers wel gelijk raar kijken toen Gijp zei dat hij niet naar PSV ging.
Hint?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En in Jong Oranje op het WK U23 in 2005...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Mooi doelpunt van Ricky Kruys tegen z'n pa![]()
Toen was Balazs pas bij PSV.quote:![]()
Ik weet nog dat hij bij zijn eerste wedstrijd tegen VVV ook een doelpunt maakte. Het was een intikker maar toch.quote:
Ja, dat bedoelde de commentator ookquote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij bij zijn eerste wedstrijd tegen VVV ook een doelpunt maakte. Het was een intikker maar toch.Volgens mij eerste 3-4 wedstrijden een goal gemaakt.
![]()
Nu graag over SBS en John de Mol die de rechten van het Nederlandse voetbal wil kopen.
FC Den Bosch.quote:
Wim van der Horst Remember
Hij moet terug komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde de commentator ookVolgens mij eerste 3-4 wedstrijden een goal gemaakt.
Hij tekende expres een nieuwe verbintenis, zodat PSV nog geld verdiende.
Doedel>>>>(paar pagina's verder)>>>Labyad"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee uit Engelandquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaan we straks weer verder met Hooligans, maar dan uit de provincie?![]()
Dan zou ik eerder Narsingh halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet terug komen.
Hij tekende expres een nieuwe verbintenis, zodat PSV nog geld verdiende.
Doedel>>>>(paar pagina's verder)>>>Labyad![]()
Die stond een lekker pintje te tappen.quote:
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Narsingh gaat al naar Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Narsingh halen.![]()
![]()
Lens, Labyad(beter weg al verdienen we niets) en Mertens weg.quote:
Depay, Narsingh en Tadic.![]()
![]()
Het is ook geen topshow deze keerquote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit niet in de aflevering. Ik blijf maar met andere dingen bezig.¯ _(ツ)_/¯![]()
Heb ik ook loopt niet lekker.. Daarom een 7-quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit niet in de aflevering. Ik blijf maar met andere dingen bezig.![]()
Tadic gaat al naar Twente.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lens, Labyad(beter weg al verdienen we niets) en Mertens weg.
Depay, Narsingh en Tadic.![]()
![]()
![]()
Omdat Narsingh een Amsterdammer isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou hij Ajax boven PSV verkiezen?![]()
![]()
Lens ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Narsingh een Amsterdammer is![]()
Crybaby, Out of the closet??quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
ff iets anders, hoe heette die docu over CR7 een paar weken terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Crybaby, Out of the closet??neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus? Konden ze ook terug halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Lens werd weggestuurd bij Ajax. Ken je feiten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: