Nee uit Engelandquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaan we straks weer verder met Hooligans, maar dan uit de provincie?

Dan zou ik eerder Narsingh halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet terug komen.
Hij tekende expres een nieuwe verbintenis, zodat PSV nog geld verdiende.
Doedel>>>>(paar pagina's verder)>>>Labyad

Die stond een lekker pintje te tappen.quote:

Narsingh gaat al naar Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Narsingh halen.

Lens, Labyad(beter weg al verdienen we niets) en Mertens weg.quote:

Het is ook geen topshow deze keerquote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit niet in de aflevering. Ik blijf maar met andere dingen bezig.

Heb ik ook loopt niet lekker.. Daarom een 7-quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit niet in de aflevering. Ik blijf maar met andere dingen bezig.

Tadic gaat al naar Twente.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lens, Labyad(beter weg al verdienen we niets) en Mertens weg.
Depay, Narsingh en Tadic.![]()
![]()

Omdat Narsingh een Amsterdammer isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou hij Ajax boven PSV verkiezen?

Lens ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Narsingh een Amsterdammer is

Crybaby, Out of the closet??quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
ff iets anders, hoe heette die docu over CR7 een paar weken terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça

quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Crybaby, Out of the closet??neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dus? Konden ze ook terug halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Lens werd weggestuurd bij Ajax. Ken je feiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |