Het eerste wat ik zou doen is die nep-presentator van Gelder de laan uitsturen. Te veel Amsterdamse bluf is niet goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gelder is geen journalist. Die is verslaggever.
Van Hanegem is objectieve columnist van het Rotterdams Dagblad.
Te geforceerd ja, en Derksen zijn poging to nuance mislukte ook een tikkeltjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit keer zou het terecht zijn...
Dit was een misplaatste grap van Gijpie...
Nu begrijp je wat wij Ajacieden mee maken als we als we weer eens van Feyenoord hebben gewonnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong slik je pillen weer ff je bent momenteel nog verzuurder dan Van Hanegem op een slechte dag.
beter dan vorige week inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Blokkie van 3 kwartier.. niets mis mee man
Tijdens WK liep hij VI nog te dissen dat ze niet journalistiek bezig warenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet Gelder niet zeggen dat hij een journalistiek programma maakt. En een columnist is per definitie niet objectief.
Wanneer was de laatste keer?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp je wat wij Ajacieden mee maken als we als we weer eens van Feyenoord hebben gewonnen.
Laat gaan joh, is maar een grapje joh, nee maar Hansie, nuancerinkje is toch heerlijk man..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te geforceerd ja, en Derksen zijn poging to nuance mislukte ook een tikkeltje
Weet ik niet meer. Het went he ?quote:
Er is nu ook reclame.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Stofje het volgende:
Geen topshow vandaag? Ik vermaak me vooralsnog prima.
Leer je mee leven als Ajacied he?quote:
Ach meer volkoren eten en het komt er beter uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik tijdens de uitzending ben opgestapt. Wat een saaie bende.
bij welke club is het een saaie bende?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik tijdens de uitzending ben opgestapt. Wat een saaie bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |