Niet eens in de buurt nee.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Nadal, ouwe kakkerlak...
Nooit dood en verslagen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Spannend zeg! Die Spaanse dopinggebruiker is bijna niet te passeren...
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
Prachtig hoe je die krekel steeds vlak voor de service hoort
Je kan er ook gewoon overheen slaan.quote:
Dit ja.quote:
Zeg dat wel. Drie GS-finales op rij verliezen was nog niemand eerder overkomen in de Open Era.quote:
Door een nieuwkomerquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef franklop het volgende:
belangrijker dan deze winst is natuurlijk dat in het eerst van de historie van de XL-tennisgame de Australian Open is uitgespeeld.
Eerst nog even de speech kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Meer spannend dan mooi, maar wat een finale! 20,- in de pocket.
Nu terug naar het Vlaamse feestje.
En de vierde speler in het moderne Era die 3 grandslams achter elkaar wint toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een baas, van wedstrijden als Madrid 2009 verliezen tot wedstrijden als deze winnen.
Ferrer, Djokovic de enigen die ooit GS wedstrijden van Nadal wonnen na de eerste set te verliezen.
Eerste GS verdediging en zwaarste GS voor hem ooit.
quote:
Tsja, wat een mentale dwerg is het ook hè?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het niet. Nadal wint de vierde set. Hij komt een break voor in de vijfde (4-2). Hij staat 30-15 voor op zijn eigen service. Hij krijg een passing die een ap nog in slaat en hij slaat hem uit en verliest uiteindelijk alsnog.
Dat is zeker zo. En die toont hij ook geen genade.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Norrage het volgende:
Nadalzielig
maar goed dat doet hij Federer ook aan.
Op de belangrijke momenten tegen Djokovic tegenwoordig wel ja. Hij wordt bang.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, wat een mentale dwerg is het ook hè?
Moet ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. En die toont hij ook geen genade.
geen federer?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik baal er enorm van, maar Novak gun ik het ook wel. Als Edberg vroeger verloor van Becker vond ik het vreselijk want ik vond Becker niks, maar Novak mag ik op zichzelf wel.
21 wedstrijden op rij ongeslagen op de GS'en nu, Djokovic.
Hoop dat de ook op RG tegen elkaar in de finale staan. Maar dan hoop ik wel echt dat Nadal wint.
Qua niveau wel. Qua spanning vond ik WBD finale 2001 en 2008 beter.quote:
Misschien wel. Maar het niveau vond ik toch te wisselvallig. Wimbledon 2008 en vooral de finale van de US Open vorig jaar (met uitzondering van set 4) vond ik kwalitatief beter.quote:
Oh ja, die is er ook nog. Nee, liever Nadal nu, want die heeft het volgens mij harder nodig. Als Nadal in de finale van RG verliest van Djokovic is hij volgens mij echt gesloopt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het niveau vond ik toch te wisselvallig. Wimbledon 2008 en vooral de finale van de US Open vorig jaar (met uitzondering van set 4) vond ik kwalitatief beter.
Het niveau van de US Open vorig jaar van deze twee was beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef iPat het volgende:
[..]
Qua niveau wel. Qua spanning vond ik WBD finale 2001 en 2008 beter.
Zeker niet, daar was het te laag niveau voor. Eigenlijk speelden ze pas in de 5e set na 5 uur echt allebei goedquote:
What about die passing die Nadal miste op *4-2 30-15 in de vijfde set?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie spannende finale. Had beide kanten op kunnen gaan. Denk dat Rafa tevreden is met het feit dat hij Djoko weerstand heeft kunnen bieden, iets wat hem vorig jaar niet lukt. Zal hem ook wel moet geven voor de toekomst. Daarnaast heeft hij nog wel wat te verbeteren zoals het diep blijven slaan van ballen. Dat deed hij na de eerste set niet meer.
Mooie pot dus! VAMOS!
Deze was spannender dan de uso, maar de uso blijft gewoon echt holy shit goed niveauquote:Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was vooral spannend deze wedstrijd, niet altijd even goed.
Schijnbaar.quote:
Daar lijkt het dan nog het meest op. Of ik spreek opeens Chinees.quote:
Deed Nadal sowieso al nietquote:
ditquote:
Qua niveau hebben ze betere wedstrijden gespeeld, USO 2011, Hamburg 2008, Queens 2008. RG 2008 en Cincinatti 2008 waren ook hoog niveau, maar niet spannend.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deze was spannender dan de uso, maar de uso blijft gewoon echt holy shit goed niveau
Flikker toch op man. Die gast bleef maar komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op de belangrijke momenten tegen Djokovic tegenwoordig wel ja. Hij wordt bang.
Ja, dat kan toch gebeuren? Ik zie niemand alle belangrijke ballen maken. Hij heeft z'n kansen gehad, dat hij die vandaag niet pakt dat kan. Vorig jaar leek hij er niet eens in te geloven tegen Djoko. Vandaag wel, vond ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
What about die passing die Nadal miste op *4-2 30-15 in de vijfde set?
wat dacht jijquote:
En die passing die hij miste dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Die gast bleef maar komen.
Snel afronden die hapquote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
Nadal en nole kunnen bijna niet meer staan op hun benen. Heel erg begrijpelijk
quote:
Die wil in zijn ei.quote:
benen zijn verlamdquote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
Nadal en nole kunnen bijna niet meer staan op hun benen. Heel erg begrijpelijk
quote:
quote:
kunnen ze niet blijven zittenquote:
quote:
En die tiebreak in de vierde die hij won na een minibreak weggegeven te hebben? Je lult gewoon uit je nek. Er was vandaag niets mis met Nadal's mentale spel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En die passing die hij miste dan?
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef Norrage het volgende:
Dit is nu al een legendarische ceremonie
Rustig maar hoor. Je hoeft niet meteen zo emotioneel te reageren.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En die tiebreak in de vierde die hij won na een minibreak weggegeven te hebben? Je lult gewoon uit je nek. Er was vandaag niets mis met Nadal's mentale spel.
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Je hoeft niet meteen zo emotioneel te reageren.
hij gaat uit elkaar vallenquote:
mei toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Rafa gaat in Juni RG weer winnen
22 mei tot 10 juni dit jaar.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.
Oh echt? OS tennis begint 28 juli al, en Wimbledon zit er ook nog tussen. Een voordeel, ze kunnen wel in Londen blijvenquote:
begint laat dit jaarquote:
jewel omdat wraakquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik denk niet dat Nadal dat ook wil, nog veel finales tegen Djokovic.
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.
Heb je gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Is hij nou zijn vriendin vergeten, of heb ik dat gemist?
Zei hij als eerste volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Luister maar niet naar hem hij maakt met allee wat los en vast zit ruziequote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?
Djokovic? die viel onder zijn 'family' denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Dat doe ik. Het is niet mijn fout dat jij je zo snel aangevallen voelt. Voor iemand die anderen graag mentale dwergen noemt, heb je wel een erg dunne huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?
Oké.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hij maakt met allee wat los en vast zit ruzie
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat doe ik. Het is niet mijn fout dat jij je zo snel aangevallen voelt. Voor iemand die anderen graag mentale dwergen noemt, heb je wel een erg dunne huid.
quote:
18.15quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar ik zie nu skiën op Eurosport. Wanneer komt Game Set en Mats?
Djokovic is mentaal wel veel sterker geworden. Vroeger gaf ie nog regelmatig op. Natuurlijk helpt een jaar als hij in 2011 had wel om vertrouwen in je kunnen te kweken. Dus ik denk dat Nadal nog net wat sterker is mentaal. Zes keer van dezelfde persoon verliezen, inclusief op je favoriete ondergrond, en dan nog steeds zo hard vechten? Knap hoor. Ik zou het hem niet nadoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie, is Djokovic de mentaal sterkste speler ooit? Echt, al deze potten wint hij elke keer. Of is Nadal toch mentaal sterker? Ik weet het niet hoor. Federer is het in ieder geval niet
22-27 qualificatiesquote:
Dat zien we misschien als Djokovic een keer een angstgegner krijgt zoals Federer Nadal heeft en Nadal Djokovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie, is Djokovic de mentaal sterkste speler ooit? Echt, al deze potten wint hij elke keer. Of is Nadal toch mentaal sterker? Ik weet het niet hoor. Federer is het in ieder geval niet
Toen Nadal brak in de vijfde zag ik hem echt winnen. Zou hij nou hebben gewonnen als hij die passing op 4-2 30-15 had gemaakt? Ik denk het wel. Dan was het 40-15 geworden met twee kansen voor 5-2 en dan kan ik me voorstellen dat Djokovic het niet had gered.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef Norrage het volgende:
En dit is echt zo hetzelfde als tussen Fed en Nadal. Zelfs deze hartverscheurende verliezen zijn hetzelfde. Dit lijkt echt op wimbledon 2008 of Rome. Dat ze er zo dichtbij zijn en dan toch nog verliezen..en dat je echt medelijden met ze krijgt.
Vervolgens zal Djokovic de streak nog wel naar 10 winsten uitbreiden ofzo...
Als dat straks Murray wordt wordt ik gek.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zien we misschien als Djokovic een keer een angstgegner krijgt zoals Federer Nadal heeft en Nadal Djokovic.
Ooit was Nadal een angstgegner. Wedstrijden als Hamburg 2008, Queens 2008, OS 2008, MC 2009, Rome 2009 en Madrid 2009 en hij won er geeneen van. Al zijn overwinningen voor IW 2011 waren straight sets en was hij duidelijk de betere.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zien we misschien als Djokovic een keer een angstgegner krijgt zoals Federer Nadal heeft en Nadal Djokovic.
Mjah, ik heb Djokovic altijd al zo'n ongelooflijk slechte matchup voor Rafa gevonden. Maar om een of andere reden wist Rafa het er altijd vechtend weer uit te slepen (en toch ook heel veel gravelpotten nauturlijk die de h2h vertekenen zoals bij Fed). Dus angstgegner vind ik het verkeerde woord.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ooit was Nadal een angstgegner. Wedstrijden als Hamburg 2008, Queens 2008, OS 2008, MC 2009, Rome 2009 en Madrid 2009 en hij won er geeneen van. Al zijn overwinningen voor IW 2011 waren straight sets en was hij duidelijk de betere.
Dat vind ik geen goede maat voor mentale kracht. Dat vind ik puur en alleen het uit verslagen positie terugkomen en dit soort epische potten winnen. Iets wat Federer (behalve tegen de Roddicks van deze wereld) bijvoorbeeld echt nog nooit heeft weten te presteren.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
Zo mentaal veel sterker is Djoko niet tov Nadal, zie het aantal verneukte BP's
Ja, dat is zo. En het is altijd zo gaar. Want als Nadal de laatste 7 partijen van Djokovic had gewonnen, ook al was het dan met heel veel moeite, en dus drie extra GS'en had gewonnen had iedereen weer gezegd dat Nada geen tegenstand had.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ooit was Nadal een angstgegner. Wedstrijden als Hamburg 2008, Queens 2008, OS 2008, MC 2009, Rome 2009 en Madrid 2009 en hij won er geeneen van. Al zijn overwinningen voor IW 2011 waren straight sets en was hij duidelijk de betere.
tegen murray bijna 5 uurquote:Op zondag 29 januari 2012 16:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Wow! Wat een wedstrijd zeg!!!
En wat een terechte winnaar vind ik. Hij heeft nadal er toch onder gekregen uiteindelijk.
De beste tennisser heeft gewonnen. Djokovic bleef er voor gaan, wat is hij mentaal sterk zeg.
Niet normaal meer.
Zeur voor Nadal. Hier zal hij echt wel weer een mentale klap van krijgen.
Nadal heeft federer mentaal geknakt. Djoko knakt nadal.
Wie gaat Djoko breken?!
Djokovic kan er ook wat v an.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef dutch_schaefer het volgende:
Fantastisch, dit maakt mijn zondag weer goed! De beste tennisser heeft gewonnen, zo simpel is het gewoon. Maar die ballen wat Nadal terughaalt, dat is echt bizar, onmenselijk bijna. Hoe lang houdt hij dat nog vol? In open spreidstand iedere bal terugharken, dat moet toch echt snel zijn tol gaan eisen, kan niet anders.
Djokovic bepaalt in 80% van de rally's het tempo, hij hoeft echt niet zo veel meters af te leggen als Nadal, dus dat valt wel mee.quote:
Inmiddels houdt hij het al meer dan acht jaar vol.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef dutch_schaefer het volgende:
Fantastisch, dit maakt mijn zondag weer goed! De beste tennisser heeft gewonnen, zo simpel is het gewoon. Maar die ballen wat Nadal terughaalt, dat is echt bizar, onmenselijk bijna. Hoe lang houdt hij dat nog vol? In open spreidstand iedere bal terugharken, dat moet toch echt snel zijn tol gaan eisen, kan niet anders.
Ja, *4-2, maar ook nog eens 30-15 en een schot voor open doel naar 40-15 en daarmee een grote kans op 5-2*.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat Nadal ging winnen stond met 4-2 voor in de laatste set
dan nog verliezen met 7-5
Dat heb je nu 12 keer gepost denk ik?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, *4-2, maar ook nog eens 30-15 en een schot voor open doel naar 40-15 en daarmee een grote kans op 5-2*.
Dat denk ik zomaar ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb je nu 12 keer gepost denk ik?
Dat valt flink tegen, hij heeft flink moeten vechten vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef dutch_schaefer het volgende:
[..]
Djokovic bepaalt in 80% van de rally's het tempo, hij hoeft echt niet zo veel meters af te leggen als Nadal, dus dat valt wel mee.
A: Rafa heeft Federer z'n prestaties niet geevenaard.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Morthill het volgende:
denk niet dat iemand aan de start van 2011 had verwacht dat hij prestaties van Nadal en Federer zo zou evenaren
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
A: Rafa heeft Federer z'n prestaties niet geevenaard.
B: Djoko heeft Rafa z'n prestaties niet geevenaard.
C: Djoko heeft Federer z'n prestaties helemaal nog niet geevenaard.
FANTASTISCHquote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef SalsedoNL het volgende:
Om even de moeheid van beide spelers te laten blijken:
http://nos.nl/video/33540(...)en-djokovic-uit.html
True! En toch weer leuk hoe hilarisch Djokovic soms is.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
FANTASTISCH
Dit is nu al legendarisch zeg hahaha![]()
Is dit nu het ultieme voorbeeld van een posting van een azijnzeiker?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:52 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
True! En toch weer leuk hoe hilarisch Djokovic soms is.
Toch comisch van beide mannen, respect!
(Zie ik federer niet doen na zo'n pot)
Nee, die discussie is imo gezamelijk besproken en we zijn het er allemaal over eens dat Rafa dat is. Ik begrijp dan ook niet waarom jij dacht dat ik aan de GOAT discussie zou denken.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ging weer uit van de standaarddoscussie wie de GOAT is?
Nee hoor, maak je geen zorgenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit nu het ultieme voorbeeld van een posting van een azijnzeiker?
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Morthill het volgende:
denk niet dat iemand aan de start van 2011 had verwacht dat hij prestaties van Nadal en Federer zo zou evenaren
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Morthill het volgende:
[..]het gaat niet om alles wat ze ooit gepresteerd hebben.
Hij had het over "prestaties" en niet over "de prestaties". Een subtiel verschilquote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.
Maar fantastisch natuurlijk wat Djokovic doet. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb, is hoe hij het ene moment doet alsof hij geen stap meer kan lopen en het andere moment weer over de baan rent en springt alsof ze net zijn begonnen.
Ja, en ik dacht nog zo dat er de stond. Ik lees slecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij had het over "prestaties" en niet over "de prestaties". Een subtiel verschil
Ik vond het slim. Het momentum was aan het kantelen en dan wat zand in de ogen wrijven kan geen kwaad op dat moment.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.
Maar fantastisch natuurlijk wat Djokovic doet. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb, is hoe hij het ene moment doet alsof hij geen stap meer kan lopen en het andere moment weer over de baan rent en springt alsof ze net zijn begonnen. Wat vinden jullie daarvan?
Waarom is de match-up slecht?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik heb Djokovic altijd al zo'n ongelooflijk slechte matchup voor Rafa gevonden. Maar om een of andere reden wist Rafa het er altijd vechtend weer uit te slepen (en toch ook heel veel gravelpotten nauturlijk die de h2h vertekenen zoals bij Fed). Dus angstgegner vind ik het verkeerde woord.
Ik denk omdat die spinslagen van Nadal Djokovic in de kaart spelen.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef SalsedoNL het volgende:
Om even de moeheid van beide spelers te laten blijken:
http://nos.nl/video/33540(...)en-djokovic-uit.html
In de kaart spelen niet zo zeer, het lijkt hem alleen weinig te deren. Hij heeft vooral geen zwakke plek (forehand, backhand, vastheid, conditie) waar Nadal hem op kan pakken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk omdat die spinslagen van Nadal Djokovic in de kaart spelen.
Murray is mentaal gewoon een eitjequote:
Murray zou het net zo goed moeten kunnen doen tegen Nadal wat mij betreft (heeft misschien minder goede afmaak forehand) maar mentaal heeft ie het nog niet op een rijtje...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Geniale finale nog. Net de laatste 3 sets gekeken. Meestal ben ik anti-Nadal, maar ik hoopte echt hard dat Nadal zou winnen. De intensiteit die Nadal had ik de laatste 2 sets was echt gestoord. Vooral na het winnen van de tiebreak werd 'ie gek.
Hulde voor Nadal.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Geniale finale nog. Net de laatste 3 sets gekeken. Meestal ben ik anti-Nadal, maar ik hoopte echt hard dat Nadal zou winnen. De intensiteit die Nadal had ik de laatste 2 sets was echt gestoord. Vooral na het winnen van de tiebreak werd 'ie gek.
Hulde voor Nadal.
Ja, toen hij op zijn knieen ging zitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Hulde voor Nadal.
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, toen hij op zijn knieen ging zitten.Als je op dat moment zou zijn ingeschakeld dan denk je echt dat de wedstrijd is afgelopen. Maar het was alleen de set die was afgelopen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.
DIe rally was inderdaad wel de beste en langste van de wedstrijd. Ze waren helemaal kapot, en dat was een rally na 5 uur spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.
Inderdaad terechte winnaars, toch vond ik het ondanks deze finale en de halve finale tussen Murray en Djokovic niet zo'n leuk toernooi.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Terechte winnaars in de enkelspelen, ik heb genoten van twee weken Melbourne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |