Nee, die discussie is imo gezamelijk besproken en we zijn het er allemaal over eens dat Rafa dat is. Ik begrijp dan ook niet waarom jij dacht dat ik aan de GOAT discussie zou denken.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ging weer uit van de standaarddoscussie wie de GOAT is?
Nee hoor, maak je geen zorgenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit nu het ultieme voorbeeld van een posting van een azijnzeiker?
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Morthill het volgende:
denk niet dat iemand aan de start van 2011 had verwacht dat hij prestaties van Nadal en Federer zo zou evenaren
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Morthill het volgende:
[..]het gaat niet om alles wat ze ooit gepresteerd hebben.
Hij had het over "prestaties" en niet over "de prestaties". Een subtiel verschilquote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.
Maar fantastisch natuurlijk wat Djokovic doet. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb, is hoe hij het ene moment doet alsof hij geen stap meer kan lopen en het andere moment weer over de baan rent en springt alsof ze net zijn begonnen.
Ja, en ik dacht nog zo dat er de stond. Ik lees slecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij had het over "prestaties" en niet over "de prestaties". Een subtiel verschil
Ik vond het slim. Het momentum was aan het kantelen en dan wat zand in de ogen wrijven kan geen kwaad op dat moment.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vatte het net zo op als jojo. Je hebt het over "de prestaties van Federer en Nadal"; voor mij betekent dat alle prestaties.
Maar fantastisch natuurlijk wat Djokovic doet. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb, is hoe hij het ene moment doet alsof hij geen stap meer kan lopen en het andere moment weer over de baan rent en springt alsof ze net zijn begonnen. Wat vinden jullie daarvan?
Waarom is de match-up slecht?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik heb Djokovic altijd al zo'n ongelooflijk slechte matchup voor Rafa gevonden. Maar om een of andere reden wist Rafa het er altijd vechtend weer uit te slepen (en toch ook heel veel gravelpotten nauturlijk die de h2h vertekenen zoals bij Fed). Dus angstgegner vind ik het verkeerde woord.
Ik denk omdat die spinslagen van Nadal Djokovic in de kaart spelen.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef SalsedoNL het volgende:
Om even de moeheid van beide spelers te laten blijken:
http://nos.nl/video/33540(...)en-djokovic-uit.html
In de kaart spelen niet zo zeer, het lijkt hem alleen weinig te deren. Hij heeft vooral geen zwakke plek (forehand, backhand, vastheid, conditie) waar Nadal hem op kan pakken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk omdat die spinslagen van Nadal Djokovic in de kaart spelen.
Murray is mentaal gewoon een eitjequote:
Murray zou het net zo goed moeten kunnen doen tegen Nadal wat mij betreft (heeft misschien minder goede afmaak forehand) maar mentaal heeft ie het nog niet op een rijtje...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Geniale finale nog. Net de laatste 3 sets gekeken. Meestal ben ik anti-Nadal, maar ik hoopte echt hard dat Nadal zou winnen. De intensiteit die Nadal had ik de laatste 2 sets was echt gestoord. Vooral na het winnen van de tiebreak werd 'ie gek.
Hulde voor Nadal.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Geniale finale nog. Net de laatste 3 sets gekeken. Meestal ben ik anti-Nadal, maar ik hoopte echt hard dat Nadal zou winnen. De intensiteit die Nadal had ik de laatste 2 sets was echt gestoord. Vooral na het winnen van de tiebreak werd 'ie gek.
Hulde voor Nadal.
Ja, toen hij op zijn knieen ging zitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef kevin_ het volgende:
Hulde voor Nadal.
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, toen hij op zijn knieen ging zitten.Als je op dat moment zou zijn ingeschakeld dan denk je echt dat de wedstrijd is afgelopen. Maar het was alleen de set die was afgelopen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.
DIe rally was inderdaad wel de beste en langste van de wedstrijd. Ze waren helemaal kapot, en dat was een rally na 5 uur spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Djokovic ging op een gegeven moment ook liggen met zijn armen en benen uit elkaar zoals hij dat doet als hij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |