tegen murray bijna 5 uurquote:Op zondag 29 januari 2012 16:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Wow! Wat een wedstrijd zeg!!!
En wat een terechte winnaar vind ik. Hij heeft nadal er toch onder gekregen uiteindelijk.
De beste tennisser heeft gewonnen. Djokovic bleef er voor gaan, wat is hij mentaal sterk zeg.
Niet normaal meer.
Zeur voor Nadal. Hier zal hij echt wel weer een mentale klap van krijgen.
Nadal heeft federer mentaal geknakt. Djoko knakt nadal.
Wie gaat Djoko breken?!
Djokovic kan er ook wat v an.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef dutch_schaefer het volgende:
Fantastisch, dit maakt mijn zondag weer goed! De beste tennisser heeft gewonnen, zo simpel is het gewoon. Maar die ballen wat Nadal terughaalt, dat is echt bizar, onmenselijk bijna. Hoe lang houdt hij dat nog vol? In open spreidstand iedere bal terugharken, dat moet toch echt snel zijn tol gaan eisen, kan niet anders.
Djokovic bepaalt in 80% van de rally's het tempo, hij hoeft echt niet zo veel meters af te leggen als Nadal, dus dat valt wel mee.quote:
Inmiddels houdt hij het al meer dan acht jaar vol.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef dutch_schaefer het volgende:
Fantastisch, dit maakt mijn zondag weer goed! De beste tennisser heeft gewonnen, zo simpel is het gewoon. Maar die ballen wat Nadal terughaalt, dat is echt bizar, onmenselijk bijna. Hoe lang houdt hij dat nog vol? In open spreidstand iedere bal terugharken, dat moet toch echt snel zijn tol gaan eisen, kan niet anders.
Ja, *4-2, maar ook nog eens 30-15 en een schot voor open doel naar 40-15 en daarmee een grote kans op 5-2*.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat Nadal ging winnen stond met 4-2 voor in de laatste set
dan nog verliezen met 7-5
Dat heb je nu 12 keer gepost denk ik?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, *4-2, maar ook nog eens 30-15 en een schot voor open doel naar 40-15 en daarmee een grote kans op 5-2*.
Dat denk ik zomaar ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb je nu 12 keer gepost denk ik?
Dat valt flink tegen, hij heeft flink moeten vechten vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef dutch_schaefer het volgende:
[..]
Djokovic bepaalt in 80% van de rally's het tempo, hij hoeft echt niet zo veel meters af te leggen als Nadal, dus dat valt wel mee.
A: Rafa heeft Federer z'n prestaties niet geevenaard.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Morthill het volgende:
denk niet dat iemand aan de start van 2011 had verwacht dat hij prestaties van Nadal en Federer zo zou evenaren
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
A: Rafa heeft Federer z'n prestaties niet geevenaard.
B: Djoko heeft Rafa z'n prestaties niet geevenaard.
C: Djoko heeft Federer z'n prestaties helemaal nog niet geevenaard.
FANTASTISCHquote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef SalsedoNL het volgende:
Om even de moeheid van beide spelers te laten blijken:
http://nos.nl/video/33540(...)en-djokovic-uit.html
True! En toch weer leuk hoe hilarisch Djokovic soms is.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
FANTASTISCH
Dit is nu al legendarisch zeg hahaha![]()
Is dit nu het ultieme voorbeeld van een posting van een azijnzeiker?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:52 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
True! En toch weer leuk hoe hilarisch Djokovic soms is.
Toch comisch van beide mannen, respect!
(Zie ik federer niet doen na zo'n pot)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |