quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Terechte winnaars in de enkelspelen, ik heb genoten van twee weken Melbourne.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Szura het volgende:
Ik vond het juist een matig toernooi. Buiten Djokovic - Murray en Djokovic - Nadal.
Duurde een paar minuten en dan heb ik niet eens zelf een titel bedacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Inderdaad terechte winnaars, toch vond ik het ondanks deze finale en de halve finale tussen Murray en Djokovic niet zo'n leuk toernooi.
Waarom toch nog weer een nieuwe openen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef stefan92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duurde een paar minuten en dan heb ik niet eens zelf een titel bedacht.
Omdat ik niet kon slapen voor ik wist welke wedstrijden jij goed vond en ik denk dat deze site niet kapot gaat door een extra topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom toch nog weer een nieuwe openen?
Over AO12: Ik vond het toch niet een heel speciale grandslam. De wedstrijden die 'ik' gekeken heb en goed waren vond ik: de finale en halve finales, Nadal - Berdych, Nalbandian - Isner, Hewitt - Djokovic en Tomic - Dolgobolov.
Amen en einde!
Ik had het al in het ATPgedeelte gepost.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Omdat ik niet kon slapen voor ik wist welke wedstrijden jij goed vond en ik denk dat deze site niet kapot gaat door een extra topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |