Door een nieuwkomerquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef franklop het volgende:
belangrijker dan deze winst is natuurlijk dat in het eerst van de historie van de XL-tennisgame de Australian Open is uitgespeeld.
Eerst nog even de speech kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Meer spannend dan mooi, maar wat een finale! 20,- in de pocket.
Nu terug naar het Vlaamse feestje.
En de vierde speler in het moderne Era die 3 grandslams achter elkaar wint toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een baas, van wedstrijden als Madrid 2009 verliezen tot wedstrijden als deze winnen.
Ferrer, Djokovic de enigen die ooit GS wedstrijden van Nadal wonnen na de eerste set te verliezen.
Eerste GS verdediging en zwaarste GS voor hem ooit.
quote:
Tsja, wat een mentale dwerg is het ook hè?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het niet. Nadal wint de vierde set. Hij komt een break voor in de vijfde (4-2). Hij staat 30-15 voor op zijn eigen service. Hij krijg een passing die een ap nog in slaat en hij slaat hem uit en verliest uiteindelijk alsnog.
Dat is zeker zo. En die toont hij ook geen genade.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Norrage het volgende:
Nadalzielig
maar goed dat doet hij Federer ook aan.
Op de belangrijke momenten tegen Djokovic tegenwoordig wel ja. Hij wordt bang.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, wat een mentale dwerg is het ook hè?
Moet ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. En die toont hij ook geen genade.
geen federer?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik baal er enorm van, maar Novak gun ik het ook wel. Als Edberg vroeger verloor van Becker vond ik het vreselijk want ik vond Becker niks, maar Novak mag ik op zichzelf wel.
21 wedstrijden op rij ongeslagen op de GS'en nu, Djokovic.
Hoop dat de ook op RG tegen elkaar in de finale staan. Maar dan hoop ik wel echt dat Nadal wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |