Rustig maar hoor. Je hoeft niet meteen zo emotioneel te reageren.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En die tiebreak in de vierde die hij won na een minibreak weggegeven te hebben? Je lult gewoon uit je nek. Er was vandaag niets mis met Nadal's mentale spel.
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Je hoeft niet meteen zo emotioneel te reageren.
hij gaat uit elkaar vallenquote:
mei toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Rafa gaat in Juni RG weer winnen
22 mei tot 10 juni dit jaar.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.
Oh echt? OS tennis begint 28 juli al, en Wimbledon zit er ook nog tussen. Een voordeel, ze kunnen wel in Londen blijvenquote:
begint laat dit jaarquote:
jewel omdat wraakquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik denk niet dat Nadal dat ook wil, nog veel finales tegen Djokovic.
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik reageer niet emotioneel. Ik wijs je er gewoon op dat je onzin verkondigt.
Heb je gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Is hij nou zijn vriendin vergeten, of heb ik dat gemist?
Zei hij als eerste volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Luister maar niet naar hem hij maakt met allee wat los en vast zit ruziequote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?
Djokovic? die viel onder zijn 'family' denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Dat doe ik. Het is niet mijn fout dat jij je zo snel aangevallen voelt. Voor iemand die anderen graag mentale dwergen noemt, heb je wel een erg dunne huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook op een normale manier doen?
Oké.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hij maakt met allee wat los en vast zit ruzie
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat doe ik. Het is niet mijn fout dat jij je zo snel aangevallen voelt. Voor iemand die anderen graag mentale dwergen noemt, heb je wel een erg dunne huid.
quote:
18.15quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar ik zie nu skiën op Eurosport. Wanneer komt Game Set en Mats?
Djokovic is mentaal wel veel sterker geworden. Vroeger gaf ie nog regelmatig op. Natuurlijk helpt een jaar als hij in 2011 had wel om vertrouwen in je kunnen te kweken. Dus ik denk dat Nadal nog net wat sterker is mentaal. Zes keer van dezelfde persoon verliezen, inclusief op je favoriete ondergrond, en dan nog steeds zo hard vechten? Knap hoor. Ik zou het hem niet nadoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie, is Djokovic de mentaal sterkste speler ooit? Echt, al deze potten wint hij elke keer. Of is Nadal toch mentaal sterker? Ik weet het niet hoor. Federer is het in ieder geval niet
22-27 qualificatiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |