abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:44:41 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_107323631
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-Tahrirplein.dhtml

Op Youtube is deze week een video geplaatst waarop een blonde, vermoedelijk Nederlandse vrouw wordt aangerand door een groep mannen op het inmiddels beroemde Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Cairo.

Het filmpje is afgelopen woensdag gepost op YouTube, de dag dat de opstand tegen de Egyptische ex-president Mubarak werd herdacht, die woensdag precies een jaar geleden, werd herdacht.

'Hou op, hou op'
We zien op de schokkende beelden een groep mensen die rond een blonde vrouw staan. Zij lijkt aangevallen en betast te worden. Andere mannen proberen haar juist te beschermen tegen de aanvallers. Op 57 seconden in de video horen we de vrouw duidelijk 'Hou op, hou op' schreeuwen.

Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft tegenover Pownews verklaard geen meldingen te hebben gekregen over een aanranding van een Nederlandse.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:53:51 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_107323806
niet om het één of ander, maar ook niet heel erg slim om daar tussen te gaan staan :{
pi_107323816
Mensen kunnen dus niet met hun vrijheden omgaan.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:57:56 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107323883
De schokkende beelden moet ik vooral letterlijk oppakken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107323893
WAT DOE JE DAAR DAN OOK ALS WESTERSE VROUW MET BLOND HAAR, WIJF.

De definitie van een dom blondje dat de wereld niet snapt.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:00:59 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_107323949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:

Blame the victim! _O_
pi_107323962
We stellen hier een burkaverbod in om mensen te laten integreren maar die domme blonde doos loop even zonder hoofddoek zomaar door een testoteron mannen demonstratie heen.
pi_107323981
Hoe naïef kan je als vrouw zijn, om daar als blonde (knappe) vrouw tussen te gaan staan... Vorig jaar is o.a. een reporter van CBS ook bijna (letterlijk) uit elkaar getrokken op het Tahrirplein;
http://articles.cnn.com/2(...)square?_s=PM:SHOWBIZ
pi_107323984
Ja eigen schuld had ze maar een boerka moeten dragen. Ach nog een paar jaar dan is het in Nederland ook zo ver. In Engeland gebeurd dit al regelmatig als straf voor vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen.
pi_107324003
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Blame the victim! _O_
Sprookjeswereld _O_
pi_107324063
Eigen schuld. Wat doe je tussen die mensen die elkaar aanvallen, laat staan een buitenlander.
And remember, respect is everything!
pi_107324090
Ik zie eigenlijk helemaal niet wat er gebeurt.
pi_107324121
Je bent ook wel een volslagen domme kut als je je daar als blonde vrouw tussen een zooi van die apen gaat begeven en denken dat alles goed komt :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:12:29 #14
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107324232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Basp1 het volgende:
We stellen hier een burkaverbod in om mensen te laten integreren maar die domme blonde doos loop even zonder hoofddoek zomaar door een testoteron mannen demonstratie heen.
Volgens mij ben/was je als (blonde) vrouw in Egypte net zo vrij als hier om zelf te beslissen of je wel of geen hoofddoek wilt dragen hoor, deze kan natuurlijk ook in het gedruis verloren zijn gegaan als ze die wel op had gedaan.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107324278
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Je bent ook wel een volslagen domme kut als je je daar als blonde vrouw tussen een zooi van die apen gaat begeven en denken dat alles goed komt :')
Tsja, toch dat.

Ik gun het haar uiteraard niet maar grote massa's volk van dergelijk kaliber nemen nou eenmaal risico's met zich mee.
Conscience do cost.
pi_107324852
Dit zou niet mogen gebeuren maar echt handig is het niet om als buitenlandse vrouw tussen dat volk te gaan staan.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107324911
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:12 schreef Tism het volgende:

[..]

Volgens mij ben/was je als (blonde) vrouw in Egypte net zo vrij als hier om zelf te beslissen of je wel of geen hoofddoek wilt dragen hoor, deze kan natuurlijk ook in het gedruis verloren zijn gegaan als ze die wel op had gedaan.. :)
Tuurlijk jij mag in NL bij een feyenoord wedstrijd ook met een ajax sjaal gaan rondlopen. Maar kom dan acheraf niet klagen wat er allemaal gebeurd is. Die vouw had gewoon aan risicomijdend gedrag moeten doen. Dat heeft ze duidelijk niet gedaan.
pi_107324944
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:

Wel eens in Egypte geweest, klaphark?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107325015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wel eens in Egypte geweest, klaphark?
Alsof dat relevant is voor de situatie met haar op dat plein vol mannen? Dat kan overal ter wereld klapjosti. Ja ook in Nederland.
pi_107325371
Komt ook alleen omdat ze blond is :') als ze donker haar had was ze minder opgevallen waarschijnlijk, een stel achterlijken wonen er in zulke landen :r
pi_107325556
Dom wijf, blijf dan ook gewoon weg van dat plein...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:08:09 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_107325749
Wat dacht ze dan, ''goh wat een leuke mannen staan daar te demonstreren, zo rustig en helemaal niet opgefokt ofzo, daar ga ik leuk tussen staan?'' :')

Natuurlijk ligt te schuld bij die kerels, maar kom op, dit is ook wel onnadenkend en roekeloos.
pi_107325831
quote:

[..]

Blame the victim! _O_
Jij gaat toch ook niet in een kooi vol hongerige leeuwen staan?
pi_107326146
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat dacht ze dan, ''goh wat een leuke mannen staan daar te demonstreren, zo rustig en helemaal niet opgefokt ofzo, daar ga ik leuk tussen staan?'' :')

Natuurlijk ligt te schuld bij die kerels, maar kom op, dit is ook wel onnadenkend en roekeloos.
Het is idd erg dom maar is ook wel weer erg dat je als blonde vrouw daar niet tussen kan staan zonder te worden aangerand of geslagen. Dan zie je ook meteen dat Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten 8)7
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:25:53 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_107326226
Aangerand aangerand. Gewoon een van de velen die daar aan het rellen is.

Vrij eenvoudig te voorkomen ook: niet deelnemen aan rellen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_107326368
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Mee eens.
Sexuele aanranding is al jaren een groot probleem in Egypte. Denk aan die CNN(?) journaliste vorig jaar op het plein. Dan vraag ik mij echt af wat zo een dame bezielt.
pi_107326548
Als ik een drukke straat oversteek zonder te kijken en ik word geschept, dan is het misschien wel de schuld van de auto, maar toch ben ik dood. Dit is net zoiets: neem je eigen verantwoordelijkheid.
Ja, ik generaliseer.
pi_107327522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:54 schreef FreckleSs het volgende:
Komt ook alleen omdat ze blond is :') als ze donker haar had was ze minder opgevallen waarschijnlijk, een stel achterlijken wonen er in zulke landen :r
Nee. Gewoon nee.
And remember, respect is everything!
pi_107327665
Het Egyptisch museum ligt ook aan het Tahrirplein. daar zou je dus niet meer naartoe kunnen?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:20:51 #30
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_107327749
Mijn kapster, ook blond, is onlangs naar Egypte op vakantie geweest en daar werd haar met klem aangeraden om een hoofddoek te dragen op sommige plaatsen ivm met het opgewonden karakter van sommige mannen daar, die een voorkeeur voor blonde vrouwen hebben.

Ze deed het dus ook hoor :{w
pi_107327966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:17 schreef erik666 het volgende:
Het Egyptisch museum ligt ook aan het Tahrirplein. daar zou je dus niet meer naartoe kunnen?
Dat museum is om 1700 gesloten. Op het filmpje is het donker. Verder is het nog zo'n 300 meter van het plein af.
pi_107328019
Allereerst respect voor de mannen die haar proberen te beschermen tegen de verkrachtende massa.

Maar wat loopt iedereen te zeuren over blond enzo? :')

Denk je nou werkelijke dat een brunette of een zwartharige niet gemolesteerd of verkracht zou worden in Egypte?

Voorts zouden vrouwen ook uit deze incident lering moeten trekken. Ga niet naar landen of plekken waar de vrouw niet meer is dan een voorwerp dat gebruikt en weggegooid kan worden. Zeker niet in een land als Egypte waar men denkt dat elke Westerse vrouw op elk moment en elke plaats gebald wil worden.
pi_107328106
In dit geval is het "blame the victim" terecht. Als je in een moslimland als vrouw zonder hoofddoek of boerka loopt, dan mag je gewoon aangerand worden, onder de islamitische regels. Je bent dan gewoon een hoer, en wrs. ook nog eens ongelovig.

Als het in Amsterdam gebeurt dan is het natuurlijk anders, hier gelden (nog) de Nederlandse wetten :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_107328130
De vergelijking met beesten en auto's ed -O-

Lekker makkelijk :D Je moet als vrouw avonds niet meer alleen lopen anders vraag je erom?

Het lijkt mij dat we de mannen gewoon beter de ogen kunnen bedekken want iedereen hier vind het een normale reactie? Je vraagt erom? Het is nu eenmaal zo?

Intreding van oogbedekking en Tuigjes voor mannen verplichten. Niet meer naar buiten zonder vingerklemmen en bondage om de ogen ..en alleen op openbaar terrein met begeleiding van een vrouw!!! Ja, de goede lieve man moet er dan maar voor bloeden, maar beter voor de veiligheid van de vrouw...want ook volgens sommige users is het blijkbaar beter voor de vrouw, want de mannen doen altijd dit soort dingen....toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_107328217
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:35 schreef paddy het volgende:

Lekker makkelijk :D Je moet als vrouw avonds niet meer alleen lopen anders vraag je erom?

Het lijkt mij dat we de mannen gewoon beter de ogen kunnen bedekken want iedereen vind hier het een normale reactie? Je vraagt erom? Het is nu eenmaal zo?

Intreding van oogbedekking en Tuigjes voor mannen verplichten. Niet meer naar buiten zonder vingerklemmen en bondage om de ogen ..en alleen op openbaar terrein met begeleiding van een vrouw!!! Ja, de goede lieve man moet er dan maar voor bloeden, maar beter voor de veiligheid van de vrouw...want ook volgens sommige users is het blijkbaar beter want de mannen doen altijd dit soort dingen....toch?
In dat soort landen is het blijkbaar normaal dat mannen handtastelijker zijn. Dat is ook nog eens algemeen bekend.

Als je er dan als toerist geen rekening mee houdt moet je niet gek opkijken dat je iets overkomt.
pi_107328229
Ze vraagt er gewoon om. Ze gaat er, als westerse vrouw, tussen staan. Terwijl het zelfs voor de vrouwelijke inwoners van Egypte het er niet altijd veilig is. Hoe ignorant en dom kan je zijn...
pi_107328320
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Oud_student het volgende:
In dit geval is het "blame the victim" terecht. Als je in een moslimland als vrouw zonder hoofddoek of boerka loopt, dan mag je gewoon aangerand worden, onder de islamitische regels. Je bent dan gewoon een hoer, en wrs. ook nog eens ongelovig.

Dus 'haar bodyguards' waren eigenlijk dissidenten? Mensen die tegen de heersende opinie ingaan?
pi_107328329
Dan wil ik daar wel regeren. Gaan we mijn regels invoeren. Mannen blinddoeken in het openbaar. Verbieden zonder vrouw er op uit te gaan. Moet je kijken hoe snel de wereld stukken beter gaat worden daar O+

Ze zouden die mannen op dezelfde wijze tussen een groep oerlelijke geile oude vrouwtjes in moeten zetten. Heerlijke straf lijkt me dat.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_107328375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef FreckleSs het volgende:
Het is idd erg dom maar is ook wel weer erg dat je als blonde vrouw daar niet tussen kan staan zonder te worden aangerand of geslagen. Dan zie je ook meteen dat Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten 8)7
Klopt, voor de zgn. revolutie gebeurden dit soort zaken ook wel, maar veel minder, omdat het anti-islamitische bewind van Moebarak dit soort zaken zwaar onderdrukte door o.a. gebruik te maken van de uitzonderingstoestand, die al 30 jaar geldt.
De periode van een klein beetje welvaart, door het toerisme en andere hulp, is nu voorbij.
Het land zal verder afzakken naar een achterlijk islamitisch land, dit hadden de zgn. intelligentia die de "revolutie" gestart hebben, natuurlijk kunnen weten. Nu verdwijnt het beetje welvaart en het beetje vrijheid dat er onder Moebarak was geheel en wordt Egyte een (arme) islamitische staat.
Exaudi orationem meam
pi_107328459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef Marlan het volgende:

Dus 'haar bodyguards' waren eigenlijk dissidenten? Mensen die tegen de heersende opinie ingaan?
Ja, eigenlijk wel.
Op de TV zien we de 1 promile van zgn. intelligentia, die westerse vrijheden nastreven, maar het grootste deel van Egypte is analfabeet en zwaar islamitisch. Door de onderdrukking van het leger onder Moebarak, kon Egypte net lijken op een westers vakantie paradijs, maar nu komt de ware aard van de Egyptenaar (of islamiet) naar boven. En terecht het is hun cultuur.
Exaudi orationem meam
  zaterdag 28 januari 2012 @ 16:04:17 #41
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107330380
beesten.
pi_107332040
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:35 schreef paddy het volgende:

Het lijkt mij dat we de mannen gewoon beter de ogen kunnen bedekken want iedereen hier vind het een normale reactie? Je vraagt erom? Het is nu eenmaal zo?

Intreding van oogbedekking en Tuigjes voor mannen verplichten. Niet meer naar buiten zonder vingerklemmen en bondage om de ogen ..en alleen op openbaar terrein met begeleiding van een vrouw!!! Ja, de goede lieve man moet er dan maar voor bloeden, maar beter voor de veiligheid van de vrouw...want ook volgens sommige users is het blijkbaar beter voor de vrouw, want de mannen doen altijd dit soort dingen....toch?
Jij leeft echt, in een fucking sprookjeswereld.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:22:13 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107332361
Hoe godvergeten achterlijk moet je zijn om je als blonde, westerse vrouw in die menigte te begeven?
pi_107332445
Erbij staan is meedoen, toch?
  Donald Duck held zaterdag 28 januari 2012 @ 17:27:00 #45
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_107332506
Tja. Ze wonen daar in het zand. Ze hebben zand in hun ogen en waarschijnlijk ook in hun bilspleet. Hun eigen vrouwen zijn lelijk en behaard. En dan staat daar ineens een blond Westers popje op het plein.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_107332640
Ik zie geen aanranding. Ik zie een massa die verdrukt wordt, waar natuurlijk ook het een en ander geraakt wordt aangezien er geen bewegingsruimte is.
pi_107332656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef soklos het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Ze gaat er, als westerse vrouw, tussen staan. Terwijl het zelfs voor de vrouwelijke inwoners van Egypte het er niet altijd veilig is. Hoe ignorant en dom kan je zijn...
Waar haal je dit soort onzin toch vandaan man?
pi_107332712
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
_O-
pi_107333105
Wat een misselijkmakend filmpje is dat zeg, gadverdamme. Ben er naar van.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:50:30 #50
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107333203
Gaat zo een vrouw naar egypte om geneukt te worden, wordt ze gepakt, is het weer niet goed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:54:15 #51
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_107333330
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat zo een vrouw naar egypte om geneukt te worden, wordt ze gepakt, is het weer niet goed.
Bijna net zo leuk als je pogromgrap, Piet. Als ze een homo in brand zouden hebben gestoken, wat zou je dan hebben gezegd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107333434
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar heb je stuk verdriet ook weer.
pi_107333449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Bijna net zo leuk als je pogromgrap, Piet. Als ze een homo in brand zouden hebben gestoken, wat zou je dan hebben gezegd?
Fag on Fire?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:59:27 #54
235357 TitusPullo
pi_107333482
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Tem het volgende:

[..]

Fag on Fire?
Don't go to Tahrir if you take it in the rear?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107333523
Had ze haar 'wat en hoe...' maar mee moeten nemen. "Hou op, hou op!" verstaan ze natuurlijk niet in Egypte.
pi_107333544
Niet gedacht dat ik ooit om aanranding zou lachen, of het, het slachtoffer aan zou rekenen maar jezus, deze vraagt er toch echt om hoor. :') :X
Je suis Charlie Sheen
pi_107333651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:01 schreef NotYou het volgende:
Niet gedacht dat ik ooit om aanranding zou lachen, of het, het slachtoffer aan zou rekenen maar jezus, deze vraagt er toch echt om hoor. :') :X
Dus jij lacht gewoon als je ziet dat een vrouw door honderd idioten verkracht word? Raar man.
pi_107333750
Achterlijke Egyptenaren daar, en het is zeker niet slim om als westerse vrouw tussen al die criminelen te staan!
pi_107333762
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef 78rt21 het volgende:

[..]

Dus jij lacht gewoon als je ziet dat een vrouw door honderd idioten verkracht word? Raar man.
Nee hoor, het is toch om te lachen, zoiets?
pi_107333790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor, het is toch om te lachen, zoiets?
Je spoort niet helemaal
pi_107333842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef 78rt21 het volgende:

[..]

Context is key.
En ja ik moest ook lachen.
pi_107333852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Oud_student het volgende:

Als het in Amsterdam gebeurt dan is het natuurlijk anders, hier gelden (nog) de Nederlandse wetten :{
Oneens, met name omdat je hier nu een redenering volgt die door dergelijk islamitisch volk ook wordt aangegrepen om het semi-verplichte dragen van deze kleden te legitimeren. Zoals jij het stelt zou een Burka/hoofddoek deze vrouw 'gered' hebben. Ik vind het zeer kwalijk wanneer zaken zo omgedraaid worden.

Blame the victim is in dit geval terecht omdat het zonder twijfel een naief links wicht zal zijn dat daar op dat takkeplein, in dat takkeland niets te zoeken heeft. Blaam treft in dezen ook de media die maar blijven jammeren over een "arabische lente", terwijl iedereen met ook maar een greintje verstand al maanden duidelijk is dat het schandelijk en waanzin is mooi weer te spelen met de gebeurtenissen in die regio.
Je suis Charlie Sheen
pi_107333888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef 78rt21 het volgende:

[..]

Je spoort niet helemaal
Jij spoort helemaal niet.
pi_107334292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:12 schreef NotYou het volgende:

Blame the victim is in dit geval terecht omdat het zonder twijfel een naief links wicht zal zijn dat daar op dat takkeplein, in dat takkeland niets te zoeken heeft. Blaam treft in dezen ook de media die maar blijven jammeren over een "arabische lente", terwijl iedereen met ook maar een greintje verstand al maanden duidelijk is dat het schandelijk en waanzin is mooi weer te spelen met de gebeurtenissen in die regio.
Dit inderdaad. Verder vind ik niet dat de media in dezen blaam treft. Dit is puur haar eigen verantwoordelijkheid geweest. Ze ging niet naar de Efteling ofzo, maar naar een land waar het nog ontzettend onveilig is. Zeker als blonde vrouw zijnde. En verder heb ik ook het vermoeden dat dit een naïeve, domme doos betreft. Of ze links is weet ik niet. Het kan net zo goed een wereldverbeterende, conservatieve christen zijn. Dit betekent overigens niet dat ik het goedkeur. Ik vind het heel erg voor haar.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:28:44 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107334323
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Santello het volgende:
Ik zie geen aanranding.
Ik ook niet. Ik kan op basis van de beelden ook niet uitsluiten dat er sprake was van aanranding, maar de beelden zijn m.i. veel te vaag en chaotisch om zulke stellige conclusies te kunnen trekken.
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:41:36 #66
235357 TitusPullo
pi_107334695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef soklos het volgende:
Zeker als blonde vrouw zijnde. En verder heb ik ook het vermoeden dat dit een naïeve, domme doos betreft. Of ze links is weet ik niet. Het kan net zo goed een wereldverbeterende, conservatieve christen zijn.
Of misschien was ze een dyslectische fan van Heracles Almelo.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:43:37 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107334745
Bij het woord 'Naief' vind je een pasfoto van haar in de dikke van Dale
The truth was in here.
pi_107334938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik kan op basis van de beelden ook niet uitsluiten dat er sprake was van aanranding, maar de beelden zijn m.i. veel te vaag en chaotisch om zulke stellige conclusies te kunnen trekken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Santello het volgende:
Ik zie geen aanranding. Ik zie een massa die verdrukt wordt, waar natuurlijk ook het een en ander geraakt wordt aangezien er geen bewegingsruimte is.
Beter kijken.

Je suis Charlie Sheen
pi_107334984
Maar ik zie eigenlijk niet wat er gebeurt, iemand legt zijn hand op haar buik/borsten?

Ohja laat maar ik zie het al }:| smeerlappen
pi_107334992
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zelfs deze ontblote-tietshot met een graaiende hand overtuigt je niet?

pi_107335018
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef Marlan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie hier geen tiet in.
pi_107335036
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, zonder de omliggende frames laat dat screenshot aan duidelijkheid inderdaad wel wat wat te wensen over.
Je suis Charlie Sheen
pi_107335059
Je ziet toch een hand op haar blote huid?? of dat nou haar borsten of buik is, ze wordt wel betast.
pi_107335127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef FreckleSs het volgende:
Je ziet toch een hand op haar blote huid?? of dat nou haar borsten of buik is, ze wordt wel betast.
Het zijn overduidelijk haar borsten. Beelden komen van rond de 57 seconden in de oorspronkelijke youtube video.
Je suis Charlie Sheen
pi_107335141
...en maar beweren dat dat middeleeuwse tuig gelijkwaardig is aan de westerse gemeenschap. Als je tijdens een demonstratie in Nederland zoiets zou flikken wordt je gewoon de grond in gestapt door de menigte die er om heen staat (zoals het hoort). In Egypte begint men harder te roepen dat god groot is (allahu akhbar) en vinden ze het allemaal normaal. Zielig.
pi_107335189
Wel triest dat degene die het gefilmd en geupload heeft niet de moeite heeft genomen om haar gezicht te blurren. Waarschijnlijk dezelfde type smeerlap als in deze mensenmassa.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:58:27 #77
235357 TitusPullo
pi_107335199
Als ik het goed begrijp, moet iemand die dom en goedgelovig is en die als gevolg van die eigenschappen het slachtoffer wordt van verkrachting, vooral zichzelf verwijten maken. Dit vind ik raar, want iemand die dom en goedgelovig is kan het nu eenmaal niet helpen dat ze zo is.
pi_107335217
Moet trouwns toegeven dat ik bij het zien van haar gezicht wel spijt had van mijn eerdere woordkeuze. Neemt echter niet weg dat dit meisje/deze vrouw ontzettend dom bezig is geweest.
Je suis Charlie Sheen
pi_107335265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef TitusPullo het volgende:
Als ik het goed begrijp, moet iemand die dom en goedgelovig is en die als gevolg van die eigenschappen het slachtoffer wordt van verkrachting, vooral zichzelf verwijten maken. Dit vind ik raar, want iemand die dom en goedgelovig is kan het nu eenmaal niet helpen dat ze zo is.
Daarom ben ik ook van mening dat ook de media, die letterlijk mooi weer spelen met de situatie aldaar, in dezen blaam treft. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_107335308
tietuh!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:02:54 #81
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107335380
quote:
Dit vind ik raar, want iemand die dom en goedgelovig is kan het nu eenmaal niet helpen dat ze zo is.
Met die redenatie kun je alles wel goedpraten. Wat niet wegneemt dat die lui gewoon met hun poten van haar af horen te blijven.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:06:40 #82
235357 TitusPullo
pi_107335499
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Nobu het volgende:

[..]

Met die redenatie kun je alles wel goedpraten.
Wat dan inderdaad ook gebeurd is in de huidige discussie.
pi_107335540
quote:
Dat kun je ook van een crimineel zeggen natuurlijk.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:09:27 #84
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107335571
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het zijn overduidelijk haar borsten. Beelden komen van rond de 57 seconden in de oorspronkelijke youtube video.
Ah ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:11:19 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107335628
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geen teen. :{
The truth was in here.
pi_107335654
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Er blijft alleen een groot verschil tussen een slachtoffer en crimineel
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:14:23 #87
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107335711
Ik vind het ook dom van haar dat ze daar is. Ik vraag me wel af wat haar kant van het verhaal is en waarom ze daar is.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:15:04 #88
235357 TitusPullo
pi_107335735
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar waarom zou je dat willen?
pi_107335745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja, toch dat.

Ik gun het haar uiteraard niet maar grote massa's volk van dergelijk kaliber nemen nou eenmaal risico's met zich mee.
Dat dus :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_107335831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar waarom zou je dat willen?
Om aan te geven dat je altijd verantwoordelijk bent voor je eigen daden, tenzij ontoerekeningsvatbaar.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:22:53 #91
235357 TitusPullo
pi_107335959
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Om aan te geven dat je altijd verantwoordelijk bent voor je eigen daden, tenzij ontoerekeningsvatbaar.
Maar waarom is iedereen dan in godsnaam zo genadeloos streng voor een slachtoffer dat volgens hun eigen veronderstelling ook nog eens weinig verstandig is?
pi_107336155
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar waarom is iedereen dan in godsnaam zo genadeloos streng voor een slachtoffer dat volgens hun eigen veronderstelling ook nog eens weinig verstandig is?
Is gewoon stoer geblaat, hard over willen komen. Als ze de vrouw kenden en/of als het gewoon een journaliste was geweest die daar haar werk wilt/moet doen dan hadden ze wel anders gepraat. Blijft internet, lekker onpersoonlijk.
pi_107336292
Precies, het is schrijnend om te zien. Meer valt er niet over te zeggen eigenlijk.
pi_107336316
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Is gewoon stoer geblaat, hard over willen komen. Als ze de vrouw kenden en/of als het gewoon een journaliste was geweest die daar haar werk wilt/moet doen dan hadden ze wel anders gepraat. Blijft internet, lekker onpersoonlijk.
Beetje simplistische kijk. :') Geen vrouw zal na het lezen van mijn post denken "Oh laat ik daar leuk eens heen gaan om de pas verworven vrijheid te vieren! Wat mooi dat er een arabische lente is en het toverwoord democratie deze bevolkingen nu ook vrijheid zal brengen!" Datzelfde kun je niet zeggen van de gemiddelde nieuwsuitzending, of het gemiddelde tafelgesprekje bij praatprogramma x of y.
Je suis Charlie Sheen
pi_107336483
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Beetje simplistische kijk. :') Geen vrouw zal na het lezen van mijn post denken "Oh laat ik daar leuk eens heen gaan om de pas verworven vrijheid te vieren! Wat mooi dat er een arabische lente is en het toverwoord democratie deze bevolkingen nu ook vrijheid zal brengen!" Datzelfde kun je niet zeggen van de gemiddelde nieuwsuitzending, of het gemiddelde tafelgesprekje bij praatprogramma x of y.
Ja maar je weet helemaal niet waarom die vrouw daar was. Ik vind het ook dom maar wel erg makkelijk om te zeggen ja eigen schuld. Sommige vrouwen hebben meer moeite te accepteren dat je ergens beter niet kan zijn, gewoon omdat je een westerse vrouw bent, dat snap ik ook wel.
pi_107336539
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat het ronduit dom is om nu als blonde westerse vrouw op het Tahrir plein rond te banjeren maakt haar niet per definitie weinig verstandig natuurlijk. Aan te nemen is dat ze helemaal niet achterlijk is, dat maakt de opwinding juist zo groot.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Meh. Als een vriendin van mij zou aankondigen naar Cairo te gaan om eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat, zou ik haar op voorhand al uitlachen. Als ze dan in een soortgelijke situatie terecht komt trek ik echt wel zo'n gezicht: :')

Gelukkig heb ik niet zulke naive hippies als vriendinnen of in de familie.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 19:46:13 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107336601
Dit gebeurt ook tijdens elk groot muziekfestival.
pi_107336624
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef Cracka-ass het volgende:

Meh. Als een vriendin van mij zou aankondigen naar Cairo te gaan om eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat, zou ik haar op voorhand al uitlachen. Als ze dan in een soortgelijke situatie terecht komt trek ik echt wel zo'n gezicht: :')

Gelukkig heb ik niet zulke naive hippies als vriendinnen of in de familie.
Hoop dat je dat niet meent anders ben je wel echt een slechte vriend :)
pi_107336649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Ja maar je weet helemaal niet waarom die vrouw daar was. Ik vind het ook dom maar wel erg makkelijk om te zeggen ja eigen schuld. Sommige vrouwen hebben meer moeite te accepteren dat je ergens beter niet kan zijn, gewoon omdat je een westerse vrouw bent, dat snap ik ook wel.
Het is natuurlijk ook wel wat ongenuanceerd, maar als ik een vrouwelijke journaliste was geweest dan had ik daar ook voor geen goud tussen willen staan en als het dan toch for whatever reason zou moeten, dan noodgedwongen maar in bedekkende kledij (=niqab).

Daarbij: http://blogs.laweekly.com(...)ed_egypt_reporte.php
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:50:44 #100
235357 TitusPullo
pi_107336713
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef NorthernStar het volgende:
Ga je daarom niet meer naar Skrewdriver?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:53:24 #101
235357 TitusPullo
pi_107336779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel wat ongenuanceerd, maar als ik een vrouwelijke journaliste was geweest dan had ik daar ook voor geen goud tussen willen staan en als het dan toch for whatever reason zou moeten, dan noodgedwongen maar in bedekkende kledij (=niqab).
Bedekkende kledij baat Egyptische vrouwen anders niets.
pi_107336816
quote:
Ja man, net als gewelddadige groepsverkrachtingen. Was echt bruut voor de Alphastage vorig jaar op Lowlands, heb gelukkig zelf die lekkere borstjes wel 5 seconden kunnen aftasten voor ik weggedrukt werd door andere geinteresseerden! :9~

:') :W
Je suis Charlie Sheen
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 19:58:07 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107336914
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja man, net als gewelddadige groepsverkrachtingen. Was echt bruut voor de Alphastage vorig jaar op Lowlands, heb gelukkig zelf die lekkere borstjes wel 5 seconden kunnen aftasten voor ik weggedrukt werd door andere geinteresseerden! :9~

:') :W
Dude doe eens een zoekopdracht

sexualy assaulted concert
girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" opmerkingen ed. Alsof het hier niet gebeurt.
pi_107337043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Hoop dat je dat niet meent anders ben je wel echt een slechte vriend :)
Ik heb sowieso geen behoefte aan zulke naïeve mensen als vrienden. Dus dat zegt me niet zoveel tbh.
pi_107337089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" ed.
Opmerkelijk dat jij daar zo in thuis bent. Wat bewoog je er eerder toe te zoeken op deze keywords? Mja, dat is misschien wel een wat gemakkelijke ad hominem maar ik ben oprecht benieuwd.

Verder nodig ik je van harte uit met voorbeelden van deze videos te komen die zijn opgenomen op de grote Nederlandse festivals. Stuur de urls dan gelijk ook even door naar de politie want mocht er echt van aanranding sprake zijn, dan zullen zij blij zijn met het bewijsmateriaal. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_107337095
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" opmerkingen ed. Alsof het hier niet gebeurt.
En hoevaak worden ze afgevoerd in een ambulance?

Dat ik hier op reageer. :')
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 20:04:45 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107337167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ga je daarom niet meer naar Skrewdriver?
Pogroms, skrewdriver, je gaat weer lekker. Moet je de holocaust er niet bij betrekken?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:08:01 #108
235357 TitusPullo
pi_107337287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Pogroms, skrewdriver, je gaat weer lekker.
Pogroms? Ik verwees naar een eerdere misselijke grap van Pietverdriet, ik heb het helemaal niet over pogroms gehad. Je kunt nog steeds niet lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 20:12:56 #109
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107337460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat jij daar zo in thuis bent. Wat bewoog je er eerder toe te zoeken op deze keywords? Mja, dat is misschien wel een wat gemakkelijke ad hominem maar ik ben oprecht benieuwd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Loaded_question

quote:
Verder nodig ik je van harte uit met voorbeelden van deze videos te komen die zijn opgenomen op de grote Nederlandse festivals. Stuur de urls dan gelijk ook even door naar de politie want mocht er echt van aanranding sprake zijn, dan zullen zij blij zijn met het bewijsmateriaal. :)
Ja ik begrijp dat het voor jouw een openbaring is dat dit ook elders gebeurt waar grote groepen mensen bijeen zijn maar niet iedereen ontdekt dit vandaag pas. Daar heb je het echt zelf niet voor to hoeven hebben meegemaakt. Een beetje algemene ontwikkeling zou genoeg moeten zijn.
pi_107337560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Loaded_question

[..]

Ja ik begrijp dat het voor jouw een openbaring is dat dit ook elders gebeurt waar grote groepen mensen bijeen zijn maar niet iedereen ontdekt dit vandaag pas. Daar heb je het echt zelf niet voor to hoeven hebben meegemaakt. Een beetje algemene ontwikkeling zou genoeg moeten zijn.
Voor je een ander aanvalt op zijn algemene ontwikkeling zou je er goed aan doen eerst zelf eens Nederlands te leren. Daarbij vind ik het verwerpelijk dat je dit goed probeert te praten, al ben je hopelijk aan het trollen nu. :)
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:16:15 #111
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107337578
Wtf doet ze daar eigenlijk...
AFC AJAX
pi_107337989
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Daarbij: http://blogs.laweekly.com(...)ed_egypt_reporte.php
Dat komt omdat ik van mezelf uitga. Voor mijn opleiding zou ik ook weleens naar een islamitische land willen gaan maar als ik dit dan lees besef ik dat het echt niet slim is maar dat dat dan ook weer heel jammer is, moeilijk te accepteren voor sommige vrouwen.
Maar idd voor je eigen veiligheid kan je dan igg beter wel een hoofddoekje dragen om je blonde lokken te bedekken, hoe stom dat ook is }:|
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:32:04 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voor je een ander aanvalt op zijn algemene ontwikkeling zou je er goed aan doen eerst zelf eens Nederlands te leren. Daarbij vind ik het verwerpelijk dat je dit goed probeert te praten, al ben je hopelijk aan het trollen nu. :)
Goedpraten?

Voorbeelden om aan te geven dat iets, in tegenstelling tot wat men zegt, niet alleen aan een specifieke groep is voorbehouden is toch niet hetzelfde als goedpraten??

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Krekker is de bom!
pi_107338359
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:53 schreef RedFever007 het volgende:
niet om het één of ander, maar ook niet heel erg slim om daar tussen te gaan staan :{
Het is idd oerstom tussen ertussen te gaan staan. Je weet, volgens hun zgn heilige religie is zo'n vrouw niets meer en minder dan een gebruiksvoorwerp, een hoooooeeerrrrr.

Ze zal nu wel genezen zijn van dr D'66 lidmaatschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 22-02-2012 12:27:45 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:42:34 #115
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338476
Ik vraag me toch echt af waarom er door sommigen steeds allerlei politieke partijen en stromingen bij gehaald worden 8)7

Sinds wanneer roepen partijen als D66 de leden direct of indirect op om tussen dit soort mafkezen te gaan staan?
Krekker is de bom!
pi_107338478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goedpraten?

Voorbeelden om aan te geven dat iets, in tegenstelling tot wat men zegt, niet alleen aan een specifieke groep is voorbehouden is toch niet hetzelfde als goedpraten??

Hij voegde er later nog aan toe dat het in reactie op specifieke posts/zinsneden binnen bepaalde posts zou zijn geweest maar zoals het er in eerste instantie stond en nog steeds staat:
quote:
lijkt het mij toch zeker bagatelliserend. :N Het doet de situatie/omstandigheden imo geen recht.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:48:14 #117
235357 TitusPullo
pi_107338612
quote:

Dat is heel prijzenswaardig aan NorthernStar, die houdt niet van generalisatie. Als het over de Holocaust gaat zal hij opmerken dat er in het verkeer ook veel doden vallen.

Heb je nu je zin, eikel?
pi_107338719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom er door sommigen steeds allerlei politieke partijen en stromingen bij gehaald worden 8)7

Sinds wanneer roepen partijen als D66 de leden direct of indirect op om tussen dit soort mafkezen te gaan staan?
Grote fans van de 'Arabische lente' en het 'prachtige democratische proces' wat zich daar afspeelt O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:59:45 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is heel prijzenswaardig aan NorthernStar, die houdt niet van generalisatie. Als het over de Holocaust gaat zal hij opmerken dat er in het verkeer ook veel doden vallen.
Ik ben verder niet bekend met andere posts van NorthernStar en reageer liever op hetgeen er feitelijk staat dan dat ik op basis van allerlei aannames ga gissen wat de persoon er verder nog allemaal mee zou kunnen bedoelen, dit bijvoorbeeld op basis van zijn postgeschiedenis.

Er is een zeer groot verschil tussen het 1) adhv een voorbeeld weerleggen dat iets niet specifiek aan een bepaalde groep is voorbehouden, en het 2) bagetelisseren door te suggereren dat iets niet erg is omdat het elders ook gebeurt.

Gezien de toevoeging van NorthernStar ging het dit keer dus om nr 1. Iets wat dus totaal niet vergelijkbaar is met jouw voorbeeld wat weer betrekking heeft op nr 2.

quote:
Heb je nu je zin, eikel?
Heb je het nu tegen mij? 8)7 En zo ja, waar heb ik dat aan te danken?
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:02:23 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107339054
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Grote fans van de 'Arabische lente' en het 'prachtige democratische proces' wat zich daar afspeelt O+
Joh...

quote:
Belofte Arabische Lente in gevaar

Europarlementariër Marietje Schaake heeft donderdag in het Europees Parlement haar zorgen geuit over de verslechterende situatie in Egypte, Syrië en Bahrein - drie landen die de zogenoemde Arabische Lente doormaken.

"De Arabische wereld staat op een keerpunt. Als we niet oppassen en het tij keren, gaat de belofte van de revolutie verloren." Het Europees Parlement stemde in met een resolutie die Schaake opstelde om de nieuwe regimes aan te spreken op hun verantwoordelijkheid.

[...]

Artsen en verplegers doelwit

Schaake leidt in het Europees Parlement de campagne om aandacht te vragen voor het geweld tegen artsen en verplegers in Bahrein en Syrië. Meer dan 25 artsen en verplegers zijn in Bahrein veroordeeld tot lange celstraffen, enkel en alleen voor het bieden van medische hulp. "In Syrië en Bahrein worden artsen mishandeld en ontvoerd uit noodhospitalen. Er wordt vanuit ambulances op demonstranten geschoten en patiënten zijn in hun ziekenhuisbed gemarteld. Veel cynischer kan het niet", meent Schaake. Het bieden van medische hulp is voor artsen een verplichting. Ieder mens heeft daarnaast recht op medische hulp in een veilige omgeving

http://www.d66.nl/d66nl/n(...)sche_lente_in_gevaar
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:07:01 #121
235357 TitusPullo
pi_107339219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ben verder niet bekend met andere posts van NorthernStar en reageer liever op hetgeen er feitelijk staat dan dat ik op basis van allerlei aannames ga gissen wat de persoon er verder nog allemaal mee zou kunnen bedoelen, dit bijvoorbeeld op basis van zijn postgeschiedenis.
Dat lijkt me heel behoorlijk, maar waarom zou ik niet op basis van eerdere gedragingen een aanname kunnen doen? Ik heb immers niets beters.

quote:
Er is een zeer groot verschil tussen het 1) adhv een voorbeeld weerleggen dat iets niet specifiek aan een bepaalde groep is voorbehouden, en het 2) bagetelisseren door te suggereren dat iets niet erg is omdat het elders ook gebeurt.

Gezien de toevoeging van NorthernStar ging het dit keer dus om nr 1. Iets wat dus totaal niet vergelijkbaar is met jouw voorbeeld wat weer betrekking heeft op nr 2.
Ach, de zin ''dit gebeurt bij elk popconcert'' vind ik net zo stuitend als ''je moet niet tussen die moslimwilden gaan staan''. Dan kan later wel worden beweerd dat het een loffelijke poging is om Egyptenaren uit het verdomhoekje te halen, maar dat blijkt niet uit het eerste bericht.

quote:
Heb je het nu tegen mij? 8)7 En zo ja, waar heb ik dat aan te danken?
Nee, ik had het tegen NorthernStar, die wel weet waar hij het aan te danken heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 21:33:31 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107340215
quote:

[..]

Goedpraten?

Je begreep het goed.

"een stel achterlijken wonen er in zulke landen"

"Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten"

"achterlijke Egyptenaren"

Ik zal de eerste zijn die erkent dat er verschillen zijn tussen bijv. de Europeese cultuur en het MO of Afrika, of Azië enz. Heck, ik zou willen dat we de verschillen erkennen, dan hoeven we niet steeds te doen alsof er een universele standaard is waar we iedereen aan kunnen houden.

Dit is echter geen voorbeeld. Dit gebeurt overal. Als het ergens een voorbeeld van is dan is het hoe mensen zich gedragen als ze het idee hebben dat er geen of minder regels zijn. Zoals bijvoorbeeld ook tijdens festivals ed. gebeurt, al dan niet onder invloed van drank en drugs.
pi_107351725
Het was geen Nederlandse vrouw maar een journaliste uit Zuid-Afrika die 25 minuten lang is verkracht door deze onderontwikkelde halve zolen:

http://unicornbooty.com/b(...)-her-harrowing-tale/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 08:39:44 ]
  zondag 29 januari 2012 @ 09:38:38 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_107352068
Sommige volken verdienen gewoon een dictatuur.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 29 januari 2012 @ 09:44:28 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107352120
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het was geen Nederlandse vrouw maar een journaliste uit Zuid-Afrika die 25 minuten lang is verkracht door deze onderontwikkelde halve zolen:

Waar spreekt ze zich dan uit? Vooralsnog is het enige dat ik zie onduidelijke oproerbeelden en lees ik sensatiebeluste berichten uit derde hand.
pi_107352520
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
Wtf doet ze daar eigenlijk...
  zondag 29 januari 2012 @ 10:40:53 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107352744
quote:
Heftig verhaal :)
The truth was in here.
pi_107353091
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.

Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:04:24 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107353120
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.

Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.
pi_107353832
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:

misschien had ze even tijd om te ''herstellen'' ?

quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.
Dus je denk dat ze liegt?
Of was je erbij?

wake the fuck up !
pi_107353893
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef 78rt21 het volgende:

Deze reactie ook echt:
quote:
I (22yr old female) traveled to Egypt with a friend (also 20 something female) during Ramadan last year, we expected a thrilling adventure in a romantic and historical land. We were completely unprepared for how we would be received. Traveling with tour guides we were mostly left alone, but to simply walk across the street from our hostel to get some water from the market was a frightening task. Men everywhere- hissing, honking, yelling dirty things at us, calling us prostitutes. Even some police officers joined in. We tried to have lunch at a restaurant and we were forcibly separated, felt up, and threatened by our waiters. At one point my friend and I asked a woman on the street (near tahir square) for directions to a bank. She pulled the neck line of my friend’s shirt open and looked down at her breasts. We went to the Sphinx with our tour guides, the guides stayed outside the gates and let us go into the tourist area alone. There we were approached by a young man who wanted to take pictures of us. He followed us around harassing us to let him take a picture of us, we finally gave in hoping to get rid of him. He used the opportunity to feel us up. Note: we wore tank tops (with scarves for modesty) because the heat was near 120 degrees that day and we were in the care of a licensed tour guide. I had been living in Morocco for a few months prior so I had some experience as a woman in a Muslim country; with this in mind I was careful to pack conservative clothes and modify my usually friendly, extroverted behavior as not to attract unwanted attention. I say this to point out that we were not doing anything out of the ordinary or dressing in a provocative way, though I feel this behavior by Egyptian men was unwarranted and wildly inappropriate regardless of any behavior or dress on our part.
:')

Als westerse man kon je voor de arabische lente al niet eens fatsoenlijk over straat in Cairo. Ik vind bovenstaand verhaal dan ook echt ongelooflijk.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:45:34 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107353954
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Of was je erbij?

wake the fuck up !
Ik heb het filmpje gekeken en baseer daar mijn mening op dat het erg is, maar niet zo hysterisch erg als hier wordt geclaimd.
Daarbij deel ik de mening dat dit niet islam of Egypte-gerelateerd is, maar grote, uitzinnige massagebeurtenissen hele rare dingen met mensen kan doen.

Ik ben trouwens alweer een paar uur klaarwakker.
pi_107353957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef erik666 het volgende:
Ja eigen schuld had ze maar een boerka moeten dragen. Ach nog een paar jaar dan is het in Nederland ook zo ver. In Engeland gebeurd dit al regelmatig als straf voor vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen.
Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!

Voorts moet dat blonde vrouwtje natuurlijk niet zonder bescherming tussen honderden hormonenbommen zonder manieren.
pi_107353991
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben trouwens alweer een paar uur klaarwakker.
Ik al een paar jaar, dat scheelt...
  zondag 29 januari 2012 @ 11:47:41 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354008
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik al een paar jaar, dat scheelt...
Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!
pi_107354052
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Voorts moet dat blonde vrouwtje natuurlijk niet zonder bescherming tussen honderden hormonenbommen zonder manieren.
Ze had ook ''beschermers'' meegenomen, maar tegen zoveel geweld doe je niks natuurlijk.
pi_107354180
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!
:')

Jij was al van slag toen Piet Römer een beetje naar tegen je deed, dat zou mij nou weer
aan mijn reet roesten, maar deze dame mag niet even bijkomen?

Ze was daar om haar beroep uit te oefenen en dat op zich is al dapper genoeg.
pi_107354267
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!
Waarom zou dat? Omdat een stel apen in Egypte zich niet kunnen bedwingen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:57:36 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354276
OMFG, serieus ja? Ga je zo'n anekdote erbij halen om je puntje proberen te maken?
En wie zegt in hemelsnaam dat deze vrouw niet mag bijkomen?Waar heb je het over?
pi_107354337
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Of was je erbij?

wake the fuck up !
Was jij erbij?
pi_107354382
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Nee, maar ik zeg suggereer ook niet dat ze de waarheid niet verteld.
pi_107354429
Oh, gaat dit over Lara Logan. Dat was toen Moebarak werd afgezet.
pi_107354436
quote:

[..]

Ze heeft in mei vorig jaar al een interview gegeven op tv.
Ik ben alleen benieuwd door wie en waarom dit bericht ineens weer opduikt. Iemand moet daar een bedoeling mee hebben.
Ja ik weet het, wat media betreft ben ik al redelijk paranoïde.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:04:23 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107354477
1 naieve vrouw word verkracht op het Tahir plein en krijgt een topic omdat mogelijk NL'se, duizenden werden (worden?) er in Soedan verkracht en hoorde je niemand over. Ook krom eigenlijk.
The truth was in here.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:05:47 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354514
Je moet echt even een paar uur gaan slapen FANN, zodat je daarna weer helder kunt lezen. Want hoe jij uit mijn woorden opmaakt dat ik suggereer of denk dat deze dame liegt, is beyond me.
pi_107354525
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef Bastard het volgende:
1 naieve vrouw word verkracht op het Tahir plein en krijgt een topic omdat mogelijk NL'se, duizenden werden (worden?) er in Soedan verkracht en hoorde je niemand over. Ook krom eigenlijk.
Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
die zullen ook geen al te beste ervaringen hebben.
pi_107354563
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
Je moet echt even een paar uur gaan slapen FANN, zodat je daarna weer helder kunt lezen. Want hoe jij uit mijn woorden opmaakt dat ik suggereer of denk dat deze dame liegt, is beyond me.
Ik heb al geslapen hoor, als een roosje trouwens, maar ik ga straks naar een
feestje en ik moet even wachten tot mijn haar droog is, dan kan ik het straks
losgooien.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:07:39 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107354566
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
Pff nee dat denk ik ook niet. Maar het scheelt misschien als je er geboren word en niet anders weet..
The truth was in here.
pi_107354577
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
pi_107354622
Dat krijg je als de schapen en de ezels ongesteld zijn dan moeten die gasten wat anders zoeken.
pi_107354629
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.
pi_107354689
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef waht het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.
M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
pi_107354706
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bij je Orka's :* daar ben je wél goed in :')

En nee ik denk niet dat elke ''random baard'' dat zijn trouwens jouw woorden en niet de mijne,
want er waren ook mannen die haar ''gered'' hebben.

En ik zeg ook niet dat ''alle moslims'' zo zijn, voordat ik daar weer van wordt beschuldigd
wel de extreme.

En nu ga ik even iets leuks uit zoeken zodat ik straks naar mijn feestje kan.
pi_107354715
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef icebodhi het volgende:
Dat krijg je als de schapen en de ezels ongesteld zijn dan moeten die gasten wat anders zoeken.
kut volk daar !
pi_107354755
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
:') Ik wist dat je met die sneer aan zou komen :')

Daarom zei ik al, hou jij je nou maar bij je Orka's.

Beter :Y dat doe je ook heeeeeeeel objectief enzo... ^O^
  zondag 29 januari 2012 @ 12:16:15 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_107354808
quote:
Dat is niet eens Nederlands man. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_107354812
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') Ik wist dat je met die sneer aan zou komen :')

Daarom zei ik al, hou jij je nou maar bij je Orka's.

Beter :Y dat doe je ook heeeeeeeel objectief enzo... ^O^
Sneer? Dierenliefhebber? Je bent kind aan huis in dat dierenforum. Dan is dat goddomme toch geen sneer? :')
pi_107354891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je begreep het goed.

"een stel achterlijken wonen er in zulke landen"

"Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten"

"achterlijke Egyptenaren"

Ik zal de eerste zijn die erkent dat er verschillen zijn tussen bijv. de Europeese cultuur en het MO of Afrika, of Azië enz. Heck, ik zou willen dat we de verschillen erkennen, dan hoeven we niet steeds te doen alsof er een universele standaard is waar we iedereen aan kunnen houden.

Dit is echter geen voorbeeld. Dit gebeurt overal. Als het ergens een voorbeeld van is dan is het hoe mensen zich gedragen als ze het idee hebben dat er geen of minder regels zijn. Zoals bijvoorbeeld ook tijdens festivals ed. gebeurt, al dan niet onder invloed van drank en drugs.
Ik ben in Nederland anders bij wat in de pers omschreven werd als gewelddadige rellen geweest en ik heb geen enkele blonde slet aan kunnen raken die de hele menigte werd rond gegooid.
pi_107354944
quote:

[..]

M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.
pi_107355168
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef waht het volgende:

[..]

Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.
Bij welk kwaliteitsprogramma was dat?
pi_107355230
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kijk eens in je woordenboek. :')
pi_107355270
Erg veel te zien op het filmpje.
Het zou me niks verbazen als het een hoax is.

Gezien de ontwikkelingen in Egypte, waar de idioten het nog meer voor het zeggen krijgen dan al het geval was, zou het me ook niet verbazen als het echt is trouwens.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:33:23 #163
235357 TitusPullo
pi_107355362
quote:

[..]

M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond..
Ik ken ook mensen die drie jaar in Rio de Janeiro hebben gewoond zonder te zijn beroofd of overvallen. Toch is dat een erg gevaarlijke stad.

Het is overigens niet waar dat deze vrouw is aangevallen omdat zij te luchtig gekleed zou zijn en het is onzin dat alle vrouwen hier over tien jaar in boerka over straat zouden moeten. Vrouwen met boerka worden namelijk ook slachtoffer van dit soort misdaden. Het is geen islamitische intimidatiepoging.
pi_107355363
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Bij P&W of het mooiste meisje van de klas, recentelijk.
pi_107355448
Het filmpje is van een jaar geleden.
Maar ik denk ook dat er niet veel ten goede veranderd is, helaas.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:50:32 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107355957
quote:
Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.
Dan gaat het dus om een ander verhaal dan dat van die Zuid-Afrikaanse journaliste vorig jaar april/mei.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107356617
Tja in veel delen van Egypte zijn westerse vrouwen ook als er geen grote onrust heerst niet veilig.
De moslims zien ze daar als kafir hoer als ze niet in bedekkende kleding lopen of gewoon omdat ze westers zijn en dan is het de norm om er met een groep hitsige mannen omheen te gaan hangen en het door Allah vervloekte stuk vlees eens goed te keuren.
Dapper maar naïef om er tussen te gaan staan zonder een team Blackwater huurlingen die de hyena's op afstand kunnen houden.
quote:

[..]

Blame the victim! _O_
Nee.
Maar als mensen stoïcijns domme risico's nemen mag dat veroordeeld worden.
Als je jezelf een makkelijk, aantrekkelijk doelwit maakt zeg ik echt niet dat je het verdient om aangevallen te worden.
Net zoals ik niet vind dat je het verdient dat je auto gestolen wordt als je 's nachts principieel de sleutel in het contact laat zitten omdat mensen het recht niet hebben te stelen.
Ik zal verdomme wel zeggen dat het oerstom en naïef was en je het voor eigen bestwil anders aan had moeten pakken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Wapperbaard op 29-01-2012 13:17:23 ]
Er is een poepstorm op komst.
  zondag 29 januari 2012 @ 13:48:10 #168
117098 Hathor
Effe niet
pi_107358784
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_107359034
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.
Ignorant is gewoon een Nederlands woord hoor.
  zondag 29 januari 2012 @ 14:05:00 #170
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_107359559
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)
pi_107363787
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)
Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.
pi_107366423
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.
Ah, ik ben in een hinderlaag gelopen zie ik.
pi_107367242
Wat daar gebeurt heeft geen % met de Islam te maken.

1. Islam verbied het fenomeen "Demonstreren".
2. Islam verbied het voor vrouwen en mannen om onnodig met elkaar te mixen.
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
pi_107367724
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:

3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
Gelukkig. Het is allemaal een misverstand. Die Hormonalen waren beslist geen moslims. Ongetwijfeld waren de daders van die aanranding christelijke Kopten of verkleedde westerlingen.
Het is allemaal een Amerikaans- Israëlisch complot.
  zondag 29 januari 2012 @ 17:10:27 #175
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_107367729
quote:
Ze was dus in overtreding door daar te zijn?
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 17:15:20 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107367880
of al die kerels waren in overtredening door daar te zijn :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107368029
Of jullie zijn in overtreding door trolletjes aandacht te geven.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 17:22:38 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107368104
I am the law :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 januari 2012 @ 17:23:29 #179
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_107368127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef erik666 het volgende:
Dit dus. Die hoer vroeg er zelf om. Nu nog stenigen als straf voor de aanranding.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_107368274
-edit- Troll

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 04-02-2012 18:10:05 ]
pi_107368305
Egypte :') Een blonde vriendin van me ging een keer daarheen, werd ook in elk dorp gevraagd of ze geruild kon worden tegen 10 kamelen.
.
pi_107368534
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:10 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ze was dus in overtreding door daar te zijn?
Islamitisch gezien is iedereen in die Tahrir plein in overtreding.
pi_107368558
Mijn zus heeft jaren in Egypte gewoont. Blonde aantrekkelijke dame. Haar man werkte daar, ze is bespuugt door mannen terwijl ze achter de kinderwagen liep.
Ik ben daar ook een maand op visite geweest. Vrijwillig ga ik daar nooit meer naar toe :N
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_107368665
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 29-01-2012 18:01:15 ]
pi_107369967
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef Soury het volgende:
Mijn zus heeft jaren in Egypte gewoond. Blonde aantrekkelijke dame. Haar man werkte daar, ze is bespuugt door mannen terwijl ze achter de kinderwagen liep.
Waarom?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_107369988
Lara Logan woont in Zuid-Afrika? Is dat niet dat christelijke land waar meer dan een kwart van de mannen een verkrachter is?
Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter
pi_107370164
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom?
Vertel jij het me maar :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 januari 2012 @ 19:04:14 #188
235357 TitusPullo
pi_107370904
quote:

Ik denk dat je de Islam werkelijk een dienst zou hebben bewezen wanneer je de nadruk zou hebben gelegd op het feit dat verkrachting in de Islam niet is toegestaan, in plaats van de lijst te beginnen met een verbod op vrije meningsuiting.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:05:10 #189
235357 TitusPullo
pi_107370927
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Mistaravim het volgende:
Lara Logan woont in Zuid-Afrika? Is dat niet dat christelijke land waar meer dan een kwart van de mannen een verkrachter is?
Wat inderdaad door Lara Logan en door iedereen die deelneemt aan de huidige discussie met klem ontkend is.
pi_107371311
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Mistaravim het volgende:
Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter
Ze is er geboren. Nu woonachtig in de VS.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:24:47 #191
235357 TitusPullo
pi_107371510
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef waht het volgende:

[..]

Ze is er geboren. Nu woonachtig in de VS.
Geef dan meteen de misdaadcijfers van dat Christelijk-Zionistische land, man.
pi_107371690
quote:
8s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Geef dan meteen de misdaadcijfers van dat Christelijk-Zionistische land, man.
Excuses.

Lara Logan is woonachtig in de VS. Dat christelijke land met de meeste gevangenen ter wereld.
Inmate Count in U.S. Dwarfs Other Nations’
pi_107372285
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik denk dat je de Islam werkelijk een dienst zou hebben bewezen wanneer je de nadruk zou hebben gelegd op het feit dat verkrachting in de Islam niet is toegestaan, in plaats van de lijst te beginnen met een verbod op vrije meningsuiting.
Nee, we willen natuurlijk geen onjuist beeld scheppen van de Islam. Hij plaatst ook de context, zodat iedereen begrijpt waar de Islam voor staat.
pi_107374321
Alle culturen zijn gelijk _O_
pi_107375090
quote:

Mooie opsomming van zaken die mannen sexueel kunnen frustreren. Je hebt het tegendel bewezen en gelijk aangetoond waarom de islam nooit volwaardig humanistisch genoemd kan worden laat staan een gezonde basis voor een samenleving.
Dit zal natuurlijk niet de volledige verklaring zijn voor wat er is gebeurd op het tahrir-plein, maar zal er zeker aan bij hebben gedragen.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 22:42:19 #196
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107382606
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Droomert het volgende:
Alle culturen zijn gelijk _O_
Je bent inderdaad een Droomert.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107389016
quote:

Tja... en ze was niet eens blond...

pi_107389447
Wat een domme vrouw, ik ga toch ook niet op een KKK rally staan en denken dat er niets gaat gebeuren. :')
pi_107389553
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 01:45 schreef PKRChamp het volgende:
Wat een domme vrouw, ik ga toch ook niet op een KKK rally staan en denken dat er niets gaat gebeuren. :')
http://www.hbvl.be/nieuws(...)voor-democratie.aspx
pi_107389752
quote:
Ik had het eigenlijk over die blonde. :@ Dat van die Neda vind ik pure moed en vaderlandsliefde.
  maandag 30 januari 2012 @ 10:21:51 #201
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_107393784
Overal in elk land heb je debielen, ook hier. Een vriendin van me is ooit eens in een hoek geduwd en betast op een of ander rockfeest en kwam daar helemaal hysterisch vandaan. Allemaal Nederlandse mannen die hun poten niet thuis konden houden }:|

Het ligt aan de mannelijke aard , hoewel sommigen zich beschaafd kunnen gedragen, echter ...in tijden van oorlog....?

>:)
pi_107393966
Gevalletje natuurlijke selectie.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_107397296
quote:
16s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:21 schreef Flow3r het volgende:
Overal in elk land heb je debielen, ook hier. Een vriendin van me is ooit eens in een hoek geduwd en betast op een of ander rockfeest en kwam daar helemaal hysterisch vandaan. Allemaal Nederlandse mannen die hun poten niet thuis konden houden }:|

Het ligt aan de mannelijke aard , hoewel sommigen zich beschaafd kunnen gedragen, echter ...in tijden van oorlog....?

Het is moeilijk om hier geen (mannelijk) oergedrag in terug te zien. Het totaal-plunderen van de ander, zij die niet tot jouw eigenheid/ jouw groep behoren is gedrag dat we ook terug zien bij de chimpansee. Verkrachting komt overal in de dierenwereld voor. De recente ontdekking dat menselijk sperma eigenschappen bevat welke alleen functioneel kunnen zijn om andere zaadcellen aan te vallen, duidt op een geschiedenis van duizenden jaren waar de vrouw in zeer korte tijd met meerdere mannen sex heeft.

'We' zijn er toe in staat, maar daar moet wel een hoop onopgevoedheid, sociale achterlijkheid, sexuele frustratie en vooral minachting zijn tegenover vrouwen of bepaalde vrouwen. Ik vermoed dat bepaalde ideologieën, dogma's of zekere cultuur-gebonden denkbeelden daar prima aan kunnen bijdragen op zijn minst.
Een minderwaardig beeld van alles westers, en/of blond dat wordt gezien als een teken van promiscuïteit kan zeker als extra prikkel hebben gediend hierin. Het verhaal van verslaggeefster Lara Logan vertelt dat zij ook continue hard aan de haren werd getrokken, alsof men bijna een blonder haar als souvenir had willen meenemen.

De vraag die overblijft is waarom somige mensen(vrouwen) zo naief voor deze gevaren blijven.
pi_107397617
quote:

Ohw, een demonstratie is dus oorlog?
pi_107398006
quote:

De islam is een religie die mensen onderdrukt, die de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan de islam is dat de religie wordt omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen geloven, maar de islam gaat veel verder. De islam beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

Dat je niet mag demonsteren - dus gebruik maken van een democratisch recht - is een tekenend voorbeeld. Dat mannen en vrouwen niet 'onnodig' mogen mixen, is ook een voorbeeld van actieve onderdrukking van mensen.

De mannen in het filmpje zijn ongetwijfeld moslims. Maar wat er bij moslims zelden tot nooit in wil, is dat ook moslims zich misdragen. En dat hun religie ze zelfs bevoordeelt ten opzichte van vrouwen. Ze worden hooguit gestraft met een paar zweepslagen (zoals je zelf al schrijft), terwijl een vrouw in zo'n situatie veel zwaarder wordt bestraft.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:12:58 #206
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107406825
quote:

Ooit eens ja, in Egypte kijkt niemand er vreemd van op als er een vrouw zonder hoofddoek wordt betast.
pi_107406972
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef NDAsilenced het volgende:

De vraag die overblijft is waarom somige mensen(vrouwen) zo naief voor deze gevaren blijven.
Een grote groep vrouwen is niet in een dergelijke omgeving opgegroeid dan wel in de veronderstelling dat het 'hen niet zal gebeuren' (zoals we allemaal denken wat betreft ongeluk). Bovendien zal de verslaggever waar dit verhaal over gaat ook wel enige genoegdoening halen uit de gevaar van haar vak. Ze heeft talloze brandhaarden op aarde bezocht, plekken waar je leven niet zeker is. Dat doe je ook alleen als je het leuk vindt.
pi_107407020
quote:
Ben ik het helemaal mee eens. Als ik in een SS pak tussen die Occupy beweging mensen ga staan met een Hitlergroet, dan kan ik verwachten dat er nogal wat lichamelijke tegenstand kan komen, dan vraag er er dus om, of ik moet natuurlijk gewoon naief zijn zoals de meeste vrouwen ook wel zijn, dus we zouden het nog op gezonde vrouwelijke naieviteit kunnen gooien.
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:14:10 #209
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_107522122
Egypte is vast een prachtig mooi land, aanranders en gekken heb je in elk volk op aarde. Gekleurde (buitenlandse) vrouwen zijn nog altijd de grootst aantal slachtoffers van misbruik, maar dat is blijkbaa rniet belangrijk.

En ja, zielig voor deze vrouw, degene die zo hard roepen ''wat deed ze daar!'' doet er niet toe, niemand heeft het recht om zonder vragen een lichaam te betasten :N
pi_107524426
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De islam is een religie die mensen onderdrukt, die de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan de islam is dat de religie wordt omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen geloven, maar de islam gaat veel verder. De islam beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.
_O_

Gefeliciteerd, je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:18:45 #211
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107524523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O_

Gefeliciteerd, je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
Dat is geen argument, en ze heeft wel degelijk een punt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107526685
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is geen argument, en ze heeft wel degelijk een punt.
Oh ja joh?

De politiek is iets wat mensen onderdrukt, de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan politiek is dat meningen worden omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen vinden, maar politiek gaat veel verder. De politiek beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

Die verdomde politiek ook! :(
pi_107527184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh ja joh?

De politiek is iets wat mensen onderdrukt, de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan politiek is dat meningen worden omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen vinden, maar politiek gaat veel verder. De politiek beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

En de Islam is een politieke religie, dat is het verschil met al die andere religies, als je dat nu nog niet hebt ingezien dan heb je echt iets gemist in de afgelopen jaren.
pi_107527256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Coehoorn het volgende:

[..]

En de Islam is een politieke religie, dat is het verschil met al die andere religies, als je dat nu nog niet hebt ingezien dan heb je echt iets gemist in de afgelopen jaren.
Wat bedoel je precies met dat de islam een politieke religie is?
pi_107598800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh ja joh?

Juridisch zijn man en vrouw niet gelijk volgens de Koran.

Zo mag een man wel trouwen met een niet-moslim, maar een vrouw niet.

Het erfrecht voor de vrouw is vastgesteld in de Koran, maar een zus krijgt slechts de helft van
wat haar broer erft.

Zowel de Koran als de Sjaria (de Islamitisch wetgeving) ontmoedigen echtscheiding, maar het
is wel mogelijk. Ook voor moslima's.

Een man kan van zijn vrouw scheiden door driemaal de talaq ('Ik verstoot je') uit te spreken.
Na de eerste twee keer moet hij een bepaalde periode wachteen, om vast te stellen of de vrouw
zwanger is of niet.

Wanneer de vrouw zwanger is krijgt zij voogdij over haar zonen tot hun achtste jaar en over haar
dochter tot haar vijftiende of achttiende.

Deze voogdijregel geldt ook voor de khoel, de echtscheiding op initiatief van de vrouw.
Deze scheiding is alleen rechtsgeldig met instemming van de echtgenoot, behalve onder de
Maliki-wet.

Deze wet erkent het gezag van de rechtbank indien er onverzoenbare verschillen zijn tussen man
en vrouw.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:24:02 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107601954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef jueeeejuaR het volgende:
Hoe naïef kan je als vrouw zijn, om daar als blonde (knappe) vrouw tussen te gaan staan... Vorig jaar is o.a. een reporter van CBS ook bijna (letterlijk) uit elkaar getrokken op het Tahrirplein;
http://articles.cnn.com/2(...)square?_s=PM:SHOWBIZ
Ja, want alle blonde vrouwen zijn hoeren, dus als ze verkracht worden vragen ze er zelf om.
The End Times are wild
  zondag 5 februari 2012 @ 09:16:44 #217
78918 SeLang
Black swans matter
pi_107620193
Het is typisch links gedrag. Denken dat je recht hebt op dingen die niet van jou zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_107623411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef igottagun het volgende:

[..]

Jij leeft echt, in een fucking sprookjeswereld.
Nee, Jij stelt dus met jouw woorden dat de gemiddelde man te achterlijk is om respect te tonen voor zijn medemens? Wanneer dit maar als normaal gezien moet worden, zouden ze de mannen niet zonder vrouw en geblindeerde ogen naar buiten moeten laten gaan. Dus de regels zouden aangepast moeten worden voor de veiligheid van de vrouw. Blijkbaar helpen hoofddoeken ook niet, dus mannen maar blinddoeken buitenshuis, want je moet niet in een droomwereld leven dat de man zichzelf kan beheersen?

Hier hoor ik ook van die rare dingen. Met een hele groep in een trein een meisje aanranden. Dan heb ik nog respect voor sommige mannen daar die er nog wel wat aan deden. Dan zeg ik juist niet; de vrouw moet zich volledig bedekken of avonds thuis blijven, maar de man die dit normaal vindt, aan een tuigje met vingerklemmen en geblinddoekt het leven door.

Het normaal gaan vinden dat sommige mannen zo zijn en dus de vrouw erom vraagt verkracht te worden doordat ze niet in gordijnen gewikkeld is en avonds over straat loopt, vind ik doodeng. Dat verklaart de man dus dom en achterlijk (volgens jouw eigen woorden want het is nu eenmaal zo dat mannen zich niet kunnen beheersen), en niet verder na te kunnen denken dan met die postzakken en antenne tussen zijn benen. Dat soort machtsgeile idioten moet je meteen blinddoeken buiten. Of gewoon voor het donker wordt naar binnen halen. Niet meer naar buiten avonds dat soort mannen . Dus dan moet er tegen worden opgetreden. Dit als normaal ervaren weiger ik. Dan de man maar eens aanpakken
pi_107623569
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Juridisch zijn man en vrouw niet gelijk volgens de Koran.

Zo mag een man wel trouwen met een niet-moslim, maar een vrouw niet.

Het erfrecht voor de vrouw is vastgesteld in de Koran, maar een zus krijgt slechts de helft van
wat haar broer erft.

Zowel de Koran als de Sjaria (de Islamitisch wetgeving) ontmoedigen echtscheiding, maar het
is wel mogelijk. Ook voor moslima's.

Een man kan van zijn vrouw scheiden door driemaal de talaq ('Ik verstoot je') uit te spreken.
Na de eerste twee keer moet hij een bepaalde periode wachteen, om vast te stellen of de vrouw
zwanger is of niet.

Wanneer de vrouw zwanger is krijgt zij voogdij over haar zonen tot hun achtste jaar en over haar
dochter tot haar vijftiende of achttiende.

Deze voogdijregel geldt ook voor de khoel, de echtscheiding op initiatief van de vrouw.
Deze scheiding is alleen rechtsgeldig met instemming van de echtgenoot, behalve onder de
Maliki-wet.

Deze wet erkent het gezag van de rechtbank indien er onverzoenbare verschillen zijn tussen man
en vrouw.
Er klopt (zoals altijd trouwens, als jij spreekt) geen zak van wat je zegt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107623670
Ja hoor, wat heeft de Koran hier nu weer mee te maken 8)7 Nergens in de Koran staat dat je vrouwen mag verkrachten -O- Laten we er geen F&L topic van maken, want hier in ons kikkerlandje is er ook sprake van dergelijke idioten die hun handen niet thuis kunnen houden. Met het verschil dat in de meeste gevallen de omstanders de andere kant opkijken. Is daar niet gebeurd, dus kan Nederland nog wat van leren.
  zondag 5 februari 2012 @ 12:35:45 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107623680
Zie je, mannen zijn gewoon achterlijk, altijd al geweten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107623723
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zie je, mannen zijn gewoon achterlijk, altijd al geweten.
Nee hoor, alleen de mannen die dit als normaal ervaren en daardoor de vrouw op willen sluiten of van straat willen houden
pi_107623876
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:16 schreef SeLang het volgende:
Het is typisch links gedrag. Denken dat je recht hebt op dingen die niet van jou zijn.
:+
pi_107639793
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er klopt (zoals altijd trouwens, als jij spreekt) geen zak van wat je zegt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-in-Jakarta.dhtml

zondag 5 februari 2012 @ 19:24:37 #225
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107641739
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef paddy het volgende:
Dan wil ik daar wel regeren. Gaan we mijn regels invoeren. Mannen blinddoeken in het openbaar. Verbieden zonder vrouw er op uit te gaan. Moet je kijken hoe snel de wereld stukken beter gaat worden daar O+

Ze zouden die mannen op dezelfde wijze tussen een groep oerlelijke geile oude vrouwtjes in moeten zetten. Heerlijke straf lijkt me dat.
Mijn stem heb je.. Wanneer kan ik jouw revolutie op tv zien?
pi_107642548
Feminisme in dit topic :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  zondag 5 februari 2012 @ 20:28:29 #227
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_107645222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, want alle blonde vrouwen zijn hoeren, dus als ze verkracht worden vragen ze er zelf om.
Nee, maar als je 's nachts met veel sieraden en wapperend met briefjes van 100 langs een groep marokkanen loopt mag je ook niet beroofd worden. Toch ben je onnozel als je dat doet, juist omdat je weet dat je soms moet nadenken over wanneer je wat doet. Het is bekend dat ze daar niet tegen vrouwen kunnen, dus pas gewoon op.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_107646051
quote:
A survey in 2008 by the Egyptian Center for Women's Rights claimed that 98% of foreign women and 83% of Egyptian women in the country had been sexually harassed.
De kanker :')
pi_107646571
Dan voel je je ook lelijk als je bij die 2% hoort :')
pi_107655814
quote:
Wat een lelijke benen. Doe maar een boerka over heen.
pi_107655937
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef wakwakav het volgende:
Dan voel je je ook lelijk als je bij die 2% hoort :')
Of te angstig om een voet buiten de deur te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')