abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107354629
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107354689
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef waht het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.
M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107354706
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
Hou jij je nou maar bij je Orka's :* daar ben je wél goed in :')

En nee ik denk niet dat elke ''random baard'' dat zijn trouwens jouw woorden en niet de mijne,
want er waren ook mannen die haar ''gered'' hebben.

En ik zeg ook niet dat ''alle moslims'' zo zijn, voordat ik daar weer van wordt beschuldigd
wel de extreme.

En nu ga ik even iets leuks uit zoeken zodat ik straks naar mijn feestje kan.
pi_107354715
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef icebodhi het volgende:
Dat krijg je als de schapen en de ezels ongesteld zijn dan moeten die gasten wat anders zoeken.
kut volk daar !
pi_107354755
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
:') Ik wist dat je met die sneer aan zou komen :')

Daarom zei ik al, hou jij je nou maar bij je Orka's.

Beter :Y dat doe je ook heeeeeeeel objectief enzo... ^O^
  zondag 29 januari 2012 @ 12:16:15 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_107354808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef soklos het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Ze gaat er, als westerse vrouw, tussen staan. Terwijl het zelfs voor de vrouwelijke inwoners van Egypte het er niet altijd veilig is. Hoe ignorant en dom kan je zijn...
Dat is niet eens Nederlands man. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_107354812
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') Ik wist dat je met die sneer aan zou komen :')

Daarom zei ik al, hou jij je nou maar bij je Orka's.

Beter :Y dat doe je ook heeeeeeeel objectief enzo... ^O^
Sneer? Dierenliefhebber? Je bent kind aan huis in dat dierenforum. Dan is dat goddomme toch geen sneer? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107354891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je begreep het goed.

"een stel achterlijken wonen er in zulke landen"

"Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten"

"achterlijke Egyptenaren"

Ik zal de eerste zijn die erkent dat er verschillen zijn tussen bijv. de Europeese cultuur en het MO of Afrika, of Azië enz. Heck, ik zou willen dat we de verschillen erkennen, dan hoeven we niet steeds te doen alsof er een universele standaard is waar we iedereen aan kunnen houden.

Dit is echter geen voorbeeld. Dit gebeurt overal. Als het ergens een voorbeeld van is dan is het hoe mensen zich gedragen als ze het idee hebben dat er geen of minder regels zijn. Zoals bijvoorbeeld ook tijdens festivals ed. gebeurt, al dan niet onder invloed van drank en drugs.
Ik ben in Nederland anders bij wat in de pers omschreven werd als gewelddadige rellen geweest en ik heb geen enkele blonde slet aan kunnen raken die de hele menigte werd rond gegooid.
pi_107354944
quote:

[..]

M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.
pi_107355168
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef waht het volgende:

[..]

Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.
Bij welk kwaliteitsprogramma was dat?
pi_107355230
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kijk eens in je woordenboek. :')
pi_107355270
Erg veel te zien op het filmpje.
Het zou me niks verbazen als het een hoax is.

Gezien de ontwikkelingen in Egypte, waar de idioten het nog meer voor het zeggen krijgen dan al het geval was, zou het me ook niet verbazen als het echt is trouwens.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:33:23 #163
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_107355362
quote:

[..]

M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond..
Ik ken ook mensen die drie jaar in Rio de Janeiro hebben gewoond zonder te zijn beroofd of overvallen. Toch is dat een erg gevaarlijke stad.

Het is overigens niet waar dat deze vrouw is aangevallen omdat zij te luchtig gekleed zou zijn en het is onzin dat alle vrouwen hier over tien jaar in boerka over straat zouden moeten. Vrouwen met boerka worden namelijk ook slachtoffer van dit soort misdaden. Het is geen islamitische intimidatiepoging.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107355363
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Bij P&W of het mooiste meisje van de klas, recentelijk.
pi_107355448
Het filmpje is van een jaar geleden.
Maar ik denk ook dat er niet veel ten goede veranderd is, helaas.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:50:32 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107355957
quote:
Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.
Dan gaat het dus om een ander verhaal dan dat van die Zuid-Afrikaanse journaliste vorig jaar april/mei.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107356617
Tja in veel delen van Egypte zijn westerse vrouwen ook als er geen grote onrust heerst niet veilig.
De moslims zien ze daar als kafir hoer als ze niet in bedekkende kleding lopen of gewoon omdat ze westers zijn en dan is het de norm om er met een groep hitsige mannen omheen te gaan hangen en het door Allah vervloekte stuk vlees eens goed te keuren.
Dapper maar naïef om er tussen te gaan staan zonder een team Blackwater huurlingen die de hyena's op afstand kunnen houden.
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Blame the victim! _O_
Nee.
Maar als mensen stoïcijns domme risico's nemen mag dat veroordeeld worden.
Als je jezelf een makkelijk, aantrekkelijk doelwit maakt zeg ik echt niet dat je het verdient om aangevallen te worden.
Net zoals ik niet vind dat je het verdient dat je auto gestolen wordt als je 's nachts principieel de sleutel in het contact laat zitten omdat mensen het recht niet hebben te stelen.
Ik zal verdomme wel zeggen dat het oerstom en naïef was en je het voor eigen bestwil anders aan had moeten pakken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Wapperbaard op 29-01-2012 13:17:23 ]
Er is een poepstorm op komst.
  zondag 29 januari 2012 @ 13:48:10 #168
117098 Hathor
Effe niet
pi_107358784
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_107359034
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.
Ignorant is gewoon een Nederlands woord hoor.
  zondag 29 januari 2012 @ 14:05:00 #170
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_107359559
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)
pi_107363787
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)
Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.
pi_107366423
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.
Ah, ik ben in een hinderlaag gelopen zie ik.
pi_107367242
Wat daar gebeurt heeft geen % met de Islam te maken.

1. Islam verbied het fenomeen "Demonstreren".
2. Islam verbied het voor vrouwen en mannen om onnodig met elkaar te mixen.
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
pi_107367724
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Wat daar gebeurt heeft geen % met de Islam te maken.

1. Islam verbied het fenomeen "Demonstreren".
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
Gelukkig. Het is allemaal een misverstand. Die Hormonalen waren beslist geen moslims. Ongetwijfeld waren de daders van die aanranding christelijke Kopten of verkleedde westerlingen.
Het is allemaal een Amerikaans- Israëlisch complot.
  zondag 29 januari 2012 @ 17:10:27 #175
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_107367729
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Ze was dus in overtreding door daar te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')