Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zo extreem. Wel slechter dan hier. Is ook niet zo gek gezien de omstandigheden aldaar.
Hou jij je nou maar bij je Orka'squote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
kut volk daar !quote:Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef icebodhi het volgende:
Dat krijg je als de schapen en de ezels ongesteld zijn dan moeten die gasten wat anders zoeken.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
Dat is niet eens Nederlands man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef soklos het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Ze gaat er, als westerse vrouw, tussen staan. Terwijl het zelfs voor de vrouwelijke inwoners van Egypte het er niet altijd veilig is. Hoe ignorant en dom kan je zijn...
Sneer? Dierenliefhebber? Je bent kind aan huis in dat dierenforum. Dan is dat goddomme toch geen sneer?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik wist dat je met die sneer aan zou komen
![]()
Daarom zei ik al, hou jij je nou maar bij je Orka's.
Beterdat doe je ook heeeeeeeel objectief enzo...
Ik ben in Nederland anders bij wat in de pers omschreven werd als gewelddadige rellen geweest en ik heb geen enkele blonde slet aan kunnen raken die de hele menigte werd rond gegooid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je begreep het goed.
"een stel achterlijken wonen er in zulke landen"
"Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten"
"achterlijke Egyptenaren"
Ik zal de eerste zijn die erkent dat er verschillen zijn tussen bijv. de Europeese cultuur en het MO of Afrika, of Azië enz. Heck, ik zou willen dat we de verschillen erkennen, dan hoeven we niet steeds te doen alsof er een universele standaard is waar we iedereen aan kunnen houden.
Dit is echter geen voorbeeld. Dit gebeurt overal. Als het ergens een voorbeeld van is dan is het hoe mensen zich gedragen als ze het idee hebben dat er geen of minder regels zijn. Zoals bijvoorbeeld ook tijdens festivals ed. gebeurt, al dan niet onder invloed van drank en drugs.
Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond. Nu ontken ik niet dat in dat land verkeerde shit gebeurt. Ongetwijfeld, maar dat gebeurt hier ook. Mevrouw de dierenliefhebber doet overkomen als vrouwen daar een of ander vreselijk leven hebben.
Bij welk kwaliteitsprogramma was dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Het gaat om het gemiddelde niveau qua behandeling, rechten, enzovoorts. Dat is gewoon anders. Had Petra Stienen (voormalig diplomaat in Caïro) laatst ook wat over te zeggen: je wordt als vrouw anders behandeld.
Kijk eens in je woordenboek.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet eens Nederlands man.²
Ik ken ook mensen die drie jaar in Rio de Janeiro hebben gewoond zonder te zijn beroofd of overvallen. Toch is dat een erg gevaarlijke stad.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
M'n zus heeft drie jaar in alle rust in een middelgrote Egyptische stad gewoond..
Bij P&W of het mooiste meisje van de klas, recentelijk.quote:
Dan gaat het dus om een ander verhaal dan dat van die Zuid-Afrikaanse journaliste vorig jaar april/mei.quote:Volgens GPD-correspondent Harald Doornbos, die als eerste melding maakte van de video, staat in de beschrijvende tekst dat de aanranding op 25 januari een half uur geduurd heeft. De vrouw zou vervolgens met een ambulance van het Tahirplein zijn afgevoerd.
Nee.quote:
dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet eens Nederlands man.²
Ignorant is gewoon een Nederlands woord hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat is 'girl' ook niet, en dat zie ik jou te pas en te onpas gebruiken om een meisje aan te duiden in diverse topics, dus niet zo selectief mierenneuken.
Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)quote:
Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Het is anders niet zo gek om te stellen dat er culturele verschillen bestaan m.b.t. de behandeling van vrouwen. Het hele idee van "gender equality" is een vrij recent Westers verschijnsel. Ongelijkheid is historisch altijd de norm geweest voor de meeste samenlevingen. (Ik kan er eigenlijk niet één bedenken waar dat niet zo was.)
Ah, ik ben in een hinderlaag gelopen zie ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was mij meer te doen om Waht even te horen zeggen dat zijn informatie uit het mooiste meisje van de klas kwam.
Gelukkig. Het is allemaal een misverstand. Die Hormonalen waren beslist geen moslims. Ongetwijfeld waren de daders van die aanranding christelijke Kopten of verkleedde westerlingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Wat daar gebeurt heeft geen % met de Islam te maken.
1. Islam verbied het fenomeen "Demonstreren".
2. Islam verbied het voor vrouwen en mannen om onnodig met elkaar te mixen.
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
Ze was dus in overtreding door daar te zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Dit dus. Die hoer vroeg er zelf om. Nu nog stenigen als straf voor de aanranding.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef erik666 het volgende:
Ja eigen schuld had ze maar een boerka moeten dragen. Ach nog een paar jaar dan is het in Nederland ook zo ver. In Engeland gebeurd dit al regelmatig als straf voor vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen.
Islamitisch gezien is iedereen in die Tahrir plein in overtreding.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ze was dus in overtreding door daar te zijn?
Waarom?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef Soury het volgende:
Mijn zus heeft jaren in Egypte gewoond. Blonde aantrekkelijke dame. Haar man werkte daar, ze is bespuugt door mannen terwijl ze achter de kinderwagen liep.
Vertel jij het me maarquote:
Ik denk dat je de Islam werkelijk een dienst zou hebben bewezen wanneer je de nadruk zou hebben gelegd op het feit dat verkrachting in de Islam niet is toegestaan, in plaats van de lijst te beginnen met een verbod op vrije meningsuiting.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
Wat inderdaad door Lara Logan en door iedereen die deelneemt aan de huidige discussie met klem ontkend is.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Mistaravim het volgende:
Lara Logan woont in Zuid-Afrika? Is dat niet dat christelijke land waar meer dan een kwart van de mannen een verkrachter is?
Ze is er geboren. Nu woonachtig in de VS.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Mistaravim het volgende:
Lara Logan woont in Zuid-Afrika? Is dat niet dat christelijke land waar meer dan een kwart van de mannen een verkrachter is?
Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter
Geef dan meteen de misdaadcijfers van dat Christelijk-Zionistische land, man.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ze is er geboren. Nu woonachtig in de VS.
Excuses.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Geef dan meteen de misdaadcijfers van dat Christelijk-Zionistische land, man.
Nee, we willen natuurlijk geen onjuist beeld scheppen van de Islam. Hij plaatst ook de context, zodat iedereen begrijpt waar de Islam voor staat.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Islam werkelijk een dienst zou hebben bewezen wanneer je de nadruk zou hebben gelegd op het feit dat verkrachting in de Islam niet is toegestaan, in plaats van de lijst te beginnen met een verbod op vrije meningsuiting.
Mooie opsomming van zaken die mannen sexueel kunnen frustreren. Je hebt het tegendel bewezen en gelijk aangetoond waarom de islam nooit volwaardig humanistisch genoemd kan worden laat staan een gezonde basis voor een samenleving.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Je bent inderdaad een Droomert.quote:
Tja... en ze was niet eens blond...quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)voor-democratie.aspxquote:Op maandag 30 januari 2012 01:45 schreef PKRChamp het volgende:
Wat een domme vrouw, ik ga toch ook niet op een KKK rally staan en denken dat er niets gaat gebeuren.
Ik had het eigenlijk over die blonde.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)voor-democratie.aspx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |