Heftig verhaalquote:
Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.
Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
misschien had ze even tijd om te ''herstellen'' ?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.
Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
Dus je denk dat ze liegt?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.
Deze reactie ook echt:quote:Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het was geen Nederlandse vrouw maar een journaliste uit Zuid-Afrika die 25 minuten lang is verkracht door deze onderontwikkelde halve zolen:
http://unicornbooty.com/b(...)-her-harrowing-tale/
quote:I (22yr old female) traveled to Egypt with a friend (also 20 something female) during Ramadan last year, we expected a thrilling adventure in a romantic and historical land. We were completely unprepared for how we would be received. Traveling with tour guides we were mostly left alone, but to simply walk across the street from our hostel to get some water from the market was a frightening task. Men everywhere- hissing, honking, yelling dirty things at us, calling us prostitutes. Even some police officers joined in. We tried to have lunch at a restaurant and we were forcibly separated, felt up, and threatened by our waiters. At one point my friend and I asked a woman on the street (near tahir square) for directions to a bank. She pulled the neck line of my friend’s shirt open and looked down at her breasts. We went to the Sphinx with our tour guides, the guides stayed outside the gates and let us go into the tourist area alone. There we were approached by a young man who wanted to take pictures of us. He followed us around harassing us to let him take a picture of us, we finally gave in hoping to get rid of him. He used the opportunity to feel us up. Note: we wore tank tops (with scarves for modesty) because the heat was near 120 degrees that day and we were in the care of a licensed tour guide. I had been living in Morocco for a few months prior so I had some experience as a woman in a Muslim country; with this in mind I was careful to pack conservative clothes and modify my usually friendly, extroverted behavior as not to attract unwanted attention. I say this to point out that we were not doing anything out of the ordinary or dressing in a provocative way, though I feel this behavior by Egyptian men was unwarranted and wildly inappropriate regardless of any behavior or dress on our part.
Ik heb het filmpje gekeken en baseer daar mijn mening op dat het erg is, maar niet zo hysterisch erg als hier wordt geclaimd.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je denk dat ze liegt?
Of was je erbij?
wake the fuck up !
Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef erik666 het volgende:
Ja eigen schuld had ze maar een boerka moeten dragen. Ach nog een paar jaar dan is het in Nederland ook zo ver. In Engeland gebeurd dit al regelmatig als straf voor vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen.
Ik al een paar jaar, dat scheelt...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben trouwens alweer een paar uur klaarwakker.
Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik al een paar jaar, dat scheelt...
Ze had ook ''beschermers'' meegenomen, maar tegen zoveel geweld doe je niks natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Voorts moet dat blonde vrouwtje natuurlijk niet zonder bescherming tussen honderden hormonenbommen zonder manieren.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!
Waarom zou dat? Omdat een stel apen in Egypte zich niet kunnen bedwingen?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!
Was jij erbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien had ze even tijd om te ''herstellen'' ?
[..]
Dus je denk dat ze liegt?
Of was je erbij?
wake the fuck up !
Ze heeft in mei vorig jaar al een interview gegeven op tv.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien had ze even tijd om te ''herstellen'' ?
Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef Bastard het volgende:
1 naieve vrouw word verkracht op het Tahir plein en krijgt een topic omdat mogelijk NL'se, duizenden werden (worden?) er in Soedan verkracht en hoorde je niemand over. Ook krom eigenlijk.
Ik heb al geslapen hoor, als een roosje trouwens, maar ik ga straks naar eenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
Je moet echt even een paar uur gaan slapen FANN, zodat je daarna weer helder kunt lezen. Want hoe jij uit mijn woorden opmaakt dat ik suggereer of denk dat deze dame liegt, is beyond me.
Pff nee dat denk ik ook niet. Maar het scheelt misschien als je er geboren word en niet anders weet..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
die zullen ook geen al te beste ervaringen hebben.
Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
die zullen ook geen al te beste ervaringen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |