abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:53:24 #101
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_107336779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel wat ongenuanceerd, maar als ik een vrouwelijke journaliste was geweest dan had ik daar ook voor geen goud tussen willen staan en als het dan toch for whatever reason zou moeten, dan noodgedwongen maar in bedekkende kledij (=niqab).
Bedekkende kledij baat Egyptische vrouwen anders niets.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107336816
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef NorthernStar het volgende:
Dit gebeurt ook tijdens elk groot muziekfestival.
Ja man, net als gewelddadige groepsverkrachtingen. Was echt bruut voor de Alphastage vorig jaar op Lowlands, heb gelukkig zelf die lekkere borstjes wel 5 seconden kunnen aftasten voor ik weggedrukt werd door andere geinteresseerden! :9~

:') :W
Je suis Charlie Sheen
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 19:58:07 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107336914
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja man, net als gewelddadige groepsverkrachtingen. Was echt bruut voor de Alphastage vorig jaar op Lowlands, heb gelukkig zelf die lekkere borstjes wel 5 seconden kunnen aftasten voor ik weggedrukt werd door andere geinteresseerden! :9~

:') :W
Dude doe eens een zoekopdracht

sexualy assaulted concert
girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" opmerkingen ed. Alsof het hier niet gebeurt.
pi_107337043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Hoop dat je dat niet meent anders ben je wel echt een slechte vriend :)
Ik heb sowieso geen behoefte aan zulke naïeve mensen als vrienden. Dus dat zegt me niet zoveel tbh.
pi_107337089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" ed.
Opmerkelijk dat jij daar zo in thuis bent. Wat bewoog je er eerder toe te zoeken op deze keywords? Mja, dat is misschien wel een wat gemakkelijke ad hominem maar ik ben oprecht benieuwd.

Verder nodig ik je van harte uit met voorbeelden van deze videos te komen die zijn opgenomen op de grote Nederlandse festivals. Stuur de urls dan gelijk ook even door naar de politie want mocht er echt van aanranding sprake zijn, dan zullen zij blij zijn met het bewijsmateriaal. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_107337095
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

girl groped concert
enz.

En het was een reactie op alle "achterlijke egyptenaren" opmerkingen ed. Alsof het hier niet gebeurt.
En hoevaak worden ze afgevoerd in een ambulance?

Dat ik hier op reageer. :')
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 20:04:45 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107337167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ga je daarom niet meer naar Skrewdriver?
Pogroms, skrewdriver, je gaat weer lekker. Moet je de holocaust er niet bij betrekken?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:08:01 #108
235357 TitusPullo
pi_107337287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Pogroms, skrewdriver, je gaat weer lekker.
Pogroms? Ik verwees naar een eerdere misselijke grap van Pietverdriet, ik heb het helemaal niet over pogroms gehad. Je kunt nog steeds niet lezen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 20:12:56 #109
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107337460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat jij daar zo in thuis bent. Wat bewoog je er eerder toe te zoeken op deze keywords? Mja, dat is misschien wel een wat gemakkelijke ad hominem maar ik ben oprecht benieuwd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Loaded_question

quote:
Verder nodig ik je van harte uit met voorbeelden van deze videos te komen die zijn opgenomen op de grote Nederlandse festivals. Stuur de urls dan gelijk ook even door naar de politie want mocht er echt van aanranding sprake zijn, dan zullen zij blij zijn met het bewijsmateriaal. :)
Ja ik begrijp dat het voor jouw een openbaring is dat dit ook elders gebeurt waar grote groepen mensen bijeen zijn maar niet iedereen ontdekt dit vandaag pas. Daar heb je het echt zelf niet voor to hoeven hebben meegemaakt. Een beetje algemene ontwikkeling zou genoeg moeten zijn.
pi_107337560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Loaded_question

[..]

Ja ik begrijp dat het voor jouw een openbaring is dat dit ook elders gebeurt waar grote groepen mensen bijeen zijn maar niet iedereen ontdekt dit vandaag pas. Daar heb je het echt zelf niet voor to hoeven hebben meegemaakt. Een beetje algemene ontwikkeling zou genoeg moeten zijn.
Voor je een ander aanvalt op zijn algemene ontwikkeling zou je er goed aan doen eerst zelf eens Nederlands te leren. Daarbij vind ik het verwerpelijk dat je dit goed probeert te praten, al ben je hopelijk aan het trollen nu. :)
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:16:15 #111
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107337578
Wtf doet ze daar eigenlijk...
AFC AJAX
pi_107337989
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel wat ongenuanceerd, maar als ik een vrouwelijke journaliste was geweest dan had ik daar ook voor geen goud tussen willen staan en als het dan toch for whatever reason zou moeten, dan noodgedwongen maar in bedekkende kledij (=niqab).

Daarbij: http://blogs.laweekly.com(...)ed_egypt_reporte.php
Dat komt omdat ik van mezelf uitga. Voor mijn opleiding zou ik ook weleens naar een islamitische land willen gaan maar als ik dit dan lees besef ik dat het echt niet slim is maar dat dat dan ook weer heel jammer is, moeilijk te accepteren voor sommige vrouwen.
Maar idd voor je eigen veiligheid kan je dan igg beter wel een hoofddoekje dragen om je blonde lokken te bedekken, hoe stom dat ook is }:|
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:32:04 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voor je een ander aanvalt op zijn algemene ontwikkeling zou je er goed aan doen eerst zelf eens Nederlands te leren. Daarbij vind ik het verwerpelijk dat je dit goed probeert te praten, al ben je hopelijk aan het trollen nu. :)
Goedpraten?

Voorbeelden om aan te geven dat iets, in tegenstelling tot wat men zegt, niet alleen aan een specifieke groep is voorbehouden is toch niet hetzelfde als goedpraten??

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Krekker is de bom!
pi_107338359
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:53 schreef RedFever007 het volgende:
niet om het één of ander, maar ook niet heel erg slim om daar tussen te gaan staan :{
Het is idd oerstom tussen ertussen te gaan staan. Je weet, volgens hun zgn heilige religie is zo'n vrouw niets meer en minder dan een gebruiksvoorwerp, een hoooooeeerrrrr.

Ze zal nu wel genezen zijn van dr D'66 lidmaatschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 22-02-2012 12:27:45 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:42:34 #115
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338476
Ik vraag me toch echt af waarom er door sommigen steeds allerlei politieke partijen en stromingen bij gehaald worden 8)7

Sinds wanneer roepen partijen als D66 de leden direct of indirect op om tussen dit soort mafkezen te gaan staan?
Krekker is de bom!
pi_107338478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goedpraten?

Voorbeelden om aan te geven dat iets, in tegenstelling tot wat men zegt, niet alleen aan een specifieke groep is voorbehouden is toch niet hetzelfde als goedpraten??

Hij voegde er later nog aan toe dat het in reactie op specifieke posts/zinsneden binnen bepaalde posts zou zijn geweest maar zoals het er in eerste instantie stond en nog steeds staat:
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef NorthernStar het volgende:
Dit gebeurt ook tijdens elk groot muziekfestival.
lijkt het mij toch zeker bagatelliserend. :N Het doet de situatie/omstandigheden imo geen recht.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:48:14 #117
235357 TitusPullo
pi_107338612
quote:

Dat is heel prijzenswaardig aan NorthernStar, die houdt niet van generalisatie. Als het over de Holocaust gaat zal hij opmerken dat er in het verkeer ook veel doden vallen.

Heb je nu je zin, eikel?
pi_107338719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom er door sommigen steeds allerlei politieke partijen en stromingen bij gehaald worden 8)7

Sinds wanneer roepen partijen als D66 de leden direct of indirect op om tussen dit soort mafkezen te gaan staan?
Grote fans van de 'Arabische lente' en het 'prachtige democratische proces' wat zich daar afspeelt O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:59:45 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107338956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is heel prijzenswaardig aan NorthernStar, die houdt niet van generalisatie. Als het over de Holocaust gaat zal hij opmerken dat er in het verkeer ook veel doden vallen.
Ik ben verder niet bekend met andere posts van NorthernStar en reageer liever op hetgeen er feitelijk staat dan dat ik op basis van allerlei aannames ga gissen wat de persoon er verder nog allemaal mee zou kunnen bedoelen, dit bijvoorbeeld op basis van zijn postgeschiedenis.

Er is een zeer groot verschil tussen het 1) adhv een voorbeeld weerleggen dat iets niet specifiek aan een bepaalde groep is voorbehouden, en het 2) bagetelisseren door te suggereren dat iets niet erg is omdat het elders ook gebeurt.

Gezien de toevoeging van NorthernStar ging het dit keer dus om nr 1. Iets wat dus totaal niet vergelijkbaar is met jouw voorbeeld wat weer betrekking heeft op nr 2.

quote:
Heb je nu je zin, eikel?
Heb je het nu tegen mij? 8)7 En zo ja, waar heb ik dat aan te danken?
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:02:23 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_107339054
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Grote fans van de 'Arabische lente' en het 'prachtige democratische proces' wat zich daar afspeelt O+
Joh...

quote:
Belofte Arabische Lente in gevaar

Europarlementariër Marietje Schaake heeft donderdag in het Europees Parlement haar zorgen geuit over de verslechterende situatie in Egypte, Syrië en Bahrein - drie landen die de zogenoemde Arabische Lente doormaken.

"De Arabische wereld staat op een keerpunt. Als we niet oppassen en het tij keren, gaat de belofte van de revolutie verloren." Het Europees Parlement stemde in met een resolutie die Schaake opstelde om de nieuwe regimes aan te spreken op hun verantwoordelijkheid.

[...]

Artsen en verplegers doelwit

Schaake leidt in het Europees Parlement de campagne om aandacht te vragen voor het geweld tegen artsen en verplegers in Bahrein en Syrië. Meer dan 25 artsen en verplegers zijn in Bahrein veroordeeld tot lange celstraffen, enkel en alleen voor het bieden van medische hulp. "In Syrië en Bahrein worden artsen mishandeld en ontvoerd uit noodhospitalen. Er wordt vanuit ambulances op demonstranten geschoten en patiënten zijn in hun ziekenhuisbed gemarteld. Veel cynischer kan het niet", meent Schaake. Het bieden van medische hulp is voor artsen een verplichting. Ieder mens heeft daarnaast recht op medische hulp in een veilige omgeving

http://www.d66.nl/d66nl/n(...)sche_lente_in_gevaar
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:07:01 #121
235357 TitusPullo
pi_107339219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ben verder niet bekend met andere posts van NorthernStar en reageer liever op hetgeen er feitelijk staat dan dat ik op basis van allerlei aannames ga gissen wat de persoon er verder nog allemaal mee zou kunnen bedoelen, dit bijvoorbeeld op basis van zijn postgeschiedenis.
Dat lijkt me heel behoorlijk, maar waarom zou ik niet op basis van eerdere gedragingen een aanname kunnen doen? Ik heb immers niets beters.

quote:
Er is een zeer groot verschil tussen het 1) adhv een voorbeeld weerleggen dat iets niet specifiek aan een bepaalde groep is voorbehouden, en het 2) bagetelisseren door te suggereren dat iets niet erg is omdat het elders ook gebeurt.

Gezien de toevoeging van NorthernStar ging het dit keer dus om nr 1. Iets wat dus totaal niet vergelijkbaar is met jouw voorbeeld wat weer betrekking heeft op nr 2.
Ach, de zin ''dit gebeurt bij elk popconcert'' vind ik net zo stuitend als ''je moet niet tussen die moslimwilden gaan staan''. Dan kan later wel worden beweerd dat het een loffelijke poging is om Egyptenaren uit het verdomhoekje te halen, maar dat blijkt niet uit het eerste bericht.

quote:
Heb je het nu tegen mij? 8)7 En zo ja, waar heb ik dat aan te danken?
Nee, ik had het tegen NorthernStar, die wel weet waar hij het aan te danken heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 21:33:31 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_107340215
quote:

[..]

Goedpraten?

Je begreep het goed.

"een stel achterlijken wonen er in zulke landen"

"Egypte een land blijft met een achterstand, zijn nog wel 10 revoluties voor nodig ofso voor ze wat meer op moderne niveau zitten"

"achterlijke Egyptenaren"

Ik zal de eerste zijn die erkent dat er verschillen zijn tussen bijv. de Europeese cultuur en het MO of Afrika, of Azië enz. Heck, ik zou willen dat we de verschillen erkennen, dan hoeven we niet steeds te doen alsof er een universele standaard is waar we iedereen aan kunnen houden.

Dit is echter geen voorbeeld. Dit gebeurt overal. Als het ergens een voorbeeld van is dan is het hoe mensen zich gedragen als ze het idee hebben dat er geen of minder regels zijn. Zoals bijvoorbeeld ook tijdens festivals ed. gebeurt, al dan niet onder invloed van drank en drugs.
pi_107351725
Het was geen Nederlandse vrouw maar een journaliste uit Zuid-Afrika die 25 minuten lang is verkracht door deze onderontwikkelde halve zolen:

http://unicornbooty.com/b(...)-her-harrowing-tale/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 08:39:44 ]
  zondag 29 januari 2012 @ 09:38:38 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_107352068
Sommige volken verdienen gewoon een dictatuur.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 29 januari 2012 @ 09:44:28 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107352120
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het was geen Nederlandse vrouw maar een journaliste uit Zuid-Afrika die 25 minuten lang is verkracht door deze onderontwikkelde halve zolen:

Waar spreekt ze zich dan uit? Vooralsnog is het enige dat ik zie onduidelijke oproerbeelden en lees ik sensatiebeluste berichten uit derde hand.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107352520
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
Wtf doet ze daar eigenlijk...
  zondag 29 januari 2012 @ 10:40:53 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107352744
quote:
Heftig verhaal :)
The truth was in here.
pi_107353091
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.

Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:04:24 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107353120
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:
Het eerste bericht doet het voorkomen alsof het dit jaar op 25 jan. is gebeurd maar volgens mij is het al van een jaar geleden.

Niet dat het dan minder erg is natuurlijk. Maar ik begrijp niet helemaal waarom het nu ineens weer opduikt.
Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.
pi_107353832
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef Cheja het volgende:

misschien had ze even tijd om te ''herstellen'' ?

quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Plus, hoe naar het verhaal ook is, wordt de soep toch wel minder heet gegeten als hier geserveerd.
Dus je denk dat ze liegt?
Of was je erbij?

wake the fuck up !
pi_107353893
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef 78rt21 het volgende:

Deze reactie ook echt:
quote:
I (22yr old female) traveled to Egypt with a friend (also 20 something female) during Ramadan last year, we expected a thrilling adventure in a romantic and historical land. We were completely unprepared for how we would be received. Traveling with tour guides we were mostly left alone, but to simply walk across the street from our hostel to get some water from the market was a frightening task. Men everywhere- hissing, honking, yelling dirty things at us, calling us prostitutes. Even some police officers joined in. We tried to have lunch at a restaurant and we were forcibly separated, felt up, and threatened by our waiters. At one point my friend and I asked a woman on the street (near tahir square) for directions to a bank. She pulled the neck line of my friend’s shirt open and looked down at her breasts. We went to the Sphinx with our tour guides, the guides stayed outside the gates and let us go into the tourist area alone. There we were approached by a young man who wanted to take pictures of us. He followed us around harassing us to let him take a picture of us, we finally gave in hoping to get rid of him. He used the opportunity to feel us up. Note: we wore tank tops (with scarves for modesty) because the heat was near 120 degrees that day and we were in the care of a licensed tour guide. I had been living in Morocco for a few months prior so I had some experience as a woman in a Muslim country; with this in mind I was careful to pack conservative clothes and modify my usually friendly, extroverted behavior as not to attract unwanted attention. I say this to point out that we were not doing anything out of the ordinary or dressing in a provocative way, though I feel this behavior by Egyptian men was unwarranted and wildly inappropriate regardless of any behavior or dress on our part.
:')

Als westerse man kon je voor de arabische lente al niet eens fatsoenlijk over straat in Cairo. Ik vind bovenstaand verhaal dan ook echt ongelooflijk.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:45:34 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107353954
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Of was je erbij?

wake the fuck up !
Ik heb het filmpje gekeken en baseer daar mijn mening op dat het erg is, maar niet zo hysterisch erg als hier wordt geclaimd.
Daarbij deel ik de mening dat dit niet islam of Egypte-gerelateerd is, maar grote, uitzinnige massagebeurtenissen hele rare dingen met mensen kan doen.

Ik ben trouwens alweer een paar uur klaarwakker.
pi_107353957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef erik666 het volgende:
Ja eigen schuld had ze maar een boerka moeten dragen. Ach nog een paar jaar dan is het in Nederland ook zo ver. In Engeland gebeurd dit al regelmatig als straf voor vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen.
Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!

Voorts moet dat blonde vrouwtje natuurlijk niet zonder bescherming tussen honderden hormonenbommen zonder manieren.
pi_107353991
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben trouwens alweer een paar uur klaarwakker.
Ik al een paar jaar, dat scheelt...
  zondag 29 januari 2012 @ 11:47:41 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354008
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik al een paar jaar, dat scheelt...
Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!
pi_107354052
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Voorts moet dat blonde vrouwtje natuurlijk niet zonder bescherming tussen honderden hormonenbommen zonder manieren.
Ze had ook ''beschermers'' meegenomen, maar tegen zoveel geweld doe je niks natuurlijk.
pi_107354180
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan moet je eens gaan slapen, zal je goed doen!
:')

Jij was al van slag toen Piet Römer een beetje naar tegen je deed, dat zou mij nou weer
aan mijn reet roesten, maar deze dame mag niet even bijkomen?

Ze was daar om haar beroep uit te oefenen en dat op zich is al dapper genoeg.
pi_107354267
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit dus.... over tien jaar is dit hier ook. Geen burqa aan, dan ben je een hoer en dan mag het. Leve onze maatschappij!
Waarom zou dat? Omdat een stel apen in Egypte zich niet kunnen bedwingen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:57:36 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354276
OMFG, serieus ja? Ga je zo'n anekdote erbij halen om je puntje proberen te maken?
En wie zegt in hemelsnaam dat deze vrouw niet mag bijkomen?Waar heb je het over?
pi_107354337
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Of was je erbij?

wake the fuck up !
Was jij erbij?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107354382
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Nee, maar ik zeg suggereer ook niet dat ze de waarheid niet verteld.
pi_107354429
Oh, gaat dit over Lara Logan. Dat was toen Moebarak werd afgezet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107354436
quote:

[..]

Ze heeft in mei vorig jaar al een interview gegeven op tv.
Ik ben alleen benieuwd door wie en waarom dit bericht ineens weer opduikt. Iemand moet daar een bedoeling mee hebben.
Ja ik weet het, wat media betreft ben ik al redelijk paranoïde.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:04:23 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107354477
1 naieve vrouw word verkracht op het Tahir plein en krijgt een topic omdat mogelijk NL'se, duizenden werden (worden?) er in Soedan verkracht en hoorde je niemand over. Ook krom eigenlijk.
The truth was in here.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:05:47 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107354514
Je moet echt even een paar uur gaan slapen FANN, zodat je daarna weer helder kunt lezen. Want hoe jij uit mijn woorden opmaakt dat ik suggereer of denk dat deze dame liegt, is beyond me.
pi_107354525
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef Bastard het volgende:
1 naieve vrouw word verkracht op het Tahir plein en krijgt een topic omdat mogelijk NL'se, duizenden werden (worden?) er in Soedan verkracht en hoorde je niemand over. Ook krom eigenlijk.
Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
die zullen ook geen al te beste ervaringen hebben.
pi_107354563
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
Je moet echt even een paar uur gaan slapen FANN, zodat je daarna weer helder kunt lezen. Want hoe jij uit mijn woorden opmaakt dat ik suggereer of denk dat deze dame liegt, is beyond me.
Ik heb al geslapen hoor, als een roosje trouwens, maar ik ga straks naar een
feestje en ik moet even wachten tot mijn haar droog is, dan kan ik het straks
losgooien.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:07:39 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107354566
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar daar gaat het ook eigenlijk om, haar redding waren ook ''de vrouwen'' daar,
Pff nee dat denk ik ook niet. Maar het scheelt misschien als je er geboren word en niet anders weet..
The truth was in here.
pi_107354577
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor verlept beeld jij hebt van Egypte, maar het is niet alsof je daar als vrouw door elke random baard wordt verkracht als je op straat loopt of reteslecht wordt behandeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107354622
Dat krijg je als de schapen en de ezels ongesteld zijn dan moeten die gasten wat anders zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')