abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 10:21:51 #201
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_107393784
Overal in elk land heb je debielen, ook hier. Een vriendin van me is ooit eens in een hoek geduwd en betast op een of ander rockfeest en kwam daar helemaal hysterisch vandaan. Allemaal Nederlandse mannen die hun poten niet thuis konden houden }:|

Het ligt aan de mannelijke aard , hoewel sommigen zich beschaafd kunnen gedragen, echter ...in tijden van oorlog....?

>:)
pi_107393966
Gevalletje natuurlijke selectie.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_107397296
quote:
16s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:21 schreef Flow3r het volgende:
Overal in elk land heb je debielen, ook hier. Een vriendin van me is ooit eens in een hoek geduwd en betast op een of ander rockfeest en kwam daar helemaal hysterisch vandaan. Allemaal Nederlandse mannen die hun poten niet thuis konden houden }:|

Het ligt aan de mannelijke aard , hoewel sommigen zich beschaafd kunnen gedragen, echter ...in tijden van oorlog....?

Het is moeilijk om hier geen (mannelijk) oergedrag in terug te zien. Het totaal-plunderen van de ander, zij die niet tot jouw eigenheid/ jouw groep behoren is gedrag dat we ook terug zien bij de chimpansee. Verkrachting komt overal in de dierenwereld voor. De recente ontdekking dat menselijk sperma eigenschappen bevat welke alleen functioneel kunnen zijn om andere zaadcellen aan te vallen, duidt op een geschiedenis van duizenden jaren waar de vrouw in zeer korte tijd met meerdere mannen sex heeft.

'We' zijn er toe in staat, maar daar moet wel een hoop onopgevoedheid, sociale achterlijkheid, sexuele frustratie en vooral minachting zijn tegenover vrouwen of bepaalde vrouwen. Ik vermoed dat bepaalde ideologieën, dogma's of zekere cultuur-gebonden denkbeelden daar prima aan kunnen bijdragen op zijn minst.
Een minderwaardig beeld van alles westers, en/of blond dat wordt gezien als een teken van promiscuïteit kan zeker als extra prikkel hebben gediend hierin. Het verhaal van verslaggeefster Lara Logan vertelt dat zij ook continue hard aan de haren werd getrokken, alsof men bijna een blonder haar als souvenir had willen meenemen.

De vraag die overblijft is waarom somige mensen(vrouwen) zo naief voor deze gevaren blijven.
pi_107397617
quote:

Ohw, een demonstratie is dus oorlog?
pi_107398006
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef De_Ilias het volgende:
Wat daar gebeurt heeft geen % met de Islam te maken.

1. Islam verbied het fenomeen "Demonstreren".
2. Islam verbied het voor vrouwen en mannen om onnodig met elkaar te mixen.
3. Islam verbied het voor een man en vrouw om het andere geslacht aan te raken, (daarom mag een moslimman geen vrouwen handen schudden).
4. Islam verbied Zina (seksualiteit die onwettig is) met het ander geslacht, daarom is seks voor het huwelijk niet toegestaan, en is seksualiteit alleen toegestaan nadat het huwelijk heeft plaatsgevonden.
5. Die mannen in het filmpje zijn Criminelen die in een Islamitische staat (een staat waarin de Sharia word toegepast) hooguit gestraft worden met zweepslagen etc..
De islam is een religie die mensen onderdrukt, die de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan de islam is dat de religie wordt omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen geloven, maar de islam gaat veel verder. De islam beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

Dat je niet mag demonsteren - dus gebruik maken van een democratisch recht - is een tekenend voorbeeld. Dat mannen en vrouwen niet 'onnodig' mogen mixen, is ook een voorbeeld van actieve onderdrukking van mensen.

De mannen in het filmpje zijn ongetwijfeld moslims. Maar wat er bij moslims zelden tot nooit in wil, is dat ook moslims zich misdragen. En dat hun religie ze zelfs bevoordeelt ten opzichte van vrouwen. Ze worden hooguit gestraft met een paar zweepslagen (zoals je zelf al schrijft), terwijl een vrouw in zo'n situatie veel zwaarder wordt bestraft.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:12:58 #206
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_107406825
quote:

Ooit eens ja, in Egypte kijkt niemand er vreemd van op als er een vrouw zonder hoofddoek wordt betast.
pi_107406972
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef NDAsilenced het volgende:

De vraag die overblijft is waarom somige mensen(vrouwen) zo naief voor deze gevaren blijven.
Een grote groep vrouwen is niet in een dergelijke omgeving opgegroeid dan wel in de veronderstelling dat het 'hen niet zal gebeuren' (zoals we allemaal denken wat betreft ongeluk). Bovendien zal de verslaggever waar dit verhaal over gaat ook wel enige genoegdoening halen uit de gevaar van haar vak. Ze heeft talloze brandhaarden op aarde bezocht, plekken waar je leven niet zeker is. Dat doe je ook alleen als je het leuk vindt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107407020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef soklos het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Ze gaat er, als westerse vrouw, tussen staan. Terwijl het zelfs voor de vrouwelijke inwoners van Egypte het er niet altijd veilig is. Hoe ignorant en dom kan je zijn...
Ben ik het helemaal mee eens. Als ik in een SS pak tussen die Occupy beweging mensen ga staan met een Hitlergroet, dan kan ik verwachten dat er nogal wat lichamelijke tegenstand kan komen, dan vraag er er dus om, of ik moet natuurlijk gewoon naief zijn zoals de meeste vrouwen ook wel zijn, dus we zouden het nog op gezonde vrouwelijke naieviteit kunnen gooien.
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:14:10 #209
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_107522122
Egypte is vast een prachtig mooi land, aanranders en gekken heb je in elk volk op aarde. Gekleurde (buitenlandse) vrouwen zijn nog altijd de grootst aantal slachtoffers van misbruik, maar dat is blijkbaa rniet belangrijk.

En ja, zielig voor deze vrouw, degene die zo hard roepen ''wat deed ze daar!'' doet er niet toe, niemand heeft het recht om zonder vragen een lichaam te betasten :N
pi_107524426
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De islam is een religie die mensen onderdrukt, die de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan de islam is dat de religie wordt omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen geloven, maar de islam gaat veel verder. De islam beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.
_O_

Gefeliciteerd, je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:18:45 #211
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107524523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O_

Gefeliciteerd, je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
Dat is geen argument, en ze heeft wel degelijk een punt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107526685
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is geen argument, en ze heeft wel degelijk een punt.
Oh ja joh?

De politiek is iets wat mensen onderdrukt, de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan politiek is dat meningen worden omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen vinden, maar politiek gaat veel verder. De politiek beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

Die verdomde politiek ook! :(
pi_107527184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh ja joh?

De politiek is iets wat mensen onderdrukt, de vrijheden van mensen ernstig inperkt en die mensen verschillend berecht. Het gevaarlijkste aan politiek is dat meningen worden omgezet in politiek. Je zou op zich respect kunnen opbrengen voor wat mensen vinden, maar politiek gaat veel verder. De politiek beheerst een samenleving compleet: het wordt aan mensen opgedrongen, mensen worden ertoe verplicht.

En de Islam is een politieke religie, dat is het verschil met al die andere religies, als je dat nu nog niet hebt ingezien dan heb je echt iets gemist in de afgelopen jaren.
pi_107527256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Coehoorn het volgende:

[..]

En de Islam is een politieke religie, dat is het verschil met al die andere religies, als je dat nu nog niet hebt ingezien dan heb je echt iets gemist in de afgelopen jaren.
Wat bedoel je precies met dat de islam een politieke religie is?
pi_107598800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh ja joh?

Juridisch zijn man en vrouw niet gelijk volgens de Koran.

Zo mag een man wel trouwen met een niet-moslim, maar een vrouw niet.

Het erfrecht voor de vrouw is vastgesteld in de Koran, maar een zus krijgt slechts de helft van
wat haar broer erft.

Zowel de Koran als de Sjaria (de Islamitisch wetgeving) ontmoedigen echtscheiding, maar het
is wel mogelijk. Ook voor moslima's.

Een man kan van zijn vrouw scheiden door driemaal de talaq ('Ik verstoot je') uit te spreken.
Na de eerste twee keer moet hij een bepaalde periode wachteen, om vast te stellen of de vrouw
zwanger is of niet.

Wanneer de vrouw zwanger is krijgt zij voogdij over haar zonen tot hun achtste jaar en over haar
dochter tot haar vijftiende of achttiende.

Deze voogdijregel geldt ook voor de khoel, de echtscheiding op initiatief van de vrouw.
Deze scheiding is alleen rechtsgeldig met instemming van de echtgenoot, behalve onder de
Maliki-wet.

Deze wet erkent het gezag van de rechtbank indien er onverzoenbare verschillen zijn tussen man
en vrouw.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:24:02 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107601954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef jueeeejuaR het volgende:
Hoe naïef kan je als vrouw zijn, om daar als blonde (knappe) vrouw tussen te gaan staan... Vorig jaar is o.a. een reporter van CBS ook bijna (letterlijk) uit elkaar getrokken op het Tahrirplein;
http://articles.cnn.com/2(...)square?_s=PM:SHOWBIZ
Ja, want alle blonde vrouwen zijn hoeren, dus als ze verkracht worden vragen ze er zelf om.
The End Times are wild
  zondag 5 februari 2012 @ 09:16:44 #217
78918 SeLang
Black swans matter
pi_107620193
Het is typisch links gedrag. Denken dat je recht hebt op dingen die niet van jou zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_107623411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef igottagun het volgende:

[..]

Jij leeft echt, in een fucking sprookjeswereld.
Nee, Jij stelt dus met jouw woorden dat de gemiddelde man te achterlijk is om respect te tonen voor zijn medemens? Wanneer dit maar als normaal gezien moet worden, zouden ze de mannen niet zonder vrouw en geblindeerde ogen naar buiten moeten laten gaan. Dus de regels zouden aangepast moeten worden voor de veiligheid van de vrouw. Blijkbaar helpen hoofddoeken ook niet, dus mannen maar blinddoeken buitenshuis, want je moet niet in een droomwereld leven dat de man zichzelf kan beheersen?

Hier hoor ik ook van die rare dingen. Met een hele groep in een trein een meisje aanranden. Dan heb ik nog respect voor sommige mannen daar die er nog wel wat aan deden. Dan zeg ik juist niet; de vrouw moet zich volledig bedekken of avonds thuis blijven, maar de man die dit normaal vindt, aan een tuigje met vingerklemmen en geblinddoekt het leven door.

Het normaal gaan vinden dat sommige mannen zo zijn en dus de vrouw erom vraagt verkracht te worden doordat ze niet in gordijnen gewikkeld is en avonds over straat loopt, vind ik doodeng. Dat verklaart de man dus dom en achterlijk (volgens jouw eigen woorden want het is nu eenmaal zo dat mannen zich niet kunnen beheersen), en niet verder na te kunnen denken dan met die postzakken en antenne tussen zijn benen. Dat soort machtsgeile idioten moet je meteen blinddoeken buiten. Of gewoon voor het donker wordt naar binnen halen. Niet meer naar buiten avonds dat soort mannen . Dus dan moet er tegen worden opgetreden. Dit als normaal ervaren weiger ik. Dan de man maar eens aanpakken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_107623569
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Juridisch zijn man en vrouw niet gelijk volgens de Koran.

Zo mag een man wel trouwen met een niet-moslim, maar een vrouw niet.

Het erfrecht voor de vrouw is vastgesteld in de Koran, maar een zus krijgt slechts de helft van
wat haar broer erft.

Zowel de Koran als de Sjaria (de Islamitisch wetgeving) ontmoedigen echtscheiding, maar het
is wel mogelijk. Ook voor moslima's.

Een man kan van zijn vrouw scheiden door driemaal de talaq ('Ik verstoot je') uit te spreken.
Na de eerste twee keer moet hij een bepaalde periode wachteen, om vast te stellen of de vrouw
zwanger is of niet.

Wanneer de vrouw zwanger is krijgt zij voogdij over haar zonen tot hun achtste jaar en over haar
dochter tot haar vijftiende of achttiende.

Deze voogdijregel geldt ook voor de khoel, de echtscheiding op initiatief van de vrouw.
Deze scheiding is alleen rechtsgeldig met instemming van de echtgenoot, behalve onder de
Maliki-wet.

Deze wet erkent het gezag van de rechtbank indien er onverzoenbare verschillen zijn tussen man
en vrouw.
Er klopt (zoals altijd trouwens, als jij spreekt) geen zak van wat je zegt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107623670
Ja hoor, wat heeft de Koran hier nu weer mee te maken 8)7 Nergens in de Koran staat dat je vrouwen mag verkrachten -O- Laten we er geen F&L topic van maken, want hier in ons kikkerlandje is er ook sprake van dergelijke idioten die hun handen niet thuis kunnen houden. Met het verschil dat in de meeste gevallen de omstanders de andere kant opkijken. Is daar niet gebeurd, dus kan Nederland nog wat van leren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zondag 5 februari 2012 @ 12:35:45 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107623680
Zie je, mannen zijn gewoon achterlijk, altijd al geweten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107623723
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zie je, mannen zijn gewoon achterlijk, altijd al geweten.
Nee hoor, alleen de mannen die dit als normaal ervaren en daardoor de vrouw op willen sluiten of van straat willen houden
pi_107623876
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:16 schreef SeLang het volgende:
Het is typisch links gedrag. Denken dat je recht hebt op dingen die niet van jou zijn.
:+
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107639793
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er klopt (zoals altijd trouwens, als jij spreekt) geen zak van wat je zegt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-in-Jakarta.dhtml

zondag 5 februari 2012 @ 19:24:37 #225
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107641739
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef paddy het volgende:
Dan wil ik daar wel regeren. Gaan we mijn regels invoeren. Mannen blinddoeken in het openbaar. Verbieden zonder vrouw er op uit te gaan. Moet je kijken hoe snel de wereld stukken beter gaat worden daar O+

Ze zouden die mannen op dezelfde wijze tussen een groep oerlelijke geile oude vrouwtjes in moeten zetten. Heerlijke straf lijkt me dat.
Mijn stem heb je.. Wanneer kan ik jouw revolutie op tv zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')