Is dat nou wat je noemt een verstandsrelatie?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had pressies hetzelfde altijd. Uiteindelijk een vent tegengekomen maar die echte verliefde gevoelens zijn nooit gekomen. Wel was ik heel graag bij hem enzo. Nu anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed. En heb ik de meest stabiele relatie die ik ooit gehad heb.
Het zal vast wel kunnen komen, maar blijf wel eerlijk tegen hem als hij ernaar vraagt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?
Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?
Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.
Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.
Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.
Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?
Ik vind eigenlijk dat je elke relatie rustig moet opbouwen, ook de vlam in de pan relaties in de zin van elkaar goed leren kennen. Het is nu alleen zo lastig omdat hij echt helemaal verliefd is en ik voor mijn gevoel niet echt de tijd heb gekregen om hem mysterieus te vinden ofzo. Het voelt een beetje alsof ik meteen een huwelijk in stap ( om even te overdrijven )quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef mazaru het volgende:
Ja, de mooiste relaties beginnen met een vriendschap. Bouw het gewoon lekker rustig op en geef het een kans.
Die vlam in de pan relaties zijn leuk, maar hebben meestal geen lang leven.
Uh, dat verandert denk ik wel zodra je hem uitkleedt. (of je bent daar zo gepokt en gemazeld in dat je dat niet meer opwindend vindt natuurlijk).quote:Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je elke relatie rustig moet opbouwen, ook de vlam in de pan relaties in de zin van elkaar goed leren kennen. Het is nu alleen zo lastig omdat hij echt helemaal verliefd is en ik voor mijn gevoel niet echt de tijd heb gekregen om hem mysterieus te vinden ofzo. Het voelt een beetje alsof ik meteen een huwelijk in stap ( om even te overdrijven )
Alleen heb ik nu nooit zo een zenuwachtig gevoel met vlinders
Je hebt gelijk hoor en dat is het ook, ik ben een beetje moe van de liefdesstormen met woeste geile klootzakken waar ik dan verliefd op benquote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het eeuwige dilemma. De woest geile klootzak of de wat minder hitsige burgerman. De eerste ideaal voor de affaire, de tweede voor een relatie.
Je bent wel gek als je het nu uitmaakt met deze. Wacht het rustig af, het hoeft niet altijd meteen te komen. Ga lekker op vakantie, aan de cocktails en die verliefdheid komt dan vanzelf. (In combinatie met lust en zand in je bilnaad.)
Ik heb het hem al een paar keer verteld en ik vertel het regelmatig zodat hij weet dat het nog steeds zo is. Ik heb ook gezegd dat ik het snap als hij er geen zin in heeft want ik zou dat niet kunnen verdragen, maar hij gelooft er echt 100% in en denkt er niet over om weg te lopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:29 schreef Rebubbled het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eerlijk tegenover hem. Tenzij hij weet dat jij geen echte gevoelens hebt voor hem, maar hoopt dat deze nog komen en hij hiermee oké is. Anders vind ik dat je eerlijk moet zijn, zodat hij zelf de keus kan maken om verder te gaan hiermee of door te gaan met zijn leven.
Zijn die dan blijvend?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
Met heel veel alcohol erbij willen de lustgevoelens ook nog wel eens groeien. Doe er je voordeel mee.
Hij trekt wel alles uit de kast om romantische dingen te doen, ik kan me echt geen perfectere man wensen. Hij sport zich ook uit de naad en heeft een mooi lichaam, ik zou niet weten wat hij nog meer zou moeten doenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:42 schreef Arsenal2012 het volgende:
Leer hem beter kennen. Misschien kan je hem beter leren waarderen. Maar doet hij wel moeite om de aantrekkingskracht te vergroten en de spanning erin te houden?
Maar dat is dus niet wat ik wil, dat lijkt me zo moeilijk als je nooit verliefd word op die persoonquote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had pressies hetzelfde altijd. Uiteindelijk een vent tegengekomen maar die echte verliefde gevoelens zijn nooit gekomen. Wel was ik heel graag bij hem enzo. Nu anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed. En heb ik de meest stabiele relatie die ik ooit gehad heb.
Ik begrijp je wel, ik val zelf namelijk ook echt op een combinatie van alles. Ik denk dat hij misschien gewoon te snel de eeuwige liefde heeft verklaard voordat ik zelf zo ver ben. Maar dan nog vind ik het raar om geen kriebels in je onderbuik te krijgen. De mensen waar je verliefd op werd, keek je daar niet met andere ogen naar dan naar gewone vriendinnen? In het beginstadium?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef keste010 het volgende:
Ik heb zelf de eigenschap dat het bij mij heel lang duurt voor ik iemand leuk ga vinden. Eigenlijk ga ik iemand eerst als vriend waarderen, heb ik goede gesprekken enzo en aan de hand daarvan ga ik iemand echt leuk vinden en word ik verliefd. In dat stadium daarvoor vind ik iemand weliswaar leuk, maar nog niet interessant genoeg.
In feite groeit het verliefd zijn bij mij dus aan de hand van eigenschappen die ik vaak ook aan goede vrienden toedicht. Een merkwaardelijke volgorde, zeker gezien het feit dat ik een man ben
Dat is inderdaad iets waar ik nog over twijfel, of ik wel tussen de lakens moet gaan. Aan de ene kant heb ik zoiets van zolang je elkaar niet in bed hebt mee gemaakt kan er nog van alles los komen, zowel positief als negatief. Ik vond het alleen zo een sneu idee als ik er eigenlijk geen zin in heb. Ik ben heel graag met hem maar als we zoenen vind ik het na een tijdje wel goed en wil hij nog graag verder en zie ik een beteuterd gezicht. Er is niks mis met hem, eerder met mij en mijn opwinding voor foute mannenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Uh, dat verandert denk ik wel zodra je hem uitkleedt. (of je bent daar zo gepokt en gemazeld in dat je dat niet meer opwindend vindt natuurlijk).
En tsja, het is wat anders dan wanneer je elkaar voor het eerst leert kennen, maar mysterieus zijn mensen toch maar een paar weken. Daarna moet je het altijd met iemand doen die bij je past. En ja, chemie kan groeien.
Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooienquote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef speknek het volgende:
Klinkt gewoon alsof je hem gefriendzonet hebt. Want bij alles blijkt hij ideaal te zijn. Ik ken meerdere voorbeelden van dichtbij dat de vrouw nooit gedacht had dat ze een relatie met haar beste vriend zou beginnen, dat toch probeert en er later heel blij mee is. Ga ervoor.
Vooral proberen, maar wel het volgende.... er bestaat de kans dat je gewoon op hem uitgekeken raakt op seksueel gebied. Doe jezelf en de wereld een lol, en kap er mee als het zover komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooien![]()
Ik ga het wel een kans geven, zulke mannen zijn er niet voor het oprapen
Aangezien ik zo vaak gehoord heb dat vrouwen lust en liefde maar slecht kunnen scheiden, neem ik aan dat de kans daarop aanzienlijk is.quote:
Dit zou ik juist niet willen/kunnen, lijkt me saai. Ik wil verliefd zijn, vlinders voelen!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef NanaVonB het volgende:
dat groeit wel, namate de tijd verstrekt ga je van iemand houden en aan iemand wennen....kortstondige verliefdheid leidt zelden tot een succesvol einde denk ik...veel te dramatisch
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?
Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?
Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.
Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.
Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.
Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?
Ik zit precies in jouw situatie, maar alleen dan als man zijndequote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooien![]()
Ik ga het wel een kans geven, zulke mannen zijn er niet voor het oprapen
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens (nouja het eerste stuk danquote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Mijn ervaring is dat als er in het begin geen aantrekkingskracht is, dit ook niet meer gaat komen. En al helemaal niet als jij je ronduit verveelt tijdens het zoenen.
Je hebt een ''goed op papier-man'' te pakken.
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet zien uit te zoeken waarom jij op foute mannen valt en jezelf verder moet ontwikkelen, voor je echt open kunt staan voor een leuke, gelijkwaardige relatie.
"Goed op papier-man", perfect omschreven!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Mijn ervaring is dat als er in het begin geen aantrekkingskracht is, dit ook niet meer gaat komen. En al helemaal niet als jij je ronduit verveelt tijdens het zoenen.
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Goed op papier-man", perfect omschreven!
Voor mij werkt zo'n verstandsrelatie iig niet.
Hier hetzelfde scenario. Mijn relate daarvoor was met een überfoute man en deze aardige vent waarschijnlijk een reactie daarop. Ik heb het heel hard geprobeerd, maar eigenlijk wist ik van meet af aan al dat het niet ging werken. Te lief, te meegaand en daar ga ik overheen walsen. En seksueel was het ook net niet je van het.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.
Het gevolg was dat de ''goed op papier-man'' juist harder zijn best ging doen, in de hoop dat ik ook verliefd ging worden en omdat hij het ook wel spannend vond (ik denk dat ik in dit geval de ''klootzak'' was). En dat vond ik dus juist niet aantrekkelijk.
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Kan het ook andersom?
Dit is nog waar ookquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...
Yup, moet je wel weten hij hij dat voor elkaar kan krijgen en eraan toegeven.. Dat is niet voor elke vrouw even makkelijk.quote:
Ik denk niet dat dat mogelijk is voor een vrouw die om te beginnen al niet die gevoelens heeft voor 'n man.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, moet je wel weten hij hij dat voor elkaar kan krijgen en eraan toegeven.. Dat is niet voor elke vrouw even makkelijk.
Wat voel je dan als je intiem bent met hem? Helemaal niks of vond je het vies?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Luxuria het volgende:
Mijn ervaring is dat dat niet meer komt, tenminste de liefde niet.
Ik heb vorig jaar precies hetzelfde als jou gehad. Rationeel klopte hij helemaal, echt alles. Maar ik had ook geen vlinders en die zijn ook niet meer gekomen.
Lust kan bij mij soms wel groeien, door er heel veel aan te denken en hoe het met hem zou zijn enzo en vanalles te fantaseren haha.
Ik heb mee gemaakt dat verliefdheid echt niet over gaat, dus ik weet dat het kan. Alleen de relatie was minder leuk en heel vermoeiend. Ik zou het niet echt leuk vinden als hij nu opeens een andere meid heeft, daarom ben ik ook niet bij hem weg gegaanquote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Verliefdheid gaat op een gegeven moment ook over.
Maar wat als meneer een ander vind die wel wat voor hem voelt, hoe zou je je dan voelen?
Vraag me af of je er dan vrede mee hebt of niet. Als je dat niet hebt, lijkt het me dat je toch wel wat voor hem voelt.
Als er totaal geen aantrekkingskracht is, is dat niet jouw schuld, ook niet de zijne.
Gevoel heeft geen schuld, wat je ermee doet wel.
Dat klopt helemaal, en toch is het wel iets wat eigenlijk in balans moet zijn, de lust en de relatie.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
kan lust komen? Vanuit mannelijk oogpunt kan ik zeggen dat het voor mij bij een vrouw eigenlijk altijd vrij snel duidelijk of ik haar wel of niet fysiek aantrekkelijk vind. En ik denk dat als het verder heel erg leuk en aardig is maar als ik niet zo iets heb van ik wil haar, dat dat ook nooit zal komen en het altijd een vriendin zal blijven.
Maar ik denk dat bij een vrouw wel eens heel goed wel zou kunnen komenik zou zeggen zolang het geweldig voelt en je de leukst mogelijke relatie met hem hebt, dan is dat iets wat je moet koesteren. Puur op seks gebaseerd is, hoe leuk het soms ook klinkt, nooit een lang leven gegunt, terwijl wat jij hebt, waar je het echt goed met elkaar kan vinden, dan kan een leven duren zolang je maar eerlijk blijft tegen elkaar over wat je nou echt wilt in een relatie!
Kan je hier wat meer over vertellen? Jij vindt haar wel heel opwindend maar verder denk je niet aan huisje boompje beestje met dr? Ik denk dat ik normaal gesproken de hele verliefde partij ben, verliefder dan de ander, en dit daarom nu zo raar vindquote:Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Ik zit precies in jouw situatie, maar alleen dan als man zijndeOh lust heb ik dan weer wel bij haar. Alleen de mate van op elkaar gek zijn verschilt...
Ik vind hem wel heel aantrekkelijk, maar ik verveel me wel inderdaad.Misschien omdat hij zo hard zijn best doet dat het allemaal zo voorspelbaar is. Er is niks spannends aan, ik hoef niet zenuwachtig op mijn telefoon te kijken of hij al een berichtje stuurt ofzo. Dat hele proces van verliefd worden en de hele tijd aan hem denken en er mee bezig zijn maak ik nu niet mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet zien uit te zoeken waarom jij op foute mannen valt en jezelf verder moet ontwikkelen, voor je echt open kunt staan voor een leuke, gelijkwaardige relatie.
Na hoe lang wist jij dat het genoeg was ?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mwoah.
Bij mij waren alle serieuze relaties heel snel bal. Ook heel snel na het kennismaken het bed in gedoken en als dat gelijk klopte, klopte het.
Als het gelijk niets voorstelde in bed, kwam dat ook nooit later.
Dat is precies hoe ik me voel ! Ik voel me " de klootzak", het is heel raar om mee te maken als je de andere kant gewend bentquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.
Het gevolg was dat de ''goed op papier-man'' juist harder zijn best ging doen, in de hoop dat ik ook verliefd ging worden en omdat hij het ook wel spannend vond (ik denk dat ik in dit geval de ''klootzak'' was). En dat vond ik dus juist niet aantrekkelijk.
Hier herken ik me helemaal in, het is leuk als een man rekening met je houdt maar helemaal nooit een weerwoord oid is ook niet opwindend. Er zijn mensen die zeggen dat sommige mensen af en toe drama nodig hebben in een relatie. Misschien zit er wel wat inquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier hetzelfde scenario. Mijn relate daarvoor was met een überfoute man en deze aardige vent waarschijnlijk een reactie daarop. Ik heb het heel hard geprobeerd, maar eigenlijk wist ik van meet af aan al dat het niet ging werken. Te lief, te meegaand en daar ga ik overheen walsen. En seksueel was het ook net niet je van het.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...
Misschien wel, ik ga het wel een kans geven, maar ik zou er geen hoog bedrag op wedden maar wie weetquote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mogelijk is voor een vrouw die om te beginnen al niet die gevoelens heeft voor 'n man.
ja maar soms gebeurt dit niet direct, en het kunnen ook vlagen zijn (ene moment heviger dan andere)...ik ben nooit direct verliefd geweest op een partner, maar met de tijd is dit vaak gegroeid doordat ik tot het inzicht kwam dat bepaalde partners wel heel veel om me gaven, niet alijd overigens (bij extreme onzekerheid kan het omslaan tot walging)...ik zou het gewoon een maandje aanzien..voelt het dan nog niet aangenaam, wees dan eerlijk naar jezelf en je partnerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit zou ik juist niet willen/kunnen, lijkt me saai. Ik wil verliefd zijn, vlinders voelen!
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word. Hij is ook niet het type dat gaat aandringen, ik weet wel dat hij het graag zou willen en geduld heeft. Misschien slaat de vonk dan nog wel over, vond jij de ander eerst ook niet zo opwindend? Normaal heb je namelijk juist heel veel zin om diegene alle hoeken van de kamer te laten zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ik begrijp dat jullie al een relatie hebben en intiem zijn geweest? Dan ben ik bang dat het ook niet meer zal komen. Ik ging er bij het lezen eerst nog van uit dat er nog niks was gebeurd tussen jullie twee en dat als er iets zou gebeuren, de vonk wellicht zou overslaan. Dat is mij eens overkomen, soms heb je net dat zetje extra om te merken dat er wel degelijk chemie kan zijn tussen twee mensen die elkaar al lang kennen.
Ik hoop niet dat ik er echt walging van krijg, ik vind niet dat hij reden heeft om onzeker te zijn. Genoeg vrouwen die zo met hem weglopen maar hij is zelf ook niet snel verliefd en heel kieskeurig zegt hij, de ironiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ja maar soms gebeurt dit niet direct, en het kunnen ook vlagen zijn (ene moment heviger dan andere)...ik ben nooit direct verliefd geweest op een partner, maar met de tijd is dit vaak gegroeid doordat ik tot het inzicht kwam dat bepaalde partners wel heel veel om me gaven, niet alijd overigens (bij extreme onzekerheid kan het omslaan tot walging)...ik zou het gewoon een maandje aanzien..voelt het dan nog niet aangenaam, wees dan eerlijk naar jezelf en je partner
Ik zag hem niet als opwindend, wel als die leuke, lieve jongen die er altijd voor je isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef madsaus het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word. Hij is ook niet het type dat gaat aandringen, ik weet wel dat hij het graag zou willen en geduld heeft. Misschien slaat de vonk dan nog wel over, vond jij de ander eerst ook niet zo opwindend? Normaal heb je namelijk juist heel veel zin om diegene alle hoeken van de kamer te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan verder dus ook nog zoals iemand al zei, op papier helemaal perfect.
De mannen waar ik wild van word zijn meer een beetje dit en bezorgen je vaak stress, maar ook veel passie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het onmogelijk om iemand te vinden die een beetje van beiden heeft? Is het altijd het 1 of het ander?![]()
Juist, dat werkt perfect...quote:[..]Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...
Zelf ben ik ook een aantal keer de fout in gegaan. Maar ipv dat het over is.. gaat de ander juist extra moeite doen. Wel proberen of het beter word. En ik waardeer de pogingen echt wel (niet gewend dat iemand niet zomaar stopt met de relatie, maar juist extra moeite doet), maar of ik me er nou beter door voel. Als je eenmaal met je hoofd ergens anders zit, is het lastig dat weer terug te krijgen.quote:Ik vind hem wel heel aantrekkelijk, maar ik verveel me wel inderdaad.Misschien omdat hij zo hard zijn best doet dat het allemaal zo voorspelbaar is. Er is niks spannends aan, ik hoef niet zenuwachtig op mijn telefoon te kijken of hij al een berichtje stuurt ofzo. Dat hele proces van verliefd worden en de hele tijd aan hem denken en er mee bezig zijn maak ik nu niet mee.
Op papier is hij inderdaad perfect en als ik hem laat gaan en straks met een klootzak rommel dan heb ik er denk ik wel veel spijt van
Hier herken ik me helemaal in, het is leuk als een man rekening met je houdt maar helemaal nooit een weerwoord oid is ook niet opwindend. Er zijn mensen die zeggen dat sommige mensen af en toe drama nodig hebben in een relatie. Misschien zit er wel wat in
Het punt met verliefdheid is juist dat je ook op mensen verliefd kunt worden waar je het in eerste instantie niet van verwacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:37 schreef madsaus het volgende:
De mannen waar ik wild van word zijn meer een beetje dit en bezorgen je vaak stress, maar ook veel passie..
Is het onmogelijk om iemand te vinden die een beetje van beiden heeft? Is het altijd het 1 of het ander?
Ik zou dit niet een relatie willen noemen. Lijkt me ook niet dat dit iets gaat worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef madsaus het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word. Hij is ook niet het type dat gaat aandringen, ik weet wel dat hij het graag zou willen en geduld heeft. Misschien slaat de vonk dan nog wel over, vond jij de ander eerst ook niet zo opwindend? Normaal heb je namelijk juist heel veel zin om diegene alle hoeken van de kamer te laten zien
Natuurlijk is het (nog) geen relatie, maar we zijn beide niet met andere mensen bezig en weten van elkaar dat we wel naar een relatie toe willen, met elkaar dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik zou dit niet een relatie willen noemen. Lijkt me ook niet dat dit iets gaat worden.
Ik herken me helemaal in alles wat jij zegt, ik ben zelf ook niet gewend dat iemand overduidelijk heel veel moeite doet. Misschien is dat ook iets wat onbewust mee speelt. Ik denk dat ik dit namelijk bij elke nice guy zou hebben, en deze is dan nog perfect ook. Wat jij zegt, geen idee wat te doen enzo en ergens ook een gevoel dat het allemaal veel te hard zou gaan zodra het een echte relatie isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:42 schreef Contender het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook een aantal keer de fout in gegaan. Maar ipv dat het over is.. gaat de ander juist extra moeite doen. Wel proberen of het beter word. En ik waardeer de pogingen echt wel (niet gewend dat iemand niet zomaar stopt met de relatie, maar juist extra moeite doet), maar of ik me er nou beter door voel. Als je eenmaal met je hoofd ergens anders zit, is het lastig dat weer terug te krijgen.
Weet dat als ik wegga, dat ik later spijt krijg. Diegene wil immers wel alles wat ik wil. Dezelfde dromen en doelen.... maar toch mist er voor mij iets. En als een 'klootzak' me juist dat ene geeft, maar de rest niet.. tja, wat dan?
Drama heb ik zeker ook wel nodig. Als alles op rolletjes loopt, zou ik niet weten wat te doen..saai?
Er is niks mis met stabiliteit, misschien zijn vrouwen die er panisch op reageren er eigenlijk helemaal niet klaar voor en weten "we" bij foute mannen dat het allemaal toch niet zo hard gaat? Ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat de foute man niet te bieden heeft wat vrouwen zoeken maar wel veel gevoelens en lusten los maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ga ervoor. Het gebeurt zo vaak dat vrouwen met foute kerels gaan, gekwetst worden en vervolgens zich afvragen waar het aan ligt. En dan maken ze de fout opnieuw. En wellicht nog een keer. Puur omdat ze op zoek zijn naar avontuur in de relatie. Wat is er mis met wat stabiliteit? Volgens mij is dat minstens zo belangrijk als dat het net even wat minder avontuurlijk is. En dat verliefde gevoel wat je nu mist houdt meestal ook niet langer dan een jaar aan dus in de uiteindelijke situatie heb je niet het gevoel dat je dat gevoel mist...
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant en voor de rest is er ook niks verkeerds aan hem, echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:36 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben van mening dat je toch eerst verliefd hoort te zijn, voordat je een relatie begint.
Je kunt dit soort dingen niet forceren. Zonder gevoelens geen relatie.
Dan ben je gewoon goede vrienden ofzo.
Dat weet ik en daar heb ik ervaring mee, maar daar is juist meestal iets waar ik mn vinger niet op kan leggen wat er voor zorgt dat ik die man toch eens graag van dichtbij wil bekijken. De situatie waar ik nu in zit is dat iemand juist wel heel perfect isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het punt met verliefdheid is juist dat je ook op mensen verliefd kunt worden waar je het in eerste instantie niet van verwacht.
Die dus niet zo "perfect" zijn als je had gehoopt, maar die wel heel belangrijk voor jou worden.
Maar bedoel je dat ze in het begin mysterieus was?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef grrrbeer het volgende:
Kan zeer zeker!
Iemand waar ik in het begin geen duidelijk beeld van had, bleek later op elk gebied de allerbeste chick OOIT te zijnmaar had ff tijd nodig.
Dus geef het een kans
Afstand speelt geen rol, dat is net als al het andere helemaal perfect, er is echt helemaal niks mis alles is goed en prachtig en perfect, ik kan me niet meer wensen. Behalve het net niet gevoel op het gebied van lust dus ik begrijp mezelf helemaal nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
TS, is het net-niet gevoel het enige wat je tegehoudt? Of zijn er nog andere factoren die meespelen zoals de afstand tussen jullie woonplaatsen e.d.?
Het is natuurlijk ook geen relatie, het is de bedoeling dat het daar heen gaat. Ik weet dat hij dat wil, hij weet ook dat ik dat wil en we zijn dus ook niet met andere mensen bezig. Ik date niet met andere mannen en ik rommel ook niet met andere mannen. Wat dat betreft is het dus zeker niet zomaar "vriendschap"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik zou dit niet een relatie willen noemen. Lijkt me ook niet dat dit iets gaat worden.
Is er ook, ik maak me namelijk echt niet druk om iedereen die een oogje op me heeft hoor, bij hem welquote:
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid, maar over gevoelensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef madsaus het volgende:
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant en voor de rest is er ook niks verkeerds aan hem, echt helemaal niets
Ik laat vrij snel merken hoe ik echt ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef madsaus het volgende:
Vraag aan de mannen:
Zijn jullie altijd jezelf als je een vrouw wil veroveren? Of verbergen jullie al je "foute" kanten en komen die later pas boven? Ik ben gewend dat mannen vanaf het begin af aan helemaal zichzelf zijn. Ik vraag me af of het perfect zijn gedeeltelijk een " omdat het zo hoort" rol is
Mannen verbergen echt ook wel 'foute' kanten in het begin. Zeker als je elkaar net leert kennen tijdens het daten. Lang volhouden doen mannen niet, want dat heeft toch geen nut. Je neemt ze maar zoals ze zijn en anders nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef madsaus het volgende:
Vraag aan de mannen:
Zijn jullie altijd jezelf als je een vrouw wil veroveren? Of verbergen jullie al je "foute" kanten en komen die later pas boven? Ik ben gewend dat mannen vanaf het begin af aan helemaal zichzelf zijn. Ik vraag me af of het perfect zijn gedeeltelijk een " omdat het zo hoort" rol is
Is het niet gewoon zo dat je wel een stabiele relatie met een goed iemand wil, maar dat je er het type niet voor bent? Dat je gewoon iets meer spanning wil enzo? Of vind je dat te veel eisend?quote:Ik herken me helemaal in alles wat jij zegt, ik ben zelf ook niet gewend dat iemand overduidelijk heel veel moeite doet. Misschien is dat ook iets wat onbewust mee speelt. Ik denk dat ik dit namelijk bij elke nice guy zou hebben, en deze is dan nog perfect ook. Wat jij zegt, geen idee wat te doen enzo en ergens ook een gevoel dat het allemaal veel te hard zou gaan zodra het een echte relatie is
Er is niks mis met stabiliteit, misschien zijn vrouwen die er panisch op reageren er eigenlijk helemaal niet klaar voor en weten "we" bij foute mannen dat het allemaal toch niet zo hard gaat? Ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat de foute man niet te bieden heeft wat vrouwen zoeken maar wel veel gevoelens en lusten los maken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef madsaus het volgende:
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant
Welke is het nou?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef madsaus het volgende:
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil me.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Polarcat het volgende:
Nee, het antwoord is dat TS niet altijd wild wordt van een man die super aantrekkelijk en charmant is. Daar is nog een spannend, fout element voor nodig.
Vraag aan jou:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef madsaus het volgende:
Vraag aan de mannen:
Denk dat je het meer moet zoeken in dattie haar niet direct doodverveelde met romantisch bedoeld gezever dat ook niet echt natuurlijk overkwam.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag aan jou:
Wat was het foute aan je mannen?
Zaten ze in de bak? Was je hun priveboksbal? Gingen ze chronisch vreemd of hadden ze al een vriendin/vrouw? Gebruikte hij je als neuksletje alleen?
Bingoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Denk dat je het meer moet zoeken in dattie haar niet direct doodverveelde met romantisch bedoeld gezever dat ook niet echt natuurlijk overkwam.
Fout is een groot woord dan, maar ik doe maar een grove inschatting
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
[..]
Welke is het nou?Het is geen politiek-correct antwoord, het is precies zoals Polarcat zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Polarcat het volgende:
Nee, het antwoord is dat TS niet altijd wild wordt van een man die super aantrekkelijk en charmant is. Daar is nog een spannend, fout element voor nodig.
[ Bericht 36% gewijzigd door madsaus op 24-01-2012 15:09:55 ]
Ik mis hem wel, hij geeft me alleen de kans niet om hem echt goed te missen. Als ik een berichtje stuur heb ik binnen 2 seconde antwoord, dat is heel fijn hoor maar soms een beetje teveel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid, maar over gevoelens
Oftewel: Mis je hem als hij er niet is? Wil je dolgraag bij hem zijn? Etc.
Wanneer dit niet het geval is, heeft het weinig zin.
Zeker bij langdurige relaties kun je het heel zwaar krijgen als er geen goede basis is. Zelfs als die er wel is, kan er heel veel fout gaan.. maar het lijkt me dat een relatie waarbij er geen echte gevoelens zijn, veel kwetsbaarder is.
Zit je daar straks met z'n 2-en over een paar jaar.. seksloos en te fantaseren over anderen.
[..]
Ik laat vrij snel merken hoe ik echt ben.
Het is toch niet alsof ik het volhou om dat lang te verbergen
Mss is ie gewoon hoteldebotel. Kan ook een verklaring zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:07 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik mis hem wel, hij geeft me alleen de kans niet om hem echt goed te missen. Als ik een berichtje stuur heb ik binnen 2 seconde antwoord, dat is heel fijn hoor maar soms een beetje teveel.
Ik heb het idee dat "dit soort man" niet zijn fouten wil tonen, omdat hij bang is om het fout te doen ofzo. Misschien zou ik hem moeten vertellen dat ik wel van wat imperfectie hou, maar misschien komt dat dan ook weer zo lullig over
Dan hoop ik dat hij het niet lang gaat volhouden en dat ik zijn imperfecties ook eens te zien krijgquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Mannen verbergen echt ook wel 'foute' kanten in het begin. Zeker als je elkaar net leert kennen tijdens het daten. Lang volhouden doen mannen niet, want dat heeft toch geen nut. Je neemt ze maar zoals ze zijn en anders niet.
Ik heb wel ervaring met lange relaties, alleen waren die nooit zo vlekkeloos. Er waren altijd wel meningsverschillen en regelmatig pittige discussies met stampend weglopen en de tel niet opnemen en noem het maar opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef Contender het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat je wel een stabiele relatie met een goed iemand wil, maar dat je er het type niet voor bent? Dat je gewoon iets meer spanning wil enzo? Of vind je dat te veel eisend?
Ik zou dat niet willen scharen onder foute mannen. Het is meer het verschil tussen een te aanhankelijke / te available man, en eentje waar je moeite voor moet doen. Met andere woorden, hij is te beschikbaar en dan zit er voor jou ook geen element van 'jacht' meer in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef madsaus het volgende:
[..]
BingoHeb het idee dat als ik morgen zijn vriendin ben, dat we volgende week al "moeten" samenwonen. Bij foute mannen moet ik zelf ook wat moeite doen, en heb ik zenuwen of hij wel terug gaat smssen etc en heb ik het er de hele dag met vriendinnen over over hoe spannend het wel niet is omdat je niet meteen weet of diegene jou wel echt heel erg ziet zitten
[..]
Het is geen politiek-correct antwoord, het is precies zoals Polarcat zegt:
[..]
Waarom heb je dat niet gewoon hier gepost?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:50 schreef Godshand het volgende:
Nou, TS, in mijn PM heb ik je verteld wat je te doen staat
Omdat ik niet mn hele prive leven hier post?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gewoon hier gepost?
Dit is heel interessant, dankjewelquote:
quote:Dr Dean C. Delis in his book "The passion trap" states "It's the catch-22 of romantic relationships: The more deeply one partner falls in love, the more distant the other becomes. This is the passion trap, an emotional dynamic that results in increasing desire and desperation in the 'one down' lover, and dissatisfaction, often mingled with guilt and withdrawal in the 'one up' ".
Bedankt voor de PM ! Ik ga hem rustig lezen en beantwoordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat ik niet mn hele prive leven hier post?
Dat de helft van mn leven in de history terug te lezen is, is al erg genoeg :p
Jawel het is echt het enige, ik voel geen uitdaging, spanning, zenuwen en mn hart staat niet even stil als hij een smsje stuurt. Er is echt niks mis met hem, eerder met mij. Het probleem is dan eerder waarom ik de man van mn leven heb gevonden en dan geen gevoel heb om hem te bespringen. Dit vind ik best een groot probleem want als het met deze niets wordt, heb ik dit gedoe straks weer bij een andere goeie ventquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef CindieY het volgende:
Wat is nou je eigenlijke probleem met deze man? Je begint dit topic met het al dan niet groeien van lust en chemie, maar ik krijg zo langzamerhand het idee dat dat niet het enige is.
Er is niks mis met jou, je voelt je gewoon niet aangetrokken tot hem. Qua uiterlijk is hij prima, maar zijn gedrag droogt je op. IMO zoek een kerel waar je wel iets bij voelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:51 schreef madsaus het volgende:
[..]
Jawel het is echt het enige, ik voel geen uitdaging, spanning, zenuwen en mn hart staat niet even stil als hij een smsje stuurt. Er is echt niks mis met hem, eerder met mij
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:53 schreef grrrbeer het volgende:
Na pagina 6 komen de verzuurde mannen TS. Waarschuw je vast.
Ha, precies wat ik denk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef rozecroc het volgende:
Bij knagende twijfel niet doen stel ik altijd als richtlijn en ik heb er nooit spijt van gehad. Al dat rationaliseren is slechts een zoektocht naar een excuus voor een gemis in je gevoel. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom precies ik spinazie niet zo lekker vind.
Scherp.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef rozecroc het volgende:
Bij knagende twijfel niet doen stel ik altijd als richtlijn en ik heb er nooit spijt van gehad. Al dat rationaliseren is slechts een zoektocht naar een excuus voor een gemis in je gevoel. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom precies ik spinazie niet zo lekker vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lost my glasses again
Precies mee eens. Zoals TS het nu beschrijft denk ik niet dat die gevoelens nog kunnen komen tenzij het er bij de seks ineens wel zit. Dat snap ik trouwens nooit zo goed he. Ik vind meisjes meestal niet gekmakend aantrekkelijk voor de seks (op zijn minst moet ik ze gezoend hebben, dat is ook wel een aardige indicator als ze niet te dronken zijn) omdat er gewoon niks is wat zo een turn-off is als iemand die niet weet wattie doet en ook een gemiddeld (van uiterlijk en/of karakter) meisje kan ineens een ontzettende porno-koningin blijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben onsterfelijk blij dat ik die jongen uit de OP niet ben, want het lijkt me vreselijk een relatie te krijgen met een meid waar ik knalverliefd op ben, maar die geen hunkerende lekkende poes van me krijgt.
Een ergere vorm van emotioneel bedrog zou je me niet aan kunnen doen. Maar ik zou het dus ook niet verder laten duren als je me dat eerlijk verteld zou hebben (respect daarvoor!).
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:37 schreef madsaus het volgende:
Hij is een beetje dit kwa uitstraling enzo ( wel ander uiterlijk, ik vind hem knapper dan onderstaande voorbeeldfoto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan verder dus ook nog zoals iemand al zei, op papier helemaal perfect.
De mannen waar ik wild van word zijn meer een beetje dit en bezorgen je vaak stress, maar ook veel passie:Je stelt gewoon te hoge eisen. En eerlijk: de meeste vrouwen krijgen dit soort mannen gewoon niet. Klaar. Dus doe niet zo verwend. Als je hem niet leuk vindt, dan begin je niets met hem. Maar een droomvent, dat bestaat gewoon niet, iedereen heeft lelijke kanten. Jij ook, dus nuiteindelijk gaat een relatie met een perfecte man toch niet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het onmogelijk om iemand te vinden die een beetje van beiden heeft? Is het altijd het 1 of het ander?Whatever...
Helemaal eens, heb zelf ooit ook zoiets afgekapt nadat dit duidelijk werd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef drijfhout het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?
Ontopic, op de OP:
Ik ben onsterfelijk blij dat ik die jongen uit de OP niet ben, want het lijkt me vreselijk een relatie te krijgen met een meid waar ik knalverliefd op ben, maar die geen hunkerende lekkende poes van me krijgt.
Een ergere vorm van emotioneel bedrog zou je me niet aan kunnen doen. Maar ik zou het dus ook niet verder laten duren als je me dat eerlijk verteld zou hebben (respect daarvoor!).
Ik probeerde iets met je post te doen maar ik kom niet ver:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je stelt gewoon te hoge eisen. En eerlijk: de meeste vrouwen krijgen dit soort mannen gewoon niet. Klaar. Dus doe niet zo verwend. Als je hem niet leuk vindt, dan begin je niets met hem. Maar een droomvent, dat bestaat gewoon niet, iedereen heeft lelijke kanten. Jij ook, dus nuiteindelijk gaat een relatie met een perfecte man toch niet werken.
Je wil geen kleren van zijn lijf afscheuren omdat hij te beschikbaar isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik probeerde iets met je post te doen maar ik kom niet ver:
1. Te hoge eisen? : Hij is me juist te perfect, mag van mij wat minder, er is niks aan hem op of aan te merken
2. Verwend? Ik loopt niet weg van een man die voor mij wil gaan en ben op zoek naar de oorzaak van het missen van fysieke lust ipv heel onvolwassen maar gewoon weg te lopen. Hij weet er zelfs van en ik ben ook niet bezig met andere mannen. Ik ben gewoon eerlijk en zoek het probleem bij mezelf.
3.Waar zeg ik dat ik hem niet leuk vind? Het gaat om het hele gebeuren van opwinding, waar meer vrouwen last van hebben (gehad) hier en waar zelfs boeken over geschreven zijn. Ik weet niet hoe het komt.
4.Zulke mannen krijgen vrouwen wel, ze bezorgen je alleen veel hoofdpijn. Ik ga niet over verzonnen mannen posten als ik het over twee soorten heb die ik zelf heb meegemaakt.
Ik wil alleen liever geen gezin later waar elke dag met deuren gesmeten wordt. Maar om een gezin met de lieve jongen te maken moet ik wel opgewonden raken lijkt me he. Vandaar de vraag van waarom niet een beetje van beide. Die vraag is echter niet de essentie van het topic.
5. Nogmaals, ik zoek juist naar zijn lelijke kanten dat is juist nou net wat ik bij hem mis. Hij doet niks fout.
Ik denk dat jij het topic verkeerd hebt begrepen en een paar eigen conclusies hebt getrokken zonder alles te lezen![]()
Die fotos gingen niet om uiterlijk, het ging om uitstraling en type man, daarnaast zei ik erbij dat ik de jongen uit dit verhaal veel knapper vind dan die van de foto's. Ik snap je post dus ook niet echt maar waardeer je input.
p.s. een droomvent en droomvrouw bestaat voor iedereen, tenzij je heel snel genoegen neemt met iets wat helemaal niet jouw smaak is. Dat heb ik nooit gedaan en deze jongen is wel mijn smaak, de hamvraag is in deze: Waarom wil ik de kleren dan niet van zijn lijf scheuren.
Ik heb in dit topic al meerdere opties gehoord waar iets in kan zitten. Jouw post lijkt over iets heel anders te gaan. Ik denk dat je niet alles hebt gelezen
Ik heb je PM gelezen, interestingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je wil geen kleren van zijn lijf afscheuren omdat hij te beschikbaar is
Oneerlijk dat ze je dat niet verteld heeft, ik heb dat echter wel gedaan want ik ga niet iemand voorliegen over gevoelens. Hoe ben je er achter gekomen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef knep het volgende:
[..]
Helemaal eens, heb zelf ooit ook zoiets afgekapt nadat dit duidelijk werd.
Ach passie is ook maar tijdelijk. De vent die je aanvankelijk kriebels gaf, is na 10 jaar ook niet meer die Adonis...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:00 schreef Eminique het volgende:
Feit is dat verstandshuwlijken langer duren . Er is immers een wederzijdse afspraak waarbij de vrouw gaat voor de zekerheden die je zelf al beschrijft in het begin van deze thread.
Persoonlijk zou ik mij geeneens gaan afvragen waarom er geen lustgevoelens zijn bij de persoon die mij wél alle zekerheden kan geven maar waarvan ik, zoals iemand het hier prachtig omschrijft, geen natte poes van krijg. Uiteindelijk moet ook dat stuk van je relatie kloppen en als dat in de aanvang al niet klopt dan gaat het volgens mij ook nooit een passionele relatie worden.
Dat is nou precies wat ik bedoelde in mijn vorige post! TS wil alle goede eigenschappen van die beste jongen negeren omdat ze op zoek is naar passie, iets wat eigenlijk maar tijdelijk duurt. Passie blijft altijd wel aanwezig, maar in de loop der tijd verdampt zo'n 90% ervan. Dus vraag ik me af of het verstandig van TS is om die jongen alleen op dat punt af te schrijven, terwijl hij voor de rest ALLES bezit voor een lange en stabiele relatie...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:03 schreef Godshand het volgende:
Ach passie is ook maar tijdelijk. De vent die je aanvankelijk kriebels gaf, is na 10 jaar ook niet meer die Adonis...
Ik vraag me af wat je verstaat onder een verstandshuwelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:00 schreef Eminique het volgende:
Feit is dat verstandshuwlijken langer duren . Er is immers een wederzijdse afspraak waarbij de vrouw gaat voor de zekerheden die je zelf al beschrijft in het begin van deze thread.
Persoonlijk zou ik mij geeneens gaan afvragen waarom er geen lustgevoelens zijn bij de persoon die mij wél alle zekerheden kan geven maar waarvan ik, zoals iemand het hier prachtig omschrijft, geen natte poes van krijg. Uiteindelijk moet ook dat stuk van je relatie kloppen en als dat in de aanvang al niet klopt dan gaat het volgens mij ook nooit een passionele relatie worden.
Passie maakt plaats voor het praktische. Je spendeert dusdanig veel tijd samen dat er weinig onderscheid meer is tussen de vrouw die scheten laat tijdens het TV kijken en de vrouw die de stoeipoes uithangt. En dat geldt ook voor die Adonis, die het na verloop van tijd ook veel makkelijker vindt om een keer zijn klokkenspel tegen de aars van de dame te schuren in de hoop op seks, in plaats van te beginnen met strelen/zoenen/spelen/noem maar op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach passie is ook maar tijdelijk. De vent die je aanvankelijk kriebels gaf, is na 10 jaar ook niet meer die Adonis...
Op papier bezit hij alles voor een lange stabiele relatie. Maar in de praktijk ontbreekt de chemie. En dat is nog altijd de eerste voorwaarde voor een lange stabiele relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:52 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik bedoelde in mijn vorige post! TS wil alle goede eigenschappen van die beste jongen negeren omdat ze op zoek is naar passie, iets wat eigenlijk maar tijdelijk duurt. Passie blijft altijd wel aanwezig, maar in de loop der tijd verdampt zo'n 90% ervan. Dus vraag ik me af of het verstandig van TS is om die jongen alleen op dat punt af te schrijven, terwijl hij voor de rest ALLES bezit voor een lange en stabiele relatie...
wat denk je dat dat met hem doet? Hij is stapel op je en dit is erger dan een afwijzing. Jij vraagt hem iemand te zijn die hij niet is, want als hij wel zichzelf is ben jij niet verliefd. Hij zal zich in allerlei bochten wringen en jou antwoorden gaan geven waarvan hij denkt dat ze in jouw straatje liggen, in de hoop dat je ze wat spannender vindt. En jij knapt verder af naarmate hij onzekerder wordt en meer zijn best gaat doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef madsaus het volgende:
[..]
Oneerlijk dat ze je dat niet verteld heeft, ik heb dat echter wel gedaan want ik ga
niet iemand voorliegen over gevoelens.
Wat heerlijk dat dat zo vanzelfsprekend is!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Silenus het volgende:
. Ga lekker op vakantie, aan de cocktails en die verliefdheid komt dan vanzelf
Gefixed. Het klopt, hoe goed iemand op papier ook is, als je geen chemie hebt met deze persoon, als er geen klik is en deze je hart niet sneller laat kloppen, kan je mijns inziens nooit meer worden dan twee huisgenoten die het gewoon erg goed met elkaar kunnen vinden. En daarmee doe je jezelf en die ander tekort.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op papier bezit hij alles voor een lange stabiele relatie. Maar in de praktijk ontbreekt de chemie. En dat is nog altijd de eerste voorwaarde voor een lange stabielerelatie.
Dan krijg je van die 'broer-zus' relaties.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gefixed. Het klopt, hoe goed iemand op papier ook is, als je geen chemie hebt met deze persoon, als er geen klik is en deze je hart niet sneller laat kloppen, kan je mijns inziens nooit meer worden dan twee huisgenoten die het gewoon erg goed met elkaar kunnen vinden. En daarmee doe je jezelf en die ander tekort.
Als TS het hier mee eens is moet ze het asap aan die jongen melden en niet bang zijn hem te kwetsen want dat gebeurt sowieso wel. hoe langer je wacht, hoe meer het kwetst...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:12 schreef Godshand het volgende:
Eigenlijk zijn alle voorgaande posts in 1 zin samen te vatten:
-dumpen die gast, er zijn meer mannen die wel passie geven EN perfecte eigenschappen hebben
Ga naar een achtbaan voor de spanning, en vind een hobby die aansluit bij je passies...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Contender het volgende:
Is ook iets wat ik me voor mezelf afvraagt namelijk. Ben gebleven bij de verstandsrelatie, terwijl mijn gevoel bij de ander was. En nu blijkt idd dat de ander niet goed voor me zou zijn, maar het had wel gekund. Heb het goed met mijn veilige keuze, maar of ik er nu echt veel gelukkiger door kan worden. Ik heb ook spanning en passie nodig.
Ga de achtbaan in, heb je iig spanningquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Contender het volgende:
Ik heb ook spanning en passie nodig.
Als je een goede relatie hebt, is er passie, spanning, en een zeer prettige omgang...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Contender het volgende:
Ruzies, gedoe... misschien meer ups en vooral downs? Maar wel passie, spanning enz...
Of zou je dan toch voor de misschien wat passieloze, maar wel zeer prettige omgang blijven gaan met degene waar je nu mee bent/omgaat?
Daar heb je gelijk in. Schijnbaar kies ik tussen twee uitersten en wordt het tijd eens te zoeken naar de middenwegquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso dat zwart/witte gelul altijd :
[..]
Als je een goede relatie hebt, is er passie, spanning, en een zeer prettige omgang...
Victoriamilan is er ook zo een.....maar no thnx ;-)quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga naar een achtbaan voor de spanning, en vind een hobby die aansluit bij je passies...
En anders is er altijd secondlove.nl
Ik zou niet bij hem weg gaan voor een man die passie te bieden heeft, maar verder niet stabiel is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Contender het volgende:
TS zou je weggaan bij deze jongen als je van een ander wel warme gevoelens krijgt, maar je weet dat je daar nog veel mee te stellen zal hebben?
Ruzies, gedoe... misschien meer ups en vooral downs? Maar wel passie, spanning enz...
Of zou je dan toch voor de misschien wat passieloze, maar wel zeer prettige omgang blijven gaan met degene waar je nu mee bent/omgaat?
Is ook iets wat ik me voor mezelf afvraagt namelijk. Ben gebleven bij de verstandsrelatie, terwijl mijn gevoel bij de ander was. En nu blijkt idd dat de ander niet goed voor me zou zijn, maar het had wel gekund. Heb het goed met mijn veilige keuze, maar of ik er nu echt veel gelukkiger door kan worden. Ik heb ook spanning en passie nodig.
Ik denk zelf ook dat het hier aan ligt, twee uitersten. De vervelende man geeft de meeste spanning, we denken dat dan niet meer te willen en gaan dan voor de meest veilige perfecte man, die op zijn beurt weer helemaal geen spanning mee brengt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Contender het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Schijnbaar kies ik tussen twee uitersten en wordt het tijd eens te zoeken naar de middenweg
In die 5 jaar dat je hem al kende, was je achteraf niet onbewust niet toch lichamelijk tot hem aangetrokken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb de ervaring dat dit wel kan. Als je maar nieuwsgierig genoeg bent naar de ander, en het een eerlijke kans geeft, kan er best een moment komen waarop je het tóch warm krijgt van hem.
Mijn huidige vriend kende ik al 5 jaar oppervlakkig voordat er iets tussen ons ontstond. Beiden hebben we nooit echt interesse in elkaar gehad, tot dat moment zich voordeed. Ik kan hem bijna geheel onderbrengen in het profiel dat jij beschrijft: ideale schoonzoon, maar ook zo braaf. In het begin was er absoluut geen sprake van chemie (wij hebben tijdens de eerste date de onwennige situatie maar weggelachen) maar na een paar dates begon dat wel te groeien. En zo groeiden we langzaamaan van vrienden naar meer. Uiteindelijk bleek het een verademing om een keer zo'n ongecompliceerde relatie mee te mogen maken.
En dit jaar gaan we trouwen! Dus houd hoop
Vreselijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga naar een achtbaan voor de spanning, en vind een hobby die aansluit bij je passies...
En anders is er altijd secondlove.nl
Nee ik ga hem niet dumpen, hij weet dat ik niet verliefd ben en ik heb nog geen seks met hem gehad. Leuk avondje plannen en hupsekee, misschien ben ik daarna wel helemaal verliefdquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:23 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Als TS het hier mee eens is moet ze het asap aan die jongen melden en niet bang zijn hem te kwetsen want dat gebeurt sowieso wel. hoe langer je wacht, hoe meer het kwetst...
Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef madsaus het volgende:
[..]
In die 5 jaar dat je hem al kende, was je achteraf niet onbewust niet toch lichamelijk tot hem aangetrokken?
Daar komt het wel op neer, alleen wil ik geen levenslange relatie met het type man waar ik dat dus wel van wordquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:08 schreef Seven. het volgende:
TS, je wordt nat van een vent of je wordt er niet nat van, zo simpel is het. En je komt vanzelf een leuke betrouwbare vent tegen van wie je zijn snelle antwoord altijd zult waarderen, sterker nog: je zult hem zelf ook zo snel antwoorden.
Deze man zou dat voor mij niet zijn, in ieder geval.
Maar hoe heb jij dat dan ontdekt? Hoe lang was je met hem en wat heb je gedaan om het te proberen voordat je tot die conclusie kwam?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat denk je dat dat met hem doet? Hij is stapel op je en dit is erger dan een afwijzing. Jij vraagt hem iemand te zijn die hij niet is, want als hij wel zichzelf is ben jij niet verliefd. Hij zal zich in allerlei bochten wringen en jou antwoorden gaan geven waarvan hij denkt dat ze in jouw straatje liggen, in de hoop dat je ze wat spannender vindt. En jij knapt verder af naarmate hij onzekerder wordt en meer zijn best gaat doen.
Het kan wel, een goede vent vinden waarvoor je wel vlinders voelt. Ik kon niet voor minder dan dat settelen in ieder geval. Er zou altijd wat blijven knagen. Daarbij gunde ik niet alleen mezelf, maar ook mijn ex iemand die helemaal voor hem zou gaan.
Waarom dat? Ik zoek toch het probleem bij mezelf? Het gaat hier niet om een nieuwe tv, het gaat om iets wat als "normaal" beschouwd word in een relatie of bij iemand waar je een relatie mee begintquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Daboman het volgende:
TS stelt zich wel nogal als een slachtoffer op van haar gevoelens. Als je alleen maar gaat mijmeren over wat je NIET hebt wordt het natuurlijk nooit wat en nog erger; dan houd je de gevoelens zelf in stand en is het sowieso gedoemd te mislukken.
In bet begin wel ruzie met de veilige keuze. Omdat die me gewoon niet begreep. Maar inmiddels 2 jaar later snapt diegene me en weet wat te doen of zeggen als ik beetje om me heen trap.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik zou niet bij hem weg gaan voor een man die passie te bieden heeft, maar verder niet stabiel is.
Ik zou ook nooit vreemdgaan, dan zou ik eerder gewoon bij hem weg gaan ofzo, maar ik zou wel altijd "zin" in anderen hebben, als het altijd passieloos zou blijven.
Heb je wel eens ruzie met je veilige keuze?[..]
Maar als je hem nu ziet vind je hem dus wel opwindend?Gefeliciteerd met de verlovingquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Needat is echt, zoals jij het in je OP verwoordt, "gegroeid". Wij vonden elkaar toen niet spannend en bij het begin van onze relatie, nog steeds niet.
Ik verwijt hem niks, ik verwijt mezelf dat ik heb gevonden wat ik graag wil hebben en er niet opgewonden van word. Hoe heb jij zulke gevoelens onder controle? Dat zijn dingen die ik dus wil weten/horen samen met andere dingen die ik dus zou kunnen doen of kan veranderen. Als er iets mist dan kan ik daar moeilijk omheen, zeker als het om chemie in een relatie gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:04 schreef Daboman het volgende:
Je bent toch continu bezig met het feit dat er iets mist? Dus heb je het gevoel dat er iets mist. En ik weet uit ervaring dat je je gevoelens veel meer onder controle hebt dan je op het eerste gezicht zou denken.
Ooowwww, dus jij word alleen nat van 1 bepaald type man, en er bestaan geen mannen verder die de kwaliteiten bezitten van dat type, en ook nog eens ''lange-relatie-materiaal'' zijn ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, alleen wil ik geen levenslange relatie met het type man waar ik dat dus wel van word
Nu moet je dus voor jezelf duidelijk hebben: wil je beginnen aan een relatie voor het leven of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
Daar komt het wel op neer, alleen wil ik geen levenslange relatie met het type man waar ik dat dus wel van word
Nee, ze moet af van die tunnelvisie waarin zij denkt dat er geen mannen bestaan waar ze EN geil van wordt, en zichzelf zo goed bij voelt dat het een relatie voor het leven zou kunnen worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nu moet je dus voor jezelf duidelijk hebben: wil je beginnen aan een relatie voor het leven of niet?
Het lijkt er een beetje op dat TS (latente gevoelens heeft van) bang is dat ze, als ze niet voor deze 'perfecte man' kiest, alleen zal blijven omdat de 'foute' mannen per definitie niet een stabiele relatie kunnen bieden, en dat het dus niks wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ze moet af van die tunnelvisie waarin zij denkt dat er geen mannen bestaan waar ze EN geil van wordt, en zichzelf zo goed bij voelt dat het een relatie voor het leven zou kunnen worden.
Oh en die gast uit de OP duidelijk maken dat het nooit wat wordt, wel zo eerlijk.
(want je neemt toch geen genoegen met half/half hoop ik ?)
Dus je hebt een duidelijke voorkeur voor klootzakken. Herken ik, had ik ook. Maar het duurt heel lang voor je daar echt tabak van hebt. Nu heb ik wel een hele leuke vent trouwens, die wist de spanning erin te houden door maandenlang afstand te houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
[..]
Juist. Het kan wél, een betrouwbare en spannende vent. Maar dan moet je wel eerlijk naar jezelf en je partnerkeuze durven kijken, voor je open staat voor zo'n relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ze moet af van die tunnelvisie waarin zij denkt dat er geen mannen bestaan waar ze EN geil van wordt, en zichzelf zo goed bij voelt dat het een relatie voor het leven zou kunnen worden.
Oh en die gast uit de OP duidelijk maken dat het nooit wat wordt, wel zo eerlijk.
(want je neemt toch geen genoegen met half/half hoop ik ?)
Geen woorden in haar mond leggen. Dit topic is bewijs van het feit dat ze haar eigen keuzes onder de loep legt, de vraag is alleen wanneer ze klaar is met haar soulsearching.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooowwww, dus jij word alleen nat van 1 bepaald type man, en er bestaan geen mannen verder die de kwaliteiten bezitten van dat type, en ook nog eens ''lange-relatie-materiaal'' zijn ?
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat foute mannen gelul vind ik altijd een beetje kinderachtig...
Alsof er maar 2 soorten mannen zijn, goede en foute...
Fout/klootzak/alpha male/weet ik 't...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.
Niemand houdt van too available.
Misschien probeert TS zichzelf wat beter te begrijpen.....Kan soms verhelderend zijn andere meningen en vooral ervaringen hierover te horen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Daboman het volgende:
TS stelt zich wel nogal als een slachtoffer op van haar gevoelens. Als je alleen maar gaat mijmeren over wat je NIET hebt wordt het natuurlijk nooit wat en nog erger; dan houd je de gevoelens zelf in stand en is het sowieso gedoemd te mislukken.
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zie de logica echt niet wat het probleem is dat hij "too available" zou zijn. Dat om elkaar heen gedraai vind ik altijd zo kinderachtig en het levert uiteindelijk alleen maar stress op, terwijl je in diezelfde tijd ook gewoon gezellig samen kan zijn. Hij is gewoon duidelijk in wat hij wilt. Kudos voor die jongen.
Als ie dat nou niet had hè, was het dan nog steeds je droomvent geweest?quote:
Hele goeie vraag wel. TS, zou je hem nog steeds leuk vinden als hij bijvoorbeeld werkzoekend zou zijn? Dan weet je denk ik gelijk het antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als ie dat nou niet had hè, was het dan nog steeds je droomvent geweest?
Geen goede vraag aangezien je het antwoord al weetquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hele goeie vraag wel. TS, zou je hem nog steeds leuk vinden als hij bijvoorbeeld werkzoekend zou zijn? Dan weet je denk ik gelijk het antwoord op je vraag.
Ja echte liefde dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Eminique het volgende:
[..]
Geen goede vraag aangezien je het antwoord al weet
Hij is juist dé ideale man voor haar omdat hij haar zekerheden kon bieden en voor de sex kan ze altijd nog glijmiddel aanschaffen, de creditcard maakt een hoop goed nietwaar?
Een liefde waar het allemaal wat langzamer komt heeft vaak een langer leven is mijn ervaring..quote:
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
Goed topic om te lezen. Ik heb op dit moment een beetje hetzelfde. Leuk vrouw ontmoet. Helemaal m'n type qua alles. Bij uitgaan ontmoet, ik dacht daar moet ik mee in contact komen. Na hele verhalen via FB over en weer gisteren wat wezen drinken. Uren gekletst, gelachen en ook wel wat de diepte in.
Maar ik voel niet ECHT kriebels...terwijl ik dit normaal vrijwel meteen heb als ik verliefd word. En meestal is dan ook meteen duidelijk dat het wederzijds is als het wat wordt. Maar dan kan het ook snel weer over zijn.
Ik ben heel benieuwd of het bij mij/ons nu alsnog gaat komen. Ik ga in ieder geval nog eens proberen met haar af te spreken maar vind het fijn dat genoeg mensen in dit topic aangeven dat het het uiteindelijk niet minder hoeft te zijn omdat het niet meteen pats boem verliefdheid/passie was.
Ik wil best geloven dat niet al het goede binnen 5 min duidelijk hoeft te zijn en soms wat tijd kost.
Geen idee hoe zij er over denkt trouwens...maar ik moet gewoon uitgaan van wat ik wil natuurlijk.
Ik verwacht helemaal niksquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.
Gelukkig ben je niet alleenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niksmaar als je 't zo leest lijkt dat wel zo te zijn ja lol.
Vind het apart om mee te maken dat je iemand als helemaal je type ziet en dat je er dan geen kriebels bij voelt. Nooit meegemaakt. Dan denk ik in eerste instantie al dat 't helemaal geen zin heeft om er uberhaupt verder energie in te stoppen. Maar als ik zo dit topic lees is dat veels te kort door de bocht.
Ik heb er al tabak van, van die moeilijke mannenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus je hebt een duidelijke voorkeur voor klootzakken. Herken ik, had ik ook. Maar het duurt heel lang voor je daar echt tabak van hebt. Nu heb ik wel een hele leuke vent trouwens, die wist de spanning erin te houden door maandenlang afstand te houden.
Dit lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk, ik vraag me af wat vermoeiender is. De bonje met een vervelende man of de situatie waar jij nu in zit, en waar ik misschien ook in kan belanden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:03 schreef Contender het volgende:
[..]
In bet begin wel ruzie met de veilige keuze. Omdat die me gewoon niet begreep. Maar inmiddels 2 jaar later snapt diegene me en weet wat te doen of zeggen als ik beetje om me heen trap.
Ook waren er wel eens ruzie over het ontbreken van intimiteit. Wel knuffelen en alles, maar meer niet. Inmiddels veel pogingen verder en het wordt ietsje beter. Maar toch blijf ik in mn hoofd met de ander zitten. De ruzies gaan nu voornamelijk over mijn foutjes met de spannende persoon.
En ook over dat ik niet weet wat ik wil en me afvraag is dit het dan....
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.
Niemand houdt van too available.
Het komt idd vaak genoeg voor dat mensen zonder echt verliefd te zijn (bijv. door het nog niet helemaal verwerkt hebben van een vorige relatie) toch een goede duurzame relatie kunnen opbouwen met een ander. Echter, heb ik heb wel eens vernomen dat uit onderzoek is gebleken dat het relatief heel veel voorkomt dat mensen die in deze stabiele relaties zitten (en ogenschijnlijk dolgelukkig zijn) op een later moment, soms na jaren, vaak terugdenken aan de periode dat ze met de persoon waren waar er wel sprake was het "vlinder in de buik" gevoel (zoals een jeugdliefde die toen niet werkte). In een later stadium kan het voor diegene die enigszins nuchter in een duurzame relatie stapte nog voor veel gemengde gevoelens zorgen, waarbij de gevoelens voor de ex nog tot grote problemen kunnen leiden in de huidige relatie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Phreakingout het volgende:
Snap niet waarom je perse verliefd moet zijn op iemand in relatie, denk ook zeker dat je echt niet de eerste bent die dat ervaart. Ik ben ook nooit verliefd geweest op mijn huidige (ex)vriendin, maar dat wil niet betekenen dat je het niet leuk met elkaar hebt, en dus vaak blij bent met elkaar gezelschap te houden.
Was dat ook omgekeerd het geval? Whatever floats your boat, maar voor mij is geen verliefdheid geen relatie. Leuk kan ik het met zoveel mensen hebben, een relatie is net dat beetje meer wat leuk in geweldig maakt, met alle facetten die daarbij horen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Phreakingout het volgende:
Snap niet waarom je perse verliefd moet zijn op iemand in relatie, denk ook zeker dat je echt niet de eerste bent die dat ervaart. Ik ben ook nooit verliefd geweest op mijn huidige (ex)vriendin, maar dat wil niet betekenen dat je het niet leuk met elkaar hebt, en dus vaak blij bent met elkaar gezelschap te houden.
Het is niet de enige mogelijkheid voor een start. Maar zoals Copycat al aangeeft, als ik naar m'n vriendin kijk dan wil ik wel iets heftigers voelen dan dat wat ik voel richting goede vrienden of andere mensen waar ik het leuk mee heb.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Verliefdheid is so overrated. Vooral wanneer men denkt dat verliefdheid de enige mogelijke start is van een goede, diepbevredigende langdurige relatie.
Ik word ook niet blij van 'leuk hebben met elkaar en elkaar gezelschap houden'. Maar ik snap die hele toestand over verstandsrelaties niet. Als je nou bekijkt hoe een relatie eruit ziet nadat de hevige verliefdheid over is, dan is dat toch niet een verstandsrelatie? Waarom zou het altijd een verstandsrelatie moeten zijn als de relatie niet begint met hevige verliefdheid?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is niet de enige mogelijkheid voor een start. Maar zoals Copycat al aangeeft, als ik naar m'n vriendin kijk dan wil ik wel iets heftigers voelen dan dat wat ik voel richting goede vrienden of andere mensen waar ik het leuk mee heb.
Ik zou dan ook niet in een relatie kunnen zitten waarbij ik denk 'Ja, ik vind jou wel leuk omdat je zo stabiel bent en nu toevallig in dezelfde levensfase zit". Verstandsrelaties zijn (misschien nog) niet aan mij besteed.
Nee, maar ook nadat de initiele verliefdheid over was heb ik altijd een extra gevoel gehad richting m'n vriendin. Het was nooit, 'je voldoet aan mijn eisenlijstje en iedereen anders wil jou, dus dan wil ik jou ook wel'quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word ook niet blij van 'leuk hebben met elkaar en elkaar gezelschap houden'. Maar ik snap die hele toestand over verstandsrelaties niet. Als je nou bekijkt hoe een relatie eruit ziet nadat de hevige verliefdheid over is, dan is dat toch niet een verstandsrelatie? Waarom zou het altijd een verstandsrelatie moeten zijn als de relatie niet begint met hevige verliefdheid?
Er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ook nadat de initiele verliefdheid over was heb ik altijd een extra gevoel gehad richting m'n vriendin. Het was nooit, 'je voldoet aan mijn eisenlijstje en iedereen anders wil jou, dus dan wil ik jou ook wel'
Wat als hij een hardwerkende jongen is met afgeronde opleiding etc.. maar hij net als vele anderen door de crisis weg moest bij zijn baan. Hard opzoek is naar iets anders, maar het niet mag vlotten. Hebben die bv 6 maanden werkeloosheis dan ook nog zoveel impact op hoe je tegen hem en de situatie aankijkt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 05:34 schreef madsaus het volgende:
Ik vind werklozen echter wel onaantrekkelijk, maakt niet uit wat voor soort man je dan bent, ik vind het niet aantrekkelijk.
Precies, er is altijd een tussenweg. Ik redeneer vanuit een (extreme) verstandsrelatie, waarbij je bij elkaar blijft omdat de lijstjes overeenkomen. Er is ook een tussenweg, daarom snap ik niet waarom er hier alleen over extremen gepraat wordt (net als dat er alleen 'nice guys' en 'bad guys' zouden zijn).quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er leiden meer wegen naar Rome.
Als ze 1 of andere pipo de clown tegenkomt waar ze helemaal wild van wordt, dan maakt het feit dat ie al 2 jaar werkeloos op straat leeft echt geen fuck uit hoor, dat denkt ze alleen maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef Contender het volgende:
[..]
Wat als hij een hardwerkende jongen is met afgeronde opleiding etc.. maar hij net als vele anderen door de crisis weg moest bij zijn baan. Hard opzoek is naar iets anders, maar het niet mag vlotten. Hebben die bv 6 maanden werkeloosheis dan ook nog zoveel impact op hoe je tegen hem en de situatie aankijkt?
Ach, we hebben allemaal wel eens de illusie dat wij onze emoties onder controle hebben. Grotendeels kunnen we ze wel sturen ja, maar meestal verzand je gewoon in je oerdriften/emotiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ze 1 of andere pipo de clown tegenkomt waar ze helemaal wild van wordt, dan maakt het feit dat ie al 2 jaar werkeloos op straat leeft echt geen fuck uit hoor, dat denkt ze alleen maar.
Dan krijg je weer de vraag wat wint... gevoel of verstandquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal wel eens de illusie dat wij onze emoties onder controle hebben. Grotendeels kunnen we ze wel sturen ja, maar meestal verzand je gewoon in je oerdriften/emoties
Dat is dan ook waar (volgens mij) dit hele probleem vandaan komt. Mijn uitleg van het verhaal is als volgt, correct me if I'm wrong. Qua oerdriften/emoties wil TS een spannende onvoorspelbare man, want de gevoelspieken voelen niet meer als echte pieken als er geen flinke schommelingen in zitten. Maar op sommige momenten heeft ze juist een stabiele man nodig, bijvoorbeeld als alles even tegenzit: dan wil ze juist wel dat hij meteen terug sms't, haar binnen 10 minuten komt ophalen met zijn auto om onderweg naar de massagetafel thuis te zeggen dat alles goed komt. Maar helaas, dat gebeurt niet want de spannende man gedraagt zich in zo'n situatie precies hetzelfde als eerder, maar op zo'n moment vindt zij die schommelingen en onvoorspelbaarheid niet fijn maar juist pijnlijk. Dan voelt ze zich opeens alleen en komt er vervelende spanning (ruzie, "waarom ben je er niet voor me") i.p.v. fijne spanning. Bij een stabiele man komt die vervelende spanning niet, want die is er wel voor haar, maar daardoor mist ook de leuke spanning en lijkt het alsof de hele relatie weinig emotionele meerwaarde biedt. Vrouwen gaan zich dan afvragen "is dit nou een relatie, want ik voel niets".quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal wel eens de illusie dat wij onze emoties onder controle hebben. Grotendeels kunnen we ze wel sturen ja, maar meestal verzand je gewoon in je oerdriften/emoties
Dat is eigenlijk heel simpel. De seks is lekker. En die spanning bouw je dan samen op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:52 schreef Polarcat het volgende:
Zeg nooit nooit, maar ik vermoed dat het wel lastiger is omdat lust en spanning aan elkaar gelinkt zijn. Zodra de spanning wegvalt, wordt de man in dat opzicht minder interessant. Ik ben wel erg geïnteresseerd in voorbeelden waar het werkt, en dan vooral hoe en waarom het werkt.
Nee, dan verval je weer in die uitersten. Waarom zou je geen aantrekkingskracht kunnen voelen voor een stabiele man?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef Eminique het volgende:
Dit komt er dan eigenlijk gewoon op neer dat elke vrouw gekoppeld kan worden aan elke man die er goed uitziet en haar zekerheden kan bieden?
Uithuwelijken zoals in sommige culturen gangbaar is zouden wij dus gewoon ook kunnen invoeren omdat het werkt en er eigenlijk geen enkel sexueel spanningsveld zou hoeven te zijn om een relatie in stand te houden?
Sorry, ik geloof daar niet in, je kunt pas echt gelukkig zijn als er ook een lichamelijke aantrekkingskracht is en ook al ebt die t.z.t. bij vlagen weg, het is er of is er niet.
Zonder die bepaalde spanning die uit die onzekerheid komt, bedoel je. Het is nou weer net alsof dat de enige spanning is die er bestaat!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wel een goed punt Lienekien. Voor mij lijkt dit een catch 22 of kip-en-het-ei verhaal, want in mijn ervaring geniet een vrouw vooral van de seks als er veel spanning aan vooraf ging. Het is dan een soort ontlading. Je kunt technisch perfect zijn als man en toch de vrouw een saaie avond geven omdat ze mentaal / emotioneel niet geprikkeld wordt. Maar vandaar mijn interesse in dit onderwerp, want misschien zijn er wel manieren die ik over het hoofd zie, en het is natuurlijk in mijn en ieders belang om dat boven water te krijgen. Dus dan wordt de vraag: hoe zorgt een stel ervoor dat de seks goed is zonder spanning?
Dit dus. Die spanning gaat in de loop van de tijd weg, als je hem wat beter leert kennen. Dus waarom zou je dan voor die foute man kiezen? In het begin heb je er wellicht meer lol aan maar dat gaat over in waarschijnlijk negatieve dingen als ergernis e.d. En juist bij de vriend van TS is het in het begin wellicht wat saai, maar op langere termijn stabieler/leuker/minder ergernissen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp wel dat de spanning van zo'n 'foute man' heel aantrekkelijk kan zijn. Want je weet nooit of hij je wel echt wil en als hij je dan inderdaad wil is dat extra leuk. Maar hoe lang blijft dat leuk?
Tja, daar valt zoveel over te zeggen dat ik niet weet wat ik erover zou moeten zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef Polarcat het volgende:
Ik geloof wel dat voorspelbaarheid de aartsvijand van spanning is, ja. Maar nogmaals, ik wil graag weten wat ik over het hoofd zie, want dat is alleen maar in ieders voordeel, mits kloppend met de realiteit.
Dit is natuurlijk wel erg zwart/wit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wel een goed punt Lienekien. Voor mij lijkt dit een catch 22 of kip-en-het-ei verhaal, want in mijn ervaring geniet een vrouw vooral van de seks als er veel spanning aan vooraf ging. Het is dan een soort ontlading. Je kunt technisch perfect zijn als man en toch de vrouw een saaie avond geven omdat ze mentaal / emotioneel niet geprikkeld wordt. Maar vandaar mijn interesse in dit onderwerp, want misschien zijn er wel manieren die ik over het hoofd zie, en het is natuurlijk in mijn en ieders belang om dat boven water te krijgen. Dus dan wordt de vraag: hoe zorgt een stel ervoor dat de seks goed is zonder spanning?
Waar lees jij dat dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kan bijna niet geloven wat ik hier zoveel mensen hoor zeggen. Totaal hun drive opgegeven en praten goed dat ze eigenlijk genoegen hebben genomen met minder tot niets om maar een relatie te hebben...
Hey, het lijkt wel IRL. Ach, wie ben ik om te oordelen? Veel plezier met je verstandsrelatie.
ik ben de relatie aan gegaan, duurde denk ik een maand of 3. We hadden het leuk samen, maar ik voelde niet dat speciale voor hem wat hij wel voor mij voelde. Dat maakt de relatie per definitie ongelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
[..]
Maar hoe heb jij dat dan ontdekt? Hoe lang was je met hem en wat heb je gedaan om het te proberen voordat je tot die conclusie kwam?
Leuk is dat he, omdat je verliefd bent geworden, maakt het helemaal geen ene reet meer uit hoelang ie wacht met SMSen of iets anders banaals.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Xennia het volgende:
Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit, of hij smste me al dat hij hoopte me snel weer te zien omdat hij me leuk vond. Mijn hart zat in mijn keel en was zo blij dat hij hetzelfde voelde. Bij de ex die ik hierboven beschreef, had ik het juist irritant gevonden dat hij zo beschikbaar was.
Nou ja, niet eindelijk. We spraken elkaar wel zo'n beetje elke dag maar het duurde lang voor hij wilde afspreken. Ik heb vanaf het eerste moment wel geweten dat het OK zat tussen ons, als hij die drempel maar wilde nemen. Maar hij heeft het nodige meegemaakt, leeftijdsverschil. Hij wil niet voor lul gezet worden door een 28-jarige en zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 05:45 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik heb er al tabak van, van die moeilijke mannenDie van jou heeft zich dus niet helemaal voor je voeten geworpen. Heb je het gevoel dat je er heel wat voor hebt moeten doen? Was het spannend als je ein-de-lijk wat van hem hoorde?
Ja, ik denk dat ik wel verliefd was, zelfs nog voor ik hem ontmoette. En nog steeds, als ik hem zie, dan word ik gewoon heel gelukkig en warm van binnen.quote:Kreeg je ondertussen de zenuwen en de kriebels en slaakte je een klein kreetje van geluk als je van hem hoorde? Tot je uiteindelijk helemaal verliefd was en hij eindelijk helemaal voor je ging en je het gevoel had dat je hem "gewonnen" hebt? Dat heb ik dus allemaal niet, en dat heb ik al niet van VOOR de eerste date nog. Want ik weet al die tijd dat hij alles wat ik doe of zeg helemaal geweldig vind.
Zelfs de leuke betrouwbare man kan dat gevoel in je oproepen. Want het staat niet gelijk aan saaiheid/voorspelbaarheid. Maar je moet de eigenschappen die het spannend maken in de betrouwbare man wel leren waarderen. Hij speelt geen spelletjes met je gevoelens (spannend), maar kan wel een geweldige gesprekspartner zijn, of een fantastisch gevoel voor humor hebben. Of gewoon een manier van doen hebben waarmee hij het beste in jou naar boven haalt.quote:Ik was/ben dus ook nooit zenuwachtig of een date met hem wel goed of leuk gaat en of ik er wel leuk uit zie of dat ik geen stomme dingen zeg oid. Al die dingen maken volgens mij, nu ik het zo zeg, normaliter onderdeel uit van mijn aanloopje naar verliefd worden en op die manier met iemand "bezig" zijn.
Deze kerel haalt duidelijk niet het beste in jou naar boven. En zolang je een buitengewone drang naar 'spannend' hebt, zal geen enkele vent het beste in jou naar boven halen. Simpelweg omdat je dan nog altijd zult vallen voor mensen die spelletjes spelen met je gevoelens, en op basis daarvan vlinders krijgt.quote:In die zin is die van mij dus "too available " dat ik de "kans" niet krijg om me over hem op te winden of hem extra speciaal te vinden oid, ik weet het niet goed uit te leggen dit gedeelte
de diamantjes in zijn ogen als hij naar mij kijkt, dat hij altijd warme handen heeft, dat hij me zoekt in bed terwijl hij slaapt en we elkaar altijd aanraken, dat hij altijd lekker ruikt zelfs als hij zweet, het ontdekken van al zijn kleine onvolkomendheden die hem eigenlijk alleen nog maar leuker en grappiger en specialer maken, dat we samen een eigen taal spreken met humor die alleen wij begrijpen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel erg zwart/wit.
Spanning zit hem niet alleen in beschikbaar zijn, maar ook gewoon biologie: lekker lijf, de goede ferromonen die haar hart al doen versnellen voordat hij maar hallo zegt of een knipoog geeft, en sex waar ze zich prettig bij voelt: lekker zoenen, op de juiste manier voor haar geneukt worden, dingen doen waar ze al jaren van droomt zoals ruw nemen of juist heel teder.
Mooi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
de diamantjes in zijn ogen als hij naar mij kijkt, dat hij altijd warme handen heeft, dat hij me zoekt in bed terwijl hij slaapt en we elkaar altijd aanraken, dat hij altijd lekker ruikt zelfs als hij zweet, het ontdekken van al zijn kleine onvolkomendheden die hem eigenlijk alleen nog maar leuker en grappiger en specialer maken, dat we samen een eigen taal spreken met humor die alleen wij begrijpen.
TS: hoe oud ben je eigenlijk?
Zo hoort een relatie te zijn inderdaad. Dit soort dingen vervliegen niet met de aanvankelijke (heftige) verliefdheidsgevoelens.quote:
en hij voldoet ook maar voor de helft aan mijn "eisenlijstje" en toch weet en voel ik dat hij het is voor mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, omdat je verliefd bent geworden, maakt het helemaal geen ene reet meer uit hoelang ie wacht met SMSen of iets anders banaals.
treffend gezegd, seven. En ik vind het nog steeds tof om te lezen hoe jij bent gegroeid en een leuke kerel hebt gevonden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, niet eindelijk. We spraken elkaar wel zo'n beetje elke dag maar het duurde lang voor hij wilde afspreken. Ik heb vanaf het eerste moment wel geweten dat het OK zat tussen ons, als hij die drempel maar wilde nemen. Maar hij heeft het nodige meegemaakt, leeftijdsverschil. Hij wil niet voor lul gezet worden door een 28-jarige en zo.
[..]
Ja, ik denk dat ik wel verliefd was, zelfs nog voor ik hem ontmoette. En nog steeds, als ik hem zie, dan word ik gewoon heel gelukkig en warm van binnen.
[..]
Zelfs de leuke betrouwbare man kan dat gevoel in je oproepen. Want het staat niet gelijk aan saaiheid/voorspelbaarheid. Maar je moet de eigenschappen die het spannend maken in de betrouwbare man wel leren waarderen. Hij speelt geen spelletjes met je gevoelens (spannend), maar kan wel een geweldige gesprek
spartner zijn, of een fantastisch gevoel voor hu
mor hebben. Of gewoon een manier van doen hebben waarmee hij het beste in jou naar boven haalt.
[..]
Deze kerel haalt duidelijk niet het beste in jou naar boven. En zolang je een buitengewone drang naar 'spannend' hebt, zal geen enkele vent het beste in jou naar boven halen. Simpelweg omdat je dan nog altijd zult vallen voor mensen die spelletjes spelen met je gevoelens, en op basis daarvan vlinders krijgt.
Maar het beste in jou is waarschijnlijk ook niet die onzekere kant...
Erg herkenbaar dit. Ik wil mijzelf niet een veer in mijn kont steken, maar wat betreft vrouwen nooit moeite gehad met het krijgen van aandacht. Toch ben ik diegene die al jaren vrijgezel is. Dit is eigenlijk puur omdat ik ook echt dat gevoel van verliefdheid wil voelen. De gedachte dat je na een tijdje naar elkaar groeit en dat die verliefdheid er wellicht kan komen spreekt mij totaal niet aan. Mijn eerste en enige jeugdliefde maakte wel al deze gevoelens bij mij los. Het is misschien niet goed maar dat gevoel is beetje een benchmark geworden voor mijn toekomstige relatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
en hij voldoet ook maar voor de helft aan mijn "eisenlijstje" en toch weet en voel ik dat hij het is voor mij.
TS: chemie kun je niet beredeneren. De chemie IS het mysterie dat je zoekt.
Ik heb in de tijd met ex vele gesprekken gehad met mensen erover. Sommigen vonden dat ik te veel het onmogelijke verwachtte. Dat het leven geen sprookje is en dat je in een relatie naar elkaar toe moet groeien en hard moet werken. Dat ik te kritisch was en misschien wel over zou blijven met 10 katten.
Ik bleef maar zeggen dat ik toch echt nog 1 keer van mijn sokken geblazen wilde worden en dat ik niet wil settelen met minder. En dat ik alleen zijn ook geen schrikbeeld vind, ik had en heb het tenslotte leuk met mezelf, mijn leven, vrienden en familie (zonder katten).
Tijd zal het lerenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Misschien doe je jezelf wel tekort om als volwassene te blijven wachten op dezelfde verliefde gevoelens die je had als tiener.
Ik snap eigenlijk niet goed waar jij er overheen leest.quote:
Ik zie maar heel weinig reacties die in de buurt komen van het genoegen nemen met een 'verstandsrelatie'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet goed waar jij er overheen leest.
Verder deel ik Xennia's liefdesfilosofie. Het is er of niet. De rest is gelul.
Aan de andere kant snap ik dat als je het niet treft ( en dat gebeurt mensen ook) dat je dan iets anders begint. Maar ga geen knollen voor citroenen verkopen. Liefde bestaat en ook enorme verliefdheid en het ligt elke dag op de loer. En ook zo meeslepend als je een kind was. Het verlies aan geloof is het failliet van het vertrouwen en de start van het excuus.![]()
Ik zie enorm veel excuusgedrag dat het niet 'nodig' is om verliefd te zijn, dat je er ook wel bent met gewoon leuk met elkaar hebben. Dat er meer wegen naar Rome zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie maar heel weinig reacties die in de buurt komen van het genoegen nemen met een 'verstandsrelatie'.
Jij sluit uit wat ik niet uitsluit, namelijk dat ook zonder heftige verliefdheid in het begin een relatie kan ontstaan die minstens zo bevredigend kan zijn als een relatie die wel start met die verliefdheid. Dat heeft helemaal niks te maken met een verstandsrelatie, niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zie enorm veel excuusgedrag dat het niet 'nodig' is om verliefd te zijn, dat je er ook wel bent met gewoon leuk met elkaar hebben. Dat er meer wegen naar Rome zijn.
Meer wegen om een relatie te hebben? Ja honderden, kijk naar vriendschapsrelaties en verstandsrelaties. Je kunt heel veel mensen dichtbij je houden en prima mee vinden, ook op langere termijn en ook in wederzijdse verstandhouding.
Meer wegen om een bijzondere relatie te hebben? Nee, dan is verliefdheid de allereerste stap en die ga je er niet uithalen. En natuurlijk leidt niet elke intense verliefdheid tot een eindeloze liefde. Dat doet ook niet elke verstandshouding.
En natuurlijk snap ik dat niet iedereen zomaar verliefd word en sommige mensen helemaal niet en toch graag een relatie willen, maar dan heb ik moeite als mensen dat verkopen als bijzonder. Dan heb je een fijne verstandsrelatie en dat is een keuze. Prima keuze en ik wil ook niet oordelen in de zin van 'minder', maar niet beweren dat je dan iets hebt wat je niet hebt.
Dan zijn wij het erover eens dat wij het oneens zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij sluit uit wat ik niet uitsluit, namelijk dat ook zonder heftige verliefdheid in het begin een relatie kan ontstaan die minstens zo bevredigend kan zijn als een relatie die wel start met die verliefdheid. Dat heeft helemaal niks te maken met een verstandsrelatie, niks.
En ik bedoel met bevredigend dus ook seksueel bevredigend. 'Ik kijk in zijn ogen en mijn wangen gaan gloeien van opwinding'-bevredigend.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan zijn wij het erover eens dat wij het oneens zijn.
Ik heb overigens ook nergens gesteld dat een relatie zonder verliefdheid niet bevredigend kan zijn. Genegenheid, warmte, vertrouwen zijn heel fijn ook zonder verliefdheid.
Daarom schrijf ik ook 'voor mij'. Iedereen is daar anders in, maakt andere afwegingen en heeft andere invalshoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan mijn 'vele wegen naar Rome' nog wel eens herhalen, maar dat voegt niet echt meer wat toe.
Ik kan er gewoon erg slecht tegen dat mensen voor een ander menen te kunnen bepalen wat wel of niet een goede manier is om een fijne relatie te krijgen en te houden.
Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan mijn 'vele wegen naar Rome' nog wel eens herhalen, maar dat voegt niet echt meer wat toe.
Ik kan er gewoon erg slecht tegen dat mensen voor een ander menen te kunnen bepalen wat wel of niet een goede manier is om een fijne relatie te krijgen en te houden.
True this. De één moet enorme verliefdheid voelen voordat hij/zij in een relatie wil stappen, de ander heeft genoeg aan een "goed gevoel"... Per persoon verschillend...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja dat had ik ook vroeger.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef smurfinnensoep het volgende:
Mijn eerste en enige jeugdliefde maakte wel al deze gevoelens bij mij los. Het is misschien niet goed maar dat gevoel is beetje een benchmark geworden voor mijn toekomstige relatie
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef madsaus het volgende:
[..]
Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.
Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
Ik denk dat het idd wel vaak zo gaat. Maar heel veel vrouwen willen de perfecte situatie hebben (verliefd tot over hun oren) voordat ze überhaupt aan een relatie oid denken en als het er ook maar iets van afwijkt dan klopt er volgens hen iets niet en zal het ook nooit wat worden...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Jouw situatie doet me denken aan een vriendin van me. Man helemaal hotel de botel en die wilde al huisje-boompje-beestje met haar. Zij in de stress, want ze wist niet of ze wel genoeg voelde. Ene advies: afkappen, want dit is niet eerlijk naar hem toe. Andere advies: je kunt het ook nog tijd geven en zien wat er gebeurt. Ze heeft het niet afgekapt en is daar tien jaar later nog steeds heel blij om.
Zo kán het dus ook.
Maar misschien voelde jouw kennis zich wel lichamelijk aangetrokken tot die man, terwijl TS dat gevoel nog niet heeft. En dat terwijl erotische aantrekkingskracht toch wel een voorwaarde voor een relatie moet zijn, anders moet je elke keer als hij zin heeft aan (vul elke wenselijke hunk in, van Brad Pitt tot George Clooney) denken om het een beetje leuk te maken..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Jouw situatie doet me denken aan een vriendin van me. Man helemaal hotel de botel en die wilde al huisje-boompje-beestje met haar. Zij in de stress, want ze wist niet of ze wel genoeg voelde. Ene advies: afkappen, want dit is niet eerlijk naar hem toe. Andere advies: je kunt het ook nog tijd geven en zien wat er gebeurt. Ze heeft het niet afgekapt en is daar tien jaar later nog steeds heel blij om.
Zo kán het dus ook.
Nou het grappige is eigenlijk dat mijn ex al snel na onze relatie driftig op zoek was naar een nieuwe relatie en ook snel daadwerkelijk aan een nieuwe relatie begon waar ze na jaren nog steeds inzit en schijnbaar ook dolgelukkig is. Super voor haar dus, maar ook al laat mijn ex zien dat je zonder verliefdheid jaren dolgelukkig kan zijn met iemand, mij trekt het gewoon niet zo op die manier een relatie te starten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook vroeger.
Tip: zoek d'r eens op na al die jaren en je zult tot de conclusie komen dat ze echt niet zo bijzonder was hoor.
Daarna ben je ervan genezen.
Ik denk niet dat het speciaal voor jou is, er zijn meer mensen die geen fan zijn van het grote google avontuur of hun hele privéleven op internet met naam en achternaam te koop willen zetten. Het klinkt ergens alsof jij je juist nog te druk maakt om haar ipv andersom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:51 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Nou het grappige is eigenlijk dat mijn ex al snel na onze relatie driftig op zoek was naar een nieuwe relatie en ook snel daadwerkelijk aan een nieuwe relatie begon waar ze na jaren nog steeds inzit en schijnbaar ook dolgelukkig is. Super voor haar dus, maar ook al laat mijn ex zien dat je zonder verliefdheid jaren dolgelukkig kan zijn met iemand, mij trekt het gewoon niet zo op die manier een relatie te starten.
Goed of niet goed; Iemand leuk en aardig vinden, leuke conversaties en gelijkwaardige interesses hebben is voor mij niet per definitie relatiemateriaal. Als dat zo was had ik al velen relaties gehad haha. Nee, voor mij is het gewoon het gevoel wat ik dus bij mijn ex gehad heb. Dit zal ik zeker niet meer bij mijn ex krijgen; qua innerlijk en uiterlijk was ze al enorm veranderd maar ik hoop dit wel in een toekomstige relatie weer te krijgen.
Maar contact zoeken van mijn kant kan overigens niet eens want ze heeft blijkbaar de moeite gedaan om niet gevonden te worden op openbare profielsites. Ik kan bijna geen andere reden bedenken dan dat ze dat voor mij gedaan heeft wat ik best apart vind. Ik vraag me soms af wat haar motivatie is om dat te doen????
Het is al jaren uit en overheen ben ik er zeker. Dit gehele gebeuren op Fok is anoniem dus het zou mij niet interesseren als ik er niet overheen was. Het ging mij om het feit dat er hier een discussie gaande was over het wel of niet aan een relatie beginnen zonder verliefd zijn. Ik herkende me hierin en daarom reageerde ik dus. Kijk uiterlijk is ook niet alles, maar ik heb door de jaren heen leuke meiden ontmoet die tevens ook duidelijk lieten merken dat ze mij leuk vonden (dit is ook een van de redenen dat mijn vorige relatie uitging omdat mijn ex gewoon erg jaloers was).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:56 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het speciaal voor jou is, er zijn meer mensen die geen fan zijn van het grote google avontuur of hun hele privéleven op internet met naam en achternaam te koop willen zetten. Het klinkt ergens alsof jij je juist nog te druk maakt om haar ipv andersom.
Ben je er wel overheen? Want dan zal het lastig worden om op die manier verliefd te worden op een ander, als je er niet helemaal voor open staat. Al dan niet onbewust.
Omdat zakkige types duidelijker laten zien wat ze wel en niet willen, in tegenstelling tot types die alles voor een vrouw doen en zichzelf dan dus vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef Snowfish het volgende:
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
Ik lees liever wat vrouwen er zelf van vinden bij dezen en niet en wat een man denkt te wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat zakkige types duidelijker laten zien wat ze wel en niet willen, in tegenstelling tot types die alles voor een vrouw doen en zichzelf dan dus vergeten.
Niet huilen als zij hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Ik lees liever wat vrouwen er zelf van vinden bij dezen en niet en wat een man denkt te weten
Welnee, dat heeft niets met die kerels zelf te maken! Sommige vrouwen hebben zelf gewoon een hang naar onzekerheid en vallen voor het feit dat iemand hen in onzekerheid laat. Maar juist die klootzakken hebben zelf geen enkel idee van wat ze willen, ze weten alleen maar wat ze niet willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat zakkige types duidelijker laten zien wat ze wel en niet willen, in tegenstelling tot types die alles voor een vrouw doen en zichzelf dan dus vergeten.
Alsof dit een probleem was dat vroeger niet voorkwamquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef speknek het volgende:
Vrouwen kijken teveel soaps, die denken dat een relatie waar je niet elke dag ruzie en en pieken en dalen hebt geen relatie is. Je zou bijna terugverlangen naar de gristelijke tijd, waar stabiliteit juist nastrevenswaardig was, en je partner de the bridge over troubled water e.d. was.
verliefdheid kun je niet creeeren door de voorwaarden te veranderen. Verliefd word je niet door pure wilskracht. Verliefdheid overvalt je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef madsaus het volgende:
[..]
Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.
Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
Helaas niet nee! Zou lekker simpel zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verliefd word je niet door pure wilskracht.
Met zakkige types bedoelen we hier geen klootzakken, meer de mannen waar je zelf ook wat moeite voor moet doen en waar je überhaupt de tijd krijgt om die persoon te ontdekken zonder dat alles wat je zegt of doet aangegrepen wordt om je (zonder succes) nog meer te claimen of om er zelfs de hele tijd vragen over te stellen. Die dingen gaan dan niet gewoon hun natuurlijke beloop.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef Snowfish het volgende:
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
Wat doet ie dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef madsaus het volgende:
Ik ben er nu eigenlijk gewoon moe van, ik had net weer goede moed maar hij is ontiegelijk needy en claimend bezig. Ik weet nu zeker dat dit de oorzaak is. mega turn off
Irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
IrritantDat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja omtrent bovenstaand voorbeeld wel. Het verandert dan voor 1 of 2 dagen en dan komt het in een andere vorm weer terug. Ik weet bijna zeker dat als hij niet steeds dit soort dingen in deze prille fase deed, dat ik dan anders over hem zou denken en wellicht ook sterkere gevoelens zou hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?
Er staat dat je denkt dat je het de volgende keer afkapt. Ik denk dat je het idee van een mogelijke leuke relatie nog niet los wil laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef madsaus het volgende:
Zie de laatste zin van mij vorige post
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
IrritantJe hebt je eigen monster gecreeerd door de ongelijkheid in gevoelens. Jij hebt de macht. Dit is een logisch gevolg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''dan heb ik dus echt geen zin meer om met je te bellen'', klinkt alsof je hem een gunst verleent en het je energie kost hem te bellen. Terwijl als je verliefd zou zijn, je er zelf naar zou hunkeren hem weer te spreken, ook al belt hij ongelegen.
Echt, kap er mee. Voor jezelf en voor hem.
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Polarcat het volgende:
Graag gedaan, maar dan ben ik wel benieuwd hoe je het precies hebt opgelost.
Dan is het wel zo sympathiek om te vertellen voor welke 'oplossing' je hebt gekozen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef madsaus het volgende:
Ik dank jullie allemaal voor alle tijd en moeite van 11 pagina's lang, door al jullie antwoorden heb ik er objectief naar kunnen kijken en het is opgelost
Ik weet het niet. Het klinkt meer alsof hij voorheen deed wat hij normaal doet, en nu doet wat hij denkt (of nu weet) wat jij wil zien. Hij is dus zichzelf niet. Claimerig gedrag is namelijk nooit extra attent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef madsaus het volgende:
Ik ga het niet in details plaatsen, lijkt me duidelijk waarom![]()
Wat ik kan zeggen is dat ik face to face ben gaan praten, hij opgehouden is met aan mijn voeten liggen, het overdreven softe gedoe ook is gestopt, en er nu genoeg spanning is![]()
Hij dacht dat hij met dat gestalk extra attent was etc, nu is hij gewoon zichzelf en dat is attent genoeg en veel leuker/interessanter![]()
Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt meer alsof hij voorheen deed wat hij normaal doet, en nu doet wat hij denkt (of nu weet) wat jij wil zien. Hij is dus zichzelf niet. Claimerig gedrag is namelijk nooit extra attent.
Hope i'm wrong, maar daar kom je snel genoeg achter.
Persoonlijk snap ik niet waar nu ineens die spanning vandaan komt. In je achterhoofd weet jij namelijk nog steeds dat hij super available is en 100% zeker van 'jou' is, dat verandert niet. En dat was toch hetgeen je zo stoorde?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef speknek het volgende:
.
Verdomd als die theorie dan niet toch waar is. Ik heb drie jaar lang 'achter' mijn toenmalige vriendin 'aangelopen' (in de verste verte niet zo stalkerig als deze jongen). Toen was ik het zat en haar voorgoed uit m'n hoofd gezet. Even later vond ze me toch wel erg leuk. Vrouwen
.
(inmiddels gelukkig getrouwd)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toe
En wat mij stoorde was dat ik me geclaimed voelde en de tijd en ruimte niet kreeg om te ademen en verliefd te worden, nu dat gedoe is weg gevallen heb ik dat wel, ook al weet ik dat hij voor me gaat. Het is nu niet opeens een diepe relatie, maar nu voel ik me er goed bij en word ik wel blij van een berichtje van hem, denk ik wel zelf de hele dag aan hem en voel ik wel vlindertjes. Noem me maar gek, toch is het zo![]()
Vergeet niet dat ik hem in eerste instantie echt zag zitten en daarna pas bekoeld ben/was
Ah, hetzelfde gedaan als ik lijkt het welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toe
En wat mij stoorde was dat ik me geclaimed voelde en de tijd en ruimte niet kreeg om te ademen en verliefd te worden, nu dat gedoe is weg gevallen heb ik dat wel, ook al weet ik dat hij voor me gaat. Het is nu niet opeens een diepe relatie, maar nu voel ik me er goed bij en word ik wel blij van een berichtje van hem, denk ik wel zelf de hele dag aan hem en voel ik wel vlindertjes. Noem me maar gek, toch is het zo![]()
Vergeet niet dat ik hem in eerste instantie echt zag zitten en daarna pas bekoeld ben/was
Dit klopt voor geen meter, daar durf ik mijn rechterduim wel op te verwedden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat hoop ik trouwens ook, dat hoop ik van harte. Maar het is niet wat ik denk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
Ik drijf mee. Vind het net iets te ideaal klinken.
Maar hopelijk heb ik het mis.
Nee, jij doet net alsof ik hem iets heb opgedrongen. In mijn post staat duidelijk dat het niet alleen mijn verhaaltje naar hem was. Hij heeft eerst zelf uitgelegd waarom hij dat allemaal deed, daarom weet ik dat hij nu wel zichzelf is. Je mag het geloven of niet, ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik kan helaas niet dat hele gesprek hier gaan uittikken om jouw beeld daarover te veranderen. Het is in ieder geval geen zelf verzonnen conclusie van mij. Of zoals jij het noemt, door een bril kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dit klopt voor geen meter, daar durf ik mijn rechterduim wel op te verwedden.
Dat kan gewoon niet, dat hij binnen een week na je OP zo fundamenteel veranderd is.
Je kunt het bekijken met elke bril die je zelf wenst, maar de werkelijkheid is dat je vriendje nu het gedrag vertoont dat jij van hem wenste. Hij is nu tijdelijk een nieuwe zichzelf, vanwege het gesprek dat jij met hem bent aangegaan. En jij maakt jezelf wijs dat hij nu eindelijk zichzelf kan zijn. Yeah right, maak dat de kat wijs. Meer dan ooit is hij nu wat jij wil zijn, en daarmee is hij verre van zichzelf. Hij weet nu op zijn best beter hoe hij zich naar jouw wensen moet voegen. Ik geef je twee weken voor de "hervonden passie" weer opdroogt.
Face it, hij is gewoon niet de klootzak waar jij nat van wordt.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:27 schreef madsaus het volgende:
[..]
Nee, jij doet net alsof ik hem iets heb opgedrongen. In mijn post staat duidelijk dat het niet alleen mijn verhaaltje naar hem was. Hij heeft eerst zelf uitgelegd waarom hij dat allemaal deed, daarom weet ik dat hij nu wel zichzelf is. Je mag het geloven of niet, ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik kan helaas niet dat hele gesprek hier gaan uittikken om jouw beeld daarover te veranderen. Het is in ieder geval geen zelf verzonnen conclusie van mij. Of zoals jij het noemt, door een bril kijken.
Over dat nat worden, daar kom ik inmiddels niks te kort, en als dat wel zo was dan was ik er dus echt niet voor gegaan.
Anyway, in geen enkele beginnende relatie ben je zeker van samen oud worden, dus we zien het wel, het is nu goed en het voelt nu goed, sowieso kan een goed gesprek wonderen doen zonder dat het iets te maken heeft met domineren.
Daarnaast is het sowieso geven en nemen in relaties, in dit geval is het dat hij wat minder berichten stuurt en dat ik weer wat meer van me laat horen. Als dat nou zo erg is, dan hou ik het liever erg
De vraag van het topic was voornamelijk of lust/chemie kan komen, het antwoord is in mijn geval ja, ik heb er niks aan om er over te liegen aangezien ik met dit topic oprecht ben geweest en iedereen dankbaar ben voor hun visie en moeite. Het is nou eenmaal zo en dat is wat ik miste om vlindertjes te voelen en de kleren van zijn lijf te rukken
Echt al-tijd leuk om een update en een vervolg te lezen van een oud topic waarin ik gereageerd heb. Ik denk dat dat voor veel R&P-ers geldt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef madsaus het volgende:
... of het iemand dan nog iets kan schelen
Dan beloof ik dat bij deze : goed of slecht, zal wel updaten over een tijdjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Echt al-tijd leuk om een update en een vervolg te lezen van een oud topic waarin ik gereageerd heb. Ik denk dat dat voor veel R&P-ers geldt.
Deste cooler als je ons dan om de oren kunt slaan dat je relatie met je vriendje bloeit en zindert als nooit tevoren. En ook leuk als we dan kunnen lachen dat we toch gelijk hadden.
Leuk! Ik heb bij verschillende oude topics een hoe-zou-het-nu-met-zijn-gevoel, dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat bij deze : goed of slecht, zal wel updaten over een tijdje
For what it's worthquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.
Het kan wel, als er een solide vriendschap als basis ligt. Maar dit klinkt ook niet alsof ze de beste vrienden zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Leuk zo'n update. Wel voorspelbaar dit.
Dus antwoord op de topic vraag: vrijwel nooit.
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:04 schreef Copycat het volgende:
Cool dat je update. Jammer dat het niet werkt, maar inderdaad: weet je dat ook weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |