Dit zou ik juist niet willen/kunnen, lijkt me saai. Ik wil verliefd zijn, vlinders voelen!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef NanaVonB het volgende:
dat groeit wel, namate de tijd verstrekt ga je van iemand houden en aan iemand wennen....kortstondige verliefdheid leidt zelden tot een succesvol einde denk ik...veel te dramatisch
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?
Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?
Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.
Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.
Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.
Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?
Ik zit precies in jouw situatie, maar alleen dan als man zijndequote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooien![]()
Ik ga het wel een kans geven, zulke mannen zijn er niet voor het oprapen
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens (nouja het eerste stuk danquote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Mijn ervaring is dat als er in het begin geen aantrekkingskracht is, dit ook niet meer gaat komen. En al helemaal niet als jij je ronduit verveelt tijdens het zoenen.
Je hebt een ''goed op papier-man'' te pakken.
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet zien uit te zoeken waarom jij op foute mannen valt en jezelf verder moet ontwikkelen, voor je echt open kunt staan voor een leuke, gelijkwaardige relatie.
"Goed op papier-man", perfect omschreven!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Mijn ervaring is dat als er in het begin geen aantrekkingskracht is, dit ook niet meer gaat komen. En al helemaal niet als jij je ronduit verveelt tijdens het zoenen.
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Goed op papier-man", perfect omschreven!
Voor mij werkt zo'n verstandsrelatie iig niet.
Hier hetzelfde scenario. Mijn relate daarvoor was met een überfoute man en deze aardige vent waarschijnlijk een reactie daarop. Ik heb het heel hard geprobeerd, maar eigenlijk wist ik van meet af aan al dat het niet ging werken. Te lief, te meegaand en daar ga ik overheen walsen. En seksueel was het ook net niet je van het.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.
Het gevolg was dat de ''goed op papier-man'' juist harder zijn best ging doen, in de hoop dat ik ook verliefd ging worden en omdat hij het ook wel spannend vond (ik denk dat ik in dit geval de ''klootzak'' was). En dat vond ik dus juist niet aantrekkelijk.
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?
Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?
Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.
Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.
Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.
Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?
Dit is nog waar ookquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...
Yup, moet je wel weten hij hij dat voor elkaar kan krijgen en eraan toegeven.. Dat is niet voor elke vrouw even makkelijk.quote:
Ik denk niet dat dat mogelijk is voor een vrouw die om te beginnen al niet die gevoelens heeft voor 'n man.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, moet je wel weten hij hij dat voor elkaar kan krijgen en eraan toegeven.. Dat is niet voor elke vrouw even makkelijk.
Wat voel je dan als je intiem bent met hem? Helemaal niks of vond je het vies?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Luxuria het volgende:
Mijn ervaring is dat dat niet meer komt, tenminste de liefde niet.
Ik heb vorig jaar precies hetzelfde als jou gehad. Rationeel klopte hij helemaal, echt alles. Maar ik had ook geen vlinders en die zijn ook niet meer gekomen.
Lust kan bij mij soms wel groeien, door er heel veel aan te denken en hoe het met hem zou zijn enzo en vanalles te fantaseren haha.
Ik heb mee gemaakt dat verliefdheid echt niet over gaat, dus ik weet dat het kan. Alleen de relatie was minder leuk en heel vermoeiend. Ik zou het niet echt leuk vinden als hij nu opeens een andere meid heeft, daarom ben ik ook niet bij hem weg gegaanquote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Verliefdheid gaat op een gegeven moment ook over.
Maar wat als meneer een ander vind die wel wat voor hem voelt, hoe zou je je dan voelen?
Vraag me af of je er dan vrede mee hebt of niet. Als je dat niet hebt, lijkt het me dat je toch wel wat voor hem voelt.
Als er totaal geen aantrekkingskracht is, is dat niet jouw schuld, ook niet de zijne.
Gevoel heeft geen schuld, wat je ermee doet wel.
Dat klopt helemaal, en toch is het wel iets wat eigenlijk in balans moet zijn, de lust en de relatie.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
kan lust komen? Vanuit mannelijk oogpunt kan ik zeggen dat het voor mij bij een vrouw eigenlijk altijd vrij snel duidelijk of ik haar wel of niet fysiek aantrekkelijk vind. En ik denk dat als het verder heel erg leuk en aardig is maar als ik niet zo iets heb van ik wil haar, dat dat ook nooit zal komen en het altijd een vriendin zal blijven.
Maar ik denk dat bij een vrouw wel eens heel goed wel zou kunnen komenik zou zeggen zolang het geweldig voelt en je de leukst mogelijke relatie met hem hebt, dan is dat iets wat je moet koesteren. Puur op seks gebaseerd is, hoe leuk het soms ook klinkt, nooit een lang leven gegunt, terwijl wat jij hebt, waar je het echt goed met elkaar kan vinden, dan kan een leven duren zolang je maar eerlijk blijft tegen elkaar over wat je nou echt wilt in een relatie!
Kan je hier wat meer over vertellen? Jij vindt haar wel heel opwindend maar verder denk je niet aan huisje boompje beestje met dr? Ik denk dat ik normaal gesproken de hele verliefde partij ben, verliefder dan de ander, en dit daarom nu zo raar vindquote:Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Ik zit precies in jouw situatie, maar alleen dan als man zijndeOh lust heb ik dan weer wel bij haar. Alleen de mate van op elkaar gek zijn verschilt...
Ik vind hem wel heel aantrekkelijk, maar ik verveel me wel inderdaad.Misschien omdat hij zo hard zijn best doet dat het allemaal zo voorspelbaar is. Er is niks spannends aan, ik hoef niet zenuwachtig op mijn telefoon te kijken of hij al een berichtje stuurt ofzo. Dat hele proces van verliefd worden en de hele tijd aan hem denken en er mee bezig zijn maak ik nu niet mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet zien uit te zoeken waarom jij op foute mannen valt en jezelf verder moet ontwikkelen, voor je echt open kunt staan voor een leuke, gelijkwaardige relatie.
Na hoe lang wist jij dat het genoeg was ?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mwoah.
Bij mij waren alle serieuze relaties heel snel bal. Ook heel snel na het kennismaken het bed in gedoken en als dat gelijk klopte, klopte het.
Als het gelijk niets voorstelde in bed, kwam dat ook nooit later.
Dat is precies hoe ik me voel ! Ik voel me " de klootzak", het is heel raar om mee te maken als je de andere kant gewend bentquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ook al heb ik het wel geprobeerd.
Het gevolg was dat de ''goed op papier-man'' juist harder zijn best ging doen, in de hoop dat ik ook verliefd ging worden en omdat hij het ook wel spannend vond (ik denk dat ik in dit geval de ''klootzak'' was). En dat vond ik dus juist niet aantrekkelijk.
Hier herken ik me helemaal in, het is leuk als een man rekening met je houdt maar helemaal nooit een weerwoord oid is ook niet opwindend. Er zijn mensen die zeggen dat sommige mensen af en toe drama nodig hebben in een relatie. Misschien zit er wel wat inquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier hetzelfde scenario. Mijn relate daarvoor was met een überfoute man en deze aardige vent waarschijnlijk een reactie daarop. Ik heb het heel hard geprobeerd, maar eigenlijk wist ik van meet af aan al dat het niet ging werken. Te lief, te meegaand en daar ga ik overheen walsen. En seksueel was het ook net niet je van het.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Leeer hem jou veel orgasmes te geven en de stofjes in je hoofd doen de rest. Je raakt vanzelf aan hem verslaafd...
Misschien wel, ik ga het wel een kans geven, maar ik zou er geen hoog bedrag op wedden maar wie weetquote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mogelijk is voor een vrouw die om te beginnen al niet die gevoelens heeft voor 'n man.
ja maar soms gebeurt dit niet direct, en het kunnen ook vlagen zijn (ene moment heviger dan andere)...ik ben nooit direct verliefd geweest op een partner, maar met de tijd is dit vaak gegroeid doordat ik tot het inzicht kwam dat bepaalde partners wel heel veel om me gaven, niet alijd overigens (bij extreme onzekerheid kan het omslaan tot walging)...ik zou het gewoon een maandje aanzien..voelt het dan nog niet aangenaam, wees dan eerlijk naar jezelf en je partnerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit zou ik juist niet willen/kunnen, lijkt me saai. Ik wil verliefd zijn, vlinders voelen!
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word. Hij is ook niet het type dat gaat aandringen, ik weet wel dat hij het graag zou willen en geduld heeft. Misschien slaat de vonk dan nog wel over, vond jij de ander eerst ook niet zo opwindend? Normaal heb je namelijk juist heel veel zin om diegene alle hoeken van de kamer te laten zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ik begrijp dat jullie al een relatie hebben en intiem zijn geweest? Dan ben ik bang dat het ook niet meer zal komen. Ik ging er bij het lezen eerst nog van uit dat er nog niks was gebeurd tussen jullie twee en dat als er iets zou gebeuren, de vonk wellicht zou overslaan. Dat is mij eens overkomen, soms heb je net dat zetje extra om te merken dat er wel degelijk chemie kan zijn tussen twee mensen die elkaar al lang kennen.
Ik hoop niet dat ik er echt walging van krijg, ik vind niet dat hij reden heeft om onzeker te zijn. Genoeg vrouwen die zo met hem weglopen maar hij is zelf ook niet snel verliefd en heel kieskeurig zegt hij, de ironiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ja maar soms gebeurt dit niet direct, en het kunnen ook vlagen zijn (ene moment heviger dan andere)...ik ben nooit direct verliefd geweest op een partner, maar met de tijd is dit vaak gegroeid doordat ik tot het inzicht kwam dat bepaalde partners wel heel veel om me gaven, niet alijd overigens (bij extreme onzekerheid kan het omslaan tot walging)...ik zou het gewoon een maandje aanzien..voelt het dan nog niet aangenaam, wees dan eerlijk naar jezelf en je partner
Ik zag hem niet als opwindend, wel als die leuke, lieve jongen die er altijd voor je isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef madsaus het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word. Hij is ook niet het type dat gaat aandringen, ik weet wel dat hij het graag zou willen en geduld heeft. Misschien slaat de vonk dan nog wel over, vond jij de ander eerst ook niet zo opwindend? Normaal heb je namelijk juist heel veel zin om diegene alle hoeken van de kamer te laten zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |