abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107176921

[ Bericht 52% gewijzigd door madsaus op 24-01-2012 13:42:52 ]
pi_107176944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik zou dit niet een relatie willen noemen. Lijkt me ook niet dat dit iets gaat worden.
Natuurlijk is het (nog) geen relatie, maar we zijn beide niet met andere mensen bezig en weten van elkaar dat we wel naar een relatie toe willen, met elkaar dus

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:42 schreef Contender het volgende:

[..]

Zelf ben ik ook een aantal keer de fout in gegaan. Maar ipv dat het over is.. gaat de ander juist extra moeite doen. Wel proberen of het beter word. En ik waardeer de pogingen echt wel (niet gewend dat iemand niet zomaar stopt met de relatie, maar juist extra moeite doet), maar of ik me er nou beter door voel. Als je eenmaal met je hoofd ergens anders zit, is het lastig dat weer terug te krijgen.

Weet dat als ik wegga, dat ik later spijt krijg. Diegene wil immers wel alles wat ik wil. Dezelfde dromen en doelen.... maar toch mist er voor mij iets. En als een 'klootzak' me juist dat ene geeft, maar de rest niet.. tja, wat dan?

Drama heb ik zeker ook wel nodig. Als alles op rolletjes loopt, zou ik niet weten wat te doen..saai?
Ik herken me helemaal in alles wat jij zegt, ik ben zelf ook niet gewend dat iemand overduidelijk heel veel moeite doet. Misschien is dat ook iets wat onbewust mee speelt. Ik denk dat ik dit namelijk bij elke nice guy zou hebben, en deze is dan nog perfect ook. Wat jij zegt, geen idee wat te doen enzo en ergens ook een gevoel dat het allemaal veel te hard zou gaan zodra het een echte relatie is

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ga ervoor. Het gebeurt zo vaak dat vrouwen met foute kerels gaan, gekwetst worden en vervolgens zich afvragen waar het aan ligt. En dan maken ze de fout opnieuw. En wellicht nog een keer. Puur omdat ze op zoek zijn naar avontuur in de relatie. Wat is er mis met wat stabiliteit? Volgens mij is dat minstens zo belangrijk als dat het net even wat minder avontuurlijk is. En dat verliefde gevoel wat je nu mist houdt meestal ook niet langer dan een jaar aan dus in de uiteindelijke situatie heb je niet het gevoel dat je dat gevoel mist...
Er is niks mis met stabiliteit, misschien zijn vrouwen die er panisch op reageren er eigenlijk helemaal niet klaar voor en weten "we" bij foute mannen dat het allemaal toch niet zo hard gaat? Ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat de foute man niet te bieden heeft wat vrouwen zoeken maar wel veel gevoelens en lusten los maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:36 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben van mening dat je toch eerst verliefd hoort te zijn, voordat je een relatie begint.

Je kunt dit soort dingen niet forceren. Zonder gevoelens geen relatie.

Dan ben je gewoon goede vrienden ofzo.
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant en voor de rest is er ook niks verkeerds aan hem, echt helemaal niets

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het punt met verliefdheid is juist dat je ook op mensen verliefd kunt worden waar je het in eerste instantie niet van verwacht.

Die dus niet zo "perfect" zijn als je had gehoopt, maar die wel heel belangrijk voor jou worden.

Dat weet ik en daar heb ik ervaring mee, maar daar is juist meestal iets waar ik mn vinger niet op kan leggen wat er voor zorgt dat ik die man toch eens graag van dichtbij wil bekijken. De situatie waar ik nu in zit is dat iemand juist wel heel perfect is
pi_107177292
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef grrrbeer het volgende:
Kan zeer zeker!

Iemand waar ik in het begin geen duidelijk beeld van had, bleek later op elk gebied de allerbeste chick OOIT te zijn :) maar had ff tijd nodig.

Dus geef het een kans :)
Maar bedoel je dat ze in het begin mysterieus was?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
TS, is het net-niet gevoel het enige wat je tegehoudt? Of zijn er nog andere factoren die meespelen zoals de afstand tussen jullie woonplaatsen e.d.?
Afstand speelt geen rol, dat is net als al het andere helemaal perfect, er is echt helemaal niks mis alles is goed en prachtig en perfect, ik kan me niet meer wensen. Behalve het net niet gevoel op het gebied van lust dus ik begrijp mezelf helemaal niet

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik zou dit niet een relatie willen noemen. Lijkt me ook niet dat dit iets gaat worden.
Het is natuurlijk ook geen relatie, het is de bedoeling dat het daar heen gaat. Ik weet dat hij dat wil, hij weet ook dat ik dat wil en we zijn dus ook niet met andere mensen bezig. Ik date niet met andere mannen en ik rommel ook niet met andere mannen. Wat dat betreft is het dus zeker niet zomaar "vriendschap"

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef grrrbeer het volgende:
Er moet wel iets zijn natuurlijk :')
Is er ook, ik maak me namelijk echt niet druk om iedereen die een oogje op me heeft hoor, bij hem wel
pi_107177372
Vraag aan de mannen:

Zijn jullie altijd jezelf als je een vrouw wil veroveren? Of verbergen jullie al je "foute" kanten en komen die later pas boven? Ik ben gewend dat mannen vanaf het begin af aan helemaal zichzelf zijn. Ik vraag me af of het perfect zijn gedeeltelijk een " omdat het zo hoort" rol is
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:44:20 #80
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107177550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef madsaus het volgende:
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant en voor de rest is er ook niks verkeerds aan hem, echt helemaal niets
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid, maar over gevoelens :)

Oftewel: Mis je hem als hij er niet is? Wil je dolgraag bij hem zijn? Etc.

Wanneer dit niet het geval is, heeft het weinig zin.

Zeker bij langdurige relaties kun je het heel zwaar krijgen als er geen goede basis is. Zelfs als die er wel is, kan er heel veel fout gaan.. maar het lijkt me dat een relatie waarbij er geen echte gevoelens zijn, veel kwetsbaarder is.

Zit je daar straks met z'n 2-en over een paar jaar.. seksloos en te fantaseren over anderen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef madsaus het volgende:
Vraag aan de mannen:

Zijn jullie altijd jezelf als je een vrouw wil veroveren? Of verbergen jullie al je "foute" kanten en komen die later pas boven? Ik ben gewend dat mannen vanaf het begin af aan helemaal zichzelf zijn. Ik vraag me af of het perfect zijn gedeeltelijk een " omdat het zo hoort" rol is
Ik laat vrij snel merken hoe ik echt ben.

Het is toch niet alsof ik het volhou om dat lang te verbergen :X
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:50:38 #81
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_107177789
quote:
Vraag aan de mannen:

Mannen verbergen echt ook wel 'foute' kanten in het begin. Zeker als je elkaar net leert kennen tijdens het daten. Lang volhouden doen mannen niet, want dat heeft toch geen nut. Je neemt ze maar zoals ze zijn en anders niet :).
pi_107178328
quote:
Ik herken me helemaal in alles wat jij zegt, ik ben zelf ook niet gewend dat iemand overduidelijk heel veel moeite doet. Misschien is dat ook iets wat onbewust mee speelt. Ik denk dat ik dit namelijk bij elke nice guy zou hebben, en deze is dan nog perfect ook. Wat jij zegt, geen idee wat te doen enzo en ergens ook een gevoel dat het allemaal veel te hard zou gaan zodra het een echte relatie is

Er is niks mis met stabiliteit, misschien zijn vrouwen die er panisch op reageren er eigenlijk helemaal niet klaar voor en weten "we" bij foute mannen dat het allemaal toch niet zo hard gaat? Ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat de foute man niet te bieden heeft wat vrouwen zoeken maar wel veel gevoelens en lusten los maken.
Is het niet gewoon zo dat je wel een stabiele relatie met een goed iemand wil, maar dat je er het type niet voor bent? Dat je gewoon iets meer spanning wil enzo? Of vind je dat te veel eisend?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:12:52 #83
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_107178643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef madsaus het volgende:
Het is niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind, ik vind hem super aantrekkelijk en charmant
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef madsaus het volgende:

Nee ik heb nog geen seks met hem gehad, die drang voel ik ook niet zo heel nodig aangezien ik niet helemaal wild van hem word.
Welke is het nou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107179264
Nee, het antwoord is dat TS niet altijd wild wordt van een man die super aantrekkelijk en charmant is. Daar is nog een spannend, fout element voor nodig.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:33:23 #85
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107179328
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Polarcat het volgende:
Nee, het antwoord is dat TS niet altijd wild wordt van een man die super aantrekkelijk en charmant is. Daar is nog een spannend, fout element voor nodig.
Je wil me.
'Cos boys don't cry.
pi_107179492
quote:
Vraag aan de mannen:

Vraag aan jou:

Wat was het foute aan je mannen?

Zaten ze in de bak? Was je hun priveboksbal? Gingen ze chronisch vreemd of hadden ze al een vriendin/vrouw? Gebruikte hij je als neuksletje alleen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:39:36 #87
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107179553
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vraag aan jou:

Wat was het foute aan je mannen?

Zaten ze in de bak? Was je hun priveboksbal? Gingen ze chronisch vreemd of hadden ze al een vriendin/vrouw? Gebruikte hij je als neuksletje alleen?
Denk dat je het meer moet zoeken in dattie haar niet direct doodverveelde met romantisch bedoeld gezever dat ook niet echt natuurlijk overkwam.

Fout is een groot woord dan, maar ik doe maar een grove inschatting :P
'Cos boys don't cry.
pi_107180543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Denk dat je het meer moet zoeken in dattie haar niet direct doodverveelde met romantisch bedoeld gezever dat ook niet echt natuurlijk overkwam.

Fout is een groot woord dan, maar ik doe maar een grove inschatting :P
Bingo :) Heb het idee dat als ik morgen zijn vriendin ben, dat we volgende week al "moeten" samenwonen. Bij foute mannen moet ik zelf ook wat moeite doen, en heb ik zenuwen of hij wel terug gaat smssen etc en heb ik het er de hele dag met vriendinnen over over hoe spannend het wel niet is omdat je niet meteen weet of diegene jou wel echt heel erg ziet zitten

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

[..]

Welke is het nou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen politiek-correct antwoord, het is precies zoals Polarcat zegt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Polarcat het volgende:

[ Bericht 36% gewijzigd door madsaus op 24-01-2012 15:09:55 ]
pi_107180631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik heb het niet over aantrekkelijkheid, maar over gevoelens :)

Oftewel: Mis je hem als hij er niet is? Wil je dolgraag bij hem zijn? Etc.

Wanneer dit niet het geval is, heeft het weinig zin.

Zeker bij langdurige relaties kun je het heel zwaar krijgen als er geen goede basis is. Zelfs als die er wel is, kan er heel veel fout gaan.. maar het lijkt me dat een relatie waarbij er geen echte gevoelens zijn, veel kwetsbaarder is.

Zit je daar straks met z'n 2-en over een paar jaar.. seksloos en te fantaseren over anderen.

[..]

Ik laat vrij snel merken hoe ik echt ben.

Het is toch niet alsof ik het volhou om dat lang te verbergen :X
Ik mis hem wel, hij geeft me alleen de kans niet om hem echt goed te missen. Als ik een berichtje stuur heb ik binnen 2 seconde antwoord, dat is heel fijn hoor maar soms een beetje teveel.
Ik heb het idee dat "dit soort man" niet zijn fouten wil tonen, omdat hij bang is om het fout te doen ofzo. Misschien zou ik hem moeten vertellen dat ik wel van wat imperfectie hou, maar misschien komt dat dan ook weer zo lullig over
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:20:30 #90
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107181026
Mij te veel geleuter allemaal... Maar ik zou sws geen relatie advies van fokkers aannemen.

Denk dat onzeker gedoe van twee kanten aan de basis ligt van elke mislukte relatie. De rest lijkt me handelbaar.

Ja, of je neemt een lekkere pragmatische relatie en jaagt later alsnog je gevoelens en lusten na, en dan heet het vreemdgaan.

Maar laat je aub niet wijsmaken wat een relatie goed of slecht maakt, en zeker niet hier.

Het lult hier soms alsof ze alles weten, ik betwijfel het TS :)
'Cos boys don't cry.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:21:20 #91
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107181053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:07 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik mis hem wel, hij geeft me alleen de kans niet om hem echt goed te missen. Als ik een berichtje stuur heb ik binnen 2 seconde antwoord, dat is heel fijn hoor maar soms een beetje teveel.
Ik heb het idee dat "dit soort man" niet zijn fouten wil tonen, omdat hij bang is om het fout te doen ofzo. Misschien zou ik hem moeten vertellen dat ik wel van wat imperfectie hou, maar misschien komt dat dan ook weer zo lullig over
Mss is ie gewoon hoteldebotel. Kan ook een verklaring zijn :P
'Cos boys don't cry.
pi_107181113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Mannen verbergen echt ook wel 'foute' kanten in het begin. Zeker als je elkaar net leert kennen tijdens het daten. Lang volhouden doen mannen niet, want dat heeft toch geen nut. Je neemt ze maar zoals ze zijn en anders niet :).
Dan hoop ik dat hij het niet lang gaat volhouden en dat ik zijn imperfecties ook eens te zien krijg :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef Contender het volgende:

[..]

Is het niet gewoon zo dat je wel een stabiele relatie met een goed iemand wil, maar dat je er het type niet voor bent? Dat je gewoon iets meer spanning wil enzo? Of vind je dat te veel eisend?
Ik heb wel ervaring met lange relaties, alleen waren die nooit zo vlekkeloos. Er waren altijd wel meningsverschillen en regelmatig pittige discussies met stampend weglopen en de tel niet opnemen en noem het maar op :D Vreselijk vond ik dat, maar ik ben wel de hele relatie lang verliefd gebleven. Zelf ben ik wel stabiel in een relatie, maar ik kus niet de grond waar de ander op loopt om het zo maar te zeggen
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:24:47 #93
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_107181167
Ik zou eerst eens met hem naar bed gaan als ik jouw was. Misschien slaat de vonk dan direct over, omdat het een goddelijke minnaar is :). Voordat je dat hebt gedaan, kun je niks met zekerheid zeggen.
pi_107181179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef madsaus het volgende:

[..]

Bingo :) Heb het idee dat als ik morgen zijn vriendin ben, dat we volgende week al "moeten" samenwonen. Bij foute mannen moet ik zelf ook wat moeite doen, en heb ik zenuwen of hij wel terug gaat smssen etc en heb ik het er de hele dag met vriendinnen over over hoe spannend het wel niet is omdat je niet meteen weet of diegene jou wel echt heel erg ziet zitten

[..]

Het is geen politiek-correct antwoord, het is precies zoals Polarcat zegt:

[..]

Ik zou dat niet willen scharen onder foute mannen. Het is meer het verschil tussen een te aanhankelijke / te available man, en eentje waar je moeite voor moet doen. Met andere woorden, hij is te beschikbaar en dan zit er voor jou ook geen element van 'jacht' meer in.

Ik dacht bij foute mannen inderdaad aan wat Godshand zegt.
pi_107181952
Nou, TS, in mijn PM heb ik je verteld wat je te doen staat :)
pi_107184228
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:50 schreef Godshand het volgende:
Nou, TS, in mijn PM heb ik je verteld wat je te doen staat :)
Waarom heb je dat niet gewoon hier gepost? :?
pi_107184447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Waarom heb je dat niet gewoon hier gepost? :?
Omdat ik niet mn hele prive leven hier post?

Dat de helft van mn leven in de history terug te lezen is, is al erg genoeg :p
pi_107184670
Wat is nou je eigenlijke probleem met deze man? Je begint dit topic met het al dan niet groeien van lust en chemie, maar ik krijg zo langzamerhand het idee dat dat niet het enige is.
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:10:05 #99
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_107184743
Nou, geef mij maar een man die mij al met 1 blik gek maakt, in vuur en valm zet en (bijna) doet flauwvallen. :9~
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:11:44 #100
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_107184808
Bij knagende twijfel niet doen stel ik altijd als richtlijn en ik heb er nooit spijt van gehad. Al dat rationaliseren is slechts een zoektocht naar een excuus voor een gemis in je gevoel. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom precies ik spinazie niet zo lekker vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')