abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:18:43 #226
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107285943
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij sluit uit wat ik niet uitsluit, namelijk dat ook zonder heftige verliefdheid in het begin een relatie kan ontstaan die minstens zo bevredigend kan zijn als een relatie die wel start met die verliefdheid. Dat heeft helemaal niks te maken met een verstandsrelatie, niks.
Dan zijn wij het erover eens dat wij het oneens zijn. :s)

Ik heb overigens ook nergens gesteld dat een relatie zonder verliefdheid niet heel bevredigend kan zijn. Genegenheid, warmte, vertrouwen zijn heel fijn ook zonder verliefdheid.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:23:55 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107286057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dan zijn wij het erover eens dat wij het oneens zijn. :s)

Ik heb overigens ook nergens gesteld dat een relatie zonder verliefdheid niet bevredigend kan zijn. Genegenheid, warmte, vertrouwen zijn heel fijn ook zonder verliefdheid.
En ik bedoel met bevredigend dus ook seksueel bevredigend. 'Ik kijk in zijn ogen en mijn wangen gaan gloeien van opwinding'-bevredigend.

Verliefdheid is niet blijvend, hè. Ook de heftigste verliefdheid gaat een keer over.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:29:05 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107286154
Ik kan er simpelweg niet bij dat je zonder verliefdheid die relatie in wil/kan gaan.
Dat maakt het voor mij een keuze van je hoofd, niet van je hart.
Ook al is de initiële, heftige verliefdheid niet blijvend, het is voor mij wel de stepping stone naar die relatie en het verandert in de loop der tijd naar een ander soort ver'lief'dheid.

Maar gewoon nooit die verliefdheid hebben gehad met je partner, lijkt mij een enorm gemis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:38:24 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107286319
Ik kan mijn 'vele wegen naar Rome' nog wel eens herhalen, maar dat voegt niet echt meer wat toe.

Ik kan er gewoon erg slecht tegen dat mensen voor een ander menen te kunnen bepalen wat wel of niet een goede manier is om een fijne relatie te krijgen en te houden.
pi_107286324
Ik heb zelf ervaren dat je meer dan 6 jaar lang, in een relatie, net zo verliefd kan zijn als in het begin.
Ik ga daarom niet in op de discussie dat "het altijd weer weggaat" want ik weet dat het anders kan.
Misschien ben ik wel "verpest" door die intense ervaring.

Ik ben verder inderdaad 25-30, ik zet liever niet neer wanneer ik hem zie want ik wil het niet te herkenbaar maken, geen idee of hij op FOK zit :)
Verder ben ik er nog niet over uit maar het doet me goed om alle reacties te lezen :*
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:41:23 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107286386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan mijn 'vele wegen naar Rome' nog wel eens herhalen, maar dat voegt niet echt meer wat toe.

Ik kan er gewoon erg slecht tegen dat mensen voor een ander menen te kunnen bepalen wat wel of niet een goede manier is om een fijne relatie te krijgen en te houden.
Daarom schrijf ik ook 'voor mij'. Iedereen is daar anders in, maakt andere afwegingen en heeft andere invalshoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107286391
quote:

Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.

Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
pi_107286399
quote:

True this. De één moet enorme verliefdheid voelen voordat hij/zij in een relatie wil stappen, de ander heeft genoeg aan een "goed gevoel"... Per persoon verschillend...
pi_107286532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef smurfinnensoep het volgende:
Mijn eerste en enige jeugdliefde maakte wel al deze gevoelens bij mij los. Het is misschien niet goed maar dat gevoel is beetje een benchmark geworden voor mijn toekomstige relatie :P
Ja dat had ik ook vroeger.

Tip: zoek d'r eens op na al die jaren en je zult tot de conclusie komen dat ze echt niet zo bijzonder was hoor.

Daarna ben je ervan genezen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:58:15 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107286767
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef madsaus het volgende:

[..]

Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.

Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
Bijvoorbeeld.

Jouw situatie doet me denken aan een vriendin van me. Man helemaal hotel de botel en die wilde al huisje-boompje-beestje met haar. Zij in de stress, want ze wist niet of ze wel genoeg voelde. Ene advies: afkappen, want dit is niet eerlijk naar hem toe. Andere advies: je kunt het ook nog tijd geven en zien wat er gebeurt. Ze heeft het niet afgekapt en is daar tien jaar later nog steeds heel blij om.

Zo kán het dus ook.
pi_107287261
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Jouw situatie doet me denken aan een vriendin van me. Man helemaal hotel de botel en die wilde al huisje-boompje-beestje met haar. Zij in de stress, want ze wist niet of ze wel genoeg voelde. Ene advies: afkappen, want dit is niet eerlijk naar hem toe. Andere advies: je kunt het ook nog tijd geven en zien wat er gebeurt. Ze heeft het niet afgekapt en is daar tien jaar later nog steeds heel blij om.

Zo kán het dus ook.
Ik denk dat het idd wel vaak zo gaat. Maar heel veel vrouwen willen de perfecte situatie hebben (verliefd tot over hun oren) voordat ze überhaupt aan een relatie oid denken en als het er ook maar iets van afwijkt dan klopt er volgens hen iets niet en zal het ook nooit wat worden...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:36:06 #237
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107287585
Ik schrijf helemaal niets voor, iedereen moet dat voor zichzelf bepalen.

Beauty is in the eye of the beholder en liefde is maar wat je ervan vraagt.

Maar ik geloof stellig dat liefde in het hart zit en niet in het hoofd.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_107289026
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Zo kán het dus ook.
Maar misschien voelde jouw kennis zich wel lichamelijk aangetrokken tot die man, terwijl TS dat gevoel nog niet heeft. En dat terwijl erotische aantrekkingskracht toch wel een voorwaarde voor een relatie moet zijn, anders moet je elke keer als hij zin heeft aan (vul elke wenselijke hunk in, van Brad Pitt tot George Clooney) denken om het een beetje leuk te maken..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107289718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook vroeger.

Tip: zoek d'r eens op na al die jaren en je zult tot de conclusie komen dat ze echt niet zo bijzonder was hoor.

Daarna ben je ervan genezen.
Nou het grappige is eigenlijk dat mijn ex al snel na onze relatie driftig op zoek was naar een nieuwe relatie en ook snel daadwerkelijk aan een nieuwe relatie begon waar ze na jaren nog steeds inzit en schijnbaar ook dolgelukkig is. Super voor haar dus, maar ook al laat mijn ex zien dat je zonder verliefdheid jaren dolgelukkig kan zijn met iemand, mij trekt het gewoon niet zo op die manier een relatie te starten.

Goed of niet goed; Iemand leuk en aardig vinden, leuke conversaties en gelijkwaardige interesses hebben is voor mij niet per definitie relatiemateriaal. Als dat zo was had ik al velen relaties gehad haha. Nee, voor mij is het gewoon het gevoel van verliefd zijn wat ik zoek. Dit zal ik zeker niet meer bij mijn ex krijgen; qua innerlijk en uiterlijk was ze al enorm veranderd maar ik hoop dit wel in een toekomstige relatie weer te krijgen.

Maar contact zoeken van mijn kant kan overigens niet eens want ze heeft blijkbaar de moeite gedaan om niet gevonden te worden op openbare profielsites. Ik kan bijna geen andere reden bedenken dan dat ze dat voor mij gedaan heeft wat ik best apart vind. Ik vraag me soms af wat haar motivatie is om dat te doen???? terwijl het al jaren uit is.
pi_107289847

[ Bericht 100% gewijzigd door smurfinnensoep op 27-01-2012 11:56:08 ]
pi_107289866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:51 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Nou het grappige is eigenlijk dat mijn ex al snel na onze relatie driftig op zoek was naar een nieuwe relatie en ook snel daadwerkelijk aan een nieuwe relatie begon waar ze na jaren nog steeds inzit en schijnbaar ook dolgelukkig is. Super voor haar dus, maar ook al laat mijn ex zien dat je zonder verliefdheid jaren dolgelukkig kan zijn met iemand, mij trekt het gewoon niet zo op die manier een relatie te starten.

Goed of niet goed; Iemand leuk en aardig vinden, leuke conversaties en gelijkwaardige interesses hebben is voor mij niet per definitie relatiemateriaal. Als dat zo was had ik al velen relaties gehad haha. Nee, voor mij is het gewoon het gevoel wat ik dus bij mijn ex gehad heb. Dit zal ik zeker niet meer bij mijn ex krijgen; qua innerlijk en uiterlijk was ze al enorm veranderd maar ik hoop dit wel in een toekomstige relatie weer te krijgen.

Maar contact zoeken van mijn kant kan overigens niet eens want ze heeft blijkbaar de moeite gedaan om niet gevonden te worden op openbare profielsites. Ik kan bijna geen andere reden bedenken dan dat ze dat voor mij gedaan heeft wat ik best apart vind. Ik vraag me soms af wat haar motivatie is om dat te doen????
Ik denk niet dat het speciaal voor jou is, er zijn meer mensen die geen fan zijn van het grote google avontuur of hun hele privéleven op internet met naam en achternaam te koop willen zetten. Het klinkt ergens alsof jij je juist nog te druk maakt om haar ipv andersom.
Ben je er wel overheen? Want dan zal het lastig worden om op die manier verliefd te worden op een ander, als je er niet helemaal voor open staat. Al dan niet onbewust.
pi_107289928
Heeft TS nog haar dateman gesproken? Hoe is de stand van zaken sinds de start van dit topic?
pi_107290095
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
.. was in use.
pi_107290213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:56 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het speciaal voor jou is, er zijn meer mensen die geen fan zijn van het grote google avontuur of hun hele privéleven op internet met naam en achternaam te koop willen zetten. Het klinkt ergens alsof jij je juist nog te druk maakt om haar ipv andersom.
Ben je er wel overheen? Want dan zal het lastig worden om op die manier verliefd te worden op een ander, als je er niet helemaal voor open staat. Al dan niet onbewust.
Het is al jaren uit en overheen ben ik er zeker. Dit gehele gebeuren op Fok is anoniem dus het zou mij niet interesseren als ik er niet overheen was. Het ging mij om het feit dat er hier een discussie gaande was over het wel of niet aan een relatie beginnen zonder verliefd zijn. Ik herkende me hierin en daarom reageerde ik dus. Kijk uiterlijk is ook niet alles, maar ik heb door de jaren heen leuke meiden ontmoet die tevens ook duidelijk lieten merken dat ze mij leuk vonden (dit is ook een van de redenen dat mijn vorige relatie uitging omdat mijn ex gewoon erg jaloers was).

Maar die persoon waar ik net op reageerde gaf aan dat ik mijn ex moest opzoeken. En toen vond ik vond ik het blijkbaar noodzakelijk om te vertellen dat deze ex het liefst onvindbaar is, wat ik soms niet kan begrijpen omdat ex op google wel te vinden is (geen sociale netwerksites en dus geen mogelijkheid tot het sturen van een bericht). Ik snap jouw reactie maar ik kan je verzekeren dat er geen vorm is van aantrekkingskracht naar mijn ex toe. Al moet ik eerlijk bekennen dat het me leuk zou lijken van haar eens te horen hoe het met dr gaat. Dat is de reden dat ik weet dat ze op google gewoon te vinden is maar niet op openbare profielsites ;)
pi_107290578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef Snowfish het volgende:
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
Omdat zakkige types duidelijker laten zien wat ze wel en niet willen, in tegenstelling tot types die alles voor een vrouw doen en zichzelf dan dus vergeten.
pi_107291147
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Omdat zakkige types duidelijker laten zien wat ze wel en niet willen, in tegenstelling tot types die alles voor een vrouw doen en zichzelf dan dus vergeten.
Ik lees liever wat vrouwen er zelf van vinden bij dezen en niet en wat een man denkt te weten ;)
.. was in use.
pi_107291880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef Snowfish het volgende:

[..]

Ik lees liever wat vrouwen er zelf van vinden bij dezen en niet en wat een man denkt te weten ;)
Niet huilen als zij hetzelfde zeggen :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:34:13 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107293066
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welnee, dat heeft niets met die kerels zelf te maken! Sommige vrouwen hebben zelf gewoon een hang naar onzekerheid en vallen voor het feit dat iemand hen in onzekerheid laat. Maar juist die klootzakken hebben zelf geen enkel idee van wat ze willen, ze weten alleen maar wat ze niet willen.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:51:21 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_107293627
Vrouwen kijken teveel soaps, die denken dat een relatie waar je niet elke dag ruzie en en pieken en dalen hebt geen relatie is. Je zou bijna terugverlangen naar de gristelijke tijd, waar stabiliteit juist nastrevenswaardig was, en je partner de the bridge over troubled water e.d. was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:44 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107293688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef speknek het volgende:
Vrouwen kijken teveel soaps, die denken dat een relatie waar je niet elke dag ruzie en en pieken en dalen hebt geen relatie is. Je zou bijna terugverlangen naar de gristelijke tijd, waar stabiliteit juist nastrevenswaardig was, en je partner de the bridge over troubled water e.d. was.
Alsof dit een probleem was dat vroeger niet voorkwam :') . Dat waren scharrels tot er een baby onderweg was en toen bleek de vent in kwestie losse handjes te hebben en vreeld te gaan, echter bleven ze gewoon bij elkaar.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')