abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:13:42 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107253319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef Eminique het volgende:
Dit komt er dan eigenlijk gewoon op neer dat elke vrouw gekoppeld kan worden aan elke man die er goed uitziet en haar zekerheden kan bieden?
Uithuwelijken zoals in sommige culturen gangbaar is zouden wij dus gewoon ook kunnen invoeren omdat het werkt en er eigenlijk geen enkel sexueel spanningsveld zou hoeven te zijn om een relatie in stand te houden?

Sorry, ik geloof daar niet in, je kunt pas echt gelukkig zijn als er ook een lichamelijke aantrekkingskracht is en ook al ebt die t.z.t. bij vlagen weg, het is er of is er niet.
Nee, dan verval je weer in die uitersten. Waarom zou je geen aantrekkingskracht kunnen voelen voor een stabiele man?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:15:22 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107253366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wel een goed punt Lienekien. Voor mij lijkt dit een catch 22 of kip-en-het-ei verhaal, want in mijn ervaring geniet een vrouw vooral van de seks als er veel spanning aan vooraf ging. Het is dan een soort ontlading. Je kunt technisch perfect zijn als man en toch de vrouw een saaie avond geven omdat ze mentaal / emotioneel niet geprikkeld wordt. Maar vandaar mijn interesse in dit onderwerp, want misschien zijn er wel manieren die ik over het hoofd zie, en het is natuurlijk in mijn en ieders belang om dat boven water te krijgen. Dus dan wordt de vraag: hoe zorgt een stel ervoor dat de seks goed is zonder spanning?
Zonder die bepaalde spanning die uit die onzekerheid komt, bedoel je. Het is nou weer net alsof dat de enige spanning is die er bestaat!
pi_107253407
Ik geloof wel dat voorspelbaarheid de aartsvijand van spanning is, ja. Maar nogmaals, ik wil graag weten wat ik over het hoofd zie, want dat is alleen maar in ieders voordeel, mits kloppend met de realiteit.
pi_107253520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp wel dat de spanning van zo'n 'foute man' heel aantrekkelijk kan zijn. Want je weet nooit of hij je wel echt wil en als hij je dan inderdaad wil is dat extra leuk. Maar hoe lang blijft dat leuk?
Dit dus. Die spanning gaat in de loop van de tijd weg, als je hem wat beter leert kennen. Dus waarom zou je dan voor die foute man kiezen? In het begin heb je er wellicht meer lol aan maar dat gaat over in waarschijnlijk negatieve dingen als ergernis e.d. En juist bij de vriend van TS is het in het begin wellicht wat saai, maar op langere termijn stabieler/leuker/minder ergernissen...
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:20:59 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107253561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef Polarcat het volgende:
Ik geloof wel dat voorspelbaarheid de aartsvijand van spanning is, ja. Maar nogmaals, ik wil graag weten wat ik over het hoofd zie, want dat is alleen maar in ieders voordeel, mits kloppend met de realiteit.
Tja, daar valt zoveel over te zeggen dat ik niet weet wat ik erover zou moeten zeggen.
pi_107256219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wel een goed punt Lienekien. Voor mij lijkt dit een catch 22 of kip-en-het-ei verhaal, want in mijn ervaring geniet een vrouw vooral van de seks als er veel spanning aan vooraf ging. Het is dan een soort ontlading. Je kunt technisch perfect zijn als man en toch de vrouw een saaie avond geven omdat ze mentaal / emotioneel niet geprikkeld wordt. Maar vandaar mijn interesse in dit onderwerp, want misschien zijn er wel manieren die ik over het hoofd zie, en het is natuurlijk in mijn en ieders belang om dat boven water te krijgen. Dus dan wordt de vraag: hoe zorgt een stel ervoor dat de seks goed is zonder spanning?
Dit is natuurlijk wel erg zwart/wit.

Spanning zit hem niet alleen in beschikbaar zijn, maar ook gewoon biologie: lekker lijf, de goede ferromonen die haar hart al doen versnellen voordat hij maar hallo zegt of een knipoog geeft, en sex waar ze zich prettig bij voelt: lekker zoenen, op de juiste manier voor haar geneukt worden, dingen doen waar ze al jaren van droomt zoals ruw nemen of juist heel teder.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:46:03 #207
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107258487
Ik kan bijna niet geloven wat ik hier zoveel mensen hoor zeggen. Totaal hun drive opgegeven en praten goed dat ze eigenlijk genoegen hebben genomen met minder tot niets om maar een relatie te hebben...

Hey, het lijkt wel IRL. Ach, wie ben ik om te oordelen? Veel plezier met je verstandsrelatie.

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:50:29 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107258648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kan bijna niet geloven wat ik hier zoveel mensen hoor zeggen. Totaal hun drive opgegeven en praten goed dat ze eigenlijk genoegen hebben genomen met minder tot niets om maar een relatie te hebben...

Hey, het lijkt wel IRL. Ach, wie ben ik om te oordelen? Veel plezier met je verstandsrelatie.

:')
Waar lees jij dat dan?
pi_107258697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
[..]

Maar hoe heb jij dat dan ontdekt? Hoe lang was je met hem en wat heb je gedaan om het te proberen voordat je tot die conclusie kwam?
ik ben de relatie aan gegaan, duurde denk ik een maand of 3. We hadden het leuk samen, maar ik voelde niet dat speciale voor hem wat hij wel voor mij voelde. Dat maakt de relatie per definitie ongelijk.
Ik ben er mee gestopt omdat ik zag hoe hij zijn best deed mij te overtuigen van hem en daarmee zichzelf verloor. Terwijl ik wist dat hij gewoon perfect is, zoals hij is. Maar dan voor iemand anders.
En omdat ik me begon te ergeren.

Het heeft uiteindelijk nog 3 maanden geduurd omdat ik graag wilde dat het zou werken, omdat het echt een leuke vent was. De relatie uit maken en hem kwetsen, viel me ook zwaar.

TS: de spannende man, zoals jij hem beschrijft, heeft geen spannende karaktertrek of zo (een paar narcisten, daar gelaten). Hij kan voor jou spannend zijn, omdat hij minder voelt voor jou dan jij voor hem en minder te verliezen heeft. De spanning die jij wilt voelen is de spanning van vindt hij me wel echt leuk.

Mijn huidige vriend is in die zin geen spannende man, maar heeft me wel van mijn sokken geblazen door een sterke chemie die je gewoon in de lucht kon en kan voelen als wij samen zijn. Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit, of hij smste me al dat hij hoopte me snel weer te zien omdat hij me leuk vond. Mijn hart zat in mijn keel en was zo blij dat hij hetzelfde voelde. Bij de ex die ik hierboven beschreef, had ik het juist irritant gevonden dat hij zo beschikbaar was.
pi_107258975
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Xennia het volgende:
Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit, of hij smste me al dat hij hoopte me snel weer te zien omdat hij me leuk vond. Mijn hart zat in mijn keel en was zo blij dat hij hetzelfde voelde. Bij de ex die ik hierboven beschreef, had ik het juist irritant gevonden dat hij zo beschikbaar was.
Leuk is dat he, omdat je verliefd bent geworden, maakt het helemaal geen ene reet meer uit hoelang ie wacht met SMSen of iets anders banaals. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:01:09 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107259073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 05:45 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik heb er al tabak van, van die moeilijke mannen :) Die van jou heeft zich dus niet helemaal voor je voeten geworpen. Heb je het gevoel dat je er heel wat voor hebt moeten doen? Was het spannend als je ein-de-lijk wat van hem hoorde?

Nou ja, niet eindelijk. We spraken elkaar wel zo'n beetje elke dag maar het duurde lang voor hij wilde afspreken. Ik heb vanaf het eerste moment wel geweten dat het OK zat tussen ons, als hij die drempel maar wilde nemen. Maar hij heeft het nodige meegemaakt, leeftijdsverschil. Hij wil niet voor lul gezet worden door een 28-jarige en zo.

quote:
Kreeg je ondertussen de zenuwen en de kriebels en slaakte je een klein kreetje van geluk als je van hem hoorde? Tot je uiteindelijk helemaal verliefd was en hij eindelijk helemaal voor je ging en je het gevoel had dat je hem "gewonnen" hebt? Dat heb ik dus allemaal niet, en dat heb ik al niet van VOOR de eerste date nog. Want ik weet al die tijd dat hij alles wat ik doe of zeg helemaal geweldig vind.

Ja, ik denk dat ik wel verliefd was, zelfs nog voor ik hem ontmoette. En nog steeds, als ik hem zie, dan word ik gewoon heel gelukkig en warm van binnen.

quote:
Ik was/ben dus ook nooit zenuwachtig of een date met hem wel goed of leuk gaat en of ik er wel leuk uit zie of dat ik geen stomme dingen zeg oid. Al die dingen maken volgens mij, nu ik het zo zeg, normaliter onderdeel uit van mijn aanloopje naar verliefd worden en op die manier met iemand "bezig" zijn.

Zelfs de leuke betrouwbare man kan dat gevoel in je oproepen. Want het staat niet gelijk aan saaiheid/voorspelbaarheid. Maar je moet de eigenschappen die het spannend maken in de betrouwbare man wel leren waarderen. Hij speelt geen spelletjes met je gevoelens (spannend), maar kan wel een geweldige gesprekspartner zijn, of een fantastisch gevoel voor humor hebben. Of gewoon een manier van doen hebben waarmee hij het beste in jou naar boven haalt.

quote:
In die zin is die van mij dus "too available " dat ik de "kans" niet krijg om me over hem op te winden of hem extra speciaal te vinden oid, ik weet het niet goed uit te leggen dit gedeelte
Deze kerel haalt duidelijk niet het beste in jou naar boven. En zolang je een buitengewone drang naar 'spannend' hebt, zal geen enkele vent het beste in jou naar boven halen. Simpelweg omdat je dan nog altijd zult vallen voor mensen die spelletjes spelen met je gevoelens, en op basis daarvan vlinders krijgt.

Maar het beste in jou is waarschijnlijk ook niet die onzekere kant...
Resistance is futile.
pi_107259136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel erg zwart/wit.

Spanning zit hem niet alleen in beschikbaar zijn, maar ook gewoon biologie: lekker lijf, de goede ferromonen die haar hart al doen versnellen voordat hij maar hallo zegt of een knipoog geeft, en sex waar ze zich prettig bij voelt: lekker zoenen, op de juiste manier voor haar geneukt worden, dingen doen waar ze al jaren van droomt zoals ruw nemen of juist heel teder.
de diamantjes in zijn ogen als hij naar mij kijkt, dat hij altijd warme handen heeft, dat hij me zoekt in bed terwijl hij slaapt en we elkaar altijd aanraken, dat hij altijd lekker ruikt zelfs als hij zweet, het ontdekken van al zijn kleine onvolkomendheden die hem eigenlijk alleen nog maar leuker en grappiger en specialer maken, dat we samen een eigen taal spreken met humor die alleen wij begrijpen.

TS: hoe oud ben je eigenlijk?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:04:06 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107259202
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

de diamantjes in zijn ogen als hij naar mij kijkt, dat hij altijd warme handen heeft, dat hij me zoekt in bed terwijl hij slaapt en we elkaar altijd aanraken, dat hij altijd lekker ruikt zelfs als hij zweet, het ontdekken van al zijn kleine onvolkomendheden die hem eigenlijk alleen nog maar leuker en grappiger en specialer maken, dat we samen een eigen taal spreken met humor die alleen wij begrijpen.

TS: hoe oud ben je eigenlijk?
Mooi. O+ .

En ik vermoed halverwege/eind 20. :s)
Resistance is futile.
pi_107259388
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooi. O+ .
Zo hoort een relatie te zijn inderdaad. Dit soort dingen vervliegen niet met de aanvankelijke (heftige) verliefdheidsgevoelens.
pi_107259505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leuk is dat he, omdat je verliefd bent geworden, maakt het helemaal geen ene reet meer uit hoelang ie wacht met SMSen of iets anders banaals. :)
en hij voldoet ook maar voor de helft aan mijn "eisenlijstje" en toch weet en voel ik dat hij het is voor mij.
TS: chemie kun je niet beredeneren. De chemie IS het mysterie dat je zoekt.

Ik heb in de tijd met ex vele gesprekken gehad met mensen erover. Sommigen vonden dat ik te veel het onmogelijke verwachtte. Dat het leven geen sprookje is en dat je in een relatie naar elkaar toe moet groeien en hard moet werken. Dat ik te kritisch was en misschien wel over zou blijven met 10 katten.

Ik bleef maar zeggen dat ik toch echt nog 1 keer van mijn sokken geblazen wilde worden en dat ik niet wil settelen met minder. En dat ik alleen zijn ook geen schrikbeeld vind, ik had en heb het tenslotte leuk met mezelf, mijn leven, vrienden en familie (zonder katten).
pi_107259714
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, niet eindelijk. We spraken elkaar wel zo'n beetje elke dag maar het duurde lang voor hij wilde afspreken. Ik heb vanaf het eerste moment wel geweten dat het OK zat tussen ons, als hij die drempel maar wilde nemen. Maar hij heeft het nodige meegemaakt, leeftijdsverschil. Hij wil niet voor lul gezet worden door een 28-jarige en zo.

[..]

Ja, ik denk dat ik wel verliefd was, zelfs nog voor ik hem ontmoette. En nog steeds, als ik hem zie, dan word ik gewoon heel gelukkig en warm van binnen.

[..]

Zelfs de leuke betrouwbare man kan dat gevoel in je oproepen. Want het staat niet gelijk aan saaiheid/voorspelbaarheid. Maar je moet de eigenschappen die het spannend maken in de betrouwbare man wel leren waarderen. Hij speelt geen spelletjes met je gevoelens (spannend), maar kan wel een geweldige gesprek

spartner zijn, of een fantastisch gevoel voor hu
mor hebben. Of gewoon een manier van doen hebben waarmee hij het beste in jou naar boven haalt.

[..]

Deze kerel haalt duidelijk niet het beste in jou naar boven. En zolang je een buitengewone drang naar 'spannend' hebt, zal geen enkele vent het beste in jou naar boven halen. Simpelweg omdat je dan nog altijd zult vallen voor mensen die spelletjes spelen met je gevoelens, en op basis daarvan vlinders krijgt.

Maar het beste in jou is waarschijnlijk ook niet die onzekere kant...
treffend gezegd, seven. En ik vind het nog steeds tof om te lezen hoe jij bent gegroeid en een leuke kerel hebt gevonden.

Ik denk idd ook dat ts 25-30 is.
pi_107264301
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

en hij voldoet ook maar voor de helft aan mijn "eisenlijstje" en toch weet en voel ik dat hij het is voor mij.
TS: chemie kun je niet beredeneren. De chemie IS het mysterie dat je zoekt.

Ik heb in de tijd met ex vele gesprekken gehad met mensen erover. Sommigen vonden dat ik te veel het onmogelijke verwachtte. Dat het leven geen sprookje is en dat je in een relatie naar elkaar toe moet groeien en hard moet werken. Dat ik te kritisch was en misschien wel over zou blijven met 10 katten.

Ik bleef maar zeggen dat ik toch echt nog 1 keer van mijn sokken geblazen wilde worden en dat ik niet wil settelen met minder. En dat ik alleen zijn ook geen schrikbeeld vind, ik had en heb het tenslotte leuk met mezelf, mijn leven, vrienden en familie (zonder katten).
Erg herkenbaar dit. Ik wil mijzelf niet een veer in mijn kont steken, maar wat betreft vrouwen nooit moeite gehad met het krijgen van aandacht. Toch ben ik diegene die al jaren vrijgezel is. Dit is eigenlijk puur omdat ik ook echt dat gevoel van verliefdheid wil voelen. De gedachte dat je na een tijdje naar elkaar groeit en dat die verliefdheid er wellicht kan komen spreekt mij totaal niet aan. Mijn eerste en enige jeugdliefde maakte wel al deze gevoelens bij mij los. Het is misschien niet goed maar dat gevoel is beetje een benchmark geworden voor mijn toekomstige relatie :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:27:15 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107264375
Misschien doe je jezelf wel tekort om als volwassene te blijven wachten op dezelfde verliefde gevoelens die je had als tiener.
pi_107264736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Misschien doe je jezelf wel tekort om als volwassene te blijven wachten op dezelfde verliefde gevoelens die je had als tiener.
Tijd zal het leren ;). Ik weet ook niet of ik er goed aan doe, dat geef ik eerlijk toe. Een meid waar ik alweer 2 jaar geleden contact had en had aangegeven niks serieus te willen met haar zit nu met iemand anders in een relatie. Soms denk ik idd wat als ik er toch voor gegaan was. Mijn exvriendin ging ook totaal nuchter haar volgende relatie in en die is alweer jaren gelukkig met dr vriend.

Al blijf bij mij soms het gevoel overheersen dat als je het op die manier "forceert" dat je uiteindelijk alsnog met je gevoelens in de knoop komt. Ik ben er bijna zeker van dat deze ex nog steeds na jaren elk contact met mij probeert te vermijden (op profielsites een fictieve achternaam gebruiken, niet mensen laten toevoegen terwijl ik geen stalker ben ofzo). Als ik jaren gelukkig in een relatie zat zou het mij geen drol interesseren als mijn ex mijn profielpagina bekijkt. Sterker nog, ik zou het alleen maar leuk vinden dat zij dan ook inziet hoe goed de relatie gaat. Na zoveel jaar zou je niet eens meer met een ex bezig houden. Maarja dit is maar een veronderstelling die ik doe.
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:58:40 #220
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107266912
Zo meeslepend als in de puberteit zal het waarschijnlijk nooit meer worden, nee. Maar dat wil niet zeggen dat het niet even heftig kan zijn, er gaat namelijk veel meer diepgang aan ten grondslag.
Resistance is futile.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:09:23 #221
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107273415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar lees jij dat dan?
Ik snap eigenlijk niet goed waar jij er overheen leest. :')

Verder deel ik Xennia's liefdesfilosofie. Het is er of niet. De rest is gelul.

Aan de andere kant snap ik dat als je het niet treft ( en dat gebeurt mensen ook) dat je dan iets anders begint. Maar ga geen knollen voor citroenen verkopen. Bijzondere liefde bestaat en ook enorme verliefdheid en het ligt elke dag op de loer. En ook zo meeslepend als je een kind was. Het verlies aan geloof is het failliet van het vertrouwen en de start van het excuus. oO<

[ Bericht 11% gewijzigd door DenWauwelaar op 27-01-2012 08:59:47 ]
pi_107285509
TS, wanneer zie je hem eigenlijk weer? :?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:59:27 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107285607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet goed waar jij er overheen leest. :')

Verder deel ik Xennia's liefdesfilosofie. Het is er of niet. De rest is gelul.

Aan de andere kant snap ik dat als je het niet treft ( en dat gebeurt mensen ook) dat je dan iets anders begint. Maar ga geen knollen voor citroenen verkopen. Liefde bestaat en ook enorme verliefdheid en het ligt elke dag op de loer. En ook zo meeslepend als je een kind was. Het verlies aan geloof is het failliet van het vertrouwen en de start van het excuus. oO<

Ik zie maar heel weinig reacties die in de buurt komen van het genoegen nemen met een 'verstandsrelatie'.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:02:15 #224
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107285656
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie maar heel weinig reacties die in de buurt komen van het genoegen nemen met een 'verstandsrelatie'.
Ik zie enorm veel excuusgedrag dat het niet 'nodig' is om verliefd te zijn, dat je er ook wel bent met gewoon leuk met elkaar hebben. Dat er meer wegen naar Rome zijn.

Meer wegen om een relatie te hebben? Ja honderden, kijk naar vriendschapsrelaties en verstandsrelaties. Je kunt heel veel mensen dichtbij je houden en prima mee vinden, ook op langere termijn en ook in wederzijdse verstandhouding.
Meer wegen om een bijzondere relatie te hebben? Nee, dan is verliefdheid de allereerste stap en die ga je er niet uithalen. En natuurlijk leidt niet elke intense verliefdheid tot een eindeloze liefde. Dat doet ook niet elke verstandshouding.

En natuurlijk snap ik dat niet iedereen zomaar verliefd word en sommige mensen helemaal niet en toch graag een relatie willen, maar dan heb ik moeite als mensen dat verkopen als bijzonder. Dan heb je een fijne verstandsrelatie en dat is een keuze. Prima keuze en ik wil ook niet oordelen in de zin van 'minder', maar niet beweren dat je dan iets hebt wat je niet hebt.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:15:49 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107285878
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:02 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik zie enorm veel excuusgedrag dat het niet 'nodig' is om verliefd te zijn, dat je er ook wel bent met gewoon leuk met elkaar hebben. Dat er meer wegen naar Rome zijn.

Meer wegen om een relatie te hebben? Ja honderden, kijk naar vriendschapsrelaties en verstandsrelaties. Je kunt heel veel mensen dichtbij je houden en prima mee vinden, ook op langere termijn en ook in wederzijdse verstandhouding.
Meer wegen om een bijzondere relatie te hebben? Nee, dan is verliefdheid de allereerste stap en die ga je er niet uithalen. En natuurlijk leidt niet elke intense verliefdheid tot een eindeloze liefde. Dat doet ook niet elke verstandshouding.

En natuurlijk snap ik dat niet iedereen zomaar verliefd word en sommige mensen helemaal niet en toch graag een relatie willen, maar dan heb ik moeite als mensen dat verkopen als bijzonder. Dan heb je een fijne verstandsrelatie en dat is een keuze. Prima keuze en ik wil ook niet oordelen in de zin van 'minder', maar niet beweren dat je dan iets hebt wat je niet hebt.
Jij sluit uit wat ik niet uitsluit, namelijk dat ook zonder heftige verliefdheid in het begin een relatie kan ontstaan die minstens zo bevredigend kan zijn als een relatie die wel start met die verliefdheid. Dat heeft helemaal niks te maken met een verstandsrelatie, niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')