Het lijkt er een beetje op dat TS (latente gevoelens heeft van) bang is dat ze, als ze niet voor deze 'perfecte man' kiest, alleen zal blijven omdat de 'foute' mannen per definitie niet een stabiele relatie kunnen bieden, en dat het dus niks wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ze moet af van die tunnelvisie waarin zij denkt dat er geen mannen bestaan waar ze EN geil van wordt, en zichzelf zo goed bij voelt dat het een relatie voor het leven zou kunnen worden.
Oh en die gast uit de OP duidelijk maken dat het nooit wat wordt, wel zo eerlijk.
(want je neemt toch geen genoegen met half/half hoop ik ?)
Dus je hebt een duidelijke voorkeur voor klootzakken. Herken ik, had ik ook. Maar het duurt heel lang voor je daar echt tabak van hebt. Nu heb ik wel een hele leuke vent trouwens, die wist de spanning erin te houden door maandenlang afstand te houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef madsaus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, alleen wil ik geen levenslange relatie met het type man waar ik dat dus wel van word
Juist. Het kan wél, een betrouwbare en spannende vent. Maar dan moet je wel eerlijk naar jezelf en je partnerkeuze durven kijken, voor je open staat voor zo'n relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ze moet af van die tunnelvisie waarin zij denkt dat er geen mannen bestaan waar ze EN geil van wordt, en zichzelf zo goed bij voelt dat het een relatie voor het leven zou kunnen worden.
Oh en die gast uit de OP duidelijk maken dat het nooit wat wordt, wel zo eerlijk.
(want je neemt toch geen genoegen met half/half hoop ik ?)
Geen woorden in haar mond leggen. Dit topic is bewijs van het feit dat ze haar eigen keuzes onder de loep legt, de vraag is alleen wanneer ze klaar is met haar soulsearching.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooowwww, dus jij word alleen nat van 1 bepaald type man, en er bestaan geen mannen verder die de kwaliteiten bezitten van dat type, en ook nog eens ''lange-relatie-materiaal'' zijn ?
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat foute mannen gelul vind ik altijd een beetje kinderachtig...
Alsof er maar 2 soorten mannen zijn, goede en foute...
Fout/klootzak/alpha male/weet ik 't...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.
Niemand houdt van too available.
Misschien probeert TS zichzelf wat beter te begrijpen.....Kan soms verhelderend zijn andere meningen en vooral ervaringen hierover te horen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Daboman het volgende:
TS stelt zich wel nogal als een slachtoffer op van haar gevoelens. Als je alleen maar gaat mijmeren over wat je NIET hebt wordt het natuurlijk nooit wat en nog erger; dan houd je de gevoelens zelf in stand en is het sowieso gedoemd te mislukken.
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zie de logica echt niet wat het probleem is dat hij "too available" zou zijn. Dat om elkaar heen gedraai vind ik altijd zo kinderachtig en het levert uiteindelijk alleen maar stress op, terwijl je in diezelfde tijd ook gewoon gezellig samen kan zijn. Hij is gewoon duidelijk in wat hij wilt. Kudos voor die jongen.
Als ie dat nou niet had hè, was het dan nog steeds je droomvent geweest?quote:
Hele goeie vraag wel. TS, zou je hem nog steeds leuk vinden als hij bijvoorbeeld werkzoekend zou zijn? Dan weet je denk ik gelijk het antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als ie dat nou niet had hè, was het dan nog steeds je droomvent geweest?
Geen goede vraag aangezien je het antwoord al weetquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hele goeie vraag wel. TS, zou je hem nog steeds leuk vinden als hij bijvoorbeeld werkzoekend zou zijn? Dan weet je denk ik gelijk het antwoord op je vraag.
Ja echte liefde dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Eminique het volgende:
[..]
Geen goede vraag aangezien je het antwoord al weet
Hij is juist dé ideale man voor haar omdat hij haar zekerheden kon bieden en voor de sex kan ze altijd nog glijmiddel aanschaffen, de creditcard maakt een hoop goed nietwaar?
Een liefde waar het allemaal wat langzamer komt heeft vaak een langer leven is mijn ervaring..quote:
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
Goed topic om te lezen. Ik heb op dit moment een beetje hetzelfde. Leuk vrouw ontmoet. Helemaal m'n type qua alles. Bij uitgaan ontmoet, ik dacht daar moet ik mee in contact komen. Na hele verhalen via FB over en weer gisteren wat wezen drinken. Uren gekletst, gelachen en ook wel wat de diepte in.
Maar ik voel niet ECHT kriebels...terwijl ik dit normaal vrijwel meteen heb als ik verliefd word. En meestal is dan ook meteen duidelijk dat het wederzijds is als het wat wordt. Maar dan kan het ook snel weer over zijn.
Ik ben heel benieuwd of het bij mij/ons nu alsnog gaat komen. Ik ga in ieder geval nog eens proberen met haar af te spreken maar vind het fijn dat genoeg mensen in dit topic aangeven dat het het uiteindelijk niet minder hoeft te zijn omdat het niet meteen pats boem verliefdheid/passie was.
Ik wil best geloven dat niet al het goede binnen 5 min duidelijk hoeft te zijn en soms wat tijd kost.
Geen idee hoe zij er over denkt trouwens...maar ik moet gewoon uitgaan van wat ik wil natuurlijk.
Ik verwacht helemaal niksquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.
Gelukkig ben je niet alleenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niksmaar als je 't zo leest lijkt dat wel zo te zijn ja lol.
Vind het apart om mee te maken dat je iemand als helemaal je type ziet en dat je er dan geen kriebels bij voelt. Nooit meegemaakt. Dan denk ik in eerste instantie al dat 't helemaal geen zin heeft om er uberhaupt verder energie in te stoppen. Maar als ik zo dit topic lees is dat veels te kort door de bocht.
Ik heb er al tabak van, van die moeilijke mannenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus je hebt een duidelijke voorkeur voor klootzakken. Herken ik, had ik ook. Maar het duurt heel lang voor je daar echt tabak van hebt. Nu heb ik wel een hele leuke vent trouwens, die wist de spanning erin te houden door maandenlang afstand te houden.
Dit lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk, ik vraag me af wat vermoeiender is. De bonje met een vervelende man of de situatie waar jij nu in zit, en waar ik misschien ook in kan belanden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:03 schreef Contender het volgende:
[..]
In bet begin wel ruzie met de veilige keuze. Omdat die me gewoon niet begreep. Maar inmiddels 2 jaar later snapt diegene me en weet wat te doen of zeggen als ik beetje om me heen trap.
Ook waren er wel eens ruzie over het ontbreken van intimiteit. Wel knuffelen en alles, maar meer niet. Inmiddels veel pogingen verder en het wordt ietsje beter. Maar toch blijf ik in mn hoofd met de ander zitten. De ruzies gaan nu voornamelijk over mijn foutjes met de spannende persoon.
En ook over dat ik niet weet wat ik wil en me afvraag is dit het dan....
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarbij ik 'fout' niet een goede benaming vindt van wat de TS schijnbaar zoekt. Ze heeft tot nu toe aangegeven dat deze man te beschikbaar is, en dat zij daar niet van gediend is. Dat valt, als je het mij vraagt, helemaal niet onder het begrip (steretype) foute man. Iemand zou die gast eigenlijk een trap onder z'n kont moeten geven en zeggen dat hij afstand moet nemen, en TS maar zelf 's toenadering moet laten zoeken.
Niemand houdt van too available.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |