abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:00:59 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_107293916
Soaps bestaan ook al sinds de jaren vijftig *). Maar goed, ze bestaan natuurlijk vooral omdat er behoefte aan is, dus het zal ook wel de andere kant op werken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107294783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef madsaus het volgende:

[..]

Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.

Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
verliefdheid kun je niet creeeren door de voorwaarden te veranderen. Verliefd word je niet door pure wilskracht. Verliefdheid overvalt je.
pi_107294948
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef Xennia het volgende:

[..]
Verliefd word je niet door pure wilskracht.
Helaas niet nee! Zou lekker simpel zijn.
pi_107297352
Ik ben er nu eigenlijk gewoon moe van, ik had net weer goede moed maar hij is ontiegelijk needy en claimend bezig. Ik weet nu zeker dat dit de oorzaak is. mega turn off
pi_107297759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef Snowfish het volgende:
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
Met zakkige types bedoelen we hier geen klootzakken, meer de mannen waar je zelf ook wat moeite voor moet doen en waar je überhaupt de tijd krijgt om die persoon te ontdekken zonder dat alles wat je zegt of doet aangegrepen wordt om je (zonder succes) nog meer te claimen of om er zelfs de hele tijd vragen over te stellen. Die dingen gaan dan niet gewoon hun natuurlijke beloop.

[ Bericht 8% gewijzigd door madsaus op 28-01-2012 16:03:01 ]
pi_107300043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef madsaus het volgende:
Ik ben er nu eigenlijk gewoon moe van, ik had net weer goede moed maar hij is ontiegelijk needy en claimend bezig. Ik weet nu zeker dat dit de oorzaak is. mega turn off
Wat doet ie dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 27-01-2012 17:10:21 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107300824
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat doet ie dan?
Irritant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107301603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:

[..]

Irritant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?
pi_107305685
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?
Ja omtrent bovenstaand voorbeeld wel. Het verandert dan voor 1 of 2 dagen en dan komt het in een andere vorm weer terug. Ik weet bijna zeker dat als hij niet steeds dit soort dingen in deze prille fase deed, dat ik dan anders over hem zou denken en wellicht ook sterkere gevoelens zou hebben.

Door dit soort gedoe heb ik dus bijvoorbeeld geen zin om te bellen. Soms gaat het ook om afspreken en dan heb ik dus geen zin om af te spreken als er zulk soort gedoe aan vooraf is gegaan. Ik voel me net een vervelende man en vind dat hij zich vaak als een zeurende vrouw gedraagt. Niet echt aantrekkelijk/opwindend gedrag.

Ik denk dat ik het face to face nog een laatste keer heel duidelijk ga uitleggen, zijn versie aan hoor en er dan mee stop
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:58:30 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107311498
My god, hoe lang ga je jezelf nog wijsmaken dat dit mogelijk iets kan worden?
Resistance is futile.
pi_107313430
Wat een verschrikkelijk vermoeiende vent. Ik zou heel, héél hard wegrennen.
pi_107313853
Zie de laatste zin van mij vorige post :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:52:18 #263
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_107313927
Dit schetst toch precies de situatie zoals die in die link over aantrekken en afstoten eerder in dit topic? Hij merkt (on)bewust dat er iets mist aan jouw gevoelens voor hem, dus hij probeert je aan te klampen om jou helemaal voor zich te winnen. Hiermee bereikt hij het tegenovergestelde,dus dat hij jou steeds verder afstoot. Je hebt dit dus zelf een beetje in de hand gewerkt door vanaf het begin twijfels over ''jullie'' te hebben, maar toch een soort van relatie aan te gaan.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:17:05 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_107314763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef madsaus het volgende:
Zie de laatste zin van mij vorige post :)
Er staat dat je denkt dat je het de volgende keer afkapt. Ik denk dat je het idee van een mogelijke leuke relatie nog niet los wil laten.

Moet je je voorstellen dat hij je elke dag zo gaat claimen omdat hij bang is om je te verliezen... gezellig!
Resistance is futile.
pi_107316689
Misschien is hij zo claimerig omdat hij onzeker is omdat hij niet goed weet wat TS wil? Wellicht dat dit gedrag dan afneemt als ze een relatie hebben en dat de vriend van TS er zeker van is dat zij "van hem" is en daardoor niet meer het gevoel heeft om zichzelf te bewijzen en daardoor meer zichzelf kan zijn...
pi_107319205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:

[..]

Irritant

SPOILER
Je hebt je eigen monster gecreeerd door de ongelijkheid in gevoelens. Jij hebt de macht. Dit is een logisch gevolg.

''dan heb ik dus echt geen zin meer om met je te bellen'', klinkt alsof je hem een gunst verleent en het je energie kost hem te bellen. Terwijl als je verliefd zou zijn, je er zelf naar zou hunkeren hem weer te spreken, ook al belt hij ongelegen.

Echt, kap er mee. Voor jezelf en voor hem.
pi_107381957
Ik dank jullie allemaal voor alle tijd en moeite van 11 pagina's lang, door al jullie antwoorden heb ik er objectief naar kunnen kijken en het is opgelost :)
pi_107386418
Graag gedaan, maar dan ben ik wel benieuwd hoe je het precies hebt opgelost.
pi_107419344
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Polarcat het volgende:
Graag gedaan, maar dan ben ik wel benieuwd hoe je het precies hebt opgelost.
Dat dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:02:27 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107431976
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef madsaus het volgende:
Ik dank jullie allemaal voor alle tijd en moeite van 11 pagina's lang, door al jullie antwoorden heb ik er objectief naar kunnen kijken en het is opgelost :)
Dan is het wel zo sympathiek om te vertellen voor welke 'oplossing' je hebt gekozen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:04:09 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_107432010
Ik denk niet dat veel mensen een relatie beginnen als 'oplossing' ;).
Trouwen of kinderen wil nog wel eens gebeuren, in welk geval ze een paar maanden later weer een reeks dramatopics openenen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:56:37 #272
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107433407
11 pagina's tekst maar eigenlijk is het een retorische vraag :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_107440551
Ik ga het niet in details plaatsen, lijkt me duidelijk waarom :)
Wat ik kan zeggen is dat ik face to face ben gaan praten, hij opgehouden is met aan mijn voeten liggen, het overdreven softe gedoe ook is gestopt, en er nu genoeg spanning is ~O>

Hij dacht dat hij met dat gestalk extra attent was etc, nu is hij gewoon zichzelf en dat is attent genoeg en veel leuker/interessanter :)

:*
pi_107440685
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef madsaus het volgende:
Ik ga het niet in details plaatsen, lijkt me duidelijk waarom :)
Wat ik kan zeggen is dat ik face to face ben gaan praten, hij opgehouden is met aan mijn voeten liggen, het overdreven softe gedoe ook is gestopt, en er nu genoeg spanning is ~O>

Hij dacht dat hij met dat gestalk extra attent was etc, nu is hij gewoon zichzelf en dat is attent genoeg en veel leuker/interessanter :)

:*
Ik weet het niet. Het klinkt meer alsof hij voorheen deed wat hij normaal doet, en nu doet wat hij denkt (of nu weet) wat jij wil zien. Hij is dus zichzelf niet. Claimerig gedrag is namelijk nooit extra attent.

Hope i'm wrong, maar daar kom je snel genoeg achter.

Persoonlijk snap ik niet waar nu ineens die spanning vandaan komt. In je achterhoofd weet jij namelijk nog steeds dat hij super available is en 100% zeker van 'jou' is, dat verandert niet. En dat was toch hetgeen je zo stoorde?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:26:54 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_107440697
:).

Verdomd als die theorie dan niet toch waar is. Ik heb drie jaar lang 'achter' mijn toenmalige vriendin 'aangelopen' (in de verste verte niet zo stalkerig als deze jongen). Toen was ik het zat en haar voorgoed uit m'n hoofd gezet. Even later vond ze me toch wel erg leuk :'). Vrouwen 8)7.

(inmiddels gelukkig getrouwd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')