verliefdheid kun je niet creeeren door de voorwaarden te veranderen. Verliefd word je niet door pure wilskracht. Verliefdheid overvalt je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef madsaus het volgende:
[..]
Jij bedoelt volgens mij dat die verliefdheid ook opeens na een paar maanden kan toeslaan.
1 van de twee zou dan aan het begin niet verliefd zijn maar later zijn beide heel verliefd.
Je zou dat ook kunnen zien als; Als degene die niet verliefd is, nog een langere tijd zou wachten om versierd te worden, dan zou diegene aan de start van de relatie misschien inmiddels wel verliefd kunnen zijn.
Beide hetzelfde, alleen het punt van het beginnen van de relatie zou dan anders zijn. Is dat wat je bedoelt?
Helaas niet nee! Zou lekker simpel zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verliefd word je niet door pure wilskracht.
Met zakkige types bedoelen we hier geen klootzakken, meer de mannen waar je zelf ook wat moeite voor moet doen en waar je überhaupt de tijd krijgt om die persoon te ontdekken zonder dat alles wat je zegt of doet aangegrepen wordt om je (zonder succes) nog meer te claimen of om er zelfs de hele tijd vragen over te stellen. Die dingen gaan dan niet gewoon hun natuurlijke beloop.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:03 schreef Snowfish het volgende:
Even tussendoor. Waarom zijn de zakkige typen dan aantrekkelijker voor dames. Met die lompe typen krijg je toch alleen maar problemen die vrouwen naar eigen zeggen niet willen. Dit heeft mij altijd wel een beetje dwars gezeten. Ik denk verder dat die lustgevoelens er al moeten zijn. Maar kun je ook beschrijven hoe een woest aantrekkelijke man voor jou eruit ziet?
Wat doet ie dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef madsaus het volgende:
Ik ben er nu eigenlijk gewoon moe van, ik had net weer goede moed maar hij is ontiegelijk needy en claimend bezig. Ik weet nu zeker dat dit de oorzaak is. mega turn off
Irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
IrritantDat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja omtrent bovenstaand voorbeeld wel. Het verandert dan voor 1 of 2 dagen en dan komt het in een andere vorm weer terug. Ik weet bijna zeker dat als hij niet steeds dit soort dingen in deze prille fase deed, dat ik dan anders over hem zou denken en wellicht ook sterkere gevoelens zou hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel zwaar irritant ja... Heb je het er wel eens met hem over gehad dat je vindt dat hij zich te claimerig opstelt?
Er staat dat je denkt dat je het de volgende keer afkapt. Ik denk dat je het idee van een mogelijke leuke relatie nog niet los wil laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef madsaus het volgende:
Zie de laatste zin van mij vorige post
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
IrritantJe hebt je eigen monster gecreeerd door de ongelijkheid in gevoelens. Jij hebt de macht. Dit is een logisch gevolg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''dan heb ik dus echt geen zin meer om met je te bellen'', klinkt alsof je hem een gunst verleent en het je energie kost hem te bellen. Terwijl als je verliefd zou zijn, je er zelf naar zou hunkeren hem weer te spreken, ook al belt hij ongelegen.
Echt, kap er mee. Voor jezelf en voor hem.
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Polarcat het volgende:
Graag gedaan, maar dan ben ik wel benieuwd hoe je het precies hebt opgelost.
Dan is het wel zo sympathiek om te vertellen voor welke 'oplossing' je hebt gekozen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef madsaus het volgende:
Ik dank jullie allemaal voor alle tijd en moeite van 11 pagina's lang, door al jullie antwoorden heb ik er objectief naar kunnen kijken en het is opgelost
Ik weet het niet. Het klinkt meer alsof hij voorheen deed wat hij normaal doet, en nu doet wat hij denkt (of nu weet) wat jij wil zien. Hij is dus zichzelf niet. Claimerig gedrag is namelijk nooit extra attent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef madsaus het volgende:
Ik ga het niet in details plaatsen, lijkt me duidelijk waarom![]()
Wat ik kan zeggen is dat ik face to face ben gaan praten, hij opgehouden is met aan mijn voeten liggen, het overdreven softe gedoe ook is gestopt, en er nu genoeg spanning is![]()
Hij dacht dat hij met dat gestalk extra attent was etc, nu is hij gewoon zichzelf en dat is attent genoeg en veel leuker/interessanter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |