Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt meer alsof hij voorheen deed wat hij normaal doet, en nu doet wat hij denkt (of nu weet) wat jij wil zien. Hij is dus zichzelf niet. Claimerig gedrag is namelijk nooit extra attent.
Hope i'm wrong, maar daar kom je snel genoeg achter.
Persoonlijk snap ik niet waar nu ineens die spanning vandaan komt. In je achterhoofd weet jij namelijk nog steeds dat hij super available is en 100% zeker van 'jou' is, dat verandert niet. En dat was toch hetgeen je zo stoorde?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef speknek het volgende:
.
Verdomd als die theorie dan niet toch waar is. Ik heb drie jaar lang 'achter' mijn toenmalige vriendin 'aangelopen' (in de verste verte niet zo stalkerig als deze jongen). Toen was ik het zat en haar voorgoed uit m'n hoofd gezet. Even later vond ze me toch wel erg leuk. Vrouwen
.
(inmiddels gelukkig getrouwd)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toe
En wat mij stoorde was dat ik me geclaimed voelde en de tijd en ruimte niet kreeg om te ademen en verliefd te worden, nu dat gedoe is weg gevallen heb ik dat wel, ook al weet ik dat hij voor me gaat. Het is nu niet opeens een diepe relatie, maar nu voel ik me er goed bij en word ik wel blij van een berichtje van hem, denk ik wel zelf de hele dag aan hem en voel ik wel vlindertjes. Noem me maar gek, toch is het zo![]()
Vergeet niet dat ik hem in eerste instantie echt zag zitten en daarna pas bekoeld ben/was
Ah, hetzelfde gedaan als ik lijkt het welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waarom? Dat stalken was juist het neppe gedeelte, dat hij dacht dat hij super attent moest zijn en dat ik de hele dag aandacht nodig had om te snappen dat hij mij echt leuk vindt. Nu doet hij gewoon zijn dingen en vind ik het leuk als ik een berichtje krijg, hij hoeft nu niet zo geforceerd te doen. Ik heb het er lang met hem over gehad waarbij ik ook echt naar hem heb geluisterd, het was niet alleen maar mijn verhaaltje naar hem toe
En wat mij stoorde was dat ik me geclaimed voelde en de tijd en ruimte niet kreeg om te ademen en verliefd te worden, nu dat gedoe is weg gevallen heb ik dat wel, ook al weet ik dat hij voor me gaat. Het is nu niet opeens een diepe relatie, maar nu voel ik me er goed bij en word ik wel blij van een berichtje van hem, denk ik wel zelf de hele dag aan hem en voel ik wel vlindertjes. Noem me maar gek, toch is het zo![]()
Vergeet niet dat ik hem in eerste instantie echt zag zitten en daarna pas bekoeld ben/was
Dit klopt voor geen meter, daar durf ik mijn rechterduim wel op te verwedden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat hoop ik trouwens ook, dat hoop ik van harte. Maar het is niet wat ik denk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
Ik drijf mee. Vind het net iets te ideaal klinken.
Maar hopelijk heb ik het mis.
Nee, jij doet net alsof ik hem iets heb opgedrongen. In mijn post staat duidelijk dat het niet alleen mijn verhaaltje naar hem was. Hij heeft eerst zelf uitgelegd waarom hij dat allemaal deed, daarom weet ik dat hij nu wel zichzelf is. Je mag het geloven of niet, ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik kan helaas niet dat hele gesprek hier gaan uittikken om jouw beeld daarover te veranderen. Het is in ieder geval geen zelf verzonnen conclusie van mij. Of zoals jij het noemt, door een bril kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dit klopt voor geen meter, daar durf ik mijn rechterduim wel op te verwedden.
Dat kan gewoon niet, dat hij binnen een week na je OP zo fundamenteel veranderd is.
Je kunt het bekijken met elke bril die je zelf wenst, maar de werkelijkheid is dat je vriendje nu het gedrag vertoont dat jij van hem wenste. Hij is nu tijdelijk een nieuwe zichzelf, vanwege het gesprek dat jij met hem bent aangegaan. En jij maakt jezelf wijs dat hij nu eindelijk zichzelf kan zijn. Yeah right, maak dat de kat wijs. Meer dan ooit is hij nu wat jij wil zijn, en daarmee is hij verre van zichzelf. Hij weet nu op zijn best beter hoe hij zich naar jouw wensen moet voegen. Ik geef je twee weken voor de "hervonden passie" weer opdroogt.
Face it, hij is gewoon niet de klootzak waar jij nat van wordt.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:27 schreef madsaus het volgende:
[..]
Nee, jij doet net alsof ik hem iets heb opgedrongen. In mijn post staat duidelijk dat het niet alleen mijn verhaaltje naar hem was. Hij heeft eerst zelf uitgelegd waarom hij dat allemaal deed, daarom weet ik dat hij nu wel zichzelf is. Je mag het geloven of niet, ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik kan helaas niet dat hele gesprek hier gaan uittikken om jouw beeld daarover te veranderen. Het is in ieder geval geen zelf verzonnen conclusie van mij. Of zoals jij het noemt, door een bril kijken.
Over dat nat worden, daar kom ik inmiddels niks te kort, en als dat wel zo was dan was ik er dus echt niet voor gegaan.
Anyway, in geen enkele beginnende relatie ben je zeker van samen oud worden, dus we zien het wel, het is nu goed en het voelt nu goed, sowieso kan een goed gesprek wonderen doen zonder dat het iets te maken heeft met domineren.
Daarnaast is het sowieso geven en nemen in relaties, in dit geval is het dat hij wat minder berichten stuurt en dat ik weer wat meer van me laat horen. Als dat nou zo erg is, dan hou ik het liever erg
De vraag van het topic was voornamelijk of lust/chemie kan komen, het antwoord is in mijn geval ja, ik heb er niks aan om er over te liegen aangezien ik met dit topic oprecht ben geweest en iedereen dankbaar ben voor hun visie en moeite. Het is nou eenmaal zo en dat is wat ik miste om vlindertjes te voelen en de kleren van zijn lijf te rukken
Echt al-tijd leuk om een update en een vervolg te lezen van een oud topic waarin ik gereageerd heb. Ik denk dat dat voor veel R&P-ers geldt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef madsaus het volgende:
... of het iemand dan nog iets kan schelen
Dan beloof ik dat bij deze : goed of slecht, zal wel updaten over een tijdjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Echt al-tijd leuk om een update en een vervolg te lezen van een oud topic waarin ik gereageerd heb. Ik denk dat dat voor veel R&P-ers geldt.
Deste cooler als je ons dan om de oren kunt slaan dat je relatie met je vriendje bloeit en zindert als nooit tevoren. En ook leuk als we dan kunnen lachen dat we toch gelijk hadden.
Leuk! Ik heb bij verschillende oude topics een hoe-zou-het-nu-met-zijn-gevoel, dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat bij deze : goed of slecht, zal wel updaten over een tijdje
For what it's worthquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Man man, wat een verwachtingen na 1 keertje samen iets drinken.
Het kan wel, als er een solide vriendschap als basis ligt. Maar dit klinkt ook niet alsof ze de beste vrienden zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Leuk zo'n update. Wel voorspelbaar dit.
Dus antwoord op de topic vraag: vrijwel nooit.
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:04 schreef Copycat het volgende:
Cool dat je update. Jammer dat het niet werkt, maar inderdaad: weet je dat ook weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |