abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:08:07 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107002615

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:11:50 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107002783
FIPO!

maar was dat kabeltje waarvoor een TT was gemaakt?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:12:34 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107002822
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
FIPO!

maar was dat kabeltje waarvoor een TT was gemaakt?
Ja.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:15:22 #4
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_107002962
Dees kan al gepost zijn, maar wie wil er nou geen nagelknipper voor 1 cent? ;)
Greeg ik via de newsletter.

http*://www*.everb*uying.co*m/produ*ct57602*.html

Sterretjes dan meer weer weghalen jongens!
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:18:52 #5
128384 mcwops
gat in je glas
pi_107003138
ben op zoek naar een antenne booster voor mijn Experiabox Speedtouch. Op zolder heb ik geen wifisignaal en volgens mij moet er wel bij DX of B IC een goed werkende antenne zijn die dat wel kan halen. Nu lees ik vooral veel negatieve reviews over deze sprietjes bij D X. Iemand ervaring welke wel ok is?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:19:00 #6
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107003144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:

:@ En ja, wel apartjes dat de goedkoopste de fijnste blijken te zijn. ;( Wat heb je nu dan? En wat denk je te willen dan, of heb je nog niet echt een idee wat je ding is, behalve 1k Sennheisers? :P
Over ears - sennheiser hd201. Toen de beste <$100 koptelefoon maar ik vind het maar lafjes klinken (geen bas, wel gebalanceerd). Was maar 10 euro dus kon geen misser zijn.

on ears - Koss porta pro. Klinken fantastisch maar de pasvorm is niet heel erg goed.

Het valt me op dat ik ook liever een afgesloten koptelefoon wil hebben. Ik hoor teveel gekakel van mensen om me heen :{ Best wel erg, omdat ik vrijwel altijd met oordopjes in winkels loop kan ik niet meer zonder. Mensen maken echt een teringherrie en praten zo onnozel. Ik moet het gewoon flink afdempen.

Maar goed, ik zoek dus "over ear" die warm en helder klinken. Een paar aardige "on ear" is ook wel handig, de Sonun even bestellen als test. Misschien verveel ik me ook teveel, dan ga je rotzooi zoeken om te kopen en lekker reviewtjes lezen :N Vervolgens doe je er geen flikker mee, zoals je weet :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:25:54 #7
43582 DaFrenk
pi_107003502
:{ IP Cam nog altijd niet binnen. Verzonden op 7 december.. grmbl. Ik zal nog maar even geduld hebben dan :')
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:28:32 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107003646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef CraHeX het volgende:
Dees kan al gepost zijn, maar wie wil er nou geen nagelknipper voor 1 cent? ;)
Greeg ik via de newsletter.

http*://www*.everb*uying.co*m/produ*ct57602*.html

Sterretjes dan meer weer weghalen jongens!
Ik niet. Ik heb net deze week een nieuw nagelschaartje gekocht bij de euroshop (die andere had ik kapotgemaakt ;( ). Ik 'klip' m'n nagels niet. Teennagels = netjes knippen. Vingernagels = na een tijdje altijd afbijten. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Over ears - sennheiser hd201. Toen de beste <$100 koptelefoon maar ik vind het maar lafjes klinken (geen bas, wel gebalanceerd). Was maar 10 euro dus kon geen misser zijn.

on ears - Koss porta pro. Klinken fantastisch maar de pasvorm is niet heel erg goed.

Het valt me op dat ik ook liever een afgesloten koptelefoon wil hebben. Ik hoor teveel gekakel van mensen om me heen :{ Best wel erg, omdat ik vrijwel altijd met oordopjes in winkels loop kan ik niet meer zonder. Mensen maken echt een teringherrie en praten zo onnozel. Ik moet het gewoon flink afdempen.

Maar goed, ik zoek dus "over ear" die warm en helder klinken. Een paar aardige "on ear" is ook wel handig, de Sonun even bestellen als test. Misschien verveel ik me ook teveel, dan ga je rotzooi zoeken om te kopen en lekker reviewtjes lezen :N Vervolgens doe je er geen flikker mee, zoals je weet :P
Ach so, ja. De Sonun zijn wel goed, maar isolation is verder close to none-existent. hoor. ;)

De Duitse Pixmania had laatst de Portapro BBC voor 27,- euro ofzo. :( Hier in Oostenrijk gewoon de volle pond, iets van 44,- euro. Ik wil ze ook proberen... :@ zijn best legendarisch. Anniversary edition vind ik ook mooi, maar nergens te krijgen meer. Laatst normale in Göteborg gezien voor 299,- SEK, kleur naar keuze (dat blauwe vind ik zo suf en standaard). Misschien volgende keer als ik in Zweden ben maar meenemen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:44:25 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107004422
Brainwavz HM5 zag er ook wel interessant uit, goed groot enzo voor een redelijk lage prijs :P Maar die zijn wel erg gebalanceerd als ik de reviews mag geloven. Dat associeer ik met geen warme sound, maar de mensen zijn er wild van (anders krijgen ze geen test exemplaren van Raz de volgende keer :') )

Tokko zit dit weer via de PM te doen, de beste opmerkingen van hem gaan altijd via PM _O-

donderdag 19 januari 2012 @ 20:47:33 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107004572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Brainwavz HM5 zag er ook wel interessant uit, goed groot enzo voor een redelijk lage prijs :P Maar die zijn wel erg gebalanceerd als ik de reviews mag geloven. Dat associeer ik met geen warme sound, maar de mensen zijn er wild van (anders krijgen ze geen test exemplaren van Raz de volgende keer :') )

Tokko zit dit weer via de PM te doen, de beste opmerkingen van hem gaan altijd via PM _O-
Ga het topic niet volspammen met BRAINWAVZ O+

:) maar als jij het doet prima :P

Jammer dat m'n 720P outdoorcam net te laat was voor de vakantie :( Hij zal moeten wachten tot die luie chineze weer is van hun familie terugkeren en z'n weg naar Nederland kan vervolgen
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeauVattenfall cadeau
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:48:26 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107004613
Dave Rat weet het ook goed te doen _O-
Gewoon een uur naar zijn zoektocht zitten kijken

donderdag 19 januari 2012 @ 20:49:04 #12
-1 #ANONIEM
pi_107004653
Zoiets kan ik toch gewoon bestellen? http://www.ebay.nl/itm/8-(...)e06b1f#ht_3243wt_922
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:50:24 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107004708
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef ElmoFan het volgende:
Zoiets kan ik toch gewoon bestellen? http://www.ebay.nl/itm/8-(...)e06b1f#ht_3243wt_922
Dat gaat 'em niet worden ben ik bang...
SPOILER
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:52:02 #14
-1 #ANONIEM
pi_107004767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat gaat 'em niet worden ben ik bang...
SPOILER
Er zit een mes in. In het vliegtuig mag her ook niet :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:58:00 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107004977
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Er zit een mes in. In het vliegtuig mag her ook niet :P
;( In het vliegtuig meenemen heeft überhaupt niks te maken met het im- / exporteren ervan.

Vaak genoeg is hier voorbijgekomen wat wel en niet mag...
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:

andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.

[..]

Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.

In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho. :{ Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden. :Y
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Tenzij het mes in opengevouwen toestand dus groter is dan 28cm of twee snijkanten heeft (trouwens... een kartelkant tegenover een snijkant wordt ook als twee snijkanten gerekend).
Net ietsie pietsie begrijpelijker dan het wetboek staat het op http://www.knivesandtools.com/nl/info/messen-wetgeving.htm uitgelegd verder.

Zijn trouwens ook steden (zoals Amsterdam en Almere bijvoorbeeld) die lokale regelingen hebben en er een algeheel mesverbod in de (binnen)stad geldt. Daar mag je geen enkel mes op zak hebben dat als steekwapen gebruikt kan worden, 'tenzij deze zodanig zijn ingepakt dat deze niet voor dadelijk gebruik kunnen worden aangewend'.
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:07:58 #16
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_107005418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Dave Rat weet het ook goed te doen _O-
Gewoon een uur naar zijn zoektocht zitten kijken

Mijn 1 dollah SONUN SN-22MV doet het ook okay. :')

Geluidskwaliteit is niet dennderend, maar voor 1 dollah. ;) Toch ook eens kijken voor een SN-161 dan, alhoewel die HM3's ook zo aanlokkelijk zijn. :')

Ik zou mij overigens niet gek laten maken door head-fi, mods daar schijnen nogal nazi's te zijn. Site wordt nogal zwaar gesponsord door bepaalde merken, en kritiek hier over + kritiek over de sponsor merken wordt schijnbaar nogal eens weggemod. Geeft een nogal vertekend beeld, als een site niet meer onafhankelijk is natuurlijk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:13:04 #17
-1 #ANONIEM
pi_107005658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( In het vliegtuig meenemen heeft überhaupt niks te maken met het im- / exporteren ervan.

Vaak genoeg is hier voorbijgekomen wat wel en niet mag...

[..]

[..]

Ok, bedankt ;)
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:16:16 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107005811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mijn 1 dollah SONUN SN-22MV doet het ook okay. :')

Geluidskwaliteit is niet dennderend, maar voor 1 dollah. ;) Toch ook eens kijken voor een SN-161 dan, alhoewel die HM3's ook zo aanlokkelijk zijn. :')

Ik zou mij overigens niet gek laten maken door head-fi, mods daar schijnen nogal nazi's te zijn. Site wordt nogal zwaar gesponsord door bepaalde merken, en kritiek hier over + kritiek over de sponsor merken wordt schijnbaar nogal eens weggemod. Geeft een nogal vertekend beeld, als een site niet meer onafhankelijk is natuurlijk.
Ik kijk eigenlijk alleen bij de multi-IEM/headphones-reviews van ClieOS (van inearmatters) en ljokerl. Alleen om ideeën op te doen en een beetje een inzicht te krijgen van hoe die dingen zich onderling zo'n beetje verhouden. Goede basis om daarna zelf op verkenning te gaan. :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:13 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ok, bedankt ;)
;)
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:37:33 #19
-1 #ANONIEM
pi_107006897
Vandaag ook mij Aweis binnen gekregen. Toen ik ze voor het eerst in deed was het 1 klomp bass. De rest van de dag heb ik ze even in laten spelen en ze klinken steeds beter. Gewoon even in laten spelen dus
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:23:18 #20
167545 Tegan
pi_107009329
Dit ga ik ook even volgen :9. Nieuw scherm voor mijn phone bestelt ;( . 5 jan shipped :9.
ANWB VerzekeringenZoek je mobiel op gsmwebBig Fish Games
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:53:17 #21
365885 redouan13
pi_107010874
Hallo ,

Dit is mijn eerste post en hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag en situatie.

Mijn pakket is 27 december verzonden maar tot heden niks ontvangen. Mijn andere postbrief was 28 december verzonden en die heb ik al vorige week binnen. Mijn andere postbrief was vorige week verzonden en die heb ik ook vandaag binnen. Nu maak ik me zorgen om mijn pakker van 27 december aangezien dit het meest waardevolle pakker is.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Mvg.
Redouan
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:00:26 #22
22450 Poepoog
poepoog
pi_107011241
Tuurlijk, momentje ik ga het even nakijken in het systeem voor je.

Wat was de postcode ook alweer?
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:14:10 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107011915
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Er is nooit echt een pijl op de zendingen te trekken...
En uit de OP:
quote:
De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.
Dat is chinashopping. Leave it, or live with it.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:32:47 #24
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107012786
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef Poepoog het volgende:
Tuurlijk, momentje ik ga het even nakijken in het systeem voor je.

Wat was de postcode ook alweer?
-weg-

[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 20-01-2012 06:12:54 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:33:46 #25
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_107012850
kan de dinodirect chat niet meer vinden.. :P
wil eens ff weten wanneer met besteling nou eens word verzonden.. kreeg vandaag een mailtje dat ik dino's kan krijgen.. meen tot wel 0,50$ cent bij een volgende besteling!...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:41:16 #26
226677 revpolen
pi_107013197
  vrijdag 20 januari 2012 @ 06:13:13 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107018596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

-weg-
Goeie grap. Ga nu meer weer in de zandbak spelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 08:13:25 #28
199418 jopiede
pi_107019093
Ik had gister iets besteld op ebay, was binnen 6 uur verzonden. Hij zei niks over chinees nieuwjaar, dus ik ben benieuwd of het nog voor de 'vakantie' geshipped wordt. Die sonun + fiio is al een tijdje weg, dus daar heb ik goede hoop voor!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:05:53 #29
364092 richard1992
pi_107023922
Vandaag mijn Syma S107G RC helikopter binnen gekregen!

Hij stuurt goed en ziet er ook best stevig uit, al een aantal keer een crash gehad :o ! Maar hij vliegt nog steeds perfect, echt een aanrader
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:00:19 #30
158185 nhero
pi_107027473
Kent er iemand een shop waar ze plastic hamertjes en zaagjes aanbieden? Van dat plastic kinderspeelgoed.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en GeekgearBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:36:51 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107028776
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef nhero het volgende:
Kent er iemand een shop waar ze plastic hamertjes en zaagjes aanbieden? Van dat plastic kinderspeelgoed.
Ebay

http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item3a6e7b1352

Of even zoeken
http://www.ebay.com/sch/i(...)_sacat=0&_stpos=1111
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:40:01 #32
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_107028894
Aktion?
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:42:32 #33
158185 nhero
pi_107028988
Bedankt! Toch maar eens iets op eBay bestellen! Bij de action hadden ze helaas niets meer.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:57:39 #34
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_107029640
315 hits op marktplaats! (speelgoed gereedschap)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:12:07 #35
356637 Miniem
pi_107030275
Wat ik me afvroeg van die chinese usb sticks.
Hoe beveiligen ze die tegen schrijven of hoe maken ze er meer geheugen in windows van dan dat het in werkelijkheid is?

Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit ongedaan te maken?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:14:49 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107030398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
Wat ik me afvroeg van die chinese usb sticks.
Hoe beveiligen ze die tegen schrijven of hoe maken ze er meer geheugen in windows van dan dat het in werkelijkheid is?

Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit ongedaan te maken?
Ze flashen de chip met firmware van een andere usb stick die groter is... hoe ze dit doen weet ik niet ;) En ongedaan maken... geen idee, google zelf even ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:17:29 #37
356637 Miniem
pi_107030525
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ze flashen de chip met firmware van een andere usb stick die groter is... hoe ze dit doen weet ik niet ;) En ongedaan maken... geen idee, google zelf even ;)
Vond dit artikel erover: http://www.pc-active.nl/a(...)gbs-dan-beloofd.html

Dus het eerste stukje geheugen is echt.
Dat was bij mij dus ook het geval.
Toen dit ontdekt was door dat programma werd hij beveiligd tegen schrijven.
Of hij was al beveiligd, geen idee.
Dus kan er niks meer mee.
Bah, echt een hekel aan zulke oplichters :P

Hoe kan je dat het beste beschrijven in de Paypal claim?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:21:15 #38
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107030721
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef jopiede het volgende:
Ik had gister iets besteld op ebay, was binnen 6 uur verzonden. Hij zei niks over chinees nieuwjaar, dus ik ben benieuwd of het nog voor de 'vakantie' geshipped wordt. Die sonun + fiio is al een tijdje weg, dus daar heb ik goede hoop voor!
Ik had 16,17 en 18e ook nog dingen gewonnen op ebay. Ze staan allemaal als verzonden. Maar ik denk dat ze gewoon ergens in de molen van de post blijven steken tot na nieuwjaar. Als je geluk heb zit t miss op het vliegtuig. Maar ik ga er voor mezelf maar niet vanuit.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:31:13 #39
281092 zoz
pi_107031156
Bestelling 13-01-2012 van dealextreme

Info van track en trace:

Destination - Netherlands
The item (RT1207637*HK) will leave Hong Kong for its destination on 21-Jan-2012

Ziet er naar uit dat het pakketje de feestende Chinezen ontglipt :D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:45:42 #40
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_107031636
Ik heb die 3 dingen met rood blokje idd niet binnen gekregen, word dit nog nagestuurd ofzo?

Wie o wie?
Speel mee met Lucky Day en win!ANWB VerzekeringenBonprix
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:46:33 #41
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107031670
ja, wss hadden ze die niet in stock ( ook al zeggen ze van wel) en worden die dus wat later verstuurd :)
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:56:53 #42
-1 #ANONIEM
pi_107032143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef 0wen het volgende:
Ik heb die 3 dingen met rood blokje idd niet binnen gekregen, word dit nog nagestuurd ofzo?

[ afbeelding ]

Wie o wie?
Nee, ze gaan er met je geld vandoor
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:59:03 #43
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_107032212
nice!!!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:50:05 #44
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107034095
mijn geld zou de 19e op paypal gezet zijn, maar het is nu al de 20e! is dit normaal?
ik kijk net ff op paypal, en waar ik eerst zag dat mn geld in behandeling was is nu NIKS!
owh en primair bevestigd bij je rekening is goed toch?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:08:22 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107034699
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
mijn geld zou de 19e op paypal gezet zijn, maar het is nu al de 20e! is dit normaal?
ik kijk net ff op paypal, en waar ik eerst zag dat mn geld in behandeling was is nu NIKS!
owh en primair bevestigd bij je rekening is goed toch?
Duurt een dag of 4/5 ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:10:02 #46
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107034744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Duurt een dag of 4/5 ;)
ja ik zou het de 19e krijgen..
en ik ben opeens PREMIER lid ipv prive! HOE KAN DIT! AAAARGHH sorry voor rage maar ik word echt gek hier -.-
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:39:36 #47
-1 #ANONIEM
pi_107035699
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja ik zou het de 19e krijgen..
en ik ben opeens PREMIER lid ipv prive! HOE KAN DIT! AAAARGHH sorry voor rage maar ik word echt gek hier -.-
Wacht een dag en neem anders contact met paypal op
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:44:11 #48
365512 pazara
pi_107035843
zijn er nog 1 cent deals of acties?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:06:21 #49
350068 thethoryd
pi_107036594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:44 schreef pazara het volgende:
lees even dit en vorige topic door ;) Een nagelknipper voor 1 cent bij ooitkopen ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:30:59 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107039298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Vond dit artikel erover: http://www.pc-active.nl/a(...)gbs-dan-beloofd.html

Dus het eerste stukje geheugen is echt.
Dat was bij mij dus ook het geval.
Toen dit ontdekt was door dat programma werd hij beveiligd tegen schrijven.
Of hij was al beveiligd, geen idee.
Dus kan er niks meer mee.
Bah, echt een hekel aan zulke oplichters :P

Hoe kan je dat het beste beschrijven in de Paypal claim?
Voortaan gewoon van http://www.mymemory.co.uk/ halen ;)
Geheugen/multimedia kaartjes zijn best goed geprijsd daar.. vroeger hier in het topic veel gebruikte shop :)

(zelf heb ik er enkele usb sticks en SD/Micro SD kaartjes van.. ;) )
Zavvi - Fandom en GeekgearBoek goedkoper bij booking.comBig Fish Games
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:34:26 #51
356637 Miniem
pi_107039440
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Geheugen/multimedia kaartjes zijn best goed geprijsd daar.. vroeger hier in het topic veel gebruikte shop :)

Weet ik.
Maar het was een speciale usb stick.
Mini Cooper usb.
Kostte 15 euro helaas. Hopelijk krijg ik het terug.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:05:15 #52
167545 Tegan
pi_107040680

_O- .
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:08:53 #53
310701 Iemand91
pi_107040862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O- .
_O-
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:09:09 #54
62410 bierjoost
pi_107040872
Iemand ervaring met www.allpmp.com voor het bestellen van tablets?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:10:31 #55
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107040931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef bierjoost het volgende:
nee, maar western union als betaalmethode.. ik dacht dat WU niet betrouwbaar was?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:42:01 #56
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_107042582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:34 schreef Miniem het volgende:

[..]

Weet ik.
Maar het was een speciale usb stick.
Mini Cooper usb.
Kostte 15 euro helaas. Hopelijk krijg ik het terug.
Niet van Paypal in elk geval, die kijken er alleen naar als je niks hebt ontvangen.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:55:42 #57
62410 bierjoost
pi_107043418
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

nee, maar western union als betaalmethode.. ik dacht dat WU niet betrouwbaar was?
Paypal is ook een methode.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:47:55 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107046436
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mymem is ook zo goedkoop niet meer heur. :P Gewoon in NL halen. Of Amazon (als je het bedrag over 20,- eur weet te krijgen zitten daar af en toe wel leuke dingen bij).
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:44 schreef pazara het volgende:
Doe eens zonder zoekterm zoeken op www.chinaprices.us . It's magic.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef bierjoost het volgende:
Nee, maar hier (tablettopic) wat nuttige info:
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:
Als je een 10" tab wilt met 4.x is er niet veel andere keuze dan de C91 (je hebt ook een C92 btw). Ga je voor 7" opent er een hele wereld met mogelijkheden, vooral omdat de Allwinner A10 processor (cortex A8) goedkoop is en opmerkelijk veel vermogen heeft (o.a. 2160p videodecodering mogelijk maakt). Pandawill gaat de laatste tijd wel goed mee met de tabletrevo. Nummer 1 waarschijnlijk nog altijd merimobiles. Maar via aliexpress zijn natuurlijk ook goede deals te maken (let wel op, het is een marktplaats, m.a.w. je moet even nagaan hoe betrouwbaar de verkopende partij is en wat de verzendkosten voor 1 pcs zijn). ;)

Voor Chinese tabletnieuwtjes verder:
http://www.android-tablet(...)all-sort-launch-desc
http://micdigi.com
http://shanzai.com/index.(...)blets-a-gadgets.html
http://www.gizchina.com

Interessant leesvoer ook wel: http://forums.hardwarezon(...)ion-3127032-108.html
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:17:00 #59
328625 Sie_scheitern_Epos
pi_107050991
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O- .
:|W
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:22:11 #60
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107051285
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O- .
:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
BonprixANWB VerzekeringenMailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:01:03 #61
327034 Hoppahoppa
pi_107053748
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O- .
No way.... En hoe heb je dit besteld?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:05:21 #62
167545 Tegan
pi_107053990
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

No way.... En hoe heb je dit besteld?
Heb ik niet besteld. Maar stond ooit bij een nieuwsbericht over China fakes. En daar hadden ze het net over dus ff plaatjes teruggegoogled :P.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:07:31 #63
327034 Hoppahoppa
pi_107054100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb ik niet besteld. Maar stond ooit bij een nieuwsbericht over China fakes. En daar hadden ze het net over dus ff plaatjes teruggegoogled :P.
Jammer. Hoopte dat het recent was.....wel hilarisch, dat wel.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:00:11 #64
167545 Tegan
pi_107056334
Nog een mooie.

zaterdag 21 januari 2012 @ 10:50:47 #65
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_107060833
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:53:44 #66
-1 #ANONIEM
pi_107060883
Fakes
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Tegan het volgende:
Nog een mooie.

[ afbeelding ]
zie deze dan!
http://samsunggalaxy3pre-production.blogspot.com/
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:08:47 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107061106
quote:
:').

Hoorde van een Chinees dat veel mensen in HK maar 3 dagen vrij zijn :D Dus mijn pakket dat via DHL komt heeft niet te veel vertraging :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:46:40 #68
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107061822
ah ik heb mn geld, maar waarom pas vandaag om 0:22? verwerken wss?
owh en hoe kan het dat ik premier lid ben terwijl ik prive heb ingesteld?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:30:57 #69
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_107064226
Net even bij MP4Nation voor $25 en $35 de Brainwavz M2 en M4 gekocht :)
Niet duur

Als vervanging voor mijn Sunrise Sw-Xcape die bijna kapot zijn :(
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:20:39 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107065648
De HM5 is nu ook met $25 korting, toch maar gekocht voor $94,50 :') (75 euro ongeveer)
Nu maar hopen dat die kale op youtube niet zit te liegen _O-

$15 off Brainwavz M4 Earphones - Limit 10 uses, coupon code: 968399b5bc

$15 off Brainwavz M4 Earphones with headset - Limit 10 uses, coupon code: 6dbd4inxc

$25 off Brainwavz HM5 (PREORDER) - Limit 10 uses, coupon code: 8989085ba6

$35 off Brainwavz M2 Earphones - limit 10 uses, coupon code: 7bd927f0c5

[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 21-01-2012 14:26:06 ]
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesHoesjes? Casetify!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:58:39 #71
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107066662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef monkeybrain het volgende:
De HM5 is nu ook met $25 korting, toch maar gekocht voor $94,50 :') (75 euro ongeveer)
Nu maar hopen dat die kale op youtube niet zit te liegen _O-

[ afbeelding ]

$15 off Brainwavz M4 Earphones - Limit 10 uses, coupon code: 968399b5bc

$15 off Brainwavz M4 Earphones with headset - Limit 10 uses, coupon code: 6dbd4inxc

$25 off Brainwavz HM5 (PREORDER) - Limit 10 uses, coupon code: 8989085ba6

$35 off Brainwavz M2 Earphones - limit 10 uses, coupon code: 7bd927f0c5
Mooi. M2 Gekocht. Hoe kwam je aan deze coupons?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:10:59 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107067037
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Koen. het volgende:

[..]

Mooi. M2 Gekocht. Hoe kwam je aan deze coupons?
Raz zijn spam nieuwsbrief, stuurt ie 2 keer per week ofzo :')

Maar het is wel noodzaak want anders mis je de stevige kortingcodes, de enige manier om Brainwavz producten aantrekkelijk te maken. Kwestie van producten op je lijst zetten en vervolgens wachten op de goede dag :X
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:15:59 #73
268726 thecuriousone
nen belg
pi_107067167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Raz zijn spam nieuwsbrief, stuurt ie 2 keer per week ofzo :')
[...]
Die heb ik deze keer niet ontvangen... Net spamfolder nagekeken en daar zat hij ook niet.
EDIT: en volgens de site ben ik nog steeds ingeschreven op de nieuwsbrief.
jaja, en azo...
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:35:42 #74
167545 Tegan
pi_107067769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:').

Hoorde van een Chinees dat veel mensen in HK maar 3 dagen vrij zijn :D Dus mijn pakket dat via DHL komt heeft niet te veel vertraging :P
Maar mensen met eigen webshop mogen toch zelf kiezen hoe lang ze dicht blijven?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:41:12 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107067942
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar mensen met eigen webshop mogen toch zelf kiezen hoe lang ze dicht blijven?
Natuurlijk, maar DHL en andere grote bedrijven zijn vaak maar 3 dagen dicht.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 17:47:46 #76
327034 Hoppahoppa
pi_107071472
Buyincoins blijft klote. Site doet het zelden.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:32:37 #77
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107074150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Buyincoins blijft klote. Site doet het zelden.
Maar wel de snelste levering en zeer goedkope producten.
  zondag 22 januari 2012 @ 06:59:28 #78
238246 Marvelous
Marv
pi_107088769
Ik zit momenteel in Vietnam, en wat zag ik bij de opticien? De welbekende Chinese rb zonnebrillen die als echt verkocht worden!

Sorry.. moest ik even delen met jullie.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  zondag 22 januari 2012 @ 11:05:34 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107090060
Ook echte prijs? :')

Laatst ook zo'n bericht van een nep Apple shop in China, met foute spelling op de gevel etc. _O-
  zondag 22 januari 2012 @ 11:06:59 #80
238246 Marvelous
Marv
pi_107090078
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ook echte prijs? :')

Laatst ook zo'n bericht van een nep Apple shop in China, met foute spelling op de gevel etc. _O-
Ze hadden wel aardig de zelfde prijs als wij kennen van de webshops, dat viel dan weer mee!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Big Fish GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBonprix
  zondag 22 januari 2012 @ 11:18:54 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107090286
[..]
  zondag 22 januari 2012 @ 11:22:03 #82
327034 Hoppahoppa
pi_107090366
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Koen. het volgende:

[..]

Maar wel de snelste levering en zeer goedkope producten.
Daar heb je geen fuck aan als je niet feitelijk kunt bestellen.
  zondag 22 januari 2012 @ 11:24:29 #83
356637 Miniem
pi_107090411
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Daar heb je geen fuck aan als je niet feitelijk kunt bestellen.
Je kan gewoon bestellen hoor.
  zondag 22 januari 2012 @ 11:25:05 #84
327034 Hoppahoppa
pi_107090419
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:24 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je kan gewoon bestellen hoor.
Hebben ze nog een site dan?
  zondag 22 januari 2012 @ 11:25:44 #85
356637 Miniem
pi_107090429
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja.

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
  zondag 22 januari 2012 @ 11:27:15 #86
22450 Poepoog
poepoog
pi_107090465
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik kon gisteren gewoon bestellen. Mocht dit te avontuurlijk voor je zijn, dan kan je ook gewoon bij www.iBood.com of bij www.Bol.com terecht. Je moet wel een beetje moeite doen om te Chinasjoppen.
  zondag 22 januari 2012 @ 11:28:39 #87
327034 Hoppahoppa
pi_107090497
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:27 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik kon gisteren gewoon bestellen. Mocht dit te avontuurlijk voor je zijn, dan kan je ook gewoon bij www.iBood.com of bij www.Bol.com terecht. Je moet wel een beetje moeite doen om te Chinasjoppen.
Ik shop regelmatig bij diverse chinese sites, maar buyincoins-site is gewoon kut-bereikbaar. Jammer, want het is inderdaad één van de goedkoopste.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:09:05 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107091317
Ik vind Paypal trouwens ook niet zo'n snelle website hebben, echt bagger om door je account te navigeren }:|
  zondag 22 januari 2012 @ 12:28:13 #89
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107091835
Is er trouwens een reden waarom iOffer niet in de OP staat?
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  zondag 22 januari 2012 @ 12:38:44 #90
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107092153
Mijn pakketje was aangehouden bij douane, alles ingevuld en brief donderdag op bus gedaan, diezelfde dag zou ie nog geleegd worden :) hoelang duurt t nog?
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesAliExpress - die hebben ALLES!Zavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 22 januari 2012 @ 12:44:10 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107092345
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
Is er trouwens een reden waarom iOffer niet in de OP staat?
Ja.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn pakketje was aangehouden bij douane, alles ingevuld en brief donderdag op bus gedaan, diezelfde dag zou ie nog geleegd worden :) hoelang duurt t nog?
Nog voor vrijdag. Zo niet, dan na vrijdag.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:46:08 #92
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107092404
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Volgende week vrijdag bedoel je? :P
Maar waarom is ********** dan wel in op?
  zondag 22 januari 2012 @ 12:47:57 #93
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_107092462
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Tegan het volgende:
Nog een mooie.

[ afbeelding ]
omg dit is geniaal!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:48:55 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107092490
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag bedoel je? :P
Maar waarom is ********** dan wel in op?
Afgelopen vrijdag wil niet meer lukken, hè...

Omdat ik daar vaak genoeg besteld heb en dat zal blijven doen. Dat die link gecensureerd wordt heeft niets met de betrouwbaarheid van die shop te maken (imho). Die lui daarvan zijn hier wezen spammen en daarom wordt nu alles linkend naar ever_buying ge-***-ed. ;)

iOffer is een marktplaats voor Jan en alleman. Neppe recensies, illegale items, louche verkopers... iets waar je het beste ver vandaan kunt blijven.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:54:53 #95
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107092691
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Eeeen waarom is dat?
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  zondag 22 januari 2012 @ 12:56:03 #96
334476 Fifut
ja?
pi_107092734
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Eeeen waarom is dat?
Het is geen Chinese webshop, maar een soort eBay met veel neppe spullen
  zondag 22 januari 2012 @ 13:08:37 #97
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107093161
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Fifut het volgende:

[..]

Het is geen Chinese webshop, maar een soort eBay met veel neppe spullen
Oh zo, duidelijk. Tips welke shops ik dan het beste kan gebruiken voor horloges? :P
  zondag 22 januari 2012 @ 13:34:04 #98
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107093955
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Oh zo, duidelijk. Tips welke shops ik dan het beste kan gebruiken voor horloges? :P
Ebay/Chinaprices om te zoeken :)
Of taobao ;)

En ik wil je er nogmaals op wijzen dat het kopen van na-maak producten ed hier niet besproken mag worden en illigaal is in nederland.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:34:23 #99
286495 KomtTijd...
pi_107093965
quote:

[..]

De juwelier om de hoek.

quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:35:50 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107094014
quote:

[..]

Watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...
Boek je safari bij Beekse BergenVoordelig uit? Ticketveiling.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zondag 22 januari 2012 @ 13:37:10 #101
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107094057
Bedankt allemaal :)
  zondag 22 januari 2012 @ 13:41:12 #102
356637 Miniem
pi_107094206
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:34 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

De juwelier om de hoek.

[..]

Wrm zouden alle horloges illegaal zijn? :')
  zondag 22 januari 2012 @ 13:58:33 #103
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_107094818
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:34 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

De juwelier om de hoek.

[..]

En geweldige humor trouwens. ^O^
  zondag 22 januari 2012 @ 15:41:13 #104
358394 i124Q
pi_107099384
Zocht iemand nou nog zo'n wifi repeater?

http://offers.dealextreme.com/team.php?id=900
  zondag 22 januari 2012 @ 16:24:18 #105
-1 #ANONIEM
pi_107101441
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamen :@ Gelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob :')
  zondag 22 januari 2012 @ 18:16:40 #106
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107106445
Nog iets minder dan 6 uur en dan begint het jaar van de 龍 (draak)! Alvast een happy new yeal.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:29:52 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107106970
Wil niet heel lullig doen. Maar het heet Chinees nieuwjaar omdat ze dat daar vieren en niet hier. En laat het daar nu al anderhalf uur 23 januari zijn. :9 Happy new yeal! ;)
  zondag 22 januari 2012 @ 18:51:56 #108
331867 ItWasWritten
pi_107107839
de links van chinacheep en die andere die zitten verkeerd als om.. (in de openingspost)
  zondag 22 januari 2012 @ 18:58:54 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107108097
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef ItWasWritten het volgende:
de links van chinacheep en die andere die zitten verkeerd als om.. (in de openingspost)
Goed gespot!

Zal volgende topic even wijzigen ;) Of modje moet het nu doen... is al 24uur geleden dat ik OP gepost heb.

Thanks!
  zondag 22 januari 2012 @ 19:38:51 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107109612
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Damn, ik zat een beetje te kijken hoeveel geld ik al wel niet met paypal heb uitgegeven, ik zou me dood moeten schamen :@ Gelukkig ben ik tussen jullie nog maar een noob :')
Leuk is dag he :N

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef shiznuts het volgende:
Wil niet heel lullig doen. Maar het heet Chinees nieuwjaar omdat ze dat daar vieren en niet hier. En laat het daar nu al anderhalf uur 23 januari zijn. :9 Happy new yeal! ;)
所有新年快乐龙
Speel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBonprix
  zondag 22 januari 2012 @ 20:10:10 #111
356637 Miniem
pi_107110975
quote:
16s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Goed gespot!

Zal volgende topic even wijzigen ;) Of modje moet het nu doen... is al 24uur geleden dat ik OP gepost heb.

Thanks!
Dat had ik al een keer gemeld hoor :)
Maar toen heb je het wss niet aangepast.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:48:26 #112
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107113201
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
Geen idee waar je dat kan zien, laten we dat zo houden _O- Als je alle bonnetjes van de afgelopen jaren zou bewaren van normale shops schrik je jezelf ook dood.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:59:52 #113
97351 UncleSam
pi_107113959
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven :D
  zondag 22 januari 2012 @ 21:01:22 #114
-1 #ANONIEM
pi_107114060
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
Waar kun je je op een overzichtelijke manier zien hoeveel je van 01/01/11 - 31/12/11 bijv heb uitgegeven :D
Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellen
  zondag 22 januari 2012 @ 21:01:33 #115
356637 Miniem
pi_107114077
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef UncleSam het volgende:
In je eigen bijgehouden Excel bestand.
  zondag 22 januari 2012 @ 21:16:45 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107115158
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Je kan nergens het totaal zien, maar je kan bij het overzicht wel optellen
;( Dat is leuk en nog te doen als je maar 1 keer per week iets van je Paypal laat afschrijven... maar :X
  zondag 22 januari 2012 @ 21:17:50 #117
-1 #ANONIEM
pi_107115243
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Dat is leuk en nog te doen als je maar 1 keer per week iets van je Paypal laat afschrijven... maar :X
Bij mij waren het 3 paginas :@
  zondag 22 januari 2012 @ 21:23:28 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107115649
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door _O-
Maar hoeveel is het dan, een paar honderd euro?

Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals :@
  zondag 22 januari 2012 @ 21:42:17 #119
-1 #ANONIEM
pi_107117033
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest even een betaling terugvinden van 1 maand geleden, blader ik zo 10 pagina's door _O-

Op dit moment heb ik vrijwel niets in bestelling staan. Het grote feest is wel afgelopen want ik kan werkelijk niets meer vinden dat interessant is. Ik kijk niets eens meer naar new arrivals :@
Als je veel hobbies hebt heb je veel dingen om te bestellen he :P
Maar ik denk dat het wel om een paar honderd euro gaat idd, ook al verkoop ik ook aardig wat door.
  zondag 22 januari 2012 @ 21:45:53 #120
323204 Navelpluis1
pi_107117270
Weet iemand van jullie trouwens nog een goede draadloze koptelefoon (over de oren) bij een van deze shops voor een leuke prijs?
Gewoon voor gebruik thuis bij m'n stereo installatie, hoeft dus geen bluetooth ofzo te hebben.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zondag 22 januari 2012 @ 22:03:37 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107118424
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:

Ik verwacht sinds m'n 18650's laatst ook niks meer. Bij de new arrivals heb ik ook al anderhalve maand niet gekeken ofzo. ;( Deed ik anders steevast twee keer per week toch zeker. Op een gegeven moment heb je alles uit alle categorieën wel zo'n beetje. :o
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs

[..]
Laatste tijd is meer van de dagaanbiedingensites en Amazon eigenlijk.
Maar er zijn weleens vaker zulke chinashoppingdipjes, maar je komt altijd wel weer terug voor meer. :P
  zondag 22 januari 2012 @ 22:07:05 #122
310701 Iemand91
pi_107118679
Ik koop al tijden niets meer uit China. Ik verwacht alleen nog 18650 batterijen en 10 knoopcel batterijen. Da's alles.

Hoewel, straks misschien kleine camera's, LED-strips, kabeltjes, antenne's en wat nog meer.
Maar dat project moet eerst nog even starten.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:23:06 #123
22450 Poepoog
poepoog
pi_107119746
Vraag voor de grap een overzicht op in de vorm van een PDF, vanaf 2009.

SPOILER
  zondag 22 januari 2012 @ 23:39:36 #124
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_107123836
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik meerdere alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen in te nemen.

hier een voorbeeld:

http://www.forgettingthep(...)ating-watch-item-770

is zoiets ook goedkoper in china verkrijg baar ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bankpasje op 22-01-2012 23:44:49 ]
  zondag 22 januari 2012 @ 23:44:34 #125
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107124020
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik 4 alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen innenmen.

hier een voorbeeld:

Weet niet hoe belangrijk je medicijnen zijn, maar zoiets belangrijk vetrouwen op cheapie horloges....?
  zondag 22 januari 2012 @ 23:45:49 #126
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_107124076
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Weet niet hoe belangrijk je medicijnen zijn, maar zoiets belangrijk vetrouwen op cheapie horloges....?
het is voor iemand met parkison, die er aan herinnert wil worden om haar medicijnen in te nemen
ach als het cheapie horloge maar zn ding doet is er niks aan het handje
  zondag 22 januari 2012 @ 23:49:53 #127
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107124230
Meer dan dit kan ik niet verzinnen.

http://www.focalprice.com(...)te.html?SSAID=465956

Ben zelf geen horloges tegengekomen in mijn dagen in de webshops
  maandag 23 januari 2012 @ 11:31:49 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107132855
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar een horloge waar ik meerdere alarmen kan instellen om herinnert te worden om medicijnen in te nemen.

hier een voorbeeld:

Daar kan ik een Casio horloge voor aanraden, het beste horloge in zijn soort. Jaren terug zag ik op Ebay een Casio vibratiehorloge voor zo'n 40 euro shipped.

Dat prul waar je naar linkt... tja :P
  maandag 23 januari 2012 @ 12:59:45 #129
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_107135397
Als ik nieuwe in-ear koptelefoontjes wil hebben, heel goedkoop maar ook goed, is dealextreme dan de beste optie? Iemand ervaringen met bepaalde typen?
  maandag 23 januari 2012 @ 13:09:35 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107135689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Als ik nieuwe in-ear koptelefoontjes wil hebben, heel goedkoop maar ook goed, is dealextreme dan de beste optie? Iemand ervaringen met bepaalde typen?
Nee. Dx is alleen handig voor dingen die ze nergens anders hebben :P

Als je wel echte kwaliteit wilt voor goede prijs zou ik is bij chinaprices zoeken naar:
Awei, Soundmagic of Kanen

Of bij mp4nation.net kijken... iets duurder maar wel echt goed geluid! (beste prijs/kwaliteit naar mijn mening ;))
Speel mee met Lucky Day en win!Hoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!
  maandag 23 januari 2012 @ 13:51:53 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107136829
quote:
16s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee. Dx is alleen handig voor dingen die ze nergens anders hebben :P

Als je wel echte kwaliteit wilt voor goede prijs zou ik is bij chinaprices zoeken naar:
Awei, Soundmagic of Kanen

Of bij mp4nation.net kijken... iets duurder maar wel echt goed geluid! (beste prijs/kwaliteit naar mijn mening ;))
De JBM heeft ook super dopjes :D
  maandag 23 januari 2012 @ 14:27:52 #132
353634 Ayase
pi_107137956
Ok jongens help mij met het invullen van mijn inklaringsbrief.

Ik moet de inhoud en waarde aangeven. Het betreft 2 handtassen en 1 paar uggs (wat best wel veel kostte in totaal) Voor hoeveel zal ik het invullen?
Mochi, Mochi? Daisuki! ^^
  maandag 23 januari 2012 @ 14:32:03 #133
64925 kikoooooo
pi_107138068
Heeft iemand enig idee hoe die adapters heten waarmee je je eigen hoofdtelefoon in een vliegtuig aan kan sluiten? Die dubbele plug?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:34:41 #134
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107138170
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die adapters heten waarmee je je eigen hoofdtelefoon in een vliegtuig aan kan sluiten? Die dubbele plug?
http://chinaprices.us?q=Airplane%20Headphone

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:27 schreef Ayase het volgende:
Ok jongens help mij met het invullen van mijn inklaringsbrief.

Ik moet de inhoud en waarde aangeven. Het betreft 2 handtassen en 1 paar uggs (wat best wel veel kostte in totaal) Voor hoeveel zal ik het invullen?
De waarheid. Staat ook op het papier waar je het moet invullen. ;)

Handschoenen ¤...
Schoenen ¤....
________
Totaal ¤....
  maandag 23 januari 2012 @ 14:36:54 #135
353634 Ayase
pi_107138247
quote:
De waarheid. Staat ook op het papier waar je het moet invullen. ;)

Handschoenen ¤...
Schoenen ¤....
________
Totaal ¤....
Awhhh okie :)
Mochi, Mochi? Daisuki! ^^
  maandag 23 januari 2012 @ 14:40:40 #136
64925 kikoooooo
pi_107138391
quote:
Tnx, ik zocht op tinydeal maar daar vond ik t niet.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:07:04 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107139437
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Kijk eens in het reviewtopic... en bij onze Spaanse vrienden (bijvoorbeeld die post over Audiopaq custom in-ears in de smaken Pop/Rock/Jazz en Classic op Amazon)...
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
"Plane adapter", hahja dah eg nie verzinne kunnen (vergeet Ebay ook niet)? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 23-01-2012 15:12:05 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 15:40:22 #138
198421 ANCT
plus ultra
pi_107140682
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk eens in het reviewtopic... en bij onze Spaanse vrienden (bijvoorbeeld die post over Audiopaq custom in-ears in de smaken Pop/Rock/Jazz en Classic op Amazon)...

[..]

"Plane adapter", hahja dah eg nie verzinne kunnen (vergeet Ebay ook niet)? :P
die Radiopaq in-ears die jij bedoelt zijn wel echt een koopje, van £60 voor £10
maar ik mag geen oordopjes meer kopen van mezelf, ik heb er al veel te veel :'(
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 15:55:33 #139
21636 Feestkabouter
pi_107141248
op dealextreme:
hoe vind ik de pagina terug waar ik de geschiedenis van refunds en zo kan volgen?
als ik gewoon inlog zie ik al mijn bestellingen (en hun status).
maar van de week had ik ook een pagina waar ik een overzicht had van mijn verschillende contactverzoeken met dealextreme. die kan ik nu nergens terugvinden........... :(
  maandag 23 januari 2012 @ 16:13:23 #140
326599 ajaxboy
pi_107142024
Maar wat zijn volgens jullie de beste oortjes op dealextreme?
Ik zat zelf te denken aan:
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760 of
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.

Ik vind die eerste het mooist maar die is wel het dubbele duurder dan de 2e. Welke kan ik het beste kopen denken jullie? Mag ook als het bij een andere website goedkoper is en veel beter maar dan wel het liefst een hele betrouwbare website want van dealextreme weet ik dat die betrouwbaar is.
Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
F1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmweb
  maandag 23 januari 2012 @ 16:16:04 #141
356637 Miniem
pi_107142131
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef ajaxboy het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.

Ik vind die eerste het mooist maar die is wel het dubbele duurder dan de 2e. Welke kan ik het beste kopen denken jullie? Mag ook als het bij een andere website goedkoper is en veel beter maar dan wel het liefst een hele betrouwbare website want van dealextreme weet ik dat die betrouwbaar is.
Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
Allebei prut.
Lees eens een paar berichten terug.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:26:42 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107142553
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:16 schreef Miniem het volgende:

[..]

Allebei prut.
Lees eens een paar berichten terug.
Amen.
quote:
-weg- Maar misschien weten jullie betere voor <10 euro.

Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
->
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef ANCT het volgende:

[..]

die Radiopaq in-ears die jij bedoelt zijn wel echt een koopje, van £60 voor £10
maar ik mag geen oordopjes meer kopen van mezelf, ik heb er al veel te veel :'(
Oh ja, 'Radiopaq' en niet 'Audiopaq'... :@ Ik heb er nu ook wel een keer genoeg. _O- Ik bestel niks meer, of het moet echt baanbrekende kwaliteit zijn ofzo. Ik heb nu al genoeg Brainwavz (waaronder de B2 en de HM3). Er zijn Bose QuietComfort 15's onderweg van Amazon (deal , elders). Dus beter erop wordt het toch niet meer. Die 'Radiopaq Jazz' wilde ik alweer haast in m'n mandje pleuren, dan meteen de 'Rock' en 'Pop' erbij om de verzendkosten te drukken. :P Gelukkig kon ik me nog net inhouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 23-01-2012 16:38:05 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 16:36:51 #143
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107142957
quote:

Alvast bedankt !
groetjes ajaxboy
*KUCH NEPPRODUCT KUCH*
ben beetje verkouden..
  maandag 23 januari 2012 @ 16:37:22 #144
340692 CraHeX
pi_107142979
MyMemory heeft een 16GB Class 10 SD kaartje voor 9 pond!
  maandag 23 januari 2012 @ 16:37:45 #145
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107142999
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef CraHeX het volgende:
MyMemory heeft een 16GB Class 10 SD kaartje voor 9 pond!
Link?
  maandag 23 januari 2012 @ 16:38:27 #146
340692 CraHeX
pi_107143034
  maandag 23 januari 2012 @ 16:41:52 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107143170
Zag 't in de mail, maar zo spectaculair vind ik Mymem niet qua geheugen.
Die retailprijzen en kortingen mag je met een korreltje zout nemen. Zelfde voor merimobiles. :P
(Ook nog maar de vraag of je ze van 'Integral' wilt hebben...)
Af en toe zitten er leuke audiodeals tussen, maar that's it.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:48:50 #148
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107143391
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Amen.

[..]

->

[..]

[..]

Oh ja, 'Radiopaq' en niet 'Audiopaq'... :@ Ik heb er nu ook wel een keer genoeg. _O- Ik bestel niks meer, of het moet echt baanbrekende kwaliteit zijn ofzo. Ik heb nu al genoeg Brainwavz (waaronder de B2 en de HM3). Er zijn Bose QuietComfort 15's onderweg van Amazon (deal , elders). Dus beter erop wordt het toch niet meer. Die 'Radiopaq Jazz' wilde ik alweer haast in m'n mandje pleuren, dan meteen de 'Rock' en 'Pop' erbij om de verzendkosten te drukken. :P Gelukkig kon ik me nog net inhouden.
Heeft hij ze toch gekocht, het salaris moet toch eerst binnenkomen :? _O-
Stuur al je doppen en koptelefoons maar op naar mij, kun je weer heerlijk doorzoeken naar de ultieme ervaring :Y

Nog minstens een maand wachten op de HM5, daarna nog versturen :')
  maandag 23 januari 2012 @ 16:52:37 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107143510
Was bang dat de deal anders verlopen zou. ;( Als het goed is komt de CC-afrekening pas de 4e. :P En dan is er lang en breed meer dan genoeg.

En ik ga maar eens een zooi wegdoen inderdaad. Van al die snoertjes die hier hangen (ik heb een wall-of-doom met spijkertjes waar ze allemaal aanhangen) kun je een heel Italiaans gezin voorzien met borden spaghettisliertjes. :P

HM5 is wel huge toen ik de foto laatst voorbij zag komen. :o Maar idd... duurt lang!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:04:23 #150
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107143864
Een poosje geleden heb ik deze schemerlamp besteld en ben er erg tevreden over:

http://www.dealextreme.co(...)ble-neck-white-44005

Nu wil ik er nog een paar bestellen, maar tot mijn verbazing zijn ze aardig in prijs gestegen (destijds voor nog geen 5 euro). Tegenwoordig vragen ze er 7,50 voor (hun ¤/$ koers is ook erg dubieus).

Nu valt het me op, dat er veel artikelen een stuk duurder zijn geworden op DX. Weet iemand een webshop, die de betreffende lamp aanbiedt voor een betere prijs?
The best firms advertise the least...
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeau
  maandag 23 januari 2012 @ 17:07:27 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107143973
Zoek op 'solar led lamp' op www.chinaprices.us ... Aliexpress is ook een idee...
In mijn beleving en naar de uservideo kijkend zien ze er best crap uit btw, maar goed. :D

vb. http://lightake.com/detai(...)ing_Light_Lamp-33613 ( coupons ) of http://www.sunsky-online.(...)4+High+Light+LED.htm (komen verzendkosten nog bovenop).

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 23-01-2012 17:17:07 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 17:07:35 #152
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107143976
ja maar dollarkoers is ook niet echt leuk meer eh :P
  maandag 23 januari 2012 @ 17:13:25 #153
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107144192
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
Hij gaat weer omhoog, dus ik was vanmorgen wel blij toen ik bij PayPal keek. Vorige week was hij 1,22 dacht ik.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:19:16 #154
356637 Miniem
pi_107144392
Afgelopen week de Kanen KM902 binnen gehad.
http://www.focalprice.com(...)_Earphone_Black.html
Beste goede oortjes. Mooie bas :Y
Alleen zang is minder, dat is veel zuiverder op de Alpha's.
Maar goede oortjes voor weinig geld. Zeker voor die 2 dollar die ik ervoor betaalde :P
Mooi reservepaartje erbij dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:20:10 #155
350068 thethoryd
pi_107144421
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:04 schreef edcetera het volgende:
Een poosje geleden heb ik deze schemerlamp besteld en ben er erg tevreden over:

http://www.dealextreme.co(...)ble-neck-white-44005

Nu wil ik er nog een paar bestellen, maar tot mijn verbazing zijn ze aardig in prijs gestegen (destijds voor nog geen 5 euro). Tegenwoordig vragen ze er 7,50 voor (hun ¤/$ koers is ook erg dubieus).

Nu valt het me op, dat er veel artikelen een stuk duurder zijn geworden op DX. Weet iemand een webshop, die de betreffende lamp aanbiedt voor een betere prijs?
Gebruik Chinaprices.us, echt ik begrijp niet wat er zo moeilijk is aan het lezen van bijv. de OP.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:43:51 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107145104
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef shiznuts het volgende:
In mijn beleving en naar de uservideo kijkend zien ze er best crap uit btw, maar goed. :D
Tja, de lamp is wat design betreft geen schoonheid, maar ze zijn wel erg praktisch en geven goed licht als schemer/leeslamp :)

Ik zal eens gaan zoeken op de sites, die je me gaf. Bedankt zover!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:49:55 #157
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_107145272
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
DX houdt momenteel een wisselkoers aan van 1.17, terwijl hij officieel 1.30 is. wel een erg groot verschil.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:52:16 #158
199418 jopiede
pi_107145360
Die koers van DX hoef je niet op te letten, gewoon zelf omrekenen! En ik heb even gekeken, DX is het goedkoopst volgens chinaprices!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:54:08 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107145410
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:52 schreef jopiede het volgende:
Die koers van DX hoef je niet op te letten, gewoon zelf omrekenen! En ik heb even gekeken, DX is het goedkoopst volgens chinaprices!
Ehm..
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoek op 'solar led lamp' op www.chinaprices.us ... Aliexpress is ook een idee...

vb. http://lightake.com/detai(...)ing_Light_Lamp-33613 ( coupons ) of http://www.sunsky-online.(...)4+High+Light+LED.htm (komen verzendkosten nog bovenop).
Ik heb altijd zo'n gevoel dat mensen een beetje lees- en searchskills lacken in dit topic. :P
  maandag 23 januari 2012 @ 17:56:51 #160
326599 ajaxboy
pi_107145497
@ shiznuts Is dit dan een goede: http://www.dealextreme.co(...)le-110909?r=88474882
De Awei ES900i stond bij dat review topic. Wel apart dat er nog geen reviews over zijn geschreven. Ook stond bij post #158 in dat review topic dat die sennheiser van DX ook goed klinken. Maar ik wil best jou raad opvolgen :).
En oh ja ik luister House en Pop muziek :)
Zavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 23 januari 2012 @ 17:59:41 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107145576
China in het algemeen: merkitems = nepitems. Nepitems = mag niet + lijken moet het van de fabrikant, niet klinken. Vermijden dus.

Ja, AWEI's zijn top voor de prijs. Neem de ES900i als je van veel bas houdt. Kan wat overweldigend werken. Neem de ES800M voor een meer gebalanceerd geluid.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:03:41 #162
326599 ajaxboy
pi_107145674
@shiznuts De ES800M staat ook op DX: http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-108684 Denk je dat dit en die ik net liet zien wel de echte zijn die jij bedoelt? En hoe kan het dat er nog geen reviews over zijn terwijl bij allemaal andere troep wel reviews staan? En welke raad je mij aan de ES900i of ES800M ik luister Pop en house.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:09:17 #163
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107145815
Zojuist een bevestigingsfilmpje gehad van Artscow dat mijn kaarten waren ingepakt:

http://www.dumpert.nl/med(...)_kaartenfabriek.html
  maandag 23 januari 2012 @ 18:13:13 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107145908
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef ajaxboy het volgende:
@shiznuts De ES800M staat ook op DX: http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-108684 Denk je dat dit en die ik net liet zien wel de echte zijn die jij bedoelt? En hoe kan het dat er nog geen reviews over zijn terwijl bij allemaal andere troep wel reviews staan? En welke raad je mij aan de ES900i of ES800M ik luister Pop en house.
Ja, AWEI is een Chinees merk die verstand van zaken heeft en ze in een fabriek laat produceren waar ook luxere oordopjes gemaakt worden. De audiokwaliteit en aandacht voor detail is goed te noemen, terwijl de prijs toch gewoon laag blijft. Ik kan je dit elke dag aanraden boven nep-dopjes. Hoewel ik moet zeggen dat die Sennheisers van DX waarschijnlijk een opgekochte restpartij (batch met schoonheidsfoutjes) was en ze dus ook echt goedkoop en 'Genuine' kunnen zijn. Maar dat is eerder een uitzondering dus.

Zelf vind ik de ES800M prettiger. Voornamelijk bij popmuziek wat fijner warm en rond dan de ES900i, die is meer als je voornamelijk electrohouse, dubsteb e.d. luistert. Ik ben meer van de allrounders. zoals de ES800M dus. Nadat ik AWEI ontdekt had verschenen ze later ook opeens op DX en andere sites na productaanvragen van mensen. :P Maar het begon bij Focal geloof ik en Mcbub heeft ze ook. Ze zijn ook op Aliexpress en Ebay te vinden.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:27:10 #165
326599 ajaxboy
pi_107146366
Hmm tja: Ik zit te twijfelen tussen: http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760 omdat is die mooi vind en hij heeft goede reviews of
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 omdat die de helft goedkoper is en ook hele goede reviews heeft of http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-108684 op aanraden van Shiznuts. Welke zouden jullie kiezen?
  maandag 23 januari 2012 @ 18:32:47 #166
356637 Miniem
pi_107146556
Je links doen het niet.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:45:05 #167
226677 revpolen
pi_107146974
hoelang nog die vakantie periode van dino direct,
bestel iets met fast shipment ( DHL ) doen ze er (al)2 weken over het te verzenden..
Ga ik de chat in.. nee mijnheel wij verstulen het vool wij met vakantie gaan...
niet dus..
  maandag 23 januari 2012 @ 19:07:49 #168
326599 ajaxboy
pi_107147843
Ik zit te twijfelen tussen: http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760 omdat is die mooi vind en hij heeft goede reviews of
http://www.dealextreme.co(...)one-sy-ex1001mp-3396 omdat die de helft goedkoper is en ook hele goede reviews heeft of http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-108684 op aanraden van Shiznuts. Welke zouden jullie kiezen?
  maandag 23 januari 2012 @ 19:10:39 #169
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107147976
Die eerste mag hier niet.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:11:39 #170
326599 ajaxboy
pi_107148007
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
Die eerste mag hier niet.
Want? Hij is toch geen namaak? En welke zou je kiezen?
Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 23 januari 2012 @ 19:14:44 #171
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107148141
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

Want? Hij is toch geen namaak? En welke zou je kiezen?
ja dat is ie wel :') :P erhm k vind ze niet zo goed, van wat ik nu zie dan (+ ik heb geen verstand van geluid :D )
  maandag 23 januari 2012 @ 19:29:44 #172
358394 i124Q
pi_107148705
Heeft iemand die ebay zoekopdracht voor aflopende deals van een paar cent toevallig nog in zijn favorieten staan?
Ik niet meer en kom helaas 'm ook niet tegen via google.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:50:20 #173
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107149714
Ik kreeg net een pakje van ooitkopen en die was verzonden met http://www.ec-firstclass.org/. Redelijk specifieke tracking en erg snel (10 dagen!).
  maandag 23 januari 2012 @ 20:13:09 #174
310701 Iemand91
pi_107150948
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef i124Q het volgende:
Heeft iemand die ebay zoekopdracht voor aflopende deals van een paar cent toevallig nog in zijn favorieten staan?
Ik niet meer en kom helaas 'm ook niet tegen via google.
Alstu.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:15:35 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107151080
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, AWEI is een Chinees merk die verstand van zaken heeft en ze in een fabriek laat produceren waar ook luxere oordopjes gemaakt worden. De audiokwaliteit en aandacht voor detail is goed te noemen, terwijl de prijs toch gewoon laag blijft.
Tuurlijk joh _O-
  maandag 23 januari 2012 @ 20:25:15 #176
294095 Raznov
pi_107151548
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef ajaxboy het volgende:
. Welke zouden jullie kiezen?
Shiz heeft gelijk. Nummertje 3, de rest is prut (en ja heb op de fakies na beide gehad). Misschien ook even kijken bij mp4nation?
  maandag 23 januari 2012 @ 20:42:44 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107152717
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef ajaxboy het volgende:
[linkjes] Welke zouden jullie kiezen?
Awei: ES900i / ES800M (Chinaprices)
Brainwavz: Alpha / Beta's
JBM: 800
Xears
Allemaal stuk voor stuk goede dopjes, gewoon kiezen wat jou het meeste aanspreekt ;)
(of gewoon allemaal kopen he Shiz :7 )
  maandag 23 januari 2012 @ 21:11:15 #178
199418 jopiede
pi_107154499
@Shiz

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ehm..

[..]

Ik heb altijd zo'n gevoel dat mensen een beetje lees- en searchskills lacken in dit topic. :P
Lack of search skills, haha sorry! Ik wilde even behulpzaam zijn en tikte heel snel: "solar table lamp" in. Daaruit kwamen verschillende resultaten met als goedkoopste DX maar de "table" was dus cruciaal

En over dat lezen, tja soms zit er veel rotzooi tussen (KUCKUCH Ajaxboy) dus lees ik niet altijd even nauwkeurig!

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 23-01-2012 23:01:50 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 21:11:36 #179
326599 ajaxboy
pi_107154530
Ok, Ik denk dat ik voor deze ga: http://www.dealextreme.co(...)g-125cm-cable-110909 Omdat die ook een microfoon heeft en dat vind ik ook wel relax. Verder luister ik pop en house en ik hou ook wel van een lekkere bass. Ik wil hem gebruiken voor mijn Samsung galaxy s2 en m'n ipod touch 2gen. Is dit denken jullie een goede keus? Dan ga ik hem bestellen :)
@jopiede Sorry
  maandag 23 januari 2012 @ 21:25:44 #180
358394 i124Q
pi_107155482
quote:
Dank
Zavvi - Fandom en GeekgearBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 23 januari 2012 @ 21:32:29 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107155909
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef ajaxboy het volgende:
Ok, Ik denk dat ik voor deze ga: http://www.dealextreme.co(...)g-125cm-cable-110909 Omdat die ook een microfoon heeft en dat vind ik ook wel relax. Verder luister ik pop en house en ik hou ook wel van een lekkere bass. Ik wil hem gebruiken voor mijn Samsung galaxy s2 en m'n ipod touch 2gen. Is dit denken jullie een goede keus? Dan ga ik hem bestellen :)
@jopiede Sorry
Gewoon doen ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 22:16:12 #182
-1 #ANONIEM
pi_107158713
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef ajaxboy het volgende:
@jopiede Sorry
Die heb ik nu ook een week, zijn prima dingetjes voor het geld. Ik ben vooral onder de indruk van de bouwkwaliteit voor dat geld. Let wel op dat de galaxy S niet goed gaat werken met de microfoon, het werkt alleen met de ipod
  maandag 23 januari 2012 @ 23:13:37 #183
354824 jonasr
pi_107161954
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef ajaxboy het volgende:
Geen reviews omdat niemand ze koopt bij DX _O- .
Kan mcbub aanraden (snel, al hebben ze er geen extra earbuds bij gedaan, wat wel in de beschrijving stond). Ik test ze morgen eens uit (800's) de 900's heb ik weg gegeven (teveel bas voor me).
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:46:08 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107165421
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef jonasr het volgende:

[..]

Geen reviews omdat niemand ze koopt bij DX _O- .
Kan mcbub aanraden (snel, al hebben ze er geen extra earbuds bij gedaan, wat wel in de beschrijving stond). Ik test ze morgen eens uit (800's) de 900's heb ik weg gegeven (teveel bas voor me).
DX is voornamelijk voor Sjonnies. Die kopen 'Designer' earphones voor een 10,- omdat ze daarmee de blits maken op school bij hun matties. Dat ze klinken als een kanarie die schoor is maakt vervolgens weinig uit. ;( Mensen die AWEI niet kennen, weten niet wat ze missen!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:31:26 #185
356637 Miniem
pi_107169562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

DX is voornamelijk voor Sjonnies. Die kopen 'Designer' earphones voor een 10,- omdat ze daarmee de blits maken op school bij hun matties. Dat ze klinken als een kanarie die schoor is maakt vervolgens weinig uit. ;( Mensen die AWEI niet kennen, weten niet wat ze missen!
Ik ken het wel maar vond de ES900i toch echt niks.
Heb ze voor minder verkocht aan een klasgenoot.
Doe mij maar de Alpha's :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:45:56 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107169874
1. Jij bent ook best een apart geval, met aparte smaak. :+
2. Enne... het ging om <$15 dopjes (zie ook post in reviewtopic over oordopjes), Alpha's horen daar niet bij. Dus geen Brainwavz mogelijk? Dan is AWEI the next best thing by far. :Y
3. En nu ga ik weer terug naar m'n iBoot (AT) hunt... ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 24-01-2012 10:02:27 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:56:43 #187
356637 Miniem
pi_107170176
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:45 schreef shiznuts het volgende:
1. Jij bent ook best een apart geval, met aparte smaak. :+
2. Enne... het ging om <$15 dopjes (zie ook post in reviewtopic over oordopjes), Alpha's horen daar niet bij. Dus geen Brainwavz mogelijk? Dan is AWEI the next best thing by far. :Y
3. En nu ga ik weer terug naar m'n www.iBood.com (AT) hunt... ;(
Eerst waren de brainwavz nog 7 dollar shiz. en een keer 10 dollar o.i.d.
Toen vielen ze er nog wel onder :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:58:59 #188
356637 Miniem
pi_107170243
Had trouwens een geschil geopend voor die usb stick met dhgate.
Hebben ze afgewezen omdat ik moet communiceren met de verkoper via hun site.

Die helpt niet echt en ik kan pas een claim openen bij dhgate vanaf 8 febr.
Wat is dat voor totale onzin. :|W
En bij paypal kan ik TOT 8 febr een claim openen.

Hoop dat de verkoper snel reageert.
Maar het gaat over en weer dusja...
Heb ik echt een schijthekel aan.
Daar bestel ik dus ook niet meer :N
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:00:09 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107170277
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef Miniem het volgende:

[..]

Eerst waren de brainwavz nog 7 dollar shiz. en een keer 10 dollar o.i.d.
Toen vielen ze er nog wel onder :P
Ja, maar toen is niet nu hè. Toen had ik er zelfs twee voor $8,- :9
Nu zijn ze haast $20,- ;( Nou ja, als ze er überhaupt nog waren... ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:22:41 #190
43582 DaFrenk
pi_107183057
Ah, mijn IP Cam van de Black Friday actie ligt bij de inklaring. Even printje van de paypal rekening (waarop 20,22 EUR staat) lijkt me voldoende om hem daarna gewoon kosteloos thuis te krijgen?

Wat moet ik eigenlijk invullen bij type zending? Koop of geschenk? Ik neem aan koop ondanks dat ik die gift service gebruikt heb?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
BonprixBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:24:01 #191
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107183099
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:33:09 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107183439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, mijn IP Cam van de Black Friday actie ligt bij de inklaring. Even printje van de paypal rekening (waarop 20,22 EUR staat) lijkt me voldoende om hem daarna gewoon kosteloos thuis te krijgen?

Wat moet ik eigenlijk invullen bij type zending? Koop of geschenk? Ik neem aan koop ondanks dat ik die gift service gebruikt heb?
:Y

quote:
Jawel, maar die kun je in Nederland goedkoper krijgen :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:42:00 #193
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_107183735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:

Of gewoon een keer je verlies nemen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:58:06 #194
43582 DaFrenk
pi_107184304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y

Top, thanks! Het formulier zit al in de brievenbus! :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:14:03 #195
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107184903
quote:
dude in nl vanaf 8gif ongeveer 1¤ per gigabyte.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:18:33 #196
292390 shhulp
pi_107185086
wie weet die ebay link nog voor die 1 cent deals die bijna aflopen? :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:23:39 #197
294095 Raznov
pi_107185304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef shhulp het volgende:
wie weet die ebay link nog voor die 1 cent deals die bijna aflopen? :D
16 Posts boven je .... :|
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:26:20 #198
356637 Miniem
pi_107185422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Of gewoon een keer je verlies nemen.
Nee.
Wil gewoon mijn 15 euro terug.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:26:51 #199
43582 DaFrenk
pi_107185456
Hm, ik hoorde dat je altijd inklaringskosten moet betalen? Ook al kom je onder die 22 euro uit? Afhankelijk van of het een EMS zending is ¤17 of anders ¤12,50.

http://www.postnl.nl/voor(...)tbuitenland/faq.aspx (punt 9)

Lekkere boel, jij importeert volledig legaal en alsnog willen ze geld zien. :N
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:32:54 #200
167545 Tegan
pi_107185716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:

quote:
3s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Niet van Paypal in elk geval, die kijken er alleen naar als je niks hebt ontvangen.
BonprixVoordelig uit? Ticketveiling.nlMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:38:14 #201
356637 Miniem
pi_107185904
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

En wie ben jij nou weer? :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:45:49 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107186176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, ik hoorde dat je altijd inklaringskosten moet betalen? Ook al kom je onder die 22 euro uit? Afhankelijk van of het een EMS zending is ¤17 of anders ¤12,50.

http://www.postnl.nl/voor(...)tbuitenland/faq.aspx (punt 9)

Lekkere boel, jij importeert volledig legaal en alsnog willen ze geld zien. :N
Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders niets ;)

Twee keer gehad dat ik aangiften moest doen.. en onder de 22 zat gewoon m'n pakketje zonder rekeningen of whatsoever thuis aangekomen! (Natuurlijk wel eerst opsturen maar geen rekeningen hoeven betalen later)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:00:29 #203
167545 Tegan
pi_107186655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

En wie ben jij nou weer? :')
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor :') :W .
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:52:38 #204
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_107188430
Weet iemand een Chinese site die een goedkoop (minder dan 10 euro) v for vendetta mask verkoopt en nog in voorraad heeft?
wat is dit
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:58:06 #205
-1 #ANONIEM
pi_107188633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef Dhaha het volgende:
Weet iemand een Chinese site die een goedkoop (minder dan 10 euro) v for vendetta mask verkoopt en nog in voorraad heeft?
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m283
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:00:45 #206
318511 Afca0229
Ajax
pi_107188734
Wat is nou echt goed om mee te handelen zegmaar, oordopjes?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:01:57 #207
318511 Afca0229
Ajax
pi_107188776
En van die centdeals mag je er zeker maar 1, lol
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:03:11 #208
-1 #ANONIEM
pi_107188812
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Afca0229 het volgende:
Wat is nou echt goed om mee te handelen zegmaar, oordopjes?
Geen handeltjes hier
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:46 #209
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107190739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezen
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door kanovinnie op 24-01-2012 20:06:59 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:49:30 #210
337725 RavioliPunch
pi_107190773
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

[..]

Ik wil graag wat, maar weet niet hoe ik moet lezen

[ Bericht 10% gewijzigd door kanovinnie op 24-01-2012 20:07:10 ]
Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:58:19 #211
356637 Miniem
pi_107191213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Officeel is het van Designers, eigenlijk is het hun eigen product maar het lijkt op Beats by Dre.
Nogmaals.

quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:07:37 #212
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107191702
Ja, niet over nep/imitatiemeuk praten aub!
  Boks-Chick dinsdag 24 januari 2012 @ 20:07:57 #213
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107191723
Posts van mensen die niet kunnen lezen over wat hier wel of niet bespreekbaar is gedelete O+.
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 24 januari 2012 @ 20:08:19 #214
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107191740
Kano *;
lolwut
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:08:50 #215
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107191779
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Geen handeltjes hier
En wat deze man zegt.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:10:50 #216
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107191904
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En wat deze man zegt.
Amen.

(Btw, vind dat die chinese vakantie wel weer over mag zijn :'( begint hier toch wel een eeuweigheid te duren! )
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:11:19 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107191929
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Amen.

(Btw, vind dat die chinese vakantie wel weer over mag zijn :'( begint hier toch wel een eeuweigheid te duren! )
Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:12:31 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107191991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Doen ze niet aan dingen verkopen in die vakantie? Er is toch vast wel 1 chinees die er niets om geeft?
Nja, ja.. vast wel één. Maar de pakketjes worden toch niet gestuurd :( Pakketdiensen liggen sowiso op hun kont met verplichte vakantie ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:33:40 #219
305684 Dudeweiser
pi_107193148
als een pakketje al op de luchthaven ligt, ondervindt deze dan nog steeds last van het Chinese nieuwjaar? I.e. langere levertijd?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:14:45 #220
43582 DaFrenk
pi_107195448
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Áls je moet betalen inderdaad altijd. Anders niets ;)

Twee keer gehad dat ik aangiften moest doen.. en onder de 22 zat gewoon m'n pakketje zonder rekeningen of whatsoever thuis aangekomen! (Natuurlijk wel eerst opsturen maar geen rekeningen hoeven betalen later)
Ok! :) Thanks, dan wacht ik de komst van het pakket af.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:32:15 #221
353983 wesselbraaksma
pi_107202745
Weet iemand of ik de Skullcandy S5LWBZ-LW nog ergens in China kan kopen heb ze tijd geleden gezien (of ze leken er erg veel op)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:48:08 #222
356637 Miniem
pi_107203220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
Weet iemand of ik de Skullcandy S5LWBZ-LW nog ergens in China kan kopen heb ze tijd geleden gezien (of ze leken er erg veel op)
Mag niet over illegale nepzooi praten!
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:53:58 #223
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_107204937
Als een product op focal price out of stock is, is er dan nog kans dat het ooit weer terug komt?
Of is het net als bij dealextreme voorgoed uitverkocht? Ik heb zelf nog nooit wat op FP besteld.
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:02:10 #224
353983 wesselbraaksma
pi_107218676
chinacheep.com domain expired lol :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:06:10 #225
-1 #ANONIEM
pi_107218812
Het is chinees nieuw jaar en het topic is meteen dood :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:09:41 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107218903
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik verwacht sinds m'n 18650's laatst ook niks meer. Bij de new arrivals heb ik ook al anderhalve maand niet gekeken ofzo. ;( Deed ik anders steevast twee keer per week toch zeker. Op een gegeven moment heb je alles uit alle categorieën wel zo'n beetje. :o

0s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs

[..]

Laatste tijd is meer van de dagaanbiedingensites en Amazon eigenlijk.
Maar er zijn weleens vaker zulke chinashoppingdipjes, maar je komt altijd wel weer terug voor meer. :P
Wat hij zegt... en nu zeker nu er ook geen leuk geinige dingetjes uitkomen dus.
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:16:20 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107219081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat hij zegt... en nu zeker nu er ook geen leuk geinige dingetjes uitkomen dus.
Bestel op het moment alleen dingen die ik nodig heb, en op dit moment is dat dus niks :)
(tablets uitgesloten)
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:22:25 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107219272
Zal ik de boel aanslingeren met zaklampen ofzo :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:25:15 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107219370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef monkeybrain het volgende:
Zal ik de boel aanslingeren met zaklampen ofzo :P
Nee ik heb liever met batterij :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:36:12 #230
356637 Miniem
pi_107219713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee ik heb liever met batterij :P
U vraagt wij draaien :P

Daarstraks besteld:

- http://www.buyincoins.com(...)-2-product-3171.html

Verder nog op Ebay:

- D-class versterker ta-2024
- Rca female connector pair
Big Fish GamesBunq - bank of the freeVodafone aanbiedingen
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:04:06 #231
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107223160
Net m'n dinopak binnen gekregen, lig helemaal dubbel _O-

Hier ga ik me de carnaval wel in vermaken :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:04:39 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107223175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

Foto?
SPOILER
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:05:05 #233
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107223194
Komt, nu even niet. Andere dingen te doen :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:05:05 #234
356637 Miniem
pi_107223195
quote:

PICS 10.gif
Met jezelluf in dinopak!
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:09:42 #235
-1 #ANONIEM
pi_107223334
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Foto?
SPOILER
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

PICS [ afbeelding ]
Met jezelluf in dinopak!
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:32:21 #236
331867 ItWasWritten
pi_107234579
hoe kan het dat ik vaak links zie langskomen van bic, maar die site het bij mij al een paar weken niet doet? (tenzij ik via chinacheep zoek)

ligt aan me ip of browser ofzo?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:32:49 #237
48067 neo2000
pi_107234598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:36 schreef Miniem het volgende:

[..]
- D-class versterker ta-2024
Waar ga je 'm voor gebruiken? Sowieso eik geen idee wat je met een klasse d versterker kan.. :p
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:33:46 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107234633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan het dat ik vaak links zie langskomen van bic, maar die site het bij mij al een paar weken niet doet? (tenzij ik via chinacheep zoek)

ligt aan me ip of browser ofzo?
Ga zelf nu meestal via http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html of zoek bij BIC op ebay :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:46:25 #239
354824 jonasr
pi_107242051
mm geen soundmagic's blijkbaar...
Plots refund, zonder enige commentaar.

Ze verkopen ze wel aan de normale prijs...
Zal de laatste keer zijn dat ik iets besteld heb bij Focalprice.

Daarbij zijn mijn ck-700's nog steeds onderweg, heb al pakje van BIC & mcbub ondertussen gehad en het pakje van Focal zou sneller moeten verzonden zijn, beetje vreemd.

Achja, chinashopping.. Geen soundmagics is wel balen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:52:38 #240
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_107242424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef bakacakes het volgende:
Als een product op focal price out of stock is, is er dan nog kans dat het ooit weer terug komt?
Of is het net als bij dealextreme voorgoed uitverkocht? Ik heb zelf nog nooit wat op FP besteld.
Sorry voor de re-post, maar ik heb het nog nergens kunnen vinden. Is een out of stock product op Focal Price voorgoed uitverkocht (zoals bij DX) of kan deze nog terug komen?
Knab - Jouw online bankBig Fish GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 26 januari 2012 @ 00:02:39 #241
310701 Iemand91
pi_107242992
Vandaag m'n knoopcellen binnengekregen; konden direct in de bakken met batterijen; ik wist niet dat m'n zaklampje van Pandawill al batterijen had. :')
En waar het allemaal om begonnen was (18650 batterijen) zijn potdorie nog niet binnen }:|
  donderdag 26 januari 2012 @ 00:09:38 #242
97351 UncleSam
pi_107243349
quote:
16s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Sorry voor de re-post, maar ik heb het nog nergens kunnen vinden. Is een out of stock product op Focal Price voorgoed uitverkocht (zoals bij DX) of kan deze nog terug komen?
Gewoon ff wachten tot na het nieuwe jaar.
  donderdag 26 januari 2012 @ 00:30:13 #243
209721 Downstar
Moeimaker
pi_107244167
Had vandaag mijn PC PS2 controller binnen, zoals de andere die ik al een jaar gebruik.. prima kwaliteit en alles werkt soepel en voelt stevig aan ( vrijwel gelijk aan een normale PS2 controller)
en dat voor 4-5 euro :P..
  donderdag 26 januari 2012 @ 00:40:15 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107244514
Heerlijk dat winkelen bij BIC (op de gare site na)

O+ Coins

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 26-01-2012 00:45:58 ]
  donderdag 26 januari 2012 @ 01:21:10 #245
332377 deman13
pi_107245512
Kakzooi, 2de besteld. 14e pas verzonden! Aaahh :(
  donderdag 26 januari 2012 @ 01:59:32 #246
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_107245932
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef bakacakes het volgende:
komt zeker terug, kan alleen wel ff duren. bij DX betekent out of stock trouwens niet dat het nooit meer terug komt hoor.

om welk product gaat het?
wat is dit
  donderdag 26 januari 2012 @ 02:27:02 #247
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_107246085
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 01:59 schreef Dhaha het volgende:

[..]

komt zeker terug, kan alleen wel ff duren. bij DX betekent out of stock trouwens niet dat het nooit meer terug komt hoor.

om welk product gaat het?
Oké top. In mijn eigen ervaringen op DX kwamen alle producten die out of stock waren nooit meer terug. Het gaat om een horloge van Fairy Tail [SKU: YWG06S], kadootje voor een vriend.
  donderdag 26 januari 2012 @ 07:38:42 #248
-1 #ANONIEM
pi_107246764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef jonasr het volgende:
mm geen soundmagic's blijkbaar...
Plots refund, zonder enige commentaar.

Ze verkopen ze wel aan de normale prijs...
Zal de laatste keer zijn dat ik iets besteld heb bij Focalprice.

Daarbij zijn mijn ck-700's nog steeds onderweg, heb al pakje van BIC & mcbub ondertussen gehad en het pakje van Focal zou sneller moeten verzonden zijn, beetje vreemd.

Achja, chinashopping.. Geen soundmagics is wel balen.
Had je de PL21 besteld? Die waren out of stock namelijk, daar wacht ik ook op
  donderdag 26 januari 2012 @ 09:29:42 #249
356637 Miniem
pi_107248343
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Waar ga je 'm voor gebruiken? Sowieso eik geen idee wat je met een klasse d versterker kan.. :p
D-class versterker is een versterker die heel weinig stroom verbruikt.
Ik ga een radiokist bouwen. :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 10:11:44 #250
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107249261
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

O+ Coins

SPOILER
Hoeveel bar kan die fietspomp aan? Ziet er interessant uit, alleen ik kom niet op BIC momenteel :{
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
  donderdag 26 januari 2012 @ 10:25:36 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107249656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hoeveel bar kan die fietspomp aan? Ziet er interessant uit, alleen ik kom niet op BIC momenteel :{
Geen idee, als ik tijdens het fietsen maar weer wat lucht in die band krijg :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:47:40 #252
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107252432
huh, er komt een postbode met een aangetekende brief voor mijn broer, wat nu? wss over het pakketje dat toen aangehouden was..
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:48:57 #253
22450 Poepoog
poepoog
pi_107252465
quote:
13s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
huh, er komt een postbode met een aangetekende brief voor mijn broer, wat nu? wss over het pakketje dat toen aangehouden was..
Moeten de users in dit topic nu ook gaan raden wat er in een aangetekende brief staat, bovenop alle vragen die met een beetje zoekwerk te vinden zijn.

:')
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:54:11 #254
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107252615
quote:
13s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Moeten de users in dit topic nu ook gaan raden wat er in een aangetekende brief staat, bovenop alle vragen die met een beetje zoekwerk te vinden zijn.

:')
ja maar mn broer was niet thuis dus ik kreeg zo klein briefje waarop staat wat ie moet doen..
dus ik weet echt niet wat er is :\
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:38 #255
344222 markar
pi_107259455
als ik 3 true green laser pointer 5mw tegelijk bestel komt die dan zonder problemen door de doaune?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:11:04 #256
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107259467
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef markar het volgende:
als ik 3 true green laser pointer 5mw tegelijk bestel komt die dan zonder problemen door de doaune?
5MW is legaal voor zover ik weet :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:11:34 #257
48067 neo2000
pi_107259482
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja maar mn broer was niet thuis dus ik kreeg zo klein briefje waarop staat wat ie moet doen..
dus ik weet echt niet wat er is :\
Oh. Nou. Wij wel! ^O^
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:12:32 #258
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107259521
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh. Nou. Wij wel! ^O^
sorry hoor >.<
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:13:19 #259
344222 markar
pi_107259547
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

5MW is legaal voor zover ik weet :)
ja maar als je er 3 tegelijk besteld is dat niet anders? gaan ze zeker denken aan handel enzo of niet?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:14:17 #260
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107259579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef markar het volgende:

[..]

ja maar als je er 3 tegelijk besteld is dat niet anders? gaan ze zeker denken aan handel enzo of niet?
meh handel is denk ik als je iets van 10+ besteld :)
F1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:17:07 #261
344222 markar
pi_107259675
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

meh handel is denk ik als je iets van 10+ besteld :)
o dankje wel hoop niet in de problemen te komen:P
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:48 #262
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107259730
iemand had laatst toch DIT kabeltje binnen gekregen?
doet ie wat ie moet doen, en niet te veel kraak/ruis?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:46:55 #263
243927 Lolque
woopwoop
pi_107260786
Iemand al eerder led lampen gekocht op ebay?
Ik zit te twijfelen tussen deze:
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)089d7#ht_3140wt_1185
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)3d3af5#ht_3289wt_952

Bvd.
kei lief.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:28:26 #264
191669 Hojdhopper
R34 GTR
pi_107262386
Na tientallen bestellingen op DX, zonet voor het eerst twee bestellingen gedaan op eBay. Ben benieuwd. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:49:29 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107263131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Na tientallen bestellingen op DX, zonet voor het eerst twee bestellingen gedaan op eBay. Ben benieuwd. :)
Ebay is vaak sneller :D
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:10:49 #266
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_107263881
Zijn er nog leuke 0.01$ acties?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:15:31 #267
191669 Hojdhopper
R34 GTR
pi_107264013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ebay is vaak sneller :D
Nou dat hoop ik maar, ik zit intussen ook al drie weken te wachten op twee DX bestellingen. Bij eBay gaat het om een screenprotector en sleeve voor mijn tablet. Twee kleine dingen dus.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:30:36 #268
354824 jonasr
pi_107264472
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 07:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Had je de PL21 besteld? Die waren out of stock namelijk, daar wacht ik ook op
Jep, had mailtje gestuurd waarom ze nog steeds niet verzonden waren (weekje geleden). Krijg ik idd antwoord dat ze out-of-stock waren. En de vraag of ik wou wachten of refund, aangegeven dat ik wou wachten.
Nu plots refund gekregen. En status naar Invalid veranderd.
Maar, ze verkopen ze wel nog op focal zelf voor $15.46, denk dat ze ze niet willen leveren voor de promotieprijs _O- . Antwoord van focal zal wel nog effe duren (newyear).

quote:
After checking, the merchandise in your order has/have an inventory shortage. In this case, would it be possible for you to await 5-7 days more? If we are not able to ship your order out then or you do not want to wait any longer at this stage and want to get a refund, please let us know.
Ben benieuwd wat de uitleg nu weer is.
Wel voordelig als ik ze nu terug kan kopen aan discount prijs. (Euro stijg! (of niet onder 1.2 xD) _O-
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:08:22 #269
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_107265487
Iemand goede ervaringen met kwaliteit BB hoesjes?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:52:08 #270
327034 Hoppahoppa
pi_107266690

http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-36338

Waardeloze rommel. Fantastische reviews, maar ze klinken als natte drollen.

http://www.dealextreme.co(...)00-i9000-black-72370

Fantastisch ding voor het geld. Past precies en als je hem mooi vindt is het onzin om meer uit te geven aan een hoesje.

http://www.dealextreme.co(...)sta-compatible-11866

Elke cent waard. Hij zou ook elke cent waard zijn als hij 2x zo duur was.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingKnab - Jouw online bankVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:15:44 #271
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_107267500
pakketje van focalprice was 3 januari shipped, nog niet binnen. maar pakketje dat 7 januari shipped was wel. heb ze ff message gestuurd, krijg ik netjes dit terug:

quote:
Could you please wait 5 days still? If the parcel has not delivered yet,we will resend or refund without delay.
Will this do,dear?
focalprice _O_
wat is dit
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:46:44 #272
-1 #ANONIEM
pi_107268938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef jonasr het volgende:

[..]

Jep, had mailtje gestuurd waarom ze nog steeds niet verzonden waren (weekje geleden). Krijg ik idd antwoord dat ze out-of-stock waren. En de vraag of ik wou wachten of refund, aangegeven dat ik wou wachten.
Nu plots refund gekregen. En status naar Invalid veranderd.
Maar, ze verkopen ze wel nog op focal zelf voor $15.46, denk dat ze ze niet willen leveren voor de promotieprijs _O- . Antwoord van focal zal wel nog effe duren (newyear).

[..]

Ben benieuwd wat de uitleg nu weer is.
Wel voordelig als ik ze nu terug kan kopen aan discount prijs. (Euro stijg! (of niet onder 1.2 xD) _O-
Er staat nu dat ze het pas na 2 februari verzenden
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:20:17 #273
354824 jonasr
pi_107274033
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Er staat nu dat ze het pas na 2 februari verzenden
Ja, logisch alle producten verzenden ze terug ten vroegste vanaf 2feb (Chinees Nieuwjaar).
Maar heb hier een refund gekregen?
Vermoed dat ze niet meer komen.

@hoppahoppa, Kanen waar brak geluid uit komt? Dat verbaast me toch...
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:22:46 #274
-1 #ANONIEM
pi_107274175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef jonasr het volgende:

[..]

Ja, logisch alle producten verzenden ze terug ten vroegste vanaf 2feb (Chinees Nieuwjaar).
Maar heb hier een refund gekregen?
Vermoed dat ze niet meer komen.
Ik heb hier geen refund gekregen en hij staat nog steeds op paid&unshipped
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:24:50 #275
354824 jonasr
pi_107274271
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb hier geen refund gekregen en hij staat nog steeds op paid&unshipped
Mmm vreemd, geen idee waarom ik refund heb gekregen, heb er ook niet achter gevraagd.
Duidelijk aangegeven dat ik wou wachten.
Tja, effe afwachten dus.. Binnen een paar dagen zullen ze daar wel weer aan het werk gaan.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:37:11 #276
331867 ItWasWritten
pi_107274995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

O+ Coins

SPOILER
hoe werken die coins? want ik heb zeker al voor 300+$ besteld en sta nog steeds op 0.. (ja ik kan ook op de site kijken voor uitleg.. maar die doet het niet momenteel bij mij)
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:45:09 #277
97351 UncleSam
pi_107275470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

hoe werken die coins? want ik heb zeker al voor 300+$ besteld en sta nog steeds op 0.. (ja ik kan ook op de site kijken voor uitleg.. maar die doet het niet momenteel bij mij)
Wanneer heb je je eerste bestelling gedaan? Ze worden namelijk voor een bepaalde tijd, geloof 45 dagen, vastgehouden. Daarna worden ze pas vrijgegeven.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:24:13 #278
48067 neo2000
pi_107277503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef jonasr het volgende:

[..]
@hoppahoppa, Kanen waar brak geluid uit komt? Dat verbaast me toch...
Komt idd niet overeen met de verwachtingen. Als je ze aansluit op andere apparatuur, om je apparatuur uit te sluiten? Misschien zijn ze gewoonweg bork of een slechte batch, zal niet eerste keer zijn @ DX..

mompelt iets over nooit ontvangen en support ticket voor nieuwe of claim als ze echt zo slecht zijn..
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:26:53 #279
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_107277632
Wat vinden jullie nou de beste site?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:32:31 #280
48067 neo2000
pi_107277944
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Hangt er vanaf waarvoor. ;) Qua aanbod duidelijk DX, of als je het breder wilt trekken, Ebay. TaoBao ben ik een beetje mee klaar, tijd is geld, in China gaat alles al zoooo langzaam, zit er nog een (vaak mongolide) tussenpersoon tussen. Kost gewoon veel tijd om de echte krenten uit de pap daar te vinden ( :') ), en dan loopt het 99/100x de moeite niet.

Qua verzendtijden ben ik altijd wel tevreden geweest over suntek, bic, en focal.

Verder gaat qua uptime BIC niet goed scoren denk ik. :') Dus tis net wat je zoekt. ;)
Vattenfall cadeauKnab - Jouw online bankANWB Verzekeringen
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:34:36 #281
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_107278030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waarvoor. ;) Qua aanbod duidelijk DX, of als je het breder wilt trekken, Ebay. TaoBao ben ik een beetje mee klaar, tijd is geld, in China gaat alles al zoooo langzaam, zit er nog een (vaak mongolide) tussenpersoon tussen. Kost gewoon veel tijd om de echte krenten uit de pap daar te vinden ( :') ), en dan loopt het 99/100x de moeite niet.

Qua verzendtijden ben ik altijd wel tevreden geweest over suntek, bic, en focal.

Verder gaat qua uptime BIC niet goed scoren denk ik. :') Dus tis net wat je zoekt. ;)
Okee, mooi om dit te horen.
Had al meer goede verhalen over DX gekregen, eens kijken of ik daar wat leuks kan vinden! Dankjewel!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:35:15 #282
262908 TJV
pi_107278060
Ik ga maar weer nieuwe -legale- lasertjes bestellen. Mijn kat verstopt ze steeds. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:42:23 #283
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107278333
Ik zag net dat mijn M2's van MP4nation zojuist waren verzonden met Singapore Post. Het nieuwe China Post?
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:42:30 #284
48067 neo2000
pi_107278340
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Okee, mooi om dit te horen.
Had al meer goede verhalen over DX gekregen, eens kijken of ik daar wat leuks kan vinden! Dankjewel!
Grootste nadeel van DX is alsnog dat de dienstverlening verder wel zwaar kut is. Normaal geen issue, tot je iets ontvangt wat niet helemaal ok is, dan begint het geouwehoer.

Is jammer, want ze waren vroeger wel goed, maar ergens zijn ze gewoonweg de weg kwijt geraakt, ten onder gegaan aan hun eigen succes/drukte, en da's jammer.

Dat merk je ook met verzending, die is vaak vrij traag i.v.m. ander sites. Maar ja, als je dat weet en kan accepteren (ook dat ze vaak toch net iets duurder zijn dan de kleinere sites) dan is het alsnog een redelijke shop hoor. Zeker een goeie om mee te starten als newbie china-shopper bijvoorbeeld, al is het alleen maar vanwege het grote aanbod en de reviews bij de producten (zeker ook lezen, is een grote meerwaarde @ DX), plus, als je eenmaal de verzendtijden van DX gewend bent, vallen die van ander shops meestal wel mee op dat vlak als je wat meer aandurft.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:44:15 #285
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_107278398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef Lolque het volgende:
Iemand al eerder led lampen gekocht op ebay?
Ik zit te twijfelen tussen deze:
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)089d7#ht_3140wt_1185
http://www.ebay.nl/itm/6W(...)3d3af5#ht_3289wt_952

Bvd.
Ik heb deze ooit gekocht:
http://www.ebay.nl/sch/po(...)&_ipg=&_trksid=p3686
2 x LED Spot Light MR16 4,5W GU10 LED 3000K WARM WHITE
Zijn nu 9 maanden verder en ze werken nog perfect. Ook een warme kleur. :Y

Ze verkopen ook genoeg voor wietkwekers _O-
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:02:12 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107279058
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)

Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=

Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Koen. het volgende:
Ik zag net dat mijn M2's van MP4nation zojuist waren verzonden met Singapore Post. Het nieuwe China Post?
Was het maar waar. De ervaring leert dat Singapore vrijwel altijd rond een week verzenden en niet meer nodig heeft.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:05:19 #287
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_107279204
Ik zoek vaak 'n artikel via Chinaprices en/of DX en ga dan eens op Ebay snuffelen om te kijken, daar is 't meestal wat goedkoper (en goed opletten op de verzendkosten).

Blijft 'n mooie hobby ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:08:41 #288
48067 neo2000
pi_107279339
Mijn Beta's kwamen ook met Singapore. Nadeel was wel dat mp4nation er een week of 2 over deed om tot verzending over te gaan. Maar goed, dopjes zijn het zeker waard. :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:13:31 #289
223390 Dynd
pi_107283143
Weet iemand toevallig nog een coupon code voor DealExtreme?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 07:52:27 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107284919
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:13 schreef Dynd het volgende:
Weet iemand toevallig nog een coupon code voor DealExtreme?
Alleen op bepaalde items: http://www.tjoos.com/Coupon/19987/DealExtreme
Mailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautiful
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:21:05 #291
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107288877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef TJV het volgende:
Ik ga maar weer nieuwe -legale- lasertjes bestellen. Mijn kat verstopt ze steeds. :')
Wtf hoe?!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:59:45 #292
335299 Niles-Crane
pi_107291942
Weer een scheepslading spullen uit China besteld. Wat is Dealextreme toch een heerlijke site.

Wacht wel al een behoorlijk lange poos op een eerdere bestelling (nog vna vorig jaar geloof ik) maar dat zal dan wel met Chinees nieuwjaar te maken hebben?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:01:31 #293
335299 Niles-Crane
pi_107292010
Kreeg vorige week trouwens een bestelling waar 1 item niet bijzat.. Had helaas geen foto gemaakt van de envelop dus dat is verloren geld vrees ik?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:05:41 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107292166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Niles-Crane het volgende:
Kreeg vorige week trouwens een bestelling waar 1 item niet bijzat.. Had helaas geen foto gemaakt van de envelop dus dat is verloren geld vrees ik?
Wat staat er op de dealextreme site? Staat daar split-dispatched? Zater een briefje in de envelop?
(SKU:223423 krijg u nog ..) ?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:07:50 #295
335299 Niles-Crane
pi_107292237
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat staat er op de dealextreme site? Staat daar split-dispatched? Zater een briefje in de envelop?
(SKU:223423 krijg u nog ..) ?
Dealextreme houdt via my account geen orders meer bij die na 2012 zijn gemaakt. Zat geen briefje in de envelop oid. Nja, het maakt op zich niet zo heel veel uit want het was maar 4 euro en heb verder nooit slechte ervaringen met dealextreme, maar toch :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:36:08 #296
157719 Wootism
(^^,)
pi_107293131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Dealextreme houdt via my account geen orders meer bij die na 2012 zijn gemaakt. Zat geen briefje in de envelop oid. Nja, het maakt op zich niet zo heel veel uit want het was maar 4 euro en heb verder nooit slechte ervaringen met dealextreme, maar toch :P
In welk jaar leef jij dan? ;)

Maar volgens mij kan je nog steeds je bestellingen inzien via "My Account" en dan de knop:
» Experience our new account management (beta).
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:36:26 #297
-1 #ANONIEM
pi_107293137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

kijk in de link van je mail die je hebt gekregen
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:51:13 #298
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107295695
Denk dak nog geluk heb gehad met sjinees nieuwjaar. Had de 18e iets besteld en t lag de 24e thuis.

Zo snel is BIC nog niet eens geweest. Kwam van Ebay, als goed is uit hongkong.

Ging om een motorachterlicht met geintregreerde knipperlichten :)

Was me eerste Ebay order, dus ben tevree, heb er nog 2 uitstaan, maar denk dat die nog in china liggen alhoewel ik ze dezelfde dag heb besteld.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:04:59 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107296069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Racer88 het volgende:
Denk dak nog geluk heb gehad met sjinees nieuwjaar. Had de 18e iets besteld en t lag de 24e thuis.

Zo snel is BIC nog niet eens geweest. Kwam van Ebay, als goed is uit hongkong.

Ging om een motorachterlicht met geintregreerde knipperlichten :)

Was me eerste Ebay order, dus ben tevree, heb er nog 2 uitstaan, maar denk dat die nog in china liggen alhoewel ik ze dezelfde dag heb besteld.
Heb je een link? ;)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:06:26 #300
335299 Niles-Crane
pi_107296110
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

kijk in de link van je mail die je hebt gekregen
Ja daar staat alles wel leuk in, maar als je wilt aangeven dat je bestelling niet goed was moet je foto's van de envelop bijvoegen
Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:06:47 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107296120
Jeej HK post shipped weer, m'n pakketje is onderweg naar NL!

(HD, outdoor sports cam)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:07:44 #302
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107296144
Even chinacheep in nieuwe OP fixen ;)

(en omwisselen)

Chinese Webshops topic #186 Waar de chinezen pakketjes weer verzenden!

[ Bericht 31% gewijzigd door tokko1 op 27-01-2012 15:17:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')